შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

beauty and the beast (2)


24-09-2016, 23:22
ავტორი elene tetruashvili
ნანახია 1 519

მეორე დღეს გვიან გაეღვიძა , წამოდგა და თვალების ფშვნეტით მივიდა კარადამდე . თეთრი სვიტრი და შავი შარვალი ჩაიცვა , თმები აიწია და სამზარეულოში გავიდა .
მოსაწყენი დილა იყო , ნამდვილად მოსაწყენი . ენატრებოდა ქეროლაინს მეგობრები , ოჯახი , გართობა ... ამ დროს ალბათ ელენასთან ერთად ივლიდა საყიდლებზე ან ბონისთან ერთად გაერთობოდა ანდაც კლუბში წავიდოდა ,მაგრამ ....
1 საათი ასე იყო , შემდეგ კი წამოდგა , შავი კაბა და კანისფერი ჟაკეტი ჩაიცვა , ჩანთას ხელი დაავლო და გარეთ გავიდა .
ხალხი როგროც ყოველთვის ჟრიამულობდა , ცეკვავდა , ერთობოდა , სვამდა ...მაგრამ ქეროლაინმა ხალხის ბრბო ჩუმად გაიარა და ერთ-ერთ მაღაზიაში შევიდა .
-გამაჯობა .
-გამარჯობა ! რით შემიძლია გემსახუროთ ?
-ჰმმმ ...-ქეროლაინმა თვალი შეავლო უცნაურ ბეჭდებს , საყურეებსა და ყელსაბამებს . -ეს ყელსაბამი რა ღირს ?
-50 დოლარი . -თქვა მოხუცმა გამყიდველმა და სათვალე შეისწორა . -იცით ეს ყელსაბამი ძალიან ძველია და ამიტომ ღირს ასეთი ძვირი .
-ლამაზია , ძალიან მომწონს . უცნაურია , უცნაურად უბრალო , თუმცა ლამაზი . ავიღებ . -ქეროლაინმა ქალს 100 დოლარიანი მიაჩეჩა .
-ახლა ჩამოხვედით ?
-რაა ?უკაცრავად , დიახ !
-გირჩევთ მალე დაოვოთ აქაურობა !-წიგნისთვის თვალმოუშორებლად უთხრა ქალმა .
-უკაცრავად ?
-აქ მერწმუნე არ მოგეწონება , ვერ გაუძლებ . შენთვისვე იქნება კარგი რომ აქედან წახვიდე . -რამდენიმე წამიანი სიჩუმის შემდეგ ქეროლაინმა დაამთავრა .
-დიდი მადლობა ნახვამდის .
მაღაზიიდან შეშინებული გამოვიდა , ვერ ხვდებოდა რას გულისხმობდა ქალი , მაგრამ ეს მალევე დაავიწყდა .
-ქეროლაინ ..-უკნიდან ნაცნობი ხმა მოესმა , თუმცა ვერ ხვდებოდა ვისი ხმა იყო .
-ელაიჯა !-ბოლოს გაიხსენა და ღიმილით წავიდა მისკენ .-აიკიდევ შევხვდით ერთმანეთს .
-აქ რას აკეთებ ?
-მე ხომ აქ ვცხოვრობ , აი იქ !-თითინთ დაანახა თავისი სახლი .
-გასაგებია , ძალიან კარგი . ესეიგი ახლო -ახლოს ვცხოვრობთ . წვეულებაზე არ მოდიხარ ?
-ჰმმ...- რა უნდა ეკეთები სახლში მარტო ? ყველა იმას ჩასჩითინებდა რომ გული უნდა გადაეყოლებინა სხვა რამეზე , ამიტომაც ხმამაღლა წამოიძახა -ხო ! მოვდივარ !მაგრამ არ ვიცი სად და როდის
-დღეს , საღამოს 7 საათზე იწყება წვეულება . აი ამ მისამართზე მოხვალ !-ხელში პატარა ფურცელი გაუწოდა , რომელზეც რომელიღაც სახლის მისამართი ეწერა .
-კარგი , აბა საღამომდე !-გაუღიმა ქეროლაინმა და სახლისაკენ წავიდა .
სახლში შესულმა ეგრევე თავის ოთახში აირბინა და კარადა გამოაღო ...
" ეს ძალიან წითელია , ეს ძალიან ბანალურია , ამას საერთოდ რატომ ვინახავდი ?! აი ეს კი იდეალურია ! "
გოგონამ მუქი ლურჯი ფერის , მოკლე კაბა გამოიღო და საწოლზე დადო . მერე მისი შესაფერისი შავი ქუსლიანებიც გამოიღო და გვერდზე დადო .
7საათამდე ქვეყანა დრო ქონდა , თუმცა მოუთბენლად ელოდა ამ დროს . ცოტას გაერთობოდა და იმხიარულებდა ... თავისი შენაძენი პაკიდან ამოიღო და შეათვალიერა .
მართლაც განსაკუთრებული იყო ეს "ამულეტი " , უბრალო . ჩვეულებრივ "ჯაჭვზე " დაკიდული მრგვალი ამულეტი , რომელზეც გამუსახულლი იყო ლურჯი ფერის თვალი .
ქეროლაიმა ყელსაბამი გაიკეთა , კაბა და ფეხსაცმელები ჩაიცვა და სახლიდან გავიდა .........
მალევე იდგა იმ სახლის წინ რომელზეც ელაიჯამ მიუთითა . უზარმაარი და ულამაზე სახლი იყო , თუმცაღა გარედან კლასიკური მუსიკის ხმა ისმოდა და არა "კლუბური " .
-კეთილი იყოს შენი მობრძანება ჩემს სახლში -ელაიჯა იქვე იდგა და ელოდებოდა .
-გმადლობ .-გაუღიმა ქეროლაინმა და იქაურობა შეათვალიერა .
იქაურობა სასახლეს უფრო წააგავდა ვიდრე , თანამედროვე სახლს ; ეს კი ქეროლაინს უფრო იზიდავდა . რაღაცით გამორჩეული იყო ეს სახლი , რაღაც იდუმალებასთან კავშირდებოდა ...
-ვიღაც მინდა გაგაცნო - ფიქრებიდან ელაიჯას ხმამ გამოიყვანა -რებეკა , ეს ქეროლაინია . ქეროლაინ , ეს კი რებეკაა ...
-სასიამოვნოა , -გაუღიმა ქეროლაინმა და ხელი გაუწოდა .
-რამდენად სასიამოვნოა მაგას ვერ გეტყვი . -უხეშად თქვა ქერა , ულამაზესმა გოგონამ და "უხეშად " გაუღიმა .
-რებეკა !- მხარი გაკრა ელაიჯამ .
-რაიყო , ძამიკო? რამე არასწორად ვთქვი ?- თქვა რებეკამ . -კარგი ყელსაბამია , ლამაზია . არა ძამიკო ? -ყურადღება გაამახვილა ქეროლაინის ყელსაბამზე რებეკამ და "ეშმაკურად " გახედა ძმას .
-მადლობა .-თავაზიანად გაუღიმა ქეროლაინმა . -ერთი წამით გარეთ გავალ .
გოგონა გარეთ გავარდა , ვერ ხვდებოდა რებეკას ამით რისი თქმა სურდა , მაგრამ ცხადი იყო , რომ ქეროლაინი მას არ მოსწონდა .....
ამ ფიქრებიდან ტელეფონის ვიბრაციამ გამოაფხიზლა . მესიჯი იყო მოსული უცხო ნომრიგან . გახსნა და ტელეფონი ხელიდან გაუვარდა .
მესიჯში ეწერა :
" კეთილი იყოს შენი მობრძანება მაიკლსონების ოჯახში , სისხლის კოქტეილი უკვე მიირთვი ? მოგეწონა ? მომენატრე საყვარელო . გკოცნი ძვირფასო ! "


ვიცი პარატა თავი იყო , მაგრამ შემდეგი თვაი უფრო დიდი იქნება , იმის შემდეგი უფრო დიდი და ასე .... წინა ისტორიასავით თუ არ იაქტიურებთ აღარ გავაგრძელებ . დამიწერეთ თქვენი აზრები .



№1 სტუმარი Enri

Mokled exla wavikitxe orive tavi, kargia cudi ar iyo, magram dzalian patara tavebia gazarde tore mkitxvels dakargav. Sxvatashoris am saitzze Roca daiwye wera chveulebrivi istoriebis ar momwonda, Mara aseti stills motxrobiss dawera gexerxeba amitom Sul aset stilshi were

 


№2  offline წევრი elene tetruashvili

Enri
Mokled exla wavikitxe orive tavi, kargia cudi ar iyo, magram dzalian patara tavebia gazarde tore mkitxvels dakargav. Sxvatashoris am saitzze Roca daiwye wera chveulebrivi istoriebis ar momwonda, Mara aseti stills motxrobiss dawera gexerxeba amitom Sul aset stilshi were

მადლობა დიდი ! ანუ ეხა რა ხდება , ასეთი სტილი მეც მომწონს და მგონი ბევრს მოსწონს ... რაც შეეხება თავების სიდიდეს გაიზრდება რათქმაუნდა . დიდი მადლობა !

 


№3 სტუმარი Guest Winchester

Zalian momwons da ra vqna. Mtabavaria tavebi gazardo. Siujetis ganvitareba momwons. Anu qerolaini aq ukve vampiria? ?

 


№4  offline წევრი elene tetruashvili

Guest Winchester
Zalian momwons da ra vqna. Mtabavaria tavebi gazardo. Siujetis ganvitareba momwons. Anu qerolaini aq ukve vampiria? ?

qerolaini vampiri araris , didi madloba tqveni komentari bevrs nishnavs chemtvis

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent