შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

SONADOR 1 ( ისტორია შეუფასებელ მეგობრობაზე )


16-10-2016, 00:50
ავტორი elene tetruashvili
ნანახია 1 596

******ისტორია ეფუძნება რეალურ ამბავს ********
-ნენეეეე ! ნენ ! ნეენეე! - ვეღარ მოიფიქრა და მაგრად შემანჭყრია ნიამ .
-ჰაა , გისმენ . -ნამძინარევი თვალები მივანათე იმის იმედით რომ რაიმე კარგი ეხარებინა თუმცა , მოჟამული სახით მივხვდი რომ ეს ამბავი კარგი ნამდვილად არ იყო .
-ალიოოო , სკოლაში ვართ ისე ცნობისთვის . - გაბრაზებული სახით შემომბღვირა და ჩემი ნიშნების ფურცელი ხელში მომაჩეჩა , თან ჩანთის ჩალაგება დაიწყო .
ნიშბების ფურცელი გადავშალე და ქულების დანახვისას ნერწყვი გადავყლაპე .
ქართული - 7
მუსიკა - 6
ფიზიკა - 5
მათემატიკა - 6
რუსული - 6
ინგლისური - 6
ქვედა ტუჩის კვნეტით მოვიკიდე ჩანთა და გავიარე დერეფნები . ნია ჩემს გვერდით დადგა და ჩემი დამშვიდება დაიწყო თუმცა მერწმუნეთ არ გამოსდიოდა .
-კარგი რა უნდა დამშვიდდე , ქართულში მაინც გამოგყვა 7იანი .
-რატომ არ მაქვს არაფრის ნიჭი ?-დავაიგნორე ნიას ნათქვამი და დაბღვერილი სახით შევხედე ფურცელს .
-როგორ არა .
-მაინც ? -
-....-მისი სიჩუმე ჩემთვის საშინელი შეგრძნების ტოლფასი იყო .
-ასეც ვიცოდი .
-კარგი რა , ეს უბრალოდ ნიშნებია . მერე რა მთავარია არ ჩარჩი . მედლები და ეგეთი სისულელეები კი ვის ადარდებს .
-უბრალოდ ნიშნებია ? ჩემმა მშობლებმა რომ გაიგონ რომ ფიზიკაში 5იანი გამომყვა , მაშინ , მთელი ზაფხული მიყრუებულ სოფელში ძროხებისა და ქათმების მომვლელად თუ დამტოვეს მადლობა უნდა ვთქვა .
-ჰმმმ -ჩაფიქრდა ნია და ნიშნების ფურცელი ელიდან გამომგლიჯა . - რა ცუდია რომ ნიშნების ფურცელის გაფუჭების გამოზაფხულის დარულებამდე შენი ნიშნები არ გეცოდინება . -ამის თქმა იყო რომ ფურცლი დახია და ფანჯრიდან გადაისროლა .

--------------------------
სახლში შევედი და ანერვიულებული საით შევედი სამზარეულოში . დედას შავი , მოკლე , მუხლებამდე იუბკა ეცვა , ამავე ფერის პიჯაკი და თეთრი პერანგი ეცვა .
-უი მოვედი დედიი ? რა ქენი აბა სკოლაში ?
-იცი მე ..... -წავიბლუყუნე , თუმცა კარზე ზარის ხმამ ყველაფერი შეცვალა .

-------------------------
-რას ნიშნავს ნიშნების ფურცელი დაიაო ?-5 წლის დატუქსული ბავშვივით ვიჯექიი დივანზე , თავჩახრილი ; დედა კი ჩემს წინ დადიოდა .
-რა მოხდა მერე უბრალოდ ფურცელია .
-უბრალოდ ფურცელი ? ჯერესერთი საშინელი ნიშნები მიიღე და მეორეც რაღაც რარაცეების გამო თურმე ამ შენს ეგრეთწოდებულ ნიშნების ფურცელს ცეცლი წაეკიდა ... ! -მიღრიალებდა დედა მე კი ჩუმად ვიჯექი .
-შენს ოთახში წადი !-მითხრა მამამ და თითით ჩემი ოტაისკენ მიმანიშნა .
ოთახში გამწარებული შევვარდი და საწოლზე წამოვწექი ....
მე ელენე თეთრუაშვილი ვარ , 12 წლის . როგორც მიხვდით სწავლით დიდად არ გამოვირჩევი , თუმცა შეძლებული ოჯახის შვილი ვარ . დედაჩემს საკუთარი ბიზნესი აქვს , ამის მოყოლას არ ვაპირებ , საინტერესო არაფერია .

მამამ კარები შემოაღო და მეც მაშინვე წამოვფრინდი .ანერვიულებული , სევდიანი , მწვანე თვალებით მივაშტერდი .
-ამ ზაფხულს ბიძაშენთან დაისვენებ .
-თემქაზე ?
-მეორე ბიძიასთან .




აბაა შემიფასეთ პირველი თავი . უი ხო როგორც თავიდან გითხარით ეს ჩემი ნამდვილი ისტორიაა და პირველი თავი უემოციო და პატარაა . რაც შეეება წინა ისტორიას ცოტა ხნით შვებულება ავიღე .




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent