შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფუნქცია თუ ბედნიერება (თავი 3)


25-11-2016, 22:19
ავტორი Dollhouse
ნანახია 1 506

3 თავი
სახლში, რომ მივედი ნიკას უკვე ეძინა. დილის ცხრის ნახევარი იყო, ამიტომ გამოვიცვალე,ჩანთა ჩავალაგე და სკოლაში წავედი.
ყველაზე საშინელება ადგილი სადაც ყოფნა არ მინდა სკოლაა. იმიტომ არა რომ სწავლა არ მიყვარს ან რაიმე. უბრალოდ ისეთ საზოგადოებაში ყოფნა არ არის სასიამოვნო სადაც ყველა მეორე ყალბია, "ტუფტა", დღეს გეუბნებიან ჩემი მეგობარი ხარ და მიყვარხარო, ხვალ კი არც კი მოგესალმებიან. ვითომდა ზრუნავენ შენზე,არადა მოკითხვაც ეზარებათ. ყოველთვის ვიღაცის ფუნქცია ვიყავი, ყველა მის სასიკეთოდ მიყენებდა როგორც ნივთს. არავის ანაღვლებდა არც ჩემი გრძნობები და არც ჩემი აზრი. როცა სიყვარულს გავცემდი ყოველთვის თავზე გადიოდნენ. როცა გიყვარს,ზრუნავ და აგრძნობინებ ამას გიკიდებენ. ორი აზრი არ არსებობს! არ მაქვს საუბარი ისეთ სიყვარულზე. უბრალოდ მეგობრობას ვგულისხმობ და ამაშიც რო არ გაგიმართლებს. მოკლედ, ბედნიერებამ დეპორტი ჩამირტყა.
სკოლის ეზოში შევედი და იქვე მდგომი ლიკა(ვითომ მეგობარი) მომესალმა.
-როდის ვისწავლეთ მისალმება?
-კარგი რა,ლუნი. ნუ მაკიდებ ისეთ იარლიკს თითქოს გიყენებ და რაიმე. არ მინდა რო ვიჩხუბოთ. მინდა ისევ ისე გემეგობრო როგორც ადრე. - საკმაოდ კარგად ვერკვევი ხალხში, ვიცი რაც სურთ, ვიცი ვინც გულწრფელია და ვინც აფერისტი,როგრც ლიკა,მაგრამ რატომღაც მისი სიტყვები გულწრფელად მივიღე. იქნებ მართლა სურდა ურთიერთობის დალაგება.
-რა გჭირს? ხო მშვიდობაა? ცოტა ისე გამოიყურები.
-ნიკაზე მოვუყევი. -არაუშავს. უბრალოდ მგონი ცუდ ხასიათზე იყო და ამიტომ გეჩხუბა. ეხა ნატალიას უნდა შევხდე და მერე გნახავ.
-კაი კარგად.
დღე მალე გავიდა.სანდრო არ ჩანდა. ჩემი კლასელი კი არა მეთორმეტე ყოფილა. გაკვეთილები მალე დამიმთავრდა და სახლში წავედი. სკოლის გვერდით პარკია სადაც ხშირად იკრიბებიან სკოლელები. ჩემი კლასელი ანრი იქვე იჯდა.
-ლუნიი 20თეთრი ხო არ გაქ?
-არა.
-რაო ნიკამ არ მოგცა გაბრაზებულზე? დასჯის ეგეთი მეთოდი აქვს? -სიცილით ვითო იღადავა ნატალიამ.
გავშეშდი. "ნუთუ უთხრა? ხო იცის რო ნატალას ვერ ვიტან. და იმას უთხრა ჩემი გულის ტკივილი ვინც ორგანულად მეზიზღება? "
არც გწყინს. არც გიხარია. არანაირი ემოცია. იდენფიცირებული ხარ. არ გინდა არავის ხმის გაგონება. რომ.. შავი შავია და თეთრი არასოდეს გახდება. ის რომ ლიკა ნეხვია და მეგობარი არასოდეს გახდება. ფსიქიკა ვერ გაუძლებს. არ შეიძლება იმედებით და ილუზიით ცხოვრება. უნდა შეეგუო, რომ მარტო ხარ. მხოლოდ მაშინ არ იგრძნობ წყენას. მხოლოდ მაშინ იქნები სრულყოფილი, როცა ვერავინ მოგაყენებს ტკივილს.
###
-არ გინდა მომიყვე რა მოხდა?-კუნძზე ჩამოჯდა და ცრემლები მოვიწმინდე.
-რა უნდა მოვყვე? - ცრემლებზე მიმითითა.-არაფერი მომხდარა ისეთი.
-რო არ მომხდარიყო ეხა ეგრე არ იქნებოდი.მიდი გისმენ.
-არ არი საჭირო.
-ლუნი!
-სანდრო!
-კარგი მაინც არ მეუბნები. წავედი.-წამოდგა.
-დარჩი.-თავი ჩავღუნე.
-შემეხვეწე-და დეივილის ღიმილით გაიღიმა.
- ოო წადი ვაბშე.
-ხო ხო კაი ვსო.რა მოხდა.
-გახსოვს ლიკა? რო მოგიყევი გუშინ?-თავიდამიქნია-ვენდე, რაღაც მოვუყევი და...
-ინანე? -ხო.
-რატო პატიობ იმის მერე რაც გაგიკეთა? -მე..
-ნუ მაწყვეტინებ. თვითონ გინდა ასეთ სიტუაციაში ყოფნა, რომ ვინმეს გამოადგე და დაეხმარო. ამ დროს კი მათი ფუნქცია ხდები. დაიკიდე ყველა. იყავი ბედნიერი. რთულია?
-და რო ვერ იკიდებ?
-ვერ კი არა, არ.
- არ არი ეგრე.
-არი!-მკაცრად მოუვიდა. გული მომეწურა. -არ გაბრაზდე ეხა ხო? უბრალოდ შენთვის გეუბნები რო მერე თვითონ არ დაზარალდე.-თავზე ხელი გადამისვა და მიმიხუტა.შევიშმუშნე.-მისმინე. შენი მეგობარი ვარ.შენ ჩემი. რო რაიმე მითხარი და ვეცდები დაგეხმარო. ხო?!
-კი-და წამოვდექი.
-სად მიდიხარ?!
-სახლში. სამეცადინო მაქვს და ვფიქრობ ნიკას უნდა შევურიგდე. მეც არ ვიყავი სწორი.
-კარგი წარმატებები.
-გმადლობ.
-ნახვამდის.
---
კარი შევაღე თუ არა ნიკას ხმა გავიგე.ტელეფონზე საუბრობდა
-მოვედი.
-ლუნიი -ტელეფონი გათიშა და შესასვლელში შემოვიდა.-ბოდიში, გუშინ ეგრე არ უნდა მესაუბრა. მაგრამ შენც არ უნდა წასულიყავი. და საერთოდ სად იყავი? ყველას დავურეკე. იცი რამდენი ვინერვიულე?
-ხო დამშვიდდი. აქ ვარ ხო? დილით გეძინა და აღარ გაგაღვიძე. ისე წავედი სკოლაში.
-მაპატიე კაი?
-მერამდენედ მეუბნები?
-უბრალოდ...
-გაპატიე. არაფერია.კარგი მივეცადინებ და მოვალ.
--
რანაირი წინააღმდეგობები არ უნდა შეგხვდეს მყარად უნდა დახვდე და არ შედრკე. არ უნდა ჩათვალო თავი სუსტად, თორემ ყველაფერი უკან წავა. უნდა გჯეროდეს საკუთარი თავის. ტელეფონმა დარეკა. "სანდრო" . :) და საკუთარი თავის იმედი ყველაზე მეტად მაშინ გექნება როცა გვერდით ისეთი ვინმე გყავს ვისაც შენი სჯერა.



№1 სტუმარი Guest Salooo

Momwons rasac wer realuria da ar ariis dzaan pantaziuri., gagrdzele magram cota stilis daxvewa kargi iqneboda.. :)

 


№2  offline წევრი Dollhouse

Guest Salooo
Momwons rasac wer realuria da ar ariis dzaan pantaziuri., gagrdzele magram cota stilis daxvewa kargi iqneboda.. :)

გმადლობ რჩევისთვის <3 ვეცდები გამოვასწორო <3

 


№3 სტუმარი aan

საინტეესოდ წერ და ისიც საინტერესოა რასაც გვიყვები. და თუ არ მიწყენ მე მგონია რომ სანდრო ცოტა უფრო იშვიათად უნდა ჩნდებოდეს მე მესმის რომ წეის პროცესი სასიამოვნოა და სანდროს გამოჩემაც მაგამ მაინც...
ნუ ეს ჩემი მოკრძალებული აზრია და ძალიან გთხოოვ არ მიწყინო მართლა ძალიან მომწონს ისტოია heart_eyes

 


№4  offline წევრი Dollhouse

aan
საინტეესოდ წერ და ისიც საინტერესოა რასაც გვიყვები. და თუ არ მიწყენ მე მგონია რომ სანდრო ცოტა უფრო იშვიათად უნდა ჩნდებოდეს მე მესმის რომ წეის პროცესი სასიამოვნოა და სანდროს გამოჩემაც მაგამ მაინც...
ნუ ეს ჩემი მოკრძალებული აზრია და ძალიან გთხოოვ არ მიწყინო მართლა ძალიან მომწონს ისტოია heart_eyes

გმადლობ რჩევისთვის.გმადლობ რომ კითხულობ❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent