შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება(30თავი) დასასრული.


14-09-2016, 08:41
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 904

-სასამრთლომ მიიღო გადაწყვეტილება და ეს გადაწყვეტილება აი ასეთია. ვითხოვ ყურადღებას. ბატონ დავით ახალაძეს პატიმრობა ძალინ დიდხნიანი ექნება, რადგან მან მოკლა ცოლი, გააუპატიურა არასრულწლოვანი შვილი, ნარკოტიკების საქმეში ჩარია თავი არასრულწლოვანი ბიჭები, გააუპატიურა ორსული ქალბატონი და მვაჭრობდა არასრულწლოვანი ბავშვების ორგანოებით. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით მისი პატიმრობა 20 წელია. შემდეგ მათე და ლუკა ახალაძეები, თქვენ ნაკლები ხნით დაგიჭერთ, რადგან ვითვალისწინებთ იმ ფაქტორს რომ თვენ არასრულწლოვნები იყავით როცა მამათქვენმა ჩაგითრიათ. მაგრამ თქვენ გააუპატიურეთ თქვენი და მიიღეთ მონაწილეობა ნარკოტიკების გადატანაში და ვაჭრობდით სხეულის ნაწილებით, თქვენი პატიმრობა 9 წელი იქნება. შემდეგ ქლბატონი თამთა ახვლედიანი, თქვენ მონაწლეობას ირებდით ამ საქმეებში. შეუკვეთეთ ორსული ქალის გაუპატირება შურისძიების მიზნით და ეს ქალბატონი ეხლაც საავადმყოფოში წევს და აშანტაჟებდით ბატონ ზურაბს რომ მას სოფოზე ამბები მოეტანა ამ ყველაფრის გამო თქვენი პატიმრობა 7 წელია. თქვენ კი ბატონო ზურაბ გაპატიმრებთ 3 წლით, რადგან ამ საქმეში არა თქვენი ნებით არამედ ძალდატანებით იყავით გახვეული. სასამართლო დახურულია.

5 წლის შემდეგ. ლევანსა და სოფოს ისევ ტყუპები ეყოლათ გოგო და ბიჭი.
-დედა, მამა იჩქარეთ ძალიან გთხოვთ რა.
-კარგი დიანა ნუ ნერვიულობ ბავშვებს ფეხსაცმელს ჩავაცმევ და მოვდიავართ.
-ბოდიში, უბრალოდ ძალინ მიხარია, დღეს ხომ ჩემი ქორწილის დღეა.
-ვიცი დიანა, მეც ძალინ მიხარია შვილო და მე და სოფოსაც ძალინ გაგვიჭირდება უშენოდ გაძლება. ძლაინ გვიყვარხართ.
-მეც ძალინ მიყვარხართ თქვენ და ყოველთვის მომენატრებით.



№1  offline წევრი Ninuca)

კარგი იყო <3

 


№2 სტუმარი მარო

კარგი კი იყო, მაგრამ ცოტა მშრალი

 


№3  offline წევრი lulutaokrisbaekxiu

კარგი იუო ძან

 


№4  offline მოდერი zia-maria

unamused ყველა თავი ახლა წავიკითხე და მომეწონა,თავად ისტორიის შინაარსი,მაგრამ თითქოს ემოცია აკლდა და ეს შემდეგ ისტორიაზე გაითვალისწინე. kissing_heart წარმატებები.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent