შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ქეთა... გიყვარვარ? დასასრული


9-11-2016, 15:37
ავტორი სატი
ნანახია 2 999

კოტე სახლში როცა მივიდა ჩაშავებულთვალებიანი ქეთა დახვდა რომელიც ბავშვთან ერთად იჯდა დივანზე და ერთ წერტილს მიჩერებოდა. მაგიდაზე კი ნახევრად გახეული ფურცელი ეგდო. იატაკზე კი ჭიქის ნამსხვრევები. კოტე გაოგნებული უყურებდა ამ სურათს. ქეთას მაშინვე გამოართვა ბავშვი და მის ოთახში წაიყვანა.
-ქეთა რა ხდება აქ?
-ეს რა არი-მიუთითა ფურცელზე ქეთას
კოტემ აიღო ფურცელი და რო წაიკითხა, ისიც გაკვირვებული იყურებოდა.
-არა... არ შეილება. გეუბნები ბავშვი ჩემი არაა! არაა ქეთა ბავშვი ჩემი! გაბოლებს მიხვდი!
-რატომღაც ბევრი მაბოლებს...
-არ გჯერა?ქეთა პირველად შემხვედრი ელენესი გჯერა და ჩემი არა.
-არ ვიცი. დამიმტკიცე რო ტყუილია? ფურცელზე წერია რომ მამა შენ ხარ
-ფურცელზე მეც ბევრ რამეს დაგიწერ დამიჯერებ? ქეთა ბავშვს გეფიცები ელენე ჩემგან არასდროს დაფეხმძიმებულა!
-ბავშვი შენ გგავდა. შენი თმის ფერი ჰქონდა
-ქერა თმა თბილისში მარტო მე მაქვს?!!!!! რატო ვჩხუბობთ საერთოდ ვერ გავიგე? ელენესი გჯერა? უბრალოდ ამ კითხვაზე მიპასუხე?
-არ ვიცი რისი მჯერა. კოტე არ მინდა ვიჩხუბოთ, მაგრამ ის ბავშვი მამის გარეშე არ უნდა დარჩეს.
-არა... არ მჯერა რომ ამის ახსნა მიწევს-კოტემ გიჟივით დაავლო გასაღებს ხელი და წასასვლელად მოემზადა.
-სად მიდიხარ?
-დაგიმტკიცო ხო? ბო**** ვიყო თუ ელენეს ენა არ ამოვაგლიჯო და მაინც ვათქმევინო სიმართლე-ეს თქვა და გავარდა სახლიდან.ამ ხმაურზე ბავშვის ტირილი გაისმა ოთახიდან. ქეთა გავიდა მის დასაწყნარებლად, მაგრამ არაფერი გამოუვიდა თვითონაც იმდენად იყო აღელვებული. მაშინ ნინას დაურეკა. ისიც ცოტახანში მოვიდა.
-რა ხდება გოგო აქ?
ქეთას ლაპარაკის თავიც აღარ ჰქონდა ფურცელზე გაიშვირა თითი. ნინამ აიღო და გაეცინა.
-ეს ვინ დახატა?
-არ ვიცი... ელენემ. იქნება და მართალია?
-და შენ ამის გჯერა? ქეთა კოტე არ მოიქცეოდა ისე რომ გოგო დაეფეხმძიმებინა და მერე მიეტოვებინა მარტო თუ კაიფში არ იქნებოდა-გაეცინა ნინას.
-ზუსტადაც... ეგ როგორ ვერ მოვიფიქრე. არ ახსოვს იმიტომ რომ კაიფში იყო ის პერიოდი.
-კარგი იმხელა მუცელს და ბავშვს დაიმახსოვრებდა.
-არა, თუ სულ კაიფში იყო.
-ქეთა... კარგი რეების გჯერა?
-აღარ ვიცი რა დავიჯერო. ბევრჯერ მოვტყუვდი.
-დაწყნარდი მოვა კოტე და ყველაფერს აგიხსნის. არ ინერვიულო. ბავშვს მე მოვუვლი წადი დაწექი.
-და ანა?
-ანას გიორგი მოუვლის სახლში.
-მადლობა ნინ.
-რისი მადლობა მიდი დაიძინე.
ქეთა ოთახში შევიდა და პირდაპირ წამოწვა საწოლზე.იმ ღამეს კოტე არ დაბრუნებულა სახლში. მეორე დღეს შაბათი იყო და ძიძა არ უნდა მოსულიყო.ქეთას ბავშვის ტირილმა გააღვიძა რადგან ვიღაცამ კარი მთელი სიმწრით მიაჯახუნა. კოტე მოსულიყო. ქეთამ ხალათი შემოიცვა, კოტე ისევ ისეთი გაცხარებული იყო, მაგრამ როგორც კი ქეთას სახე დაინახა როგორი ნაწამები იყო დაწყნარდა. ქეთას სახეზე ეტყობოდა რომ მთელი ღამე ტიროდა. კოტე მაშინვე მივიდა და ჩაეხუტა.
-არაა ბავშვი ჩემი. ქეთა.. არაა ბავშვი ჩემი. გეფიცები ყველაფერს დედამიწაზე.
-ათქმევინე ელენეს?
-კი. რატო არ მენდობი?
-გენდობი... უბრალოდ მაშინ ხომ შეილებოდა კაიფში ყოფილიყავი.
-ნუღა დაუჯერებ ნუ რავის რა.. ყველა ჩვენ დაშორებას ეცდება.
-ეხლა შენმა ყოფილებმა დაიწყეს ამოტივტივება.
-და ჩემ მაგივრად ეჭვიანობ ხო? ეგრე ვიყავი მე. მთელი თბილისი რო მაცემინე.
-ხო.. რავი-გაეცინა ქეთას
-რას გიგავს თვალები, რა სისულელეზე იტირე.
-ბავშვი ტირის.
-იმიტო რო შენც ტირი. წადი სახე მოიწესრიგე დღეს შაბათია სადმე წავიდეთ.
-ბავშვი?
-ნინას დავუტოვოთ.
-ღამე აქ იყო ცოდოა.
-მაშინ ეთოს ან თეოს თხოვე.
-ხო მართალი ხარ.
ქეთამ აკოცა კოტეს და აბაზანაში გავიდა. კოტე ბავშვთან შევიდა და ხელში აიყვანა. ის მაშინვე გაჩერდა.
-მა.. შვილო შეგეშინდა? მე ცუდს არაფერს გავუკეთებ დედაშენს. ძაან მიყვარხარ. მიდი დაიძინე და ეხა ეთო ან თეოჩკები მოვლენ. გაჭორავენ დედიკოს? რა დებილია ეს გოგოო. მეტყვი მე მაგსა ხო? დავბრიდავ ყველას ვინც შენ ან დედას გააბრაზებს. ხელი არც ამიტოკდება. მიდი დაიძინე მა-კოტემ საწოლში ჩააწვინა ბავშვი.
ქეთა და კოტე ტბაზე წავიდნენ. იქაურობა ულამაზესი იყო, ტრიალი მინდორი,კამკამა წყალი. ამინდიც მზიანი ჩანდა. პიკნიკი ჰქონდა მოწყობილი კოტეს, რაც არსებობდა ყველანაირი გემრიელი საჭმელი იქ იყო.
-კოტე ამის მოწყობის დრო სად გქონდა?
-ღამე სად ვიყავი შენი აზრით?
-არააა. ძაან მაგარი ხარ კონსტანტინეეეე
-მიყვარხარ
-მე უფრო
-ნწ. ამაზე ლაპარაკიც ზედმეტია-კოტემ ქეთა ხელში აიყვანა და ტბაში ჩააგდო.
-დამეხმარე-ხელი გაუწოდა ქეთამ.
-არა, ვიცი ეხლა დაგეხმარები და თან ჩამიყოლებ, კარგი მეთითონ ჩამოვალ-კოტემ მაიკა გაიხადა და ქეთას გადაყვა. ქეთა მაშინვე მივარდა და ჩაძირვა დაუწყო, მაგრამ არ გამოუვიდა მერე კოტემ აყვინთავა ქეთა და როცა დაიღალნენ ამოვიდნენ წყლიდან. კოტემ პირსახოცი მისცა ქეთას და ცეცხლი აანთეს.
-ამდენი ხანი გაჩერდება ეთო ბავშვთან?
-კი, ქეთა. თუ მართლა ფეხმძიმედაა უნდა ისწავლოს ბავშვის მოვლა.
-ხო, რავი.
ერთი წლის განმალობაში ყველაფერი კარგად მიდიოდა. როცა ნიკოლოზი წამოიზარდა ყველაფერი შეიცვალა. ქეთა ვერ ასწრებდა დროზე მისვლას სახლში რადგან სამსახურს,უნივერსიტეტს, მეცადინეობას და ბავშვის მოვლას ვერ ახერხებდა. ყველაფერი უფრო გაჭირდა. კოტე და ქეთა უფრო ხშირად ჩხუბობდნენ. კოტე სახლში აღარ რჩებოდა ხოლმე ამდენი ჩხუბისგან იღლებოდა. ერთხელ დილით კოტე ზედმეტად კარგ ხასიათზე ადგა. ნიკოლოზიც ხელში ეკავა, სამზარეულოში გავიდა და მის სკამში ჩასვა. თვითონ კი საუზმის კეთება დაიწყო.
-მამა
-ხო, მა?
-მამა
-მამას ცხოვრება. ჯერ საუზმე გავაკეთო და მოვალ.
ცოტახანში ქეთა გამოვიდა.
-კოტე უნდა ვილაპარაკოთ?
-ნახე მა, დედაც ამდგარა.
-კოტე.. მესიჯი მომივიდა ნიუ-ორკის უნივერსიტეტიდან.
-მერე?
-მერე... 100%დაფინანსება მივიღე.
-ძალიან კარგი, ცუდია რომ ვერ წახვალ.
-ამაზე მინდოდა ლაპარაკი.
უცებ კოტე შემოტრიალდა და ქეთასთან მივიდა.
-რა?
-კოტე... უნდა წავიდე
-რა? რას ქვია უნდა წახვიდე.
-აი ამას ქვია კოტე. 100% დაფინანსებას მაძლევენ, სამსახურს, საცხოვრებელს. კარგი კარიერა და მომავალი მექნება. ნუ ნერვიულობ ნიკოლოზს ნახავ ხოლმე.
-მოიცა მე არ მოვდივარ?
-კოტე... ისედაც დაგინგრიე ცხოვრება. ამ ბოლო დროსაც ბევრს ვჩხუბობთ.
-აღარ გიყვარვარ?
-კოტე
-მიპასუხე!
-ნუ ართულებ ყველაფერს.
-ბავშვს არ წაგაყვანინებ.
-მაგრამ...
-არა, თუ მე არ მოვდივარ ბავშვს არ გაგატან. ქეთა ესეთ რამეს როგორ მიკეთებ!!!! ჩემი მთელი ცხოვრება შენ გამო შევცვალე! ბაბნიკი ვიყავი, ნარკომანი, სუ მეკიდა ყველაფერი ფეხზე, შენთან შვილებიც მომინდა და ოჯახიც. ნარკომანობასაც თავი დავანებე, ძმაკაცს გადავახტი თავზე, ძმაკაცობა გავრისკე გესმის?!! ქეთა ყველაფერი შევცვალე და ეხლა ამდენი ხნის მერე მეუბნები რომ უნდა დავშორდეთ??!!!!! შენ თავი რას მიარტყი?
-შენ მე აღარ გიყვარვარ
-რა?
-შენ მე ნიკოლოზის გამო გიყვარვარ-ტირილი დაიწყო ქეთამ-შენ მე გიყვარვარ მაგრამ ნიკოლოზის გამო
-რეებს ბოდავ!!!
-კოტე აღარ გიყვარვარ მოდი ნუ გავართულებთ ყველაფერს.
-ესე ხო? ესე გინდა მე და შენ შვილს მოექცე?!!! ესე მექცევი მე?!!! მე? ეგოისტი ხარ! გესმის ქეთა?!!! მეზიზღები!
-კოტე! გთხოვ-ქეთას თვალები უკვე სულ ჩაწითლებული ჰქონდა ტირილისაგან.
-შენ ყველაფერი გადაწყვიტე შენთვის.აი უკვე ბარგიც ჩაგილაგებია. ნიკოლოზს ესე ემშვიდობები? რა ვუთხრა შენ შვილს დედაშენმა უნივერსიტეტში და კარიერაში გაგცვალა თქო?
-მე ჩამოვალ 2წელში კოტე... ვნახავ ბავშვს.
-შენი დანახვაც არ მინდა.ერთადერთ კითხვაზე მიპასუხე. ქეთა... გიყვარვარ?
-...არა-ძლივს ამოისლუკუნა ქეთამ და კარი გაიხურა.ბავშვი ამდენმა ყვირილმა შეაშინა და ტირილი დაიწყო. კოტე იჯდა და სახეზე სულ გაწითლებული იყო სიბრაზისგან. ჭიქას დაავლო ხელი და კედელს ესროლა.ადამიანი რომელიც ესე გაგიჟებით უყვარდა ესე მოექცა. გაცვალა კარიერაზე, მან კი მთელი თბილისი ცემა, ყველაფერი გაუკეთა, მის კაპრიზებზე იარა, მთლიანი ცხოვრება შეცვალა და ქეთამ წამებში თქვა უარი მათ სიყვარულზე. ეს მისთვის დიდი დარტყმა იყო, არადა ქეთა სიყვარულს ეფიცებოდა. რამ შეცვალა მისი აზრი ვერ მიხვდა. შეილება ისიც იყო მიზეზი რომ ზედმეტად ახალგაზრდები იყვნენ როცა დაქორწიდნენ და ვერ ააწყვეს ცხოვრება კარგად, რადგან ქეთამ კარგად არ იცოდა რა უნდა ცხოვრებისგან. კოტემ თავი ხელებში ჩარგო და ცრემლი წამოუვიდა, რაღა გაეკეთებინა არ იცოდა. ვერც გაეკიდებოდა რადგან აზრი არ ჰქონდა, ქეთას არ უყვარდა და ეს უნდა მიეღო. ბავშვი ყავდა გასაზრდელი რომელიც ცხოვრებაზე მეტად უყვარდა. ესე დამთავრდა კოტეს და ქეთას ისტორია. ქეთამ წარმატებას მიაღწია მის ცხოვრებაში, კოტეს თავისი ფირმა ჰქონდა. ქეთა ვიღაც ბიზნესმენს გაყვა, ხოლო კოტე კი მარტო დარჩა. ქეთას მერე ვეღარავინ შეიყვარა და შვილის გარდა აღარავინ არ ყავდა. ბავშვმაც დიდი ტრამვა მიიღო დედის სისულელის გამო და რომ წამოიზარდა დედა ისე აღარ უყვარდა როგორც მამა. ქეთასაც დიდ ტკივილს აყენებდა ეს მაგრამ, მას ნიკოლოზის გარდა კიდევ 2შვილი ყავდა. 1ბიჭი მეორე გოგო. კოტემ სმა დაიწყო, ამის გამო ქეთამ მას ბავშვზე მეურვეობა წაართვა. ამის გამო კიდე უფრო გაგიჟდა კოტე და საბოლოო ჯამში... პერედოზით გარდაიცვალა.
***
ეს ჩემი ბოლო ისტორიაა ამ საიტზე. მადლობა ჩემ ერთგულ მკითხველებს <3



№1 სტუმარი niiii

აუ რატო დაამთავრე ესე ცუდაად disappointed_relieved მომწონდა შენი ისტორიები იქნებ გადაიფიქრო? scream

 


№2  offline აქტიური მკითხველი La-Na

კარგი რა ეს რატო გააკეთე ძლივს ერთმანეთში მოგვარდნენ და ეს ბოლო რაღა იყო ეხლა.ასეთ დასასრულს არ ველოდი ნამდვილად რა.ან ასე უცებ დაყარე ფარხმალი უარყოფით კომენტარებზე.დაიკიდე რა.შენ მოგწონს წერა?ხოდა წერე.თანდათან კიდე უფრო დახვეწავ.გაიზრდები და უკეთესები გამოგივა.ნუ ამ ისტორიის დასასრულზე მაინც გაბრაზებული ვარ
--------------------
ლანა

 


№3 სტუმარი ..

Radegeneratoba iyo)) raaris es !! Armovelodi eset dasasruls ))))

 


№4  offline წევრი ანაკო

auuu kaii raaa auu ra cudi xaar auu nagdad ar daviwyeb esetebis weras aii dzaan magari xar nagdad ar var happyendis momxre da gaaswora magrad

 


№5  offline მოდერი სატი

ანაკო
auuu kaii raaa auu ra cudi xaar auu nagdad ar daviwyeb esetebis weras aii dzaan magari xar nagdad ar var happyendis momxre da gaaswora magrad

joy kissing_heart
--------------------
a.m&m.i

 


№6 სტუმარი end

კაი ვინ დებილებს უსმენ სუ არ გკიდია? ზოგი ინდურ სერიალს უყრუებს ზოგსაც ნიჭი არ აქ ამის წერის და მაგიტო იბოღმებიან. წერე შენ რას უსმენ ამათ? მე მომწონს შენი ისტორიები.

 


№7  offline მოდერი სატი

..
Radegeneratoba iyo)) raaris es !! Armovelodi eset dasasruls ))))

სიტყვები შეარჩიე. ეგ შენთითონ ხარ stuck_out_tongue_closed_eyes joy

niiii
აუ რატო დაამთავრე ესე ცუდაად disappointed_relieved მომწონდა შენი ისტორიები იქნებ გადაიფიქრო? scream

ვნახოთ kissing_closed_eyes
--------------------
a.m&m.i

 


№8  offline წევრი sopho)

აუ რატო დაამტავრე ესე ჩუდადდ

 


№9  offline მოდერი სატი

sopho)
აუ რატო დაამტავრე ესე ჩუდადდ

თავიდანვე ესე მქონდა ჩაფიქრებული heart_eyes

La-Na
კარგი რა ეს რატო გააკეთე ძლივს ერთმანეთში მოგვარდნენ და ეს ბოლო რაღა იყო ეხლა.ასეთ დასასრულს არ ველოდი ნამდვილად რა.ან ასე უცებ დაყარე ფარხმალი უარყოფით კომენტარებზე.დაიკიდე რა.შენ მოგწონს წერა?ხოდა წერე.თანდათან კიდე უფრო დახვეწავ.გაიზრდები და უკეთესები გამოგივა.ნუ ამ ისტორიის დასასრულზე მაინც გაბრაზებული ვარ

heart_eyes
--------------------
a.m&m.i

 


№10 სტუმარი Qeti

ასეთი დებილობები რატო დაწერე საერეთოდ. მეც რამ გადამრია და წავიკითხე. არ იცი წერა და დრო სხვა რამეში დაკარგო არაა

 


№11  offline მოდერი სატი

Qeti
ასეთი დებილობები რატო დაწერე საერეთოდ. მეც რამ გადამრია და წავიკითხე. არ იცი წერა და დრო სხვა რამეში დაკარგო არაა

ვაიმეე ეხლა ვიტირეებ sob ეს რა მითხარი joy joy

end
კაი ვინ დებილებს უსმენ სუ არ გკიდია? ზოგი ინდურ სერიალს უყრუებს ზოგსაც ნიჭი არ აქ ამის წერის და მაგიტო იბოღმებიან. წერე შენ რას უსმენ ამათ? მე მომწონს შენი ისტორიები.

heart_eyes
--------------------
a.m&m.i

 


№12 სტუმარი eto

kargi ra rogor daasrule... amas jobda saertod ar dagewera.... yvelanair dasasruls velodebodi amis garda :( iqneb shecvalo ravici an iqneb daesizmra :d :d :d dzalian cudia ese tudaasruleb megona qetas kote martla uyvarda da bavshvzec gijdeboda da karieris gamo ojaxi miatovo dzalian cudoa dapiqrdi iqneb gaagrdzelo da es yvelaperi ubralo sizmari iyos?

 


№13  offline მოდერი სატი

eto
kargi ra rogor daasrule... amas jobda saertod ar dagewera.... yvelanair dasasruls velodebodi amis garda :( iqneb shecvalo ravici an iqneb daesizmra :d :d :d dzalian cudia ese tudaasruleb megona qetas kote martla uyvarda da bavshvzec gijdeboda da karieris gamo ojaxi miatovo dzalian cudoa dapiqrdi iqneb gaagrdzelo da es yvelaperi ubralo sizmari iyos?

არა თავიდანვე ესე იყო ჩაფიქრებული რომ ქეთა აღმოჩნდებოდა... ესეთი როგორიც არის. ბავშვი უყვარდა რათქმაუნდა. მე ამ მოთხრობით უბრალოდ მინდოდა მეჩვენებინა რომ ესეთ ასაკში შეუძლებელია კარგი ჩამოყალიბებული ოჯახის შექმნა. ყველას არ ეხება ეს რათქმაუნდა. heart_eyes
--------------------
a.m&m.i

 


№14 სტუმარი Guest kato

Dzaan didi sisulelea bodishi magram martla mases

 


№15  offline მოდერი სატი

Guest kato
Dzaan didi sisulelea bodishi magram martla mases

კარგი
--------------------
a.m&m.i

 


№16  offline მოდერი bibo

მინდოდა წაკითხვა უნდა დამეწყო ტკბილო ჯერ ვისაც არ ვიცნობ ანუ ნაწერებს სუ ბოლოს და კომს ვკითხულობ რადგანაც კაი დასასრულის მოყვარული ვარ მეოოო :დ ასე რო თუ დაწერ კარგ დასასრულიანს გენაცვალოს ჩემი თავი პაწაწო :***

 


№17  offline მოდერი სატი

nino araxamia
სგ <3 ძაან მაგარი გოგო ხარ 3 მაგრად მომწონს სენი ისტორიები ყოჩაღ <3

heart_eyes
--------------------
a.m&m.i

 


№18 სტუმარი shenishvna degeneratebs

აუ პროსტა როგორ მინდა ყველა გადმოგათრიოთ ეკრანიდან ვინც ამ ბავშვს აკრიტიკებთ. თქვე მართლა დეგენერატებო, თქვენ ხართ ან საბჭოთა კავშირში ჩარჩენილო ხალხი ანდაც ბარბის მულტფილმებში გაზრდილები. ამ 14წლის ბავშვმა ისე კარგად გადმოსცა მოთხრობის არსი რო რავი. ან მისი არ მოკვდები წაკითხული გაქვთ? მოთხრობა შოკია. გააჩუმეთ ენები და წესიერად ელაპარაკეთ, ბავშვია და არ დაგავიწყდეთ, არც უპატრონო არაა და მადლობა უნდა თქვათ რომ პრობლემები არ შეგექმნათ ესე მისი გალანძღვის გამო. ამაზე უკეთესი დაწერეთ და მერე ვილაპარაკოთ. ფუ მართლა ამაზრზენები ხართ!!

არავითარ შემთხვევაში არ დაანებო წერას თავი! რაც არ უნდა გითხრან ეს შენია! ნუ უსმენ ამ გამოჩერჩეტებულ იდიოტებს! გააკეთე ის რაც გიყვარს! ამას კრიტიკა კი არა ლანძღვა გინება ქვია! მაგარი გოგო ხარ შენ! heart_eyes

 


№19  offline მოდერი სატი

shenishvna degeneratebs
აუ პროსტა როგორ მინდა ყველა გადმოგათრიოთ ეკრანიდან ვინც ამ ბავშვს აკრიტიკებთ. თქვე მართლა დეგენერატებო, თქვენ ხართ ან საბჭოთა კავშირში ჩარჩენილო ხალხი ანდაც ბარბის მულტფილმებში გაზრდილები. ამ 14წლის ბავშვმა ისე კარგად გადმოსცა მოთხრობის არსი რო რავი. ან მისი არ მოკვდები წაკითხული გაქვთ? მოთხრობა შოკია. გააჩუმეთ ენები და წესიერად ელაპარაკეთ, ბავშვია და არ დაგავიწყდეთ, არც უპატრონო არაა და მადლობა უნდა თქვათ რომ პრობლემები არ შეგექმნათ ესე მისი გალანძღვის გამო. ამაზე უკეთესი დაწერეთ და მერე ვილაპარაკოთ. ფუ მართლა ამაზრზენები ხართ!!

არავითარ შემთხვევაში არ დაანებო წერას თავი! რაც არ უნდა გითხრან ეს შენია! ნუ უსმენ ამ გამოჩერჩეტებულ იდიოტებს! გააკეთე ის რაც გიყვარს! ამას კრიტიკა კი არა ლანძღვა გინება ქვია! მაგარი გოგო ხარ შენ! heart_eyes

joy joy ცუდად ვარ joy მადლობა დიდი joy heart_eyes kissing_heart
--------------------
a.m&m.i

 


№20 სტუმარი Mziako...

SG.magari gogo xar dzaan momwons sheni istoriebi...ert rames getyve rogorac ar unda gagakritigon yuradgeba ar miaqcio mogwons wera? Were es aravis saqme araa.

 


№21  offline მოდერი სატი

Mziako...
SG.magari gogo xar dzaan momwons sheni istoriebi...ert rames getyve rogorac ar unda gagakritigon yuradgeba ar miaqcio mogwons wera? Were es aravis saqme araa.

მადლობა. heart_eyes ვაგრძელებ კიდეც heart_eyes
--------------------
a.m&m.i

 


№22 სტუმარი Mziako...

Imedia aseti shinaarsis istoriebs isev dadeb...me ki didi siamovnebit wavikitxav isev da isev.... ;-)

 


№23 სტუმარი sati

ყველა ერთად წავიკითხე.ემა მომეწონა და შინარსიც კარგად გადმოეცი,მაგრამ ემოცია აკლდა თავად ისტორიას.გადმოცემა უნდა შეძლო და მკითხველთან უნდა მიიტანო,რომ დააინტერესო შენი მკითხველი.მე მომეწონა,რაც შეეხება წერას არ დანებდე და გააგრძელე.რას იზამ ზოგს მოეწონება,ზოგს არა.ბევრი გაგაკრიტიკებს კიდეც და ბევრი მოგიწონებს.ასე რომ ყველას თავისი აზრის გამოხატვის უფლება აქვს და ვერ დაუშლი.შენს ასაკში ასედაც რომ წერ ესეც ძალიან დიდი მიღწევაა.ველოდები ახალ და უფრო ემოციურ,უფრო დახვეწილ და უფრო საინტერესო ისტორიას.

sati
ყველა ერთად წავიკითხე.თემა მომეწონა და შინარსიც კარგად გადმოეცი,მაგრამ ემოცია აკლდა თავად ისტორიას.გადმოცემა უნდა შეძლო და მკითხველთან უნდა მიიტანო,რომ დააინტერესო შენი მკითხველი.მე მომეწონა,რაც შეეხება წერას არ დანებდე და გააგრძელე.რას იზამ ზოგს მოეწონება,ზოგს არა.ბევრი გაგაკრიტიკებს კიდეც და ბევრი მოგიწონებს.ასე რომ ყველას თავისი აზრის გამოხატვის უფლება აქვს და ვერ დაუშლი.შენს ასაკში ასედაც რომ წერ, ესეც ძალიან დიდი მიღწევაა.ველოდები ახალ და უფრო ემოციურ,უფრო დახვეწილ და უფრო საინტერესო ისტორიას. kissing_heart

 


№24  offline მოდერი სატი

sati
ყველა ერთად წავიკითხე.ემა მომეწონა და შინარსიც კარგად გადმოეცი,მაგრამ ემოცია აკლდა თავად ისტორიას.გადმოცემა უნდა შეძლო და მკითხველთან უნდა მიიტანო,რომ დააინტერესო შენი მკითხველი.მე მომეწონა,რაც შეეხება წერას არ დანებდე და გააგრძელე.რას იზამ ზოგს მოეწონება,ზოგს არა.ბევრი გაგაკრიტიკებს კიდეც და ბევრი მოგიწონებს.ასე რომ ყველას თავისი აზრის გამოხატვის უფლება აქვს და ვერ დაუშლი.შენს ასაკში ასედაც რომ წერ ესეც ძალიან დიდი მიღწევაა.ველოდები ახალ და უფრო ემოციურ,უფრო დახვეწილ და უფრო საინტერესო ისტორიას.

sati
ყველა ერთად წავიკითხე.თემა მომეწონა და შინარსიც კარგად გადმოეცი,მაგრამ ემოცია აკლდა თავად ისტორიას.გადმოცემა უნდა შეძლო და მკითხველთან უნდა მიიტანო,რომ დააინტერესო შენი მკითხველი.მე მომეწონა,რაც შეეხება წერას არ დანებდე და გააგრძელე.რას იზამ ზოგს მოეწონება,ზოგს არა.ბევრი გაგაკრიტიკებს კიდეც და ბევრი მოგიწონებს.ასე რომ ყველას თავისი აზრის გამოხატვის უფლება აქვს და ვერ დაუშლი.შენს ასაკში ასედაც რომ წერ, ესეც ძალიან დიდი მიღწევაა.ველოდები ახალ და უფრო ემოციურ,უფრო დახვეწილ და უფრო საინტერესო ისტორიას. kissing_heart

მადლობა რომ წაიკითხე heart_eyes ვაგრძელებ კიდეც
--------------------
a.m&m.i

 


№25 სტუმარი ეკო

Mteli game she value sashinlad momewona gaixaree prosta guli chamwyda es ra miyavi

 


№26  offline აქტიური მკითხველი neneusi

ამათი დაშორება იქნებოდა? ეეჰ. ქეთა მაინც ცუდად მოიქცა რაა. ბავშვებზე მაინც არ აეკრძალა მეურვეობა. საერთოდ შენ მაგარი გოგო ხარ! შენი ყველა ისტორია წაკითხული მაქვს 134ივე და ყველა ძალიან მაგარია. ფანივარ შეეენი <3 ამ მოთხრობაზე კიდევ ვაფანატებ!

 


№27 სტუმარი Guest ნიაკო

ძალიან ვნანობ დასასრულის წაკითხვას უაზროოდ დასრულდა ძაან მაგრამ წინა თავები ძალიან მომეწონა)

 


№28 სტუმარი სტუმარი Ucxo

Auuuu kargad rom dagesrulebina ara????????????

Ise kai iyo yochag magram dasasruli ar momwona

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent