შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვიკა, ჩემია! (9)


13-11-2016, 21:08
ავტორი სალი-სალი
ნანახია 2 862

დილის შხაპი ყველაზე სასიამოვნოა. თან როდესაც იცი რომ დღემ არაჩვეულებრივად უნდა ჩაიაროს. თეთრი პირსახოციდან იმავე ფერის ხალათში გადავედი. ოთახში მოგროვილ ხალხთან ერად მაკიაჟი და თმა გამიკეთეს შემდეგ კი რაღათქმაუნდა თეთრ საპატარძლო კაბაში გადავინაცვლე. საოცარი შეგრძნება იყო როდესაც „ფითქინა“ მატერიაზე ხელებს ვასრიალებდი. საოცრად მომწონდა კაბის კორსეტი რომელიც თვლებით იყო მორთული, დიდი სწორი შლეიფი და დეკოლტე რომელსაც მაქმანები დაჰყვებოდა. დიდ კვარცხლბეკზე შემომდგარი ჩემს თავს ვათვალიერებდი და ბედნიერებისგან ვტიროდი კიდეც. ჩემი მეჯვარე ლანა რომელიც სულ თავს დამტრიალებდა ახლა დედაჩემთან გადაინაცვლა რადგან მასაც სასწრაფოდ ესაჭიროებოდა დაწყნარება. წარმომიდგენია სიძის ოთახში რა ამბები იქნებოდა. ელეგანტურად გამოწყობილი ლაშა და გიორგი როგორ უსწორებდნენ ჩემს ბიჭს კოსტუმს. საუცხოოდ დავხაზე ეს ყოველივე ჩემს გონებაში და ისევ ჩემს თეთრ კაბას დავაკვირდი. ყველაფერიი მზად იყო ახლა მხოლოდ მაყრის მოსვლას ველოდებოდით.
-მოვიდნენ მოვიდნენ.სიხარულით შესძახა ლანამ.
-ვაიმე ცუდადვარ.გულზე ხელი მივიდე და სკამზე ჩამოვჯექი.
-კარგი ქალო დაწყნარდი ახლა.გვერდით ამომიდგა გვანცა(კურსელი).
-მენერვიულება ძაან.ისევ ჩემსას ვაგრძელებდი.
-არაუშავს მერე, რაიყო პირველად ხომ არ ნახულობ ვაჩეს.როდესაც ლანა ემოციებისგან დაიცალა წინ ამესვეტა და დოინჯით დამიდგა.
-აგერ ნახავ გიორგის რომ გაყვები რა დღეში იქნები.ნიშნისმოგებით ვუთხარი.
-კარებთან არიან დედიკო და აბა შენიცი ნუ ჯავრობ და მაგრად იდექი.უცებ შემომძახა დედაჩემმა და ხალხს კარი გაუღო. იქ იყო რათქმაუნდა მილოცვები, ხელის ჩამორთმევები, გადაკოცნებ და კიდევ მრავალი რამ.ლაშა ვაჩეს მეჯვარე იყო ლანა კი მოგეხსენებათ ჩემი. ბედნიერებისგან სახეგაბრწყინებულები შევცქეროდით თითოეულ ადამიანს რომელიც ჩვენი ბედნიერებით ხარობდა. გული საგრძნობლად მქონდა აჩქარებული თუმცა როდესაც ვგრძნობდი რომ ვაჩე ჩემს გვერდით იდგა იმწამსვე სასიამოვნო შეგრძნება მივლიდა ტანში. როგორც იქნა ხელის მოსაწერად წავედით, გზად საგურამოში გადავუხვიეთ და ფოტოსესია მოვაწყეთ, საღამოს კი რესტორნისკენ ავიღეთ გეზი. დროს საუცხოოდ ვატარებდით, ყველა კარგად ერთობოდა მითუმეტეს მე და ვაჩე.
-ჩემზე ბედნიერი კაცი ამქვეყნად არ არსებობს.ყურში მიჩურჩულა და ტუჩებზე ნაზად მეამბორა.
-მიყვარხარ.მორცხვად ვთქვი და თავი დაბლა ჩავხარე.
-მეც სგიჟემდე უსაზღვროდ.წელზე ხელები მომიჭირა და წყნარ მელიდიას ფეხი ააყოლა.
-ძევუშკა კრასავიცაა. მთვრალი ლაშა ჩემსკენ წამოვიდა.-შეიძლება ეხლა მე ვეცეკვო ჩემსდაიკოს? თუ რძალიკოს?.
-ეცეკვე შენთვის დამითმია.თავაზიანად უბოძა ჩემი თავი ლაშას.
-იმენა ჩემი ყველაზე სიყვარული გოგოხარ.ხელები ძლიერად მომხვია ლაშამ.
-შენკი ჩემი ყელაზესიყვარული ბიჭი ვაჩეს მერე.
-აიტ შე მამაძაღლო ვაჩეში გამცვალე?.ვითომ განაწყენდა.
-აუ ხოიცი ვაჩე როგორც მიყვარს შენ აი სულ სხვანაირად მიყვარხარ.
-იასნად დაიკო.ხალხი შეათვალიერა.-სასტავ გიო ლანა ვაჩე მოდით აქ. ყველას გასძახა როდესაც ამჯერად უფრო კარგ სიმღერა ჩაირთო. ისინიც მალევე მოვიდნენ.-ხელები მოხვიეთ ერთმანეთს.
-ბევრი დალია ამან.სიცილით გადასძახა გიორგიმ.
-ბევრს ნუ ტლიკინებ ახლა.ყელამ შეასრულა ლაშას მითითება.-აი იმენა ჩვენავართ რაცავართ რაა ახლა იმენა ყველა ერთმანეთის ნათესავებბი ვართ ერთი გიო და ლანა უნდა შევაუღლოთ და ეგაა რა.
-ხოდა ეგეც იქნება.თვალი ჩაუკრა გიომ ბიჭებს.
-ეე რაიყო ახლა ვითომ ეს?.თვალები გადმოატრიალა ლანამ.
-რადა მეიცადე პაწიახანს.
-დედა დღეს არქნა არაფერი თუარა ნახე მერე ჩემი ფეხების გაფიჩინება.
-არა ტო მე ვაჩესნაირი კიარავარ.
-ჩემიძმა ჩემი ცოლის ხათრით გითმენ თორე.
-ცოლო მოუარე შენს ქმარს. განკარგულება გასცა ლაშამ.
-დიახაც მოვუვლი.წელზე შემოვხვიე ვაჩეს ხელები.
-შენ კიარა ეგ მოგივლის ცოტახანში.სიცილით ჩაილაპარაკა ლანამ.
-გოგო მანერები.თვალები გადავუბრიალე დაქალს და მასთან ერთად ავკაკანდი.
ღამის 5 საათი იქნებოდა აწ უკვე ჩემს სახლში რომ წავედი, ძალიან დაღლილი ვიყავი, თანაც მთვრალი, თავს ძლივს ვაკონტროლებდი. ბარბაცით შევაღე ჩემი და ჩემი ქმრის საძინებელი ოთახი და ფატა მოვიხსენი, ფეხსაცმელები კუთხეში მივყარე და ლოგინზე გადავწექი. ეს კაბაც საშინლად მიჭერდა ამიტომ ერთი სული მქონდა როდის გავიხდიდი. დიდიხანი ვცდილობდი თასმები შემეხსნა მაგრამ სულ ტყუილად, ბოლოს უღონოდ დავეშვი საწოლზე და ვაჩეს გავხედე რომელიც სიცილით კვდებოდა.
-მოდი მე დაგეხმარები. ჩემსკენ წამოვიდა და სათითაოდ დაიწყო თასმების შეხსნა. ბრთხილად მომაშორა ეს მტანჯველი კორსეტი და გვერდით მოისროლა. თვალები დახუჭული მქონდა, ვერაფერს ვერ ვგრძნობდი. მხოლოდ ის ვიგრძენი თუ როგგორ მომეშვა როცა კაბა მთლიანად გამაძრო, იმისდამიუხედავად რომ ნახევრად შიშველი ვიწექი მის წინ წარბიც არ შემიხრია, თვალები რომ გავახილე დავინახე ჩემს მაღლა იყო მოქცეული და სახეზე მიყურებდა, ნელა დაიხარა და სახე ახლოს მომიტანა, შემდეგ კი ჩემს ბაგეებს ბრთხილად შეეხო. მთელი სხეული სიმხურვალემ მოიცვა, თითქოს ცხელმა ლავამ გადამიარა ტანზე და თან ვნებიანი საბანი გადამახურა. მის თითოეულ შეხებას მთელი არსებით შევიგრძნობდი და უფრომეტად მიჩნდებოდა იმის სუვული რომ მისი გავმხდარიყავი. ბრთხილად შევუხსენი საროჩკის ღილები და წელზემოთ შიშველი დავტოვე. მასაც ეტყობოდა რომ სურვილი ჰქონდა იმის რომ მთელი არსებით მასთან ვყოფილიყავი. ახლა უფრომეტი ენერგიით და სიველურით გაიძრო შარვალიი და ხელში ამიტაცა. ფეხები მის თეძოებზე შემოვაწყე და მეც როგორც ვნებისგან გათამამებული გოგონა თმაზე წავეტანე. გასაოცარი შეგრძნება დიდმა ტკივილმა გადაფარა. ხმის იოგებმიც კი ისეთ ნოტაზე ამუშავდა რომ მეგონა მთელი ცხოვრება ვერასოდეს დავილაპარაკებდი თუმცა უნდა ვაღიარო სიამოვნების პიკამდე მივედი. ეს იყო სასიამოვნო ტკივილი რომელიც მთელი ცხოვრება მემახსოვრებოდა. მტკიოდა თუმცა ამას მისდამი სიყვარული მითანაბრებდა, საბოლოო ჯამში კი იდეამური ღამე გამოვიდა.
ალბათ შუადღე იყო როცა გამეღვიძა. თვალები რომ გავახილე საწოლზე გულმკერდით ვიყავი დამხობილი და ახლა უფრო საშინელ ტკივილს ვგრძნობდი. თავი ძლივს ავწიე რომ საწოლი შემეთვალიერებინა, გვერდით რომ გადავტრიალდი მძინარეე ვაჩე მოვლანდე. ღვინისფერი ტუჩები საყვარლად ჰქონდა დაბერილი და ფშვინავდა. სახეზე საამურმა ღიმილმა გადამირბინა ამ საოცრების ხილვის გამო და კარგახან ვუყურე მას. მერე გამახსენდა ჩემი ბიძაშვილის ნათქვამი „პირველი ღამის მერე, დილას აუცილებლად შედი საშხაპეში რომ ეს ტკივილი მოგეხსნას“-ო. მეც ძლივსძლივობით ავდექი და საშხაპეში შევედი. ცხელი წყალი მართლაც რომ მესიამოვნა, ძვალრბილში გაატანა როცა ვარდის სურნელიან აბაზანაში ცავწექი, თავიდან კი გამიჭირდა წყალთან შეგუება რადგან საშინლად ცხელი იყო თუმცა ბოლოს ისე მომეწონა რომ სანამ თითის ბალიშებმა ნაოჭების ფორმა არ მიიღეს მანამდე არ ამოვედი. თეთრიი ატლასის ხალათი ტანზე შემოვიცვი და ისე გავედი ოთახში. დავინახე ვაჩეს უკვე ეღვიძა და მე მელოდებოდა.
-დილამვიდობისა ცოლო.ბედნიერმა მაჯახა და ისე გადმომხედა.
-დილამშვიდობისა ქმარო.ხმაჩამწყდარს აღმომხვრა. ნელი ნაბიჯებით მივედი საწოლთან და წამოვწექი.
-უკვე მომენატრე. წამის მეასედში წამეტანა დახეთქილ ტუჩებზე და თვალისდახამხამებაში შევიდა სააბაზანოში. 15 წუთი ნებივრობდა, როგორც მე მოვთვალე. ბოლოს მხოლოდ შორტისამარა გამოვიდა და გვერდით მომიწვა.
-ლაშამ ხვალ შუადღისას თქვენთან ვართო.
-ხოდა მოვიდნენ მე და ჩემი ცოლი ბედნიერები შევეგებებით.ხელი წელზე შემომხვია და ყელში მაკოცა.
-მაშინ თუ ნებას დამრთავს ჩემი ქმარი მოვემზადები. ეშმაკურად გადავხედე და წამოვდექი. ჩემი ფეხზე დადგომა და წაბარბაცება ერთი იყო. სხეული სულ ერთიანად ამტკივდა და დამდგარი ვერ გავჩერდი.
-რადაგემართა?. შეშინებული მეცა ვაჩე და საწოლზე მიმაწვინა.
-არაფერი ისეთი უბრალოდ ყველაფერი მტკივა.დაჯღანულმა ჩავილაპარაკე.
-მერე ეგ არაფერია?.
-მომირჩება.
-ბოდიში რომ გატკინე.ჩემსკენ მოიწია და თავი გულზე დამადებინა.
-არა რა ბოდიში სულელო, მევარ ესეთი ჭირიანი.
-ჭირიანი კიარა ჩემი სიფრიფანა და საყვარელი გოგოხარ.
-კაი მაშინ ჩაცმაში დამეხმარე.
-ახლავე. ფეხზე წამოდგა და ჩემი ტანსაცმელი საწოლზე დამიწყო შემდეგ კი პატარა ბავშვივით ჩამაცვა. უცებ კარზე ზარის ხმა გაისმა ამიტომ ვაჩე გავაგზავნე რომ ჩვენებს შეხვედროდა, მეც შეძლებისდაგვარად უკეთესად ვიყავი და მისაღებში ნელა ჩავედი.
-პატარძალი მოსულაოო.ხმამაღლა შესძახეს და ყველა სათითაოდ გადამეხვია.
-როგორხართ?.გაღიმებული მივუჯექი ვაჩეს გვერდით.
-შენ როგორხარ ქალო აბა?.გიორგიმ მთელი ძალით დამკრა ხელი მხარზე და სიმწრისგან კბილები ენას დავაჭირე რომ არ მეყვირა.
-ბიჭო ბრთხილად.შეიცხადა ლაშამ.
-კარგად ვარ კაცო. სიმწრის ღიმილმა გადამირბინა სახეზე.
-ხო აბა რა. ირონიულად ჩაიფხუკუნა გიორგიმ.
-ყავას დალევთ?.
-ხო ააბა რა დავლევთ.
-კაი მაშინ გავაკეთებ.სამზარეულოსკენ წავედი.
-მოიცა მეც მოგეხმარები. უკან გამომეკიდა ლანა. წყალი გასქურაზე დავადგი და ჭიქები გამოვამზადე. ლანა ხმას არ იღებდა უბრალოდ იდგა და სულელივით მეკრიჭებოდა.
-რაგჭირს შენ?.გაოცებულმა გადავხედე.
-აბაააა.სიტყვე გაწელა და ხელები აათამაშა, მერეღა მივხვდი რაში იყო საქმე.
-არაა! ეხლა ნაღდად არმაქვს მაგის ნერვები.კატეგორიულად ვიუარე.
-აუ რა საშინელი ადამიანიხარ! ჩვენი შეთანხმება დაგავიწყდა?.ნაწყენმა ამოიფრუტუნა.
-აუ ეხხლა ვერა მერე რაა.
-ის მაინც მითხარი ისე რო ამბობენ მართალია?.
-ვერხედავ? ფეხზე ძლივს ვდგავარ დალეწილი ვარ სულმთლად, წადით ახლა ელიავაში დაშლილებში ჩამაბარეთ.ჩემი ჭკუით გავიღადავე თუმცა ლანა მაინც გავაცინე.
-კაი ჰო რაიყო წამო ახლა წავუღოთ ყავა თორე მოკვდნენ ისინი ორივე პახმელიაზეა.
-კაი ჰო. ყავით ხელში გავაბიჯეთ და სუფრას ნამცხვრები და ხილი შევამატეთ შემდეგ კი ისევ ჩემი ქმრის გვერდით მოვკალათდი.
-ჯვრისწარაზე რაშვებით აბა?.
-რასდა უშგულში ლამარიაში უნდა დავიწეროთ ჯვარი.
-აუ რამაგარიააა ლამარია ჩემი და ვიკას ოცნება იყო.სიხარულისგან წამოიძახა ჩემმა მეჯვარემ.
-ხო ხედავ ოცნებები სრულდება, მალე ყველას აიხდება.ოჰოო ნამიოკიც ჩააგდო გორგიმ.
-აბა რა ოცნებები მარტო კაი ხალხს გვიხდება.ფეხი ფეხზე გადაიდო ლაშამ და სიგარა გააბოლა.
-ხოდა ახლა რავიფიქრე 1 კვირაში წავალთ და ჯვარს დავიწერთ.
-ხო ისეთი არავინ გვინდა მარტო ჩემი და ვაჩეს მეჯვარეები და შენ გიო, მარტო ჩვენ ხუთნი რო ვიყოთ.
-მერე მაგას რა აჯობებს.
-არცაა საჭირო ამდენი ხალხის დაპატიჟება და ღრეობა.
-ხო მარა მშობლები?.
-ჯვრისწერაზე ხოიცი არშეიძლება მშობლები.
-ხო თან ჩემი მშობლები და ბებიაჩემიც აქ იქნება წამოსული და სახლი ჩვენს განკარგულებაში იქნება დავისვენოთ იქ რამდენიხანიც გვინდა და სიყვარულის კოშკიც მოვინახულოთ ხომ ასეა საყვარელო.ხელი გადამხვია ვაჩემ და ცხვირზე წამეთამაშა.
-სიყვარულის კოშკი, რა სასიამოვოდ ჟღერს.
-თაფლობისთვესავით იქნება.
-ძაანაც კაი მარა საღამოს არ ვიქეიფოთ კაცო?.როგორც ყოველთვის ლაშა და მისი ღრეობის ახალი იდეა.
-აბა რაუნდა ვქნათ.მხარი აუბა არღვლიანმაც.
ეს 1 კვირა მართლაცრომ გაიწელა თუმცა სასიამოვნოდ. ჩემს ქმართან ერთად დროს კარგად ვატარებდი, ვერთობოდი ვსვავდიი და სიყვარულით ვივსებოდი. მასთან ერთად ხშირად დავდიოდი აუზზე ამ ცხელ დღეებში საღამოს კი მეგობრებთან ერთად გვარიანად ვერთობოდით. სვანეთში წასვლის დღეც დადგა. ყველანი მოვემზადეთ და შემართებით გავუდექით გზას. იქაც კარგად ვერთობოდით, მე და ლანა სახლში დავფუსფუსებდით ბიჭები კი ჯვრისწერის საქმეს აგვარებდნენ საღამოს სახლში მოვიდნენთუარა გვახარეს რომ ჯვრისწერა 2 დრეში იქნებოდა საღამოს კი ისევ ერთად ჩავუჯექით. 2 ჭიქაზე მეტი არგვქონდა დალეული თუმცა კარგა შეჭუკჭუკებულები ვიყავით. კოცონთან ვიჯექით და სიმღერებს ვუსმენდით ერთი სიტყვით კარგად ვერთობოდით.
-მეგობრებო თუ შეიძლება თქვენს ყურადღებას მოვითხოვ. ფეხზე წამოდგა გიორგი და ჩვენი ყურადღება ითხოვა.
-ბრძანეთ ბატონო გიორგი. თავი დავუკარი.
-ესეიგო მოვლენები ისე სწრაფად და ლამაზად განვითარდა რომ ვერ მოვახერხე რაღაც სასიხარულო გადაწყვეტილება გამეცნო თქვენთვის რასაც უკვე 2 თვეა ვგეგმავ, წლების მანძილზე მოგეხსენებათ ერთ მანდილოსანს შევტრფი რომელიც სიგიჟემდე მიყვარს და კარგად იცით ეს უმშვენიერესი არსება ვინც არის ამიტომ როდესაც ამ უმშვენიერეს წყვილს ერთად ვხედავ მეც გამიჩნდა სურვილი რომ მათსავით ბედნიერი ვყოფილიყავი ჩემს ლანუკასთან ერთად ასერომ ლანა ჩემო ტკბილო დიდიხანია ამის თქმას ვაპირებდი მარა ვინ დამაცადა ცოლად გამომყვები?.გასაოცარი მონოლოგის შემდეგ გაიჟღერა ნანატრმა კითხვამ რომელმაც ყველას ერთდროულად ბედნიერების ღიმილი მოგგვარა სახეზე.
-მოიცა ეხლა მთვრალი ხარ შენ.გაოცებული ლანა ვერ იაზრებდა რა ხდებოდა.
-2 ჭიქა მაქ დალეული მეკი მაგის კაცო ვარ 2 ჭიქაში რო დავთვრე? კიდე გაგიმეორებ ცოლად გამომყვები?.
-გამოგყვები ხო კი გავხდები შენი ცოლი. სიხარულის ცრემლები წასკდა ჩემს მეჯვარეს.
-მიყვარხარ.ბედნიერებისგან სახეგაბადრული ეცა გოგონას და ხელში აიტაცა.
-მეც მიყვარხარ.მანაც ხელები ძლიერად მოხვია და ახლა უფრო მწარედ აქვითინდა.
-ვაიმე არმჯერაა. ხმამაღლა დავიყვირე და ჩახუტებულ წყვილს მოვხვიე ხელები.
-აუ არცმე.იმწამსვე ამყვა ლაშა და ახლა სამივეს ჩაგვეხუტა.
-მეკი მჯერა მარა მაინც ჩაგეხუტებით. თავისთვის ჩაილაპარაკა ვაჩემ და მის ტორებში ოთხივენი გაგვახვია.
საბოლოოდ ისე მოხვდა რომ მე და ლანამ ერთად დავიწერეთ ჯვარი ლამარიაში. ორივეს თეთრი უბრალო კაბა გვამშვენებდა გვერდით კი სიყვარულით სავსე ბიჭები. იმის გამო რომ ლანა ჩემი მეჯვარე იყო ვინმე სხვა ადამიანის მოყვანა დაგვჭირდა და ამიტომ სვანეთში ჩვენი კურსელი გვანცა წაგვაწყდა რომელიმაც რაღათქმაუნდა დასტური მოგვცა. საბოლოოდ კი პატარა ლამაზი და სიყვარულით სავსე ჯვრისწერა გამოვიდა. ყელანი უბედნიერესები ვიყავით ჯერ იმით რომ საყვარელ ადამიანებზე დავიწერეთ ჯვარი და შემდეგ იმით რომ ლამარია მოვილოცეთ. დღეებს მშვენივრად ვატარებდით კარგადაც ვერთობოდით სიყვარულის კოშკშიც ვიყავით მესტიაშიც გადავედით მოკლედ სასწაულ ამბებს ჩავდიოდით.
-ლაშა ახლა შენ რომ დაგვრჩი დასაოჯახებელი?.
-ხვალ სალაშქრო ტურია იქ წავიდეტ ხოდა გავიგე ბევრი გოგოები არიან ჩაწერილებიო.
-ძალიანაც კარგი თან ხოიცი მიყვარს ლაშქრობა.
-მაშინ ბარგი ჩაალაგეთ სანადიროდ მივდივართ.
-არა სანადიროდ მარტო შენ მიდიხარ.ნიშნისმოგებით გადავხედეთ მე და ლანამ. ოთახში სირბილით ავარდით და ბარგის ჩალაგება განვაგრძეთ ხვალ ხომ ასეთი შესანიშნავი დღე გველოდა.


და აი მეცხრე თავიც. იმედია მოგეწონებათ ჩემო ტკბილებო. ბოდიშს გიხხდით რომ დავაგვიანე ვერმოვახერხე რომ დავმჯდარიყავი და დამეწერა.. ძალიან ძალიან მახარებს თქვენი უთბილესი კომენტარები მიყვარხართ ძალიან. გთხოვთ გამოხატოთ თქვენი აზრი მოგწონთ თუ არა.



№1  offline წევრი isterichka123

vou ra kaia dAlian momewona male dade maia

 


№2  offline მოდერი bibo

ვაიმე რა კაი იყო რა კაობა ვგიჟდები მე შენზე ჩემო უტკჯბილესო მარწყვისქულააა აი საოცრება თავი იყო heart_eyes kissing_heart პაწაწო არ მყოპნის ეს პაწია თავი მეე უხ ვგიჟდები ვაჩეზე მე როგორ წავართვა თვარა კი წავართმევდი მამენტალნა ვახმე მარწყვისქულა პაწაწო საუკეთესო ხარო შენა kissing_heart

 


№3  offline წევრი Just give me a Hand . . .

მალე დადე შემდეგი kissing_heart

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent