შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უფალმა გამომიგზავნა შენი თავი მძიმე წუთებში.ვთვლი რომ უფლის საჩუქარი ხარ! თავი2


6-10-2016, 10:31
ავტორი winny
ნანახია 1 537

და აი საბრძოლო დღეც გათენდა,წამით გუშინდელმა ღამემ შემხსენა თავი,რატი..რას წარმოვიდგენდი თუ ოდესმე ასე დამიდგებოდი გვერდით,ავდექი სარკეში რომ ჩავიხედე საშინლად გამოვიყურბოდი,თვალები დამსიებოდა,სახეზე საშინლი დაღლილობა მეღბეჭდებოდა,სასწრაფოდ მოვწესრიგდი ,ადრიანად გავედი რადგან დედა არ მიმხვდარიყო ჩემს უმუშევრად დარჩენას,რატი თვისთან ეზოში დამხვდა,გავოცდი,საშინლად მერიდებოდა დაძახება და მისი შეწუხება,ისკი უკვე მზადყოფნაში დამხვდა..
-გამარჯობა სალი,აბა როგორ ხარ?
_გამარჯობა,შეგაწუხე,ბოდიში..
-ბოდიშს ნუ მიხდი,ჩემი სურვილია გვერდში დაგიდგე,წავიდეთ ეხლა.
_კაი მადლობა,
_ყველგან ვიკითხოთ,დღეს აუცილებლად გაგვიმართლებს.
შევედით ტექნიკის მაღაზიაში
-გამარჯობათ,მე სალი ვარ,ვაკანსიახომ არ გაქვთ კუნსულტანტის ადგილას?
-გამარჯობათ,სამწუხარო არ გვაქვს,კადრი უკვე ავიყვანეთ
_კარგით ნახვამდის,
_სალი ნუ მოიწყენ წინ მთელი დღე და მილიონობით სვაჭრო ცენტრები გვაქვს
_შემართებით ვარ ჯერჯერობით რატი,არ ვაპირებ დანებებას.
_ასე გააგრზელე,მომწონს შენი შემართება,
მოვიარეთ,სავაჭრო ცენტრში ტანისამოსის მაღაზიები,ფეხსაცმლის მაღაზიები,სურსათის მაღაზიები,სათამაშოების მაღაზიები,
_რატი ძალიან დავიღალე ცოტა შევისვენოთ,
_მაგდონალდში შევიდეთ,მე გეპატიჯები და უარი არ გავიგო,
_აუ რატიი,ისედაც მერიდება შენი,ასე გაწუხებ..
_წამოდი წამოდი.. შენ ადგილი შეარჩიე მე შევუკვეთავ
ტერასაზე დავსხედით,სასიამოვნო გარემო იყო,მოგვიტანეს შეკვეთილი წვენები და ფრიი,ნელნელა შევექციეთ თან ვსაუბრობდით..
-სალი,აუცილებლად გამოჩნდება რაიმე შენარიდარო,ხომ გაგიგია დაღმართს აღმართი მოყვება და ა.შ..
-კი ვიცი,ახლა იმედი და სამსახურიც ძალიან მჭირდება,თუარა დავიღუპები,სანერვიულო არ მელევა რა,
-აი ნახავაუცილებლად ვიპოვით,
-მადლობა გამხნევებისთვის..რატი რაღაც მინდა გითხრა ოღონდ არ გეწყინოს
_მითხარი სალი..
_ყოველთვის ვიცოდი რომ კრგი ადამიანი იყავი,მაგრამ ვერასოდეს წარმოვიდგენდი ასეთი კარგი მსმენელი და მრჩეველი თუ იქნებოდი..
_ასე რატო ფიქრობდი სალი?არ მწყენია მართლა
_რავიცი დიდი ხანია გიცნობ და არასოდეს ვყოფილვართ მეგობრები,და მეგონა მხოლოდ ერთეულებთან მეგობრობდი..მაგრამ ახლა აზრი შევიცვალე
_ყველას ასე ჰგონიათ,მე ვიცი სალი შენ კარგი ადამიანი ხარ,მართალია არვყოფილვართ მეგობრები მაგრამ შენზე დადებითად ვარ განწყობილი,გუშინდელის მერე კი ჩათვალე ძმა შეიძინე,თუნდაც მეგობარი და როდდესაც დაგჭირდები შენგვერდით მიგულე,როგორც ძმა და როგორც მეგობარი.
მესიმაოვნა მისი სიტყვები,მაგრამ ძმა?მეგობარი?მე ხომ ის ყოველთვის მომწონდა განსაკუთრებით გუშინედელის მერე..ვეცადე არ შემემჩნია და ვუთხარი..
_დიდი მადლობა რატი,ძალიან მიხარია რომ დავმეგობრდით,ვაფასებ შენს თანადგომას,კიდევ ძალიან მიხარია რომ ძმა ხარ და გვერდით გიგულებ..
რა სისულელეს ვეუბნები,ამ სიტყვების ხომ მეთითონ არ მჯერა,მაგრამ რა ვქნა ვერ დავკარგავ..
_წავიდეთ ახლა ჩემო დაო,ნუ ზარმაცობ,ბევრი საქმე გვაქვს..
_მადლობა,პირველ ხელფასზეკი მე გეპატიჟები,
უამრავგან ვიყავით,უკვე ეჭვი მეპარებოდა რამე გამოჩენილიყო.მაგრამ,რატი მამხნევებდა და მეც წამში შევგულიანდებოდი,გამორჩეული ხმა,შესანიშნავი გარეგნობა,უსაყვარლესი ღიმილი დარაც მთავარია უკეთილშობილესი გული,ღმერთმა გამომიგზავნა შენი თავი მძიმე წუთებში.ვთვლი რომ უფლის საჩუქარი ხარ რატი.მაგრამ შენხო არასდროს შემომხედავ სხვა თვალით ან საერთოდ რა მოგეწონება ჩემი მეთითონ ვერ ვიტან საკუთარ თავს..საშინლად სუსტი,გულუბყვილო და უმაქნისი ვარ,საკუთარ ცხოვრებაცკი ვერ დამილაგებია,მესმის შენი რომ არ მოგწონვარ..
_სალი სად ხარ?რაზე ფიქრობ?ჩუმად რატო ხარ?ნუ ნერვიულობ ნახავ აუცილებლად მოგვარდება ყველაფერი.
_არაფერი ისე ჩავფიქრდი,მადლობა ყველაფერს გაგებით რომ ეკიდები რატი..
_მადლობას ნუ მიხდი სალიი..მოდი სუნამოს მაღაზიაში შევიდეთ,შეხედე თან ვაკანსია ჰქონიათ,გამოკრულია განცხადება,მგონი გაგვიმართლა
_შევიდეთ მაგრამ ვნერვიულობ..რატი ჩემთან იყავიიი
_გამარჯობათ,ვაკანსიის თაობაზე ვარ,
-გამარჯობათ,მენეჯერი გაგესაუბრებათ,იქეთ მიბრძანდით
მუხლები მეკვეთება,ხმასაც ვერ ამოვიღებ,ვკანკალებ,დამშვიდდი სალი,შენ ეს სამუშაო გჭირება,თავი ხელში აიყვანე,აუუ რატიი..ნეტავ აქაც შემომყოლოდი..უფ კაი ვიცი არ შეილება,აი მარტოც გავართმევ თავს..დავაკაკუნე და შევედი..
_გამაჯობათ..
_შემოდი,შემოდი
ძალიან ლამაზი,ახალგაზრდა ქალბატონი დამხვდა,კეთილი ღიმილი ჰქონდა და ცოტა მოვეშვი..
_ეს სივი ინებეთ..
ვისაუბრეთ,ჩემი თავი და შესაძლებლობები წარვუდგინე,ნახევარი საათი გაგრძელდა გასაუბრება,რატის მოვუყვე..ალბათ როგორ ელოდება ჩემ გასვლას..
_რატიიი,დაგირეკავთოო..მგონიმოვეწონე და ამიყვანეენ
_ყოჩაღ,ასეც ვიცოდი,მაგარი გოგო ხარ.
ჩავეხუტეთ ერთმანეთს და თავზე მაკოცა,ეს ისყო ჩემს ცხოვრებაში ყველაზე ტკბილი კოცნა,გული ისე სწრაფად უცემდა..დრო მინდოდა გაჩერებულიყო.ასე ჩახუტებულებს ასე მის მკერდზე მიკრულს დიდხანს მესმინამისი გულისცემა,მაგრამ მეხო მისი დავარ ან უბრალოდ არუნდა გავიგო მისი თანადგომა სხვანაირად და მიტომ აჩრის წამდაუწუმ დაოს..
_თან ყველაზე მეტად პირობები მომეწონა 600 ლარი ხელფასი და დასვენება ყოველკვირა,მაგრამ აუარება სუნამოები იყო,რაისწავლის ამდენს..პასუხს ხვალ გავიგებ სავარაუდოთ
_ოჰ შე წუწუნა,ჯერხომ არ დაგიწყია მუშაობა,მშვენიერია,დაგირეკავენ ნახე თუარა.
_იმედია იმედია..
უკვე საღამო იყო,დაღლილები ვიყავით,რატიმ სახლამდე მომაცილა.
_სალი აბა შენიცი ხვალ კარგი ამბით გელოდები.დარწმუნებული ვარ ყველაფერი კარგად იქნება.ხვალ შენი მზე ამოანათებს!
_დიდი მადლობა რატი,ვიცი დაგღალე ამდენი მადლობებით მაგრამ,არიცი შენ რამდენს ნიშნავს,მარტო სული ადამიანისთვის იმის ცოდნა რომ,მარტო არა და ვიღაც გვერდში გიდგას,არაფრის იმედირომ არგაქ და ვიღაცგამშვიდებს და გაიმედებს,საკუთარი ძმასავით რომ გიცავს და გფარველობს..(არ მინდოდა ბოლო სიტყვბის თქმა მაგრამ უნდა მეთქვა)
_შენ იცი სალი ყოველთვის გვერში გეყოლები როცა დაგჭირდები,თუ საჭირო გახდა მთელ კოლონასაც მარტო გავუსწორდები შენს გამო.წადი ახლა დაისვენე ოღონდ ჯერ შუბლზე გაკოცებ დაო
_კაი რატი დროებით..
გავინაბე,ძალიან მიყვარს თავზე რომ მკოცნიან,მხლოდ ერთეულები ჩემთვის უზვირფასესი ვინცაა,მათვაკოცნინებ.სხვებს არა.ასე რომ რატი ჩემ გულში ხარ..
სახლში რომ მივედი დედა მიცინოდა,ალბათ რატი დაინახა თან ფანჯარასთან იდგა..
-სალამი,რა არის დედა?რატომ იცინიიი?
-რატი ძალიან მომწონს,ძალიან ლამაზი ბიჭია,კარგი ტიპია რაა.ხომ არ მოგწონს დედიკოოო?
_დედააა,კაი რაა გაჩუმდიიი,ის მხოლოდ მეგობარიაა,თან დას მეძახის,არ მოვეწონებიიი..
_ხორავიცი მხოლოდ იმას გირჩევ ნუ ააგებ ოცნების კოშკებს რდგან,შეილება დაინგრეს და ნანგრევებში მოყოლა მტკივნეულია,
-დედა კაი რაა,ჩემ ოთახში მივდივარ დაღლილი ვარ,რატიზე ფიქრის თავი არ მაქ.
-ჩემი შვილი ხარ და ვერაფრს გამომაპარეებ,თვალები გაგყიდის ყოველთვის ძვირფასო.
წამოვწექი და ფიქრებში გადავეში,დედა მართალი იყო,მასხო ვერაფერს გმოვაპარებდი,რატი უზომოდ მომწონს,სულ მასზე ვფიქრობ,მეშინია რატი არ მიხვდეს და არ დავკარგო,საშინელ მდგომარეობაში აღმოვჩნდები,მან მეგობრულად შემომხედა მეკი დავხამდი და უაზროდ ამოვიჩემე.დღემ კარგად ჩაიარა,დედაც ვერ მიხვდა ვერაფერს,შემიყვარდა მასთან გატარებული ყველა წუთი და წამი,თავს რა მოვუხერხო არ ვიცი..ფიქრებში გართულს ჩამეძინა..ეს დღეც გადავაგორე..



№1  offline წევრი winny

ვეცდებიიიი kissing_heart
--------------------
...

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent