შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთად.. (1 თავი )


6-09-2016, 00:19
ავტორი nacnobi123
ნანახია 1 512

დღეს ჩემ ცხობვრებაში ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი დღეა.ბოლო ზარი მაქვს და ძალიან ვნერვიულობ.ჩემი ბიჭებიც სტარტზე არიან,ელოდებიან ჩემ გამოსვლას და მამხნევებენ.მე ბარბარე დადიანი ვარ 18წლის.სკოლას ვამთავრებ და ძალიან ბედნიერი ვარ,რადგან ცხოვრების ახალ ეტაპზე გადაგდივარ.სკოლა ძალიან მოგვენატრება და თითოეული ჩვენთაგან ცდილობს ჩვრნთვის დასამახსოვრებელი კიდევ ერთი დღის შექმნას.მყავს სამი საუკეთესო მეგობარი:დემეტრე გოგოლაძე,გიგა ყიფშიძე და გიორგი არაბული.გიგა ჩემი კლასელია.დემტრე და გიორგი კი ცოტა გვიან გავიცანი.დედისერთა ვარ და ჩემთვის სამივე ძმებივით არიან.მამა 16 წლისას გარდამეცვალა და ჩემზე ორმაგად დაიწყეს ზრუნვა.ვუყურებ სავსე დარბაზს და ნერვიულობა კიდევ უფრო მატულობს.
-ბარბი მზად ხარ 5წუთში ვიწყებთ
-კი გიგა მზად ვარ,მაგრამ ძალიან ვნერვიულობ
ხო მართლა სამივე ჩემი ტოლები არიან და წელს ვამთავრებთ სკოლას.გიორგის და დემეტრეს უკვე ქონდათ ბოლო ზარი.აკის შემდეგ ყველა გამოცდების ციებ ცხელებაში ჩავერთვებით.
-კარგი რა რაზე ნერვიულობ.ხო იცი ყველაფერი გამოგივა.
-ვიწყებთ
ბოლო ზარმა წარმატებით ჩაიარა.ჩემი დავბალებაც კარგად შევასრულე და ცოტა ვიტირე კიდეც.როგორც კი ყველაფერი დამთავრდა ბიჭები მაშინვე ჩემთან მოვარდნენ.
-ვაუ ეს ჩემი გოგოა რო იცოდეთ რა
-კარგი რა დემე ნუ იცი ხოლმე გაზვიადება
-ვაიმე ჩემი სულელი მოდი აქ ჩაგეხუტო,მაგრამ მაინც ჩემი ბოლო ზარი ჯობდა
-ნუ ვისთვის როგორ.გიო შენ მოგეწონა?
-კი კარგი იყო და ბატონი დემეტრე შენ თავს თუ დამითმობს ცოტა ხანი მადლობელი ვიქნები
-არა ნახე რა ეს ყველგან ჩემი მეტოქეა.სამედიცინოზე მოვინდომე ჩაბარება და ამანაც მაშინვე სამედიცინო ჩაწერა.ახლა შენ თავსაც მართმევს ბარბი
-ოო დაიწყეთ ხო უკვე
-შენი ხათრით ბარბი რა
სამივე ერთმანეთისაგან რადიკალურად განსხვავებული ბიჭები არიან.დემე მუდამ მხიარული და ცანცარა.ყოველთვის შეუძლია ჩემი გართობა და ხასიათზე მოყვანა.გიო უფრო სერიოზულია,თუმცა არა ჩემთან.მხიარულია იქ სადაც საჭიროა.ყოველთვის საუკეთესო რჩევებს მაძლევს.გიგა კი ყველანაირ ამ თვისებას ერთად ატარებს.ხო კიდე ერთი გოგო გვყავს მარიამი დემეს და.ჩვენზე ორი წლით დიდია.დემე მოსწონს და ვერ ამბობს ვერავისთან.ასაკი აფერხებს.დემეს ყავს ძალიან საყვარელი პატარა ძმა დავითი.და ბოლოს ჩემი უსაყვარლესი დედიკო მარიამი და დეიდა მაკა.მე,დედა და დეიდა ერთად ვცხოვრობთ.ბოლოს ყველას გადავეხვიე და კლასელებთან ერთად რესტორანში წავედი.რესტორნის დაკეტვა არ მოვიაურვეთ და სკოლის ბავშვებიც იყვნენ.გიგა გვერდიდან არ მშორდებოდა.მე მიჩვეული ვარ უკვე მის ყურადღებას.კლასელებთა ერთად კარგად გავერთე და ცოტა დავიღალე კიდევაც.
-აუ გიგა მე ცოტა ხანი ჰაერზე გავალ რა დავიღალე.
-კარგი.ჭკვიანად იყავი და შოტს არ გახვიდე თუ რამეა დამირეკე.
-კარგი და რო დაგეთხარა თვალები მიდი იმ გოგოსთან თუ მოგწონს
-კარგი რა ხო იცი მე მარიამი მომწონს
-რაა მარიამი??.რატო არ მითხარი აქამდე
-აა ისა ჩვენი მარიამი კი არა ერთი გოგოა სხვა
-ნაცალე მოვიცლი მე შენთვის და გამოგკითხავ ყველაფერს.სხვა მარიამი ხო შე მატყუარა.წავედი მე
გარეთ გასვლამ ცოტა მიშველა.ჰაერი სასიამოვნოდ მეცემოდა სახეში.იქვე სკამი დავინახე და ჩამოვჯექი.თვალები დავხუჭე და მოვდუნდი.თუმცა ვიღაცამ ჩემს გვერდით სკამი მოაჩოჩა და მხარზე თავი დამდო.მე თვალები არც გამიხელია,არ მინდოდა სიმშვიდე დამრღვეოდა.სასიამოვნო სუნი მიღიტინებდა ცხვირში.ეს ჩემი კლასელი არ უნდა ყოფილიყო.ისიც ჩემსავით არ ცდილობდა ამ სიმშვიდის დარღვევას და საუბრის დაწყებას.ალკოჰოლის სუნოც ადიოდა.
-ნახე რა ლამაზია ცა.ბევრი ვარსკვლავი ჩანს,თუ გაახელ თვალებს დაინახავ
მის ნებას დავყევი და თვალები გავახილე.ულამაზესი იყო მართლაც
-ხო მართლა მე ალექსანდრე დევდარიანი ვარ და ვიცი ბარბარე გქვია.შენს თეთრ მაისურზე კარგად ჩანს.
მხრებში გაიმართა და ჩემი მხარიდან თავი ასწია.ახლა მე დავადე თავი და ისევ გავიტრუნე.ხვალ ეს არც ერთს აღარ გვემახსოვრებოდა და მინდოდა ამ წუთებით ბოლომდე დავმტკბარიყავი.
-უცნაურია არადა შენზე მითხრეს ბევრი ლაპარაკი უყვარს და თან ალქაჯიაო.
-არასწორი ინფორმაცია მოუწოდებიათ ბევრს ვლსპარაკობ მაშინ როცა საქიროა და ალქაჯი ვარ იმასთან ვისთანაც საჭიროა.
-რა კატეგორიული ბრძანდებით ქალბატონო ბარბარე
-ეხლა თუ არ გაჩუმდე შეიძლება უცებ გადავიაცე ალქაჯად
-რა გაეწყობა გაჩყმებას ვამჯობინებ,ისე აქ აცივდა და ჯობია შიგნით შეხვიდე
-შენ ნუ იდარდებ ჩემ თავს თვითონაც კარგად მივხედავ
-რა გაეწყობა ნახვამდის ქალბატონო ბარბარე
მისი წასვლიდან დიდხანს აღარ გავჩერებულვარ გიგას ვთხოვე და სახლში წამიყვანა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent