შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ლოტუსი (2)


23-11-2016, 20:37
ავტორი Streetspirit
ნანახია 1 249

-ლენ, იცი ერთი იდეა მომივიდა
- მაინც ?
- გუშინ ტელევიზორში ვნახე რომ რაღაც ახალი რეალითი-შოუ იწყება , მუსიკალური იქნება , დუეტები , სოლოები, და ა.შ... მინდა კასტინგზე მივიდე. რას ფიქრობ ?
- კაი ღადაობ ? ბოლოს როდის იმღერე გახსოვს მაინც ?
- რავი.. მგონი გავიხსენებ... რაიმეს მოვამზადებ და გავალ. თან გამარჯვებულ ბინას თბილისში და მოგზაურობას ლონდონში მოიგებს.
- თამო კარგად დაფიქრდი...... და ისე მიიიღე გადაწყვეტილება ხო იცი მე შენს გვერდით ვარ...
- ვიცი.... ეხლა გავლა და ირაკლის 3 თვიან შვებულებას ვთხოვ//
- მოიცადე ნუ ჩქარობ.. იქნება ვერ გახვედი კონკურსში?
-გავალ აუცილებლად
-იმედია ჩემო გოგო
- აუუუ დავიღალე... კიდევ ანდრეა მირეკავს... მორჩა ტელეფონს ვთიშავ დავიღალე.... დროა ახალი ცხოვრებად ავიწყო და ძველი ანგავში მოვისროოლო..
- თამო........ შარში არ გაეხვა...
- არ ინერვიულო........ მგონი დროა სიმღეა შევარჩიო . ცოტათი სექსუალური , ძლიერი , გემოვნებიანი მუსიკა მინდა . მგონი მოვიფიქრე....
- ღმერთო ოღონდ ის რახა-რუხი არა რასაც შენ უსმენ ხოლმე..
- არა სხვათაშორის არააე გეთი... Be Italian ახლახანს მოვუსმინე ძალიან მომეწონა და ცოტათი მესექსუალურება კიდეც..... დღეს ვივარჯიშებ და თუ ჩავთვლი რომ კარგია გავალ..
- კარგი თამ ეხლა გავიქცევი ნიკა უნდა ვნახო,დამირეკა და არ ვიცი რა უნდა..
-ვინ ნიკა ?
- ნებიერიძე
-არა , არ გაბედო ლენა.
-თამო გთხოვ.
-არა ლენა არა არა არა რატო ვერ გაიზარდე რატო .. კიდე ვერ სწავლობ ჭკუას?
- იქნებ რაიმე უჭირს?
-გული გეტკინება ლენა ისევ.. გთხოვ დაფიქრდი რა
- არა აღარ მოვიქცევი ისე უჭკუოდ.
-აუ მეშინია არ ვიცი რა კარგი მიდი...
ლენა რომ წავიდა 2 საათი იყო წყალი გადავივლე შავი ტოპი და მუხლამდე კაბა ჩავიცვი და სამსახურში წავედი. ირაკლისთან კაბინეტში შევედი და [ტხოვე რომ 3 თვიანი შვებულება მოეცა ანუ ზაფხულის შვებულებაც წინასწარ მინდოდა..
-თამო დაფიქრდი რას აკეთებ..
- ირაკლი გთოხვ ძალიან მჭირდება თორემ არ გეტყოდი..
-თამო ვნერვიულობ შენზე... რა ხდება ?
-არაფერი ... უბრალოდ გთხოვ ხელს მოვაწერ და გამიშვი.
-კარგი... უბრალოდ ეს 3 თვე ძალიან დაგვაკლდები.
-ვიცი......
-კარგი.. წარმატებები.
-მადლობა თქვენც , აბა მიხედეთ აქაურობას.
ქარხანადან რომ გამოვედი მაღზიებში გავიარე საჭირო ნივთები ვიყიდე, სახლში ავედი ქურთუკი დავკიდე , აბაზანაში შევედი წყლის გადავლება მინდოდა. ჯაკუზში ჩავწექი და ბოლომდე ჩავრთე მოსამზადებელი მუსიკა .. რომელიც ქასთინგზე უნდა მემღერა.. სარეკშჳ ვუყურებდი საკუტარ თავს და მიმიკებს ვასწორებდი.. მომწონდა ჩემი ნამღერის ხარისხიც და ხმაც სისუფთავეც.. კმაყოფილი გამოვედი აბაზანიდან პირსახოციტავზე მოვიხვიე ტანი იქვე შევიმშრალე და სრულიადდ შიშველი გამოვედი ოთახში ჩასაცმელაად როცა ლოგინზე გაოგნებული და ღფრთოვანებული თვალებით შემყურე ანდრეა დავინახე...




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent