შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

წამის ბედნიერებ#2


19-11-2016, 18:41
ავტორი N.yviralashvili
ნანახია 1 179

წამის ბედნიერებ#2

საღამოს სახლში საკმაოდ დაღლილი მივრდი. დედასთან ერთად ვივახშმე და წყლის გადასავლებლად აბაზანაში შევედი. მიყვარს წყალი, თუმცა ვისაღარ უყვარს , თითქმის დროის უმეტესი ნაწილი აბაზანაში მაქვს გატარებული. სასაცილოცკია , დედა ამბობს ხოლმე ბავშობაში ჩაიკეტებოდი წიგნებით და იქ სწავლობდიო. უცნაური ბავშვი ვყოფილვარ, რამაც დღევანდელობქზე იმოქმედა და ახლაც საკმაოდ უცნაური ვარ. დედამ იცის ჩემი ხასიეთი თუმცა მამამ უკეთესად ერკვევა ჩემში. პირსახოცებში შეფუთნული გამოვედი ცოტა შევიმშრალე , მოკლე სპორტული შორტი და მაიკა ჩავიცვი.ყურსასმენები ავიღე და სველი თმით აივანზე დავჯექი. მიყვარს ქართული სიმღერები. ბანალურია მაგრამ ვისმენ დიდი სიამოვნევით და ხანდახან ვმღერი კიდეც. სკოლის პერიოდშიხალხურ სიმღერებს ვმღეტოდი , არც თუ ისე ცუდად . სიმღერა წამით შეჩერდა და ეკრანზე იცხო ნომერით ესემესი მოვიდა.. ..... არგაცივდე.... დაბლა ჩავიხედე არავინ ჩანდა გარდა ნაცნობიბი მანქანისა. არაფერი არმიმიწერია პთახში შევბრუნდი და ჟაკეტი შემოვიცვი. ესემესი კიდევ მოვიდა. ..... რადგან ჩემმა ესემესმა იმოქმედა ესეიგი იკვე რაღაც ვარ..... კიდევ უპასიხოდ დავტოვე და სიმღერის მოსმენა გავაგრძელე.თუმცა ვინ მაცადა ესენესები არჩერდებოდა. ....რას უსმენ ?!..... ......ლაშა ღლონტს....- პასუხი დავუბრუნე და ჩემს თავზე გამეცინა. ...... რომლეს ...... .......ჩამოთოვა ისევ...... ....... გინდა გიმღერო..... სასაცილო იყო დიდი ხმით გამეცინა . პასუხი დავუბრუნე კიტქო და ზარიც გაისმა. - ნუ ილაპარაკებ მარტო მომისმინე - მანქანაში მხოლოდ მუსიკა ოსმოდა - ჩამოთოვა ისევ იისფერი მთები..... შენს ხმას ვეღარ ვისმენ დავეღარსად გხვდები.... თქვისებურად მაგრამ ძალიან კარგად მღერიდა....სიმღერას მორჩა და ჩემს რეაქციას დაელოდა. - შესაშური სმენა და ხმის ტემბრი გაქვს დაჩი. - მომწონდა მოსო სახელი .... - იმედია შენს სიმღერასაც მოვისმენ... ახლა გვიანია დაიძინე და ხვალ დაგხვდები ,,უნიში'' დავემშვიდობე და ოთახში შევბრუნდი . დაწოლა და დაძინება ერთი იყო როგორ გათენდა ვერ გავიგე . თვალები რომ გავახილე დედა მეჯდა თავთან და თმაზე მეფერებოდა . უცნაურად შევიშმუშნე. - გაანებ მაგ გოგოს თავი- მამა ბურტყუნით შემოვიდა და ისიც საწოლზე ჩამოჯდა- ხომიცი თმაზე არუყვარს შეხება..სამივემ გავიცინეთ , თუმცა მამა მალე დასერიოზულდა და მივხვდი რაღაც სერიოზული ხდებოდა. -.....- კითხვით სავსე მზერა მივაპყარი და თვალზე ცრემლი ჩამომიგორდა - დამშვიდდი მა , არაფერი სერიოზული , ბებოა ცუდად საშIში არაფერია , ცომ იცო ახლა მთაში როგორ ცივა , თოვლიც კაიხნის მოსულია და ეტყობა გაცივდა . შუადღისით მედა დედაშენი წავალთ და რამოდენიმე დღე გავჩერდებით. - მა წამოიყვანეთ რა ბებო აქ- გული ამიჩუყდა, ბებო უზომოდ მიყვარს და ნაწილობრივ მისი გაზრდილი ვარ. ამაგი დიდი აქვს ჩენზე . მშობლებს დავემშვიდობე და უნიშI წავედი. ისევ ფეხით წავედი, საკანცელარიოში შევიარე და საკონდიტროშIც შევიჭყიტე. სიმშვიდე ოყო, თითქოს გული დამიწყბარდა და მშვიდად გავაგრძელე გზა. ჩანთა დავტოვე აუდიტორიაში და ეზოში წავედი. ველოდებოდი დაჩის მაგრამ იგვიანებდა . იმედი გადამეწურა წამოვდექი და რომ შევბრუნდი კარისკენ , მომღომარი დაჩი დამხვდა. - გეგონა არმოვიდოდი?!- ისე იღიმოდა თითქოს გამომიჭირა და კმაყოფილი იყო. - დიდი ხანია აქ არ?! - კი საკმაოდ , - რატომ არ დამიძახე.... - ალბად გელოდი როდემდე დამელოდებოდი . - კიბეზე ჩამოჯდა და გვერდით მიუჯექი . - ხო..... სიჩუმე..... ძოგჯერ , რანეევებ მოსაშლელი რამა , თუმცა ხშირად ყველაზე სასიამოვნო, რადგან გაცდის წამის ბედნიერების განცდას და ხელს არგიშლის , არგაღიზიანებს და პიტოქით სიამოვნევას განიჭებს ....



№1 სტუმარი Guest Eka

Kargia dzaan :-*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent