შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

კლასელები (2თავი)


9-11-2016, 15:43
ავტორი Ninuca777
ნანახია 2 195

-გაგიყვანთ არ გინდათ ?(ნიკა)
-არა, მადლობა უნდა მოგვაკითხონ(მირა)
-შეყვრაებულმა და რამე ?(ნიკა)
-კი(მირა)
-ვა მართლა ტო ?(ნიკა)
-რატო გაგიკვირდა ესე ძალიან?(მირა)
-რავი(ნიკა)

-მირააა(გოგა-მირას შეყვარებული)
-მოვდივარ
მირა გაიქცა და გოგას ჩაეხუტა, 2 დღე სადღაც დაკარგული ყო და ლაპარაკს აპირებდა,ოღონდ ჯერ არა. ნიკა რაღაცნარად ეწყინა,ბოლო წუთამდე იმის იმიედი ქონდა რო ეს ბიჭი ნიას შეყვარებული იყო,მაგრამ ტყუილ უბრალოდ. მირა ხშირად სახლში მარტოა და მირასთან ავიდა სამივე,თან გოგა მირას დედას და მამასაც იცნობდა.

-გოგა შედი სამზარეულოში სალაპარაკო მავს და ნია შენ ადი ზევით რა არ გეწყინოს ვილაპარაკებთ და ამოვალ მეე და წავიდეთ პირდაპირ.
-კაიიიი

-იმ ბიჭებს რა უნდოდათ?(გოგა)
-მაგაზე მერე ვისაუბროთ,ეხლა სხვა რამეზე მინდა შენთან ლაპარაკი(მირა)
-ჰო გისმენ(გოგა)
-ორი დღე სად ყავი გაუჩინარებული ? კაი მესმის შეიძლება რეაღაც პრობლემა გქონდეს,მაგრამ ჰო შეგეძლო არა სმს მოგეწერა მირა ვერ გნახავა არ ინერვიულო,რაღაც საქმეები მაქვს.ან რამე მსგავსი მაინც.იქნებ ვნერვიულობ,ყველგა გეძებდი რავიცი ძალიან ვინერვიულე გოგა,ჩემზე სულ აღარ ფიქრობ,თუ აღარ გყვარვარ მითხარი გაგიგებ.
-კაი რა მირა რეებს ბოდავ ? მე და აღარ მიყვარხარ?უბრალოდ მართლა რაღაც საქმეები მქონდა მოსაგვარებელი და... მოიცა მომწერეს.(გოგა)
-სულ ესე როგორ ხარ ? არ შეგიძლია ეგ დასაწვავი ტელეფონი გადადო და მერე მიწერო ვინც არ უდნა იყოს ?!(მირა)
-ესაა ჩემი პრობლემა მირა,მომწერეს აგვარებენ ბიჭები და უნდა წავიდე მერე აგიხსნი ყველაფერს გპირდები.(გოგა)
-კარგი(მირა)
-მიყვარხარ(გოგა)
-მეც მიყვარხარ(მირა)

-ტელეფონი დარჩენია,შტერი ეხლა როგორ დაუკავშირდება(მირა)
გახსნა ტელეფონი და წაიკითხა ესეთი რამ:
"საყვარელო გელოდები,მარტო ვარ,ჩემები დღეს არ მოვლენ"
და გოგას მინაწერი:
"ამისგან დავიძვრენ თავს დამოვდივარ 10 წუთში მანდ ვარ სალო"
-ნიაააააააააა(მირა)
-რა ხდება? ცუდად ხარ ? რა გითხრა მშვიდობაა ??
-ნია ცუდად ვარ, თურმე რა ხდებოდა ჩემს ზურგს უკან,თურმე რამდენჯერ უღალატა და ვერ ვამჩნევდი ღმერთო არადა ცოლად უნდა გავყოლოდი,არადა როგორ მიყვარდა !
ნია მივიდა და ჩაეხუტა,ჩუმად იყო,ანდა რა უნდა ეთქვა ,იცოდა მის დაქალს როგორ უყვარდა ეგ იდიოტი და ვერაფერს ამბობდა უბრალოდ ეხუტებოდა და მასაც თვალებიდან ცრემლები მოსდიოდა.ის უბედური იყო,რადგან მისი დაქალის ტკვილს განიცდიდა.

-დაწყნარდ ცოტა მაინც ?(ნია)
-ცოტა კი(მირა)
-ვის წერდა ?(ნია)
-ვიღაც სალომეს(მირა)
-მანახე აბა ნომერი(ნიამ რაღაც იეჭვა,მაგრამ სანამ ნომერს არ ნახავდა მანამდე არაფრის თქმას არ აპირებდა)
-მირა ეხლა მყარად დაჯექი და იცოდე აღარ იტირო !(ნია)
-ეხლა არ მითრა რომ ?!(მირა)
-კი ჩვენი კლასელი სალომე(ნია)

-საღამოს მოვა არ ვაპირებ არც მივარდნას და არაფერს მოვა მივცემ ტელეფონს და ვეტყვი,რომ ვშორდებით და ყველაერი დასრულდება(მირა)
-ჩემი ძლიერი გოგო ხარ,აღარ წავიდეთ მასწავლებლებთან ?(ნია)
- კი აბა,მაგის გამო ზუსტად მასწავლებლებს გავაცდენ და დეპრესიაში ჩავვარდები რა.(მირა)
ტელეფონზე ზარი:
-მირა,ჩემ ტელეფონი მანდ დამრჩა ნახე?(გოგა)
-უი,მართლა? არა არ მინახავს, არწავიკითხავ არაფერს აქ დავდებ და საღამოს მოაკითხე. უი ჰო კიდე იმ ბიჭებს მივყავართ მე და ნია ისტორიაზე,ხო არ ხარ წინააღმდეგი?(მირა)
-რაა გოგო ?(გოგა)
-ჰო რააა მერე,კაი მიხედე საქმეებს წავედიიი,მოვიდნენ უკვე(მირა)
გაითიშა ტელეფონი.
-ყოჩაღ ჩემო სიცოცხლე(ნია)
- წავედით?(მირა)
-კიი

9 საათი
ბოლო მასწავლებლიდან გამოვიდნენ,არაფერი საინტერესო გოგამ არც იკადრა და არმიაკითხა,რომელიმე მასწავლებელთან,ეგ ისეთი დებილია,რომ იმაშიც დაუჯერა მირას რომ სმსებს არ წაიკითხავს.
-გოგო მე სახლში წავალ და რას იზამ შენ ?(ნია)
-მე იმ ვაჟბატონს დავხვდები სახლში დაგამოვლა მერე შენთან (მირა)
-კაი გკოცნი და გელოდები,ბარემ დარჩი და ხვალ ერთად წავიდეთ(ნია)
-კა ვეტყვი დედას და მამას თუ სახლში დამხვდნენ,მაგრამ მეეჭვება.
-დაურეკე და უთხარი(ნია)
-ჰო კაი წავედი მოვა ის მალე.(მირა)
-კაი მიდი

მირა მალევე მივიდა სახლშ და ელოდებოდა გოგოა როდის მოვიდოდა,გოგამაც არ ალოდინა დიდი ხანი და კარებზე ზარი გაისმა,მირა აფორიაქდა ზუსტად იცოდა,რომ გოგა იყო ტელეფონი აიღო და წავიდა კარების გასაღებად.

-არ შემომიშვებ ?(გოგა)
-არა რათქმაუნდა, გიყვარვარ არა ? ჩემსგარდა არავინ გიყვარს და არავისთან გინდა არა? ჩემი ცოლად მოყვანა გინდა არა ? ეხლა იცი რას გეტყვი ? წაბრძანდი შენს სალომესთან, გისურვებთ სასიამოვნო საღამოს გატარებას და დაახვიე ჩემი ცხოვრებიდან გასაგებია ? ფუფ მეზიზღები !
-მირა,მირა მომისმინე რა,ბოდიში გთხოვ მაპატე მირა(გოგა)
-გაეთრიე თქო!(მირა)
-შენ თუ გგონია მართლა შეგეხვეწები(გოგა)
-გეტყტობა,როგორც არ მეხვეწები წაეთრიე შენს ძუკნასთან(გოგა)
-ძუკნა ვინცაა ვატყობ, კარგად მეყოლე,ისე კარგა ხანია არ მიყყვარხარ პროსტა მჭირდებოდი,ანუ გიყენებდი ჰო ხვდები(სიცილით ეუბნება გოგოა კარების მიღმა მირას,რომელიც უკვე ისე ცუდადაა რო სუნთქვაც უჭირს,არ ჯერა რომ ეს გოგა იყო,უნდოდა,რომ ეს ყველაფერი მხოლოდ სიზმარი ყოფილიყო)
-წადი გთხოვ(მირა)
-კარგად(გოგა)

-მირა მოდიხარ?(ნია)
-გთხოვ შენ გამოდი ჩემთან რა ცუდად ვარ,არ ვიცი ეხლა რას ვიზამ(მირა)
-კარგი მოვდივარ მირა,მოვდივარ იცოდე არაფერი ცუდ არ ფიქრო მოვდივარ (ნა)

მირა კიდევ ფიქრობდა,ფიქრობდა მხოლოდ ცუდზე და მხოლოდ ცუდ დასკვნამდე მიდიოდა....



№1  offline წევრი isterichka123

კაია გაგრძელე

 


№2  offline წევრი LSD

Kargi iko dzaan sheecade ro tavebi gazardo da mal male dado es prchxilebshi saxelebi rom weria ragac uazrobaa sheecade meti grdznobebit gadmosce yvelaferi tundac is momenti roca mram gaigo ro goga galatobda veli shemdegs da ar malodino warmatebebi

 


№3  offline წევრი Ninuca777

LSD
Kargi iko dzaan sheecade ro tavebi gazardo da mal male dado es prchxilebshi saxelebi rom weria ragac uazrobaa sheecade meti grdznobebit gadmosce yvelaferi tundac is momenti roca mram gaigo ro goga galatobda veli shemdegs da ar malodino warmatebebi

მადლობა დიდი,აუცილებლად გავითვალისწინებ ყველაფერს <3

 


№4 სტუმარი Guest Veriko

Dade ra shemdegi❤

Shemdegic dadr ra❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent