შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსასრულო წამი"ცხოვრება. (1 თავი)


8-10-2016, 01:22
ავტორი ელზა
ნანახია 1 326

Elene, არის 25 წლის ცხოვრობს თბილიში, ყავს პატარა“ და“ნიაკო 5 წლის. მამას ანდრია ,დედას კი დიანა.
ელენეს „განსაკუთრებულად ყოველთვის ის უნდოდა რაც მას , მოსწონდა.თუმცა იყო თავისებური ხასიეთის და მგძნობიარე.
თუმცა შინაგანად მას ყოველთვის ის ახასიათებდა ,სამართალი.
ბავშვობიდან ძალიან ბევრი მეგობრები ყავდა,თუმცა როგორც ცხოვრება იცვლება“ ასევე ადამიანებიც იცვლებიან სამწუხაროდ..დროთა განმალობაში ბევრი ზიანი მიიღო თუმცა ზოგჯერ ნუგეშს იღებდა ადამიანებისგან და სიკეთესაც ხედავდა „ათასი ადამიანისგან 1 ადამიანში..
ძალიან გაუჭირდა ცოტა რადგან“ელოდა სიკეთეს როგორ დაუფასდებოდა.გამორჩეულად თუარა ჩაცმის სტილი ზოგადად არც თუ ისე ძვირად ღირებულს ატარებდა,მაგრამ არც არავის ჩამორჩება მდიდრული და უბრალო პერანგი“ რომელიც ტანზე ძალიან უხდებოდა..
ზედმეტად უყვარს გადაყოლა ადამიანის“სიკეთის გზით,
თუმცა ბევრი კითხვა გაუჩნდა როდესაც „სიკეთეში სიყალბეში ჩაუთვალეს..
რისთვის ვირსჯდებოდი ნეტა?
ან რისთვის , ვიგროვებდი ამდენ ფანტაზიას მათვის როდესაც მინდოდა სიკეთე დამენახა მათვის და დაენახათ ადამიანობა.
როდესაც ცდილობ უკეთესობისკენ შეცვალო, და ხელ“უკუღმა გირევენ გადაშლილ ფურცლებს.
არავინ არ იცის ვისთვის ვინ ვართ,თუმცა ყველა ღმერთის შვილებივართ.
ადამიანი „შეცდომებს თუ დაუშვებს, ყველა განვიკითხებით უფალთან.ზოგს კი ისე მიაჩნიათ როგორც უნდათ, შეცდომებს უთვლიან და მერე უსასრულოდ განწირავენ და გვერდს აუვლიან.
ზოგჯერ უცნაურია ცხოვრება,რადგან წამოსულ ნაწვიმარს
ტრასაზე გადაფენილ ფოთლებში ისევ სიმშრალეა..
ყვავილებშიც აღარც დგას წყალი, და ეს ბებერი ხეც გახმა უწყლოდ.
ყვავილებიც კი დაჭკნა ისე რომ, ხელი ვერ შეაშველეს.
უსასრულო წამი"ცხოვრება. (1 თავი)



№1 სტუმარი Guest მარი

ძალიან მომეწონა განაგრძე და თავები დააგრძელეე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent