შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არ მოკვდები (თავი 18)


21-10-2016, 21:15
ავტორი სატი
ნანახია 1 649

ანი ტელეფონზე ელაპარაკებოდა კატოს.
-ღადაობ? რა ნარკოტიკები
-ეგრე ლაპარაკობდნენ, ჩემ ჩართვას აპირებენ ბიზნესში. მეც არა ვთქვი როგორ აქვთ ამდენი ფული თქო!!
-შენ რა შუაში ხარ
-ეტლით ადვილად გადაიტანს ხოლმეო და ვერავინ იფიქრებს მასზეო
-ჯანდაბა რას აპირებ
-ეხა უეჭველი არ ვენდობი, მაგრამ ისე ვიზამ რომ ზეგ თუ მაზეგამდე მოვიპოვებ მათ ნდობას და აუცილებლად მოხდება ისე ომ გამატანონ ნარკოტიკები და მე ამას წავიღებ პოლიციაში.
-ეხა წაიღე
-მერე მომთხოვენ სხვა მტკიცებულებებს. ტაკ შტო ვერა.
-ან საშიში რამ არის ეს. არ გინდა არ ქნა
-სხვა გზა არ მაქ მე ამ საქმეში თავს არ გავყოფ
-კაი.მარა რო რამე იცი რო რატის ვეუბნები
-არა კაკრას რო არც რატის და არც დიტოს არ ეცოდინებათ ეს გაგე?
-კაი გავიგე
-დაიფიცე
-გეფიცები მაიკლ ჯექსონს
-მკვდარია
-ყველა ნივთს რაც მაიკლ ჯექსონის მაქ
-მჯერა.
ანიმ გათიშა, მერე მანჩოს ოთახში შევიდა.
-შეილება გავიდე გარეთ?
-რათქმაუნდა რატო მეკითხები
-შენ მითხარი მკითხეო
-ფული გინდა?
-არა მაქვს 300ლარი
-კარგი
ანი გავიდა და თბილისი მალში წავიდა ტანსაცმელი იყიდა. გვიან საღამოს დაბრუნდა და ისევ მანჩოს ოთახში ავიდა.
-მოვედი დე-მერე გაბრუნდა ოთახში. ვახოც მანჩოს ოთახში იყო.
-რა უკვე გენდობა?(ვახო)
-დღეს მკითხა ნებართვა გარეთ გასვლაზე. მერე ეხ აშემოვიდა და მადლობა გადამიხადა თან დედა დამიძახა ხვალაც შევხედავ და გამოდის რო მენდობა
-კარგია. დააჩქარე პროცესი იქნებ ვაფშე ჩვენთან დარჩეს(ვახო)
დილით 9ის ნახევარზე მანჩო ანისთან ფოდნოსით შევიდა. ყავა და შოკოლადის სიროფიანი ბლინები შეიტანა. მერე გააღვიძა.
-სკოლაში არ დაგავიანდეს 9ისნახევარია
-მადლობა დე
-ანი დე მართლა გიყვარვარ?
-რათქმაუნდა საუკეთესო დედა არ ყოფილხარ და სულ ჩვენთან არ იყავი მაგრამ ახლა ხო აქ ხარ
-ანი დე მე შენ გენდობი
-მეც ასე თუ ისე
-დე რაღაცა რო გაგატანოთ ხვალ მიუტან პატრონს?
-კი.
-არ გახსნი?
-არა არც მაინტერესებს
-1000ლარს მოგცემს იქიდან 10%შენი იყოს.
-კაი მადლობა
მანჩო გავიდა. ანი წამოდგა ჩაიცვა და სკოლაში გავიდა. სამი გაკვეთილის მერე დიდ დასვენებაზე ანიმ კატო სკოლის ეზოში გაიყვანა.ყავა იყიდეს და კიბეებზე ჩამოჯდნენ.
-დღეს ჩემთან უნდა დარჩე(ანი)
-ა, კაი. პროსტა ჩემებს მივწერ
-მანჩო მელაპარაკა უკვე ნარკოტიკებზე ხვალ მატანს ოღონდ არ იცის მე რო ვიცი მითხრა არ გახსნა და არ იკითხო 1000ლარიდან 10% შენიაო
-მოიცა შენ მიგაქ და 10% მხოლოდ?
-რატო არა 300?
-რავი სუ არ ? ვაფშე არ მოვკიდებ მაგ ფულს ხელს. პირდაპირ პოლიციაში მივდივარ სანამ კლიენტთან მივალ.
-კაი.
ამ დროს რატი და ირაკლი მოვიდნენ.
-რაზე ლაპარაკობთ?(ირაკლი)
-რავი კატო დღეს ჩემთან რჩება მარტო არ მინდა დარჩენა იმ სახლში.
-ბაზარი არაა მესმის(რატი)
-სხვა?(ირაკლი)
-რავი მე დილერი გავხდი(ანი)
-ჰა?(რატი)
-ხუმრობს ესე(კატო)
-აა.
გაკვეთილების მერე კატო და ანი წავიდნენ სახლში. ანი ეტლით შეგორდა შიგნით. ნანუკა და მანჩო შეეგბნენ.
-დე ეს ჩემი საუკეთესო დაქალი კატოა, ნანუკა ეს კატოა, კატო ეს ნანუკა ჩემი მეგობარი.
-ეე სასიამოვნოა(ნანუკა)
-ჩემთისაც ამო ჩვენთან ერთად ზემოთ(კატო)
-ბაზარი არაა(ნანუკა)
-სასიამოვნოა შენი გაცნობა კატო. რამე ხო არ გინდათ ანი?
-არა დღეს კატო ჩვენთან დარჩება შეილება?
-რათქმაუნდა გაერთეთ.
სამივე ზემოთ ავიდნენ.კატო გაითხლაშა ანის საწოლზე, ანი ჩვეულებრივად ეტლში იჯდა ნანუკა კი ხალიჩაზე დაჯდა. რომელიც ტელევიზორის წინ იყო დაგებული და პირდაპირ ეტყობოდა რომ მაზე არც არავინს გაუვლია.
-ისე ექცევი ლამიც მართლა დაგიჯერე რო გიყვარს დედაშენი(ნანუკა)
-აჰამ. ეს ჩემი გეგმის ნაწილია გავიგე რო ჩემგან დილერის გაკეთება უნდათ ხოდა მეც ჩავიწერერ მათი საუბარი ხვალ კლიენტთან მაგზავნიან და ამის მაგივრად ნარკოტიკებით წავალ პოლიციაში. ყველაფერს მოვახსენებ და სასამართლო ჩემზე მეურვეობას გადასცემს ანდროს.
-აქამდე რატო არ მითხარი(ნანუკა)
-დამეზარა მოყოლა.ეე მისმინე და ვინმემ რომ გამიყვანოს იმ კლიენტთან მერე რა ვქნა(ანი)
-აი გიორგის თხოვე მან გაგიყვანოს პოლიციაში და ვერაფერსაც მიხვდება დედაშენი(ნანუკა)
-ხო ეგ კაი იდეაა. მარა მერე დაბრიდავენ მაგ შენ გიორგის ტაკ შტო ვეცდები მეთითონ წავიდე(ანი)
-ხო. (ნანუკა)
-ნანუკა დღეს დარჩი ჩემ ოთახში(ანი)
-აა კაი
-ლეჟანკა ან რამე ჯანდაბა შემოვათრიოთ საწოლი. რა ერქვა იმ ტიპს ხო იოანე!!!(ანი)
იოანე შემოვიდა ცოტახანში.
-ვა გოგოების კამანდა
-იოანე მიდი რამე საწოლი შემოათრიე თუ არ გეზარება რა გიორგისთნ ერთდ გთხოვ
-კაი-იოანე გავიდა და ცოტახანში გიორგისთან ერთად საწოლი შემოიტანა და ისიც დაჯდა მათთან ერთად ანიმ უთხრა მათ მათი გეგმის შესახებ და ისინიც დათანხმდნენ და დახმარებაც შეთავაზეს. მერე ბიჭებმა ორი ლეჟანკა შემოიტანეს და ღამის გათენება გადაწყვიტეს. ყველა თავის საწოლზე შეჯდა. კაუჩუკის ბურთი აიღეს და თამაში დაიწყეს თან ლაპარაკობდნენ.
-გიჟი ხარ ანი(იოანე)
-აჰამ, აბა რა ვქნა მართლა დილერი გავხდე?.(ანი)
-არა ეგრეც არა მარა(ნანუკა)
-აუ რა კაია ერთი დღე ნორმალურ ხალხში დასვენება(კატო)
-აბა(გიორგი)
-ვერ მივხვდი ერთი წუთით ნარკოტიკებიდან როგორ გადავედით ამ თემაზე. ისე ვერ წარმოვიდგენდი რო მანჩიტო დილერი იქნებოდა. მე რატო არ შემომთავაზეს(იოანე)
-რა მეღადავები? შენ რა იჩხირები?(ნანუკა)
-რავი პლანს დღეს ყველა ეწევა(იოანე)
-რა გინდა ნანუკა მართალს ამბობს(გიორგი)
-ოქეი(კატო)
-აუ ვაფშე რამე ამოათრიეთ რა მშია მაგრა(ანი)
-მოდი ჯეირანი(იოანე)
გაითამაშეს და ანიმ წააგო.
-აუ კაი ინვალიდს გაუშვებთ(ანი)
-დაინახე შენთვის ცალკე ჩასასვლელი რო გავაკეთებინეთ მანჩოს? სასრიალოს გავს წამო განახებ(გიორგი)
გიორგი ადგა ანი ეტლში ჩაჯდა და გავიდნენ კარიდორში მართლაც რო ეგრე ჩასასვლელი იყო და ჩასრიალდა ეტლით და ბოლოში გაჩერდა. სამზარეულოში გავიდა.
-დებილო უკან როგორ ავიდე?!(ანი)
-აი თოკი მოეჭიდე და ნელ-ნელა ახვალ(გიორგი)
-კაი
ანიმ აიღო რაღაცეები და ავიდა ზემოთ, ოთახში შებრუნდა და საწოლში დაწვა.
-რა მაგარი რაღაც გააკეთა ლამის მწყინს რო აქედან გადავდივარ(ანი)
-ჩვენ დავეთხოვეთ მანჩოს(იოანე)
-როდის?!
-დღეს მივდივართ. (ნანუკა)
-რატო(ანი)
-რავი ვახოს ისტორია მოგვიყვა ნანუკამ ერთი ორი ვგლიჯეთ და გაგვაგდო(იოანე)
-ყოჩაღთ(ანი)
ცოტახანში ფილმის ყურებაში ჩაეძინატ. მეორე დილით ანის რო გაეღვიძა კატოს გარდა აღარავინ არ იყო მის ოთახში კატოს გარდა. ადგა და ქვემოთ ჩავიდა. მანჩოს გამოართვა კონვერტი და გარეთ გავიდა. მანქანაში ჩაუჯდა ანი როცა პოლიციის მანქანები გაჩერდნენ სახლთან.
-არ გაინძრეთ!!-პისტოლეტები მიუშვირეს გიორგის და ანის
-ანი ადამაშვილი თვენ დაპატიმრებული ხართ და ბრალი გედებათ ნარკოტიკების მოხმარებაში და მის გაყიდვაში. გაქვთ ადვოკატის და დუმილის გამოყენების უფლება.
-რა მე?
მანჩო გამოვიდა.
-ბოდიში ანი მაგრამ ვიცოდი რო ყველაფერი გაიგე და მომატყუე ამაში გაგცეს. შენმა პატარა ძამიკომ საყვარლად მოისმინა შენი ლაპარაკი და მე მკითხა ანი რას აპირებსო. ჯერ 4ის არის და უკვე გამომადგა.დაგინახა როგორ იდექი ჩემ კართან მაშინ(მანჩო)
-შენი!!!(ანი)
ანი პოლიციის მანქანაში ჩასვეს და წაიყვანეს განყოფილებაში.
ანდრო გიჟივით მივარდა განყოფილებაში. ნიკა ლიკასთან და ბავშვებთან დარჩა. გამწარებულები აქეთ-იქით დადიოდნენ. სანდრომ კარგი ადვოკატი მიუყვანა. ანის ტელეფონი აიღო ანდრომ იქ ჩაწერილი იყო ინფორმაცია. მაგრამ მთელი დღის განმალობაში დაკითხვა მიმდინარეობდა და არ მისცეს საშუალება რომ დალაპარაკებოდნენ დეტექტივს. დეტექტივი გამოვიდა.
-გამოვუშვებთ 5000ლარს თუ გადაიხდით.
-რა?(ანდრო)
-გამოვუშვებთ თუ 5000ლარს გადაიხდით თქო
-რეებს ბოდავთ?მტკიცებულება გვაქ რომ ის დამნაშავე არაა!(ლაშა)
-5000ლარი წინააღმდეგ შემთხვევაში 1თვე.
დეტექტივი გავიდა.
-იდი ნახ*ი!!!(ანდრო)
-ანდრო დაწყნარდი. (ლაშა)
-სად ვიშოვოთ ამხელა ფული(ანდრო)
-მე 120ლარი ხო მომცა ანიმ, ჩემი ხელფასი გუშინ მომცეს 500ლარი მაქ კიდე გამოვიდა 620. შენ?
-მე 1000მიდევს ანგარიშზე ხელზე 500მაქვს. ნიკას მემგონი 200ლარი აქვს.ლიკას ვკითხავ და რაღაც ფული ქონდა გადანახული ნიკოლოზს მანქანა უნდა ეყიდ არომელიღაცისთვის გამოვართმევთ მერე დავუბრუნებთ(ანდრო)
საღამოს გავიდნენ ფულის შესაკრებად. მერე როცა დაბრუნდნენ ანი აღარ დახვდათ.
-რას ქვია არაა?!!(ანდრო)
-წაიყვანეს.(ოფიცერი)
-ვინ?!!(ლაშა)
-ბიჭი იყო ოდნავ მაღალი ქერათმიანი კარგი ფერის თვალები. დაახლოებით 20ის იქნებოდა
-კი მივხვდით აბა!(ლაშა)
***
-კარგად ხარ?(დიტო)
-კი
-სად მივდივართ(დიტო)
-რავი სადმე შორს(ანი)
-როგორც გინდა(დიტო)
-დედაც ესეთი უნდა
-აბა
-დიტო მიყვარხარ
-მეც

----------
ცოტა პატარა თავია მაგრამ მომიტევეთ სკოლის გამო ბევრს ვერ ვასწრებ.



№1  offline წევრი Ucnobigogo

ვაი რა კარგიააა heart_eyes heart_eyes heart_eyes ძაან მაგარია და მომწონს heart_eyes heart_eyes heart_eyes აუ იმ მანჩოს მუხლზე გადავიმტვრევდიიი smile smile unamused unamused დეგენერატი unamused unamused გააგრძელე რა მალეე heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent