შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ალბათ არსებობს რაღაც... 1


25-11-2016, 15:20
ავტორი darkaf
ნანახია 1 192

თბილისი ზამთრის თეთრ ქურქში უკვე გამოწყობილი იყო, როდესაც გვანცას თვითმფრინავი ჩამოფრინდა. გვანცამ მეგობრბს სთხოვა, მეორე დღეს სახლში ასულიყვნენ და თავი არ შეეწუხებინათ აეროპორტში მისვლით.
ბარგის აღწბის შემშეგ გასავლელისკენ გაემართა შორიდნვე შეამჩნია ტაქსისტების მზერა ამიტომ გადაწყვიტა ერთ-ერთისთვის მინიშნება მიეცა და არც მეტი არც ნაკლები დაუფშტვიბა.
-ეე საღოლ კარგად გასწავლე-მოისმა ხმა უკნიდან
-ბექა როგორ ხარ?-ბექას პასუხი არ გაუცია უბრალოდ გადაეხვია გვანცას.
-მომეატრე გვანცა ძალინ მომნატრე და რაღაც.სისულელე გავაკეთე.
-შენ და სისულელე?! არა, კი მესმის, მაგრამ თან აღიარებ? ხომმართლა 2 წელი ვიყავი წასული?
-მანქანაში ჩაჯექი
-მმმ რა მამაკაცური ხარ
გვანცა მანქანაში ჩაჯდა ბექამ ბარგს ადგილი მიუჩინა და სეჭესთან დაჯდა
-ღმერთო.როგორ გაიზარდე....-გვანცამ ბექას თავზე ხელი გადაუსვა კისერთან შეჩერდა -დღეს სექსი გვექნება თუ სადმე გეჩქარება? არა თუ გეჩქარება შეგიძლია საქმეებს,რომ მორჩები მერე ამომიარო- და ამაზე ორივემ კარგად გადაიხარხარა. რეალურად ასეთი რაღაც ბექას მართლა შეემთხვა,თავის თანამშრომელთან, რომელიც "რაღაც ვერ იყო" მოკლედ კატო ერქვა ამ გოგოს და ბექას 10 თვე აწამებდა, სადაც იყო ბექა იქ იყო კატოც. გვანცამ მათი ურთიერთობის ყვლა დეტალი იცოდა ბექა უყვებოდა.
-კიდევ გახსოვს?
-ეგ შენი კრახია როგორ დამავიწყდბა?
-ხოო მაგრამ ახლა ყველაფერი კარგად მაქვს
-აჰა ესეიგი გვყავს რეგულარული სექსის უზრუნველმყოფელი.
-კიი და გაგაცნობ ეხლა
-ეხლა სახლში მიმიყვანე ნანა მელოდება, მთელი სანათესაოც იქაა.
-ვინ მოგატყუა-გვანცას ბექასთვის არც შეუხედავს 2 წლის უნახავ თბილისს ესალმებოდა თვალებით-ნანას მობილური გაუფუჭდა,რომ ავედი ზუსტად მაშინ ნახევარი საათის შემდეგ ვითხარი რომ შენ მომწერე.
-აუუუ დებილი ხარ???
-მოკლედ ნანას ჰგონია,რომ ხვალ ჩამოდიხარ დღეს მივდივართ ჩემთან.
-ბექა იმედია ხვდები,რომ ის რაც გითხარი კატოს პაროდია იყო.
-მე მეგონა 15 წლიანი ურთიერთობის შემდეგ მაინ გახდებოდი ჩემი-გაეცინა ბექას და გვანცას ფეხზე დაადო ხელი.
-როგორ აღმაგზნებ... კაი გააჩერე და გადავედით უკან-სიცილით უთხრა და თითქოს.მართლა გადასასვლელად მოემზადა.
-გვისმენდეს ნანა. შენ გადაგიყვანდა მორგში-ასეთი საუბრები მათთვის უცხო არ იყო. არასდროს სხვა თვალით არ შეუხედავთ ერთმნეთისთვის გვანცასთვის ამ ურთიერთობას დაქალობა ერქვა ბექასთვის - ძმაკაცობა და მათ ერთი ოქროს წესი ქონდათ "არასდროს გქონდეს სექსი დაქალთან(ძმაკაცთან) ან მის შეყვარებულთან"
-მივედით.
-ახლა აქ ცხოვრობ?
-ხო ბევრი რაღაც შეიცვალა შენს აქ არყოფნაში აირჩუე ერთი ჩანთა, რომელიც აუცილბლად დაგჭირდება.
-შავი.-ბექამ ჩანთა აიღო,მანქანა დაკეტა, გვანცას წელზე შემოხვია ხელი ისე,როგორც ნამდვილ მამაკაცს ჩვევია მერე მიხვდა,რომ.გვანცა ძმაკაცია და ხელი ცოტა მაღლა აწია.
-ბევრი ხალხია?-გვანცამ ხმაურით ივარაუდა,რომ.პასუხი დადებითი იქნებოდა.
-არ ვიცი-კარი შეაღო და მთელი სახლი გადაჭედილი რომ დაინახა გვანცას ხელზე მოუჭირა,შეატარა და წარნატებები უსურვა. გვანცას ყველა ნაცნობი,მგობარი,კლასელი, კურსელი ვისთანაც კი ახლოს იყო ყველამ ერთად მოიყარა თავი.
-გვანცა როგორ ხარ?რას შვები?რა კარგად ხარ.. აი ჭიქა გამომართვი,ქუსლებზე შეეენ? აუ კარგია ინგლისი? -ამ ყვეაფრის მოსმენის დემდეგ თითქოს სიტუაციამიწყნარდა უკვე გვანცაც მათთანერთად ერთობოდა და ყვეაფერი ჩვეულ რიტმს დაუბრუნდა. ხმაური,დალევა,ჩვეულებრივი კითხვები.
-ღმერთო ბექა ამ სახლის ვერაფერი გავიგე აივანი სად გაქვს?
-აი იქეთ საძინებელია იქაა აივანიც-ბექამ ხელით უჩვენა და საუბარი გააგრძელა.
გვანცა შევიდა საძინებელში სადაც შედარებით სიმშვუდე იყო,მობილურში სწრაფად იპოვა ნომერი და დარეკა აივანზე ანამ გავიდოდა სიგარეტის კოლოფი დაინახა და მოუკიდა ერთ ღერს.
აბონენტი გათიშული იყო და გვანცა ამ სიყვებში დარწმუნებული იყო.
-გვანცა-მოულედნელობისგან შეხტა და დაიყვირა მაგრამ ხმა ისეთი სასიამივნო,ისეთი მაზი იყო აშინვე მოტრიალდა და ჩაეხუტა
-ნატალია
-მომენტრე გვანცა-გვანცას ჟრუანტელმა დაუარა.არ იციდა რა ეთქვა ადამიანისთვის,რომელიც ერთ დროს აგიჟებდა. გვანცასთვის ეს იყო პირველი და უკანასკნელი მდედრი,რომელსაც სულ სხვანაირად უყურებდა.თუმცა ისინი დაქალები იყვნენ,მაგრამ წასვლის წინ გვანცამ ნატალიას სიმშვიდე სთხოვა სულ სხვა სიტყვებით,მაგრამ....
-წავიდე? ხომ არ დაიღალე ჩემი ისტორიებით?-ნატალიამ თავისივე სიტყვები შეახსენა სიცილით.
-ვწუხვარ,ბოდიში არ მინდოდა ასე გამოსულიყო სულ სხვა რამის თქმა მინდოდა.
-ახლა მითხარი.
-შენც კარგად დაგილევია-გვანცამ იცოდა როდის იყო ნატალია განსაკუთრბულად დაინტერესებული დეტალებით-სიმთვრალის დროს.
-შენც ნასვამი ხარ ხოდა მითხარი,რატომ არ მყავდი ბოლო2წლის განმავლობაში?
-იმიტომ, რომ ინგლისში ვიყავი.
-არა,შენ ხვდები რასაც ვამბობ, ისე გვანც შენი.ასეთი დაშორების შემდეგ გიორგიც დამშორდა წესი ხომ არ დაარღვიე?
-რაწესი?-როცა გვანცა მიხვდა რა წესზე იყო საუბარი-მე და გიორგი? მე და გიორგი? ჰმმ საინტერესოა და შენ ამდენი ხანი ეჭვებში ცხოვრობდი?
-არა არ ვცხოვრობდი გელოდებოდი რომ მეკითხა.
-არა, მე და გიორგი.არა! შენ საკმაოდ კარგად მიცნობ, ნუ მიცნობდი, იმის მისახვედრად,რომ მე გიორგისთან არ დავწვებოდი-ბოლო ნაფაზიც დაარტყა და სიგარეტის ჩაქრობა საფერფლეს მიანდო.მთელ სხეულში სიბრაზის ცეცხლი ენთო და პირის გაღრბაც აღარ უნდიდა, ეშინოდა,რომ რომელიმე სიტყვას ალიც ამოჰყვებოდა და ნატალიას კიდევ ერთხელ ატკენდ,ამიტომ სტუმრებთან დაბრუნება გადაწყვიტა.უსიტყვოდ,უხმოდ შევიდა საძინებელში, სარკესთან გაჩერდა და თითქოს ცეცხლი, რომელიც მასში ენთო ხილული გახდა. ნატალიამ საფერფლეში ჩაუმქრალი სიგარეტი ჩააქრო და თვითონაც შესვლა გადაწყვიტა.
-ლამაზი ხარ, წამოდი სტუმრებთან, ბექა ალბათ ენაგადნიგდებული გეძებს
-ამის დედაც ბექამ იცის სადაც ვარ და შენ შენ ღმერთო,როგორ იფიქრე რომ გიორგისთან დავწვებოდი-ყვიროდა გვანცა და ნატალიასთვის ეს არ ყოფილა პირველი გაბრაზებული გვანცა.
-გვანცა ასე დაემთხვა,გესმის,შენც იმანაც მიზეზს ვეძებ ის კარგი ფეხებზე ,მაგრამ შენ? შენ 2 წელია ვფიქრობ ვერ ვხვდები.
გვანცა მიუახლოვდა ნატალუას უფრო მშვიდი იყო,თითქოს ცეცხლიც ქვრებოდა.
-ნატალია,ნატალია ჩემო სულელო გოგო-მიუახლოვდა გვანცა და თვალებში ღრმად ჩახედა ნატალია გაკვირვებული იდგა ვერ მიხვდა რის თქმას ციდილობდა გვანცა. გვანცა ხვდებოდა რომ ასრ ნატლიას შეაშინებდა -კარგ,მაპატიე, ბოდიში,გავიდეთ სტუმრებთნ-გვანცამ თავი დაიმვიდა ცეცხლის კვალიც კი არ დაიტოვა შიგით.
მიტრიალდა და მრჯვენა მკლსვზე უხეშად იგრძნო ნატალიას ხელი. ნატალია გვანცას სხეულს უკნიდან მიეკვრა ერთი ხელით მკლავი ეჭირა მეორეთი გვანცას კაბის ბოლო
-გვანცა,გვანცა ჩემო სულელო გოგო-ნატალია ერთი მხრიდან მეორე მხარზე გადავიდა კოცნით-გვანცა სიამოვნებისგან კისერს ვერ იმორჩილებდა 2 წლის წინანდელი ოცნებს აუხდა, მაგრამ გვიანი იყო.ნელა,ნაზად მოკიდა კაბის.ბოლოს ხელი დაფრთხილად გაშებინა ხელი შემდეგ ეცადა თვითონ მოშორშებოშა ნატალიას სხეულს.ოთახის.კართან შეჩერდა კაბა შეისწორა
-გვიანია, ახლა ყველაფერი სხვაგვარადაა-გვანცა წავიდა ნატალია ემოციურად განადგურებული დაეშვა საწოლზე ბექას სამალავიდან 1 ბოთლი არაყი აიღო და დალევას შეუდგა მალე დაეძინა კიდეც.
გვანცა შეუმჩნევლად შევიდა სტუმრებით სავსე ოთახში დივანზე დაჯდა და სივრცეში დაიწყო ყურება,მთლიანად გაითიშა,თითქოს სადღაც დაიკარგა.
-შენ გვანცა ხო?
-კი დაშენ?
-ნიკა ვარ ბექას ძმაკაცი
-დიდიხანია?
-7 წელია ალბათ რავიცი
-ნიკა ნიკალაშას გეძახის ბექა? მახსოვხარ მგონი დაბადებისდღიდან.
-კარგი მეხსიერრბა გაქვს კი ნიკალაშას მეძახის.
-სასმელს მომიტან ნიკა?
-რა პრობლემაა-ნიკა მოხდენილად მივიდა ბართან თავისთვის 1 ჭიქა ვისკი აიღო გვანცას 1 ბოთლი მარტინი წამოუღო-ჭიქა ქალბატონო,ჭიქა მომაწოდეთ.
-მადლობა.
-"მადლობა" -დამცინავად გაუმაორა ნიკამ-იმ დაბადების დღეზე ასეთი არ იყავი.
-იმ დაბადების დღეზე გქონდა.
-ახლაც მაქვს დავბოლდეთ?
-კი ოღონდ ბექასაც ვუთხრათ.
-საძინებელში შედი მაშინ მოვალთ ჩვენც-გვანცას სრ უნდოდა საძინებლში შესვლა ნატალია დატოვა და.დარწმუნებული არ იყო,რომ იქ აღარ დახვდებოდა.
ნიკა დაბრუნდა
-კაი ისევ აქ ზიხარ?წამო ბექ შემოვა ესე ყველა ერთად რომ გავიდეთ დაგვწვავენ და 30 კაცის პლანი სად მაქვს?!-ნიკამ გვანცას ხელი მოკიდა და საძინებლისკენ წავიდნე-ნატალია გაგვეთიშააააა.
გვანცა მოშორებით დადგა.
-ნატალიაააააა, ნატული, ნატალიააააააა მოდი დავბოლდეეეეეთ
-ნიკა შეეშვი!
-საძინებელი 2 მთვრალი გოგო და მე-გაეცინა ნიკას და გვანცა არ გაღიზიანებულა
-ხო აი ნატალიაც,რომ ჩათვალე მიკვირს ისე იცნობ?
-ნატალიას? კი და საკმაოდ ახლოს ჩემი მაიმუნი გოგო და თავზე ხელი გადაუსვა
-ალბათ ხუმრობ
-ალბათ არა, ვხუმრობ! წეღან გავიცანი ნუ სანამ ამ დღეში ჩავარდებოდა
-აააა-ჩაიკეცა გვანცა და კედელს მიეყრდნო.
-მოდი ჩვენ მოვწიოთ რააა.
-კაი და შენ დაიბრალე.
ნიკამ მოუკიდა ერთი კარგად დაარტყა და გვანცასკენ მისწია ტუჩები გვანცამაც არ დააყივნა და ნიკას ტუჩებიდან აკრიფა კვამლი.2 ნაფაზი გვანცამ გაუნაწილა ნიკას არაფერი ინტიმური ჩვეულებრივი მოწევაა რაა...
ბოლო ნაფაზიც გვანცასი იყო და რატომღაც არ მოისურვა ნიკასთსან გაყოფა ჰაერში გაუშვა ნიკა გაბრაზდა და ისევ ისე მოხდენილადდა მოხერხებულად გვანცას მუხლებზე დააჯდა კედელზე მიყუდებული ვეღარსად გაიწეოდა მისი ტუჩებიდან კმალიც მოიპარა და ერთი კოცნაც იჩუქა. გვანცა აყვა მშვიდად აყვა ნიკამ ხელი ნელ-ნელა წელზე შემიხვეა მკერდსაც შეეხო და გვანცამ ამ დროს ტუჩზ უკბინა
-ამ პოზაში მე გაგ*იმავ-ტუჩების მოუშორებლად უთხრა გვანცამ
-თანახმა ვარ. მიდი მიდი მიდი არ დამინდო -ღრიალებდა ნიკა გვანცამ.პირზე ხელი აფარა სიცილუ დაიწყო და რატომღაც სექსიც აღარ უნდოდა
-ადექი ნიკოლოზ ფეხებიდამემტვრა.



№1  offline წევრი elene tetruashvili

ჰმმ .... ლამაზია , თუმცა არ გავგიჟებულვარ ! იმედია კარგი გამოვა ! შემდეგ თავს ველოდები !

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent