შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

როგორც დაიწყო ისე დასრულდა (1თავი)


16-09-2016, 12:19
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 599

-არ ვიცი ქეთი რატომ დამშორდა, რა დავუშავე ნეტა ასეთი? ნუთუ ესე უნდა გავეწირე? არადა მჯეროდა რომ მაგრად ვუყვარდი....
-კარგი ნინი ნუ ღელავ. გიოს გულისთვის ნერვებს ნუ მოიშლი. ვიცი, რომ გიყვარდა, მაგრამ ხომ იცი კაცები როგორი უშნოები არიან? დაივიწყე. სულ თავში ქვა უხლია. შენ მაგაზე უკეთესის ღირსი ხარ და იპოვი კიდეც.
-კარგი რა ქეთი. სათქმელად ადვილია. შენ რომ დათოს დაშორდი გახსოვს როგორ იყავი? თავსაც იკლავდი, მაგრამ..
-სამაგიეროდ ეხლა თავისუფალი ვარ. კარგი რა გთხოვ მართლა არ ინერვიულო ეგრე, თორე მეც ცუდად ვარ უკვე. აუ არ გინდა ბარში წავიდეთ? ცოტას გაერთობი გულს გადააყვავილებ და თან გიოსაც დაივიწყებ.
-კარგი რა ქეთი ეხლა მე ბარში სიარულის თავი მააქვს? მაგის ხასიათზე ვარ? ეხლა დიდი სიამოვნებით მოვიკლავდი თავს და დავისვენებდი.
-შენ მგონი მართლა აურიე ხომ იცი? სასწრაფოდ ადექი, ჩაიცვი და წავედით. მთელი დღე შენს ბლაზვას ვერ ვუყურებ.
-შენ ვინ ხარ რომ მიბრძანებ წამოვიდე?
-ვინ და პიროვნება, რომელსაც შენთვის ყველაფერი კარგი უნდა, ამიტომ ეხლა ადგები ჩაიცვამ და წავალთ.
-ხო კარგი ჯანდაბა ჩემს თავს წამოვალ.


-არა რა ძმაო ნაღდად ვერ გავიგე რატომ დამშორდა ეგ გოგო რა. ცხოვრებაში არაფერი მიწყენინებია. რატო უნდა დამშორებოდა ვერ გავიგე ლაშ.
-კაი რა დათო დაანებე თავი მაგ გოგოს. ნატას გულისთვის ნუ მოიკლავ თავს რა. არ ღირს. დაიკიდე რა. ამ გოგოებს მაინც ვერაფერს გაუგებ ხო იცი?
-ლაშა სათქმელად ადვილი ხო? შენ რომ ნათია დაგშორდა გახსოვს როგორ იყავი? ერთი კვირა დღე და ღამე გადაბმულად სვამდი....
-სამაგიეროდ ეხლა ეგ ტვირთი მოხსნილი მაქვს და თავისუფალი ვარ. ძმაო მართლა ნუღარ ნერვიულობ თორე გავაფრენ ეხლა. აუ წამო ეხლა მე და შენ ბარში წავიდეთ, გავერთობით და ნატასაც დაივიწყებ.
-აუ კარგად ხარ ძმაო? რა ბარში წამოვიდე რა გავერთო? სიცოცხლის აზრი დავკარგე და გავერთო? ნეტა მოვკვდე და დავისვენო.
-შენ ბიჭო გაურეკე ხო? აეგდე ეხლავე, გამიცვალე და წავედით. არ მაინტერესებს გინდა თუ არა ეს შენ.
-რას მიბრძნებ ერთი ა? რატომ უნდა ავყვე შენს ნათქვამს?
-იმიტო რო ძან მაგარი ძმაკაცი ხარ ჩემთვის და არ მინდა შენს ტანჯვას ვუყურო. ეხლა კიდე ადე ჩაიცვი წავედით და ნატასაც დაივიწყებ.
-ხო კარგი ჯანდაბა ჩემს თავს წამოვალ.


ეს ისტორია სხვა საიტზეც მიდევს და აქაც გადავწყვიტე გადმომეტანა. იმედი მაქვს მოგეწონებათ. <3



№1  offline წევრი D M

როგორც ასეთი პირველი თავი ძალიან პატარა მომეჩვენა, დიალოგებით იწყება და დიალოგებით სულ, აი აღწერა საერთოდ არ არის. გააგრძელე, მაგრამ მეორე თავში ეს გაითვალისწინე. : )

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent