შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსასრულო წამი"ცხოვრება.. თავი 4 ..პატარა ისტორია.


11-10-2016, 23:59
ავტორი ელზა
ნანახია 1 188

გადაწყვიტეს მისმა მშობლებმა რომ,ნიაკოს აუსრულებდნენ იმ ოცნებას მაგრამ ამაზე ცოტა კამანთი მოხდა...
თუმცა ნიაკომ ესეც მოახერხა და დაიყოლია..
ოჯახი წავიდნენ იმ ადგილას სადაც, იმ ლამაზ გოგოს იპოვიდნენ და შინ მიიყვანდნენ..
მისვლისას ვიღაც ქალბატონი ეჩხუბებოდა პატარა გოგონას,რატომ მეტი ვერ ივაჭრეო,ლიმონს იყიდიდა და თან დახმრებას ითხოვდა..
პატარა გოგონა კი ცრემლებს ღვრიდა და წამოჯდა დაბლა ბეტონზე...
ნიაკოს და ელენეს,დედ-მამა მივიდიდნენ და მოითხოვეს თუ ვინ იყო ის ქალბატონი და რატომ ექცეოდა ეგრე სასტიკად პატარა გოგო რომელიც უკვე სკოლაშიც უნდა მისულიყო , ის კი გარედ მათხოვრობდა სხვის გასაძღომად...
ის ქალბატო არამედ არავინ ყოფილა მისთვის ის უბრალოდ მისთვის გასაძღომად ბავშვს ამათხოვრებდა და ლიმონს თუ გაყიდინებდა..
რათქმაუნდა სამართლიანად მიუდგა რომ არანაირად არ ჰქონდა უფლება ასეთ პატარა ბავშვს ასე სასტიკად რომ ექცეოდა.. ნიაკომ ჩუმად უთხრა გოგონას რომ ჩემთან უნდა წაგიყვანო ,ხო იცხოვრებ? რაგქვია არც ვიცი.. მე მარიამი მქვია..დიდი სახლი გაქვს?
არც ისე მაგრამ დიდი სითბოთი მიგიღებენ ჩემები..
ამას დიდი ხმაური მოჰყვა წაყვანაზე, მაგრამ დიდხანს არ გასტანა..
წამოიყვანეს იმ ადგილიდან და ნიაკომ თავისი ტანსაცმელი მოარგო და აჩუქა მას..
ყველა შეიკრიბა და ,რათქმაუნდა სტუმრები ახლობლები..
საქვეყნოდ გამოაცხადეს რომ უნდა აეყვანათ შვილად....
ამას ცოტა ხმაური მოჰყვ სახლში ახლობლებთან ერთად მაგრამ მალე ჩაწყნარდა ყველაფერი..
ამავე დროს ელენემ ტორტი გამოიტანა და ,ნიაკომ ჩარჩურჩულა ეხლა ტორტი იქნება და ერთად ჩავაქროთ,,
(მარიამი)))-დღეს კიდევ ვინმეს დაბადების დღე აქვს?
ნიაკო- კი ჩემი დაბადების დღეა და კიდევ ვისი უნდა იყოს?
არიცოდა რა ეთქვა მარიამს მაგრამ, ნიაკოს მამამ ჰკითხა და გაუმეორა იგივე სიტყვა თუ კიდევ ვის უნდა ჰქონოდა დაბადების დღე..
მარიამი-ჩემი დაბადების დღეა დღეს.
გაოგნებულები დარჩნენ ყველა..
ელენე მივიდა ტორტით ორივესთან და უთხრა თუ’რამე პრობლემა?
ერთად ჩააქრობენ სანთლებს, და ერთად აღნიშნავენ დაბადების დღეს..
მარიამი 7 წლის გახდა და ნიაკო 6 წლის..
მშვიდობიანად გასტანა დაბადების დღეც, და ბევრიც იმხიარულეს და ბევრიც იცეკვეს.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent