შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება(21თავი)


5-09-2016, 13:06
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 899

მეორე დილით სოფო ადრე გაიღვიძა, მზის სხივები ოთახს ანათებდნენ. ლევანს ტკბილად ეძინა. სოფო კი ტკბებოდა ლევანის ყურებით.
-გაიღვიძე ჩემო პრინცესა?
-კი ჩემო პრინცო გავიღვიძე. ლევან რა ყვირილია? ვაიმე დიანა. რა ხდება?
-რა ხდება და მოსკოვში სკოლიდან გაიტაცეს 10 არასრულწლოვანი ბავშვი და ორგანოებით ივაჭრეს. ამ ყველაფერში ბრალი კი მამაჩემს ედება. ჩემი გამოანგარიშებით კი დაახლოებით ზეგ ისინი საქართველოში ჩამოდიან. ამიტომ სასწრაფოდ უნდა დავიცვათ აქ მყოფი ბავშვები ესეთი უბედურებისგან.
-რაა ზეგ? ანუ მათ გადასარჩენად დღე ნახევარი გვაქვს? თქვენ რა ხუმრობთ?. ლევან ჩაიცვი სასწრაფოდ სამსახურში მივდივართ, შემდეგ კი ტელევიზიაში, ეს განცხადება ყველა არხზე უნდა გავაკეთებინოთ. დიანა შენ კარი ჩაკეტე და არავის გაუღო, რომ კვდებოდეს შენს კარებთან მაინც არ გაუღო. თუ ვინმე მოვიდა და შეგაშინა აუცილებლად ჩემთან ან ლევანთან დარეკე და მანდ მოვალთ. გასაგებია საყვარელო?
-კი სოფო გასაგებია. თუ რაიმე და მჭირდა აუცილებლად შეგატყობინებთ. წარმატებებს გისურვებთ.
-მადლობა საყვარელო და აპა შენ იცი, ლევან სასწრაფოდ დაძარი მანქანა.
-კარგი რა სოფო ეგრე ნუ აპრინმიტიულებ ყველაფერს. დაწყნარდი, აუცილებლად მოვასწრებთ ყველაფერს.
-შენ რომ გყავდეს შვილი და მას ესეთი რამ გაუკეთონ მოგეწონება?
-კარგი წავედით, სად მივდივართ?
-პირველ რიგში სამსახურში, თანამშრომლები უნდა გავაფრთხილოთ და ქალაქში პოლიცია უნდა გავუშვათ რათა ყველას შეატყობინონ. შემდეგ კი ტელევიზიებს შემოვივლით. ყველა ტელევიზიაში მივალთ და ვეტყვით რომ ეს განცხადება გააკეთონ ან ჩვენ ჩავწერთ ამას.
-კარგი მაშინ ჯერ სამსახურში წავიდეთ, ოღონდ ძალიან გთხოვ ესე ჩქარა ნუ სუნთქავ ტვინი მეტკინა უკვე.
-გამარჯობათ ყველას. მოკლედ სასწრაფო საქმე გვაქვს, არვიცი მოისმინეთ თუ არა ახალი ამბები, მაგრამ გეტყვით: უკრაინაში 10 არასრულწლოვანი ბავშვი სკოლიდან წაიყვანეს და სხეულიტ ვაჭრობა დაიწყეს, ამაში ბრალი დათო ახალაძეს ედება. როგორც ჩვენ ვიცით ეს პიროვნება ზეგ საქართველოში დაბრუნებას აპირებს, ამიტომ ჩვენ უნდა მოვასწროთ ყველა მშობლის გაფრთხილება რათა დაიცვან თავიანთი შვილები, ეს ძალიან მნიშვნელოვანია. სე რომ ყველანი ჩაჯექით მანქანებში და თელი ქალაქის ქუჩებში დაიარეთ და ყველას შეატყობინეთ. მე და ლევანი კი ტელევიზიებში უნდა წავიდეთ და ყველას ეგ ინფორმაცია უნდა გავაცხადებინოთ.

-როგორც ჩენ გავიგეთ ცნობილი ქურდი და სხეულის ნაწილებით მოაჭრე დავიტ ახალაძე ორ დღეში საქართველოში ჩამოდის, ამიტომ მშობლებო ძალინ გთხოვთ ნუ გაუშვებთ ბავშვებს სახლიდან დიდი პიროვნების გარეშე ან თავად გაჰყევით მას, ქალაქის საპატრულო პოლიცია კი იზრუნებს რომ ეს პიროვნება დაიჭირონ. გთხოვთ გაითვალისწინეთ ეს ყველამ და გახსოვდეთ რომ ეს პიროვნება ჩვენს შვილებს ემუქრება. გმადლობთ ყურადღებისთვის.
-გაიგეთ ბიჭებო, თურმე საქართველოში ორ დღეში გვებლოდებიან, მაგრამ ჩვენ სინამდვილეში 1 კვირაში მივდივართ. რა მაგარია, მაგრამ ნეტა საიდან გაიგეს რომ ჩვენ ზეგ უნდა ჩავსულიყავით ეს ამბავი დიანას მეტს არავის ეცოდინებოდა და ისიც მკვდარ.... დიანა ცოცხალია?




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent