შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უნაკლო (თავი 1)


1-12-2016, 17:58
ავტორი allison
ნანახია 1 475

მე მოგიყვებით ისტორიას გოგონაზე რომელიც უნაკლოა ყველაფრის მხრივ იგი არაჩვეულებრივია.

მე ნატა მაისურაძე ვარ. მშობლები პატარა ვიყავი როდესაც ავარიაში მოყვნენ და დაიღუპნენ. მე დეიდასთან გავიზარდე, 18 წლისამ დეიდაც დავკარგე და მარტო დავრჩი. მე ვცხოვრობ ლამაზ ორსართულიან სახლში, თუმცა ჩემთვის ეს არაფერს ნიშნავს მე ხომ არავინ მყავს გვერდზე ვინც მეტყვის როგორ ვუყვარვარ და რომ ყველაზე კარგი ვარ. მთელი ბავშვობა დეიდა მეუბნებოდა, რომ ვყოფილიყავი ძლიერი და დიახ მე ძალიან ძლიერი ვარ არა ფიზიკურად რათქმაუნდა, არამედ სულიერად . რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს არასდროს მომწონებია ბიჭი , ოღონდ ეს არასდროს მართლა არასდროსს ნიშნავს. ვარ 24 წლის და საკმაოდ წარმატებული სტომატოლოგი ვარ. ახლა აგიხსნით ჩემს აღწერილობას ჯერ სულიერად როგორი ვარ იმას გეტყვით რომ საკმაოდ კარგად გამიცნოთ: ვარ ძალიან ძლიერი , არასდროს არავინ მყვარებია როგორც ზემოთ ვახსენე, მშობლების დაკარგვის შემდეგ არ მიტირია, ვარ ძალიან, ძალიან ჭკვიანი, მიყვარს დეპრესიული სიმღერების მოსმენა, მაქვს ოცნება შევიყვარო! , არ მიყვარს მატყუარა ადამიანები, თუ ერთხელ მიღალატეს მე არასდროს ვაპატიებ, რადგან ნდობა აღარ მექნება და მასეთ პატიებას აზრი აქვს? , ვარ ძალიან გაწონასწორებული, მაქვს ძალიან მხიარული ხასიათი, მაგრამ სინამდვილეში მართლა მხიარული არ ვარ უბრალოდ ვცდილობ არ შევიმჩნიო რამდენი რამ მაკლია მაგალითად მშობლები, მოკლედ სულიერად უნაკლო ვარ!
გარეგნულად: დიდი ცისფერი თვალები, კურნოსა ცხვირი, უცხიმო სახის კანი, დიდი აპრეხილი წამწამები, დიდი წითელი ტუჩები, მაღალი, ძალიან ლამაზი ტანი,ქერა სწორი თმები , მოკლედ გარეგნულადაც უნაკლო ვარ! მოვწონვარ ძალიან ბევრ ბიჭს, მაგრამ რა ვქნა არცერთი, რომ არ მომწონს? ახლა კი როდესაც ყველაფერი იცით ჩემზე შემიძლია დავიწყო თხრობა:
დილით ადრე ავდექი და ბოლო ხმაზე დავიყვირე სულ ასე ვაკეთებ სამსახურში წასვლამდე თითქოს ეს მეხმარება ამ დღის გადატანაში. გარდერობში შევყავი თავი და ტანსაცმელს დავუწყე ძებნა: ლურჯი გაშვებული კაბა ჩავიცვი, ფეხზე შავი ბალეტკები,თმები გაშლილი დავიტოვე , ტელეფონი ავიღე გასვლამდე "სელფი" გადავიღე რადგან ამ კაბაში ჩემი თავი განსაკუთრებით მელამაზებოდა. ტაქსი გამოვიძახე და მიმიყვანა სამსახურამდე სადაც ჩემი დაქალი ნინა დამხვდა, ისიც ჩემთან ერთად მუშაობს სტომატოლოგია.
-რა ლამაზი ხარ
-შენც დახატულო
მოკლედ ამ თბილი სიტყვებით გამოვაღეთ ჩემი კაბინეტის კარი და შევედით, ნინა რათქმაუნდა ჯერ მე შემომყვა სანამ პაციენტი მოვა რაღაც უნდა მოგიყვეო.
-გისმენ
-აუ ნატ ის ბიჭი გახსოვს კლუბში რო გავიცანი, გიო?
-ერთად ხართ?-მობეზრებული სახით ვკითხე რადგან ამისმა შეყვარებულებმა წაიღეს ტვინი რაა!
-აუ ხოო
-ყოჩაღ შენ!
-რა იყო არ გაგიხარდა?
-სიმართლე გითხრა დიდად არა!
დავინახე სახე სატირლად მოებრიცა და მაშინვე მივედი და ჩავეხუტე:
-ნინა მე ხო არ ვიცნობ არა ? თან არც შენ არ იცნობ იქნებ ვაფშე მანიაკია?
-ოოო ვიცნობბ
-რას იცნობ ნინა კლუბში გაიცანი 2 დღის წინ და მეუბნები ერთად ვართო!
-აუუ დამანებე რა თავი! დღეს დამპატიჟა თავისთან და შენც მოდიხარ!
-მოიცა მე რა მინდა თქვენ ზასაობას უნდა მაყურებინო?
-ოოო რა სულელი ხარ ნატა! პატარა წვეულება აქვს !
-არ მოვდივარ მე ნინა!
-ნატაა
-რა ნატა გოგო გათიშული ვარ ერთი სული მაქვს სახლში როდის მივალ რომ დავიძინო ხო არ გაგიჟდი?
-გთხოვ ეს ერთხელ რა მოგივა?
-არა
-გთხოვ!
-არააა!
-ნატა იცოდე ძააან მეწყინება!
-აუუუუ! ჰო კაი გადი ეხლა დროზე აქედან და თვალით არ დამენახო!

მუშაობას რომ მოვრჩით ნინა შემოვარდა ჩემთან:
-წავედით ნატ?
-ჰო
-აუ ფეხები მატკინეს ამ მაღლებმააა
-აუ ნუ წუწუნებ რაა! ჩაგეცვა დაბლები !
-ოო რა უჟმური ხარ!
-ძალიან !

გიორგის სახლთან მალე მივედით და რათქმაუნდა გარეთ დაგვხვდა. თავი გავაფრთხილე ეს ერთი დღე არ ისწერვო მეთქი და გიორგის გასაცნობად მივედი:
-ნატა ხო?
-კი
-სასიამოვნოა ნატა
-ჩემთვისაც გიორგი
შიგნით შევედით სიტუაციას წამებში მოვავლე თვალი და რომ ვნახე რამდენი ბიჭი და გოგო იყო წასვლა მომინდა!
-აუ ნინა წავალ რა მეე
-ნატა ძლივს სახლიდან გამოგიყვანე სად წახვალ ხო არ გაგიჟდი?
-აუ ვერ ხედავ რამდენი ხალხია? მისკდება თავიი
-წადი წადი და ისევ იკა დაგხვდება ყვავილებით ხელში!
-უიმე ეგ სულ დამავიწყდა
-რით ვერ დაგანება თავი მაგ ბიჭმა?
-აუ ჯადო ჭირს მგონი რა! გამიწყალა გული ყოველ დღე ამ ყვავილებმა რაა.
-მაგას რა ჯობია თან სიმპატიურია რას ერჩი?
-ჯერ ესერთი არ მიყვარს ესეთი ბიჭები რა ! მე მიყვარს ორიგინალური ბიჭები და მეორეც იკა ძაააან ცანცარაა წარმოიდგინე მე და ეგ ერთად! მოვკლავდი!
-უიმეეე უჟმური ხარ რაა!
-ოოო წადი კაცო შენ შენ გიოსთან რა გენაღვლება!
-შენ რა გაწუწუნებს ათას ბიჭს მოწონხარ გოგო!
-სამაგიეროდ მე არ მომწონს ამ ათასიდან არცერთი!
-ერეკლე? კაი ბიჭია ერეკლე
-რა ერეკლე გოგო ეგ მეფედ უნდა დაბადებულიყო იმდღეს სამეფო ღვინო გამომიგზავნა წინაზე რაღაც გვირგვინი თუ რავიცი მე! გახდები ჩემი ცოლიო რო მკითხა კინაღამ გულმა დამარტყა!
-აუ ისე ეგ სულ დამავიწყდა უარი უთხარი ხო ცოლობაზე?
-კი აბა მაგას რა გამაყოლებდა!
-წავალ მე გიოსთან
-მიდი მე დავჯდები და დაგელოდები მუდოსავით!
-რა დროს მუდოობაა გოგო ნახე რა ბიჭები არიან!
-ხო მივალ და დავუწყებ შებმას!
-ოოო ნუ წუწუნებ რა ნატა!
-ხო კაი კაი
მივედი და დავჯექი მარტო მოწყენილი და ამ დროს გამახსენდა რომ არსებობს ტელეფონი! რა მაგარია არა? მაშინვე იკას მესიჯი მომივიდა:
-მშვენიერო შენს სახლთან ვარ და შენ სადხარ?
პასუხი არ გამიცია ამ ბიჭმა უკვე ტვინი წამიღო რაა! ნინა და გიო გაქრნენ სადღაც ალბათ გაიპარნენ ამ საგიჟეთიდან და მარტო დამტოვეს ამდენ ხალხთან! არა! არა! ასე არ გამოვა რაა. სასწრაფოდ ავიღე ჩემი ჩანთა და გავედი გასასვლელისკენ. ქუჩაში ისევ იკას მესიჯი მომივიდა რომელშიც მწერდა:
-წავედი, მაგრამ ისევ დავბრუნდები. ხო იცი რო თავს არ დაგანებებ?
ქუჩაში მიმოვიხედე და მივხვდი , რომ ბნელ ქუჩაში მარტო მოვდიოდი. უეცრად შიშმა ამიტანა და ნაბიჯებს ავუჩქარე. უკნიდან ასევე სხვა ნაბიჯების ხმაც მომესმა.ახლა გავაფრენ ! ნაბიჯებს ავუჩქარე და პირველივე კორპუსში შევვარდი. ცოტახანი გარეთ ვიყურებოდი და დავინახე როგორ იყურებოდა ვიღაც კაცი დაბნეული სად გაქრაო! დაველოდე სანამ წავიდოდა და რომ დავინახე სრულიად გაქრა გავედი , რომ გავდიოდი გასასვლელთან ვიღაცას დავეჯახე , სახეზე არ დამინახავს ბნელოდა , მაგრამ სამაგიეროდ სუნამოს სუნი ვიგრძენი! ოხ რა სუნამო ესხა ამ ბიჭს!
-ბოდიში-სწრაფად ვუთხარი და გამოვვარდი კიდევ ერთხელ შევათვალიერე იქაურობა და სახლამდე გულგახეთქილი მივედი.
მეორე დღე:
შაბათი იყო ამიტომ მკვდარივით მეძინა კარზე ზარის ხმა რომ გავიგე:
-ნინა რა გინდა აქ ძილი დამაცადე რაა
-წამოდი მივდივართ გიოსთან და მაგის ძმაკაცებთან ერთად
-მე რა შუაში ვარ ? არ მინდა წამოსვლა
-მოდიხარ!
-აუუუ
ბევრი წუწუნის შემდეგ მაინც დამითანხმა და ჩაცმა დავიწყე თან ვწუწუნებდი. ჩავიცვი: შავი გაშვებული კაბა და კრემისფერი მაღალქუსლიანი შუზები, ჩემს კრემისფერ ჩანთას მოვკიდე ხელი და გავედი ოთახიდან:
-აბა?
-ულამაზესი ხააარ
-წამოდი რაა
გიოსთან მალე მივედით. გიოს გარდა იქ კიდე უამრავი ბიჭი იყო და რატომღაც ყველა გულდასმით მათვალიერებდა. უცბად გიომ წუწუნი დაიწყო:
-აუ რესტორანში წავიდეთ ტოო!
-ნიკა იქ მოვა ბიჭო?
-ხოო მორჩება საქმეებს და მოვა ნიკაც როდის მოიყვანს ნეტა ცოლს დაგვიჭკვიანდება
-ხო სუ მუშაობს ეგ ტოო არადა ყველა გოგოს მოსწონს სიმპათიურია მარა რათ გინდა არ კიდიდა ტოო?
-ხო კიდია არ უყვარს არავინ და
მთელ მათ საუბარს ინტერესით ვუსმენდი , ვინარის ნეტა ეს ნიკა ასეთი? რესტორანი აარჩიეს და წავედით ტელეფონში ვიყავი ჩამძვრალი რო გოგოების გამოშტერებული სახეები დავინახე და შეძახილები: ვაიმეეე რა ბიჭიაა! ეს ის ბიზნესმენიააა! რა სიმპოაააა! - მოკლედ ის შეძახილები გავიგე მე რო მეზიზღება ხამებივით არიან რა ეს სულელი გოგონები . ბიჭისკენ მივტრიალდი ვაღიარებ ძალიან მომეწონა მაგრამ სხვებივით მიჩერებას არ ვაპირებდი ამიტომ მაშინვე გამოვბრუნდი სხვა გოგოები კი მივარდნენ, ხამები ! ეს ბიჭი ჩვენი მაგიდისკენ მოდიოდა და ბიჭებმა რო დაუძახეს ნიკაო მაშინ მივხვდი რო ეს ბიჭი იყო ის საოცარი ნიკა ამდენი ხანი რომ აქეს და ადიდეს ! ნიკა მომესალმა რადგან არ მიცნობდა და დაჯდა. ნიკა: მწვანე თვალები, ლამაზი ტუჩები, შავი, შავი თმები, მაღალი, გამხდარი...მოკლედ მართლა მაგარი ბიჭია რა!
-ნიკა ცოლი ვერ იპოვე?
-ვერა ჯერ დედაჩემი კანდიდატურებს არჩევს! გააწყალა რა გული მაგანაც!
მე გაკვირვებული ვუსმენდი ცოლს რატომ ურჩევდა დედამისი? მესიჯი მომივიდა ისევ იკასგან:
-ისევ არ ხარ სახლში! შენ შეყვარებული ხომ არ გაიჩინე?
აუ ამ ბიჭს არ ვიცი რას ვუზამ რა! რატო გამიწყალა გული? რო არ ვუპასუხე მერე დამირეკა. ხოდა მეც ავდექი და ავიღე:
-რა გინდა?
-გოგო რო გწერ რატო არ მპასუხობ?
-და ვინ ხარ რო გიპასუხო?
-ვინ ვარ და შენი მომავალი ქმარი!
-ჩემი ქმარი შენ რომ არ იქნები ეგ ზუსტად ვიცი ირაკლი!
-მე თუ არა სხვაც ვერ იქნება გოგო!
-აუ იცი რა ? დაგასწრეს
-რას ქვია დამასწრეს გოგო?
-რა და ვთხოვდები ირაკლი !
-ნატა! ნატა მეთქი
ტელეფონი უკვე გავუთიშე . ყველა გაკვირვებული მიყურებდა:
-ნატა რას ქვია თხოვდები?-მკითხა შოკში მყოფმა ნინამ
-რას ქვია და ხო მთხოვა ერეკლემ ცოლად გამომყევიო?
-გოგო ერეკლეს მიყვები ცოლად?
-კი
-ნატა ნუ გააკეთებ მასეთ სისულელეს!
-ნინა აქ არ გვინდა რა მაგაზე ლაპარაკი!
-ნატა!
-ნინა გადავწყვიტე უკვე დამანებე ეხლა თავი თქო!
-მაგაზე კიდე ვისაუბრებთ!
-აუცილებლად, მაგრამ არა ახლა და არა აქ!
ბიჭები გაკვირვებულები იყვნენ . სწორედ ამ დროს მოვიდა ჩვენს მაგიდასთან ვიღაც ბიჭი და ცეკვა მთხოვა:
-თქვენთან ცეკვა შეიძლება?
-კი მოვალ ახლავე- თბილად გავუღიმე და ფეხზე წამოვდექი
-ნატა ნასვამი ხარ
-რა ნასვამი ნინა ერთი ჭიქაც კი არ დამილევია, შეხედე ჩემ ჭიქას სავსეა!
ცოტახანი ვეცეკვებოდი ბოლოდ დავიღალე და მაგიდასთან დავბრუნდი:
-აუ არ მივდივართ?
-დავრჩეთ რა ჯერ კიდე სად გეჩქარებაა
-მეძინებაა
-ძილისგუდაა
ამ დროს ნიკა ჩაერთო საუბარში :
-მე გავდივარ სახლში და გაგიყვან თან
-კაი
ნატამ მკითხა ახლა ისევ:
-მიდიხააარ?
-მე მივდივარ და შენც მალე მიდი რაა ხო იცი ინგა ინერვიულებს( ინგა ნინას დედაა)
-ხო ვიცი
მანქანაში უხმოდ ჩავჯექით , მისამართი ვუთხარი ნიკას მხოლოდ .
-გათხოვებას მართლა აპირებ?
-კი
-მერე ისეთ ადამიანზე თხოვდები ვინ არ გიყვარს?
-მე არასდროს არავინ მყვარებია და ისიც ვიცი რომ კიდევ დიდი ხანი არ შემიყვარდება ამიტომ ამას რა მნიშვნელობა აქ !
-ნატა მე ცოლი მჭირდება, თუ შენთვის არ აქვს მნიშვნელობა მე გამომყევი
-ხუმრობ ხო?
-არა რატო? გაგაცნობ ჩემს ოჯახს , თან დედაჩემმა უკვე ტვინი წამიღო ბიზნესმენ კაცს ცოლი უნდა ყავდესო.
-კაი
-მართლა?-გაკვირვებულმა იკითხა ნიკამ
-კი ოღონდ იმ იდიოტს არ გავყვე და აღარაფერი მინდა მეტი
-კაი მაშინ ხვალ გამოგივლი და ჩემს ოჯახს გაგაცნობ ქორწილზე და დანარჩენზე მერე ვილაპარაკოთ
-კაი
მანქანიდან გადავედი ჩემს სახლთან დადებული ყვავილები ავიღე ნიკას დავემშვიდობე და სახლში შევედი. შიგნით ბარათი დამხვდა:
-თუ ჩემი არ იქნები სხვისი მითუმეტეს ვერ იქნები ნატალია!
რაო? ნატალიაო? ვერარის ეს! დიახაც მივყვები ნიკას მაგასაც ვნახავთ თუ ვერ გავყვები ცოლად!

მესამე დღე:
როგორც კი გავიღვიძე ნინას დავურეკე ჩემთან დავიბარე და ყველაფერი მოვუყევი ხოდა გაუხარდა ნიკა კარგი ბიჭიაო !
ცოტახანში ნიკა მოვიდოდა ამიტომ ჩაცმა დავიწყე: გრძელი შემოტკეცილი შავი კაბა, შავი მაღალქუსლიანები და ასევე შავი თანთა, თმები ავიწიე და მჩოლკა ჩამოყრილი დავტოვე, ხელზე ოქროს ბეჭედი, ყელზე ულამაზესი ყელსაბამი და მზად ვიყავი. ნიკაც მოვიდა.


ბავშვებო საკმაოდ დიდი თავი დავდე იმისთვის რომ მიხვდეთ რაზე იქნება მოთხრობა. მე ძალიან მაგარი იდეა მაქ ჩაფიქრებული და იმედია მომცემთ ნებას რომ გაგანდოთ ეს იდეა! მე უკვე ბევრი მოთხრობა მაქვს დაწერილი და გამოცდილი ვარ ამ საქმეში . ყველა კარგად მიცნობთ. ძალიან მიყვარხართ და მომენატრეთ. იმედია მოგეწონებათ. :* <3



№1  offline წევრი isterichka123

kIa gagrdzele

 


№2  offline აქტიური მკითხველი mi ra

თავში რომ პატარა შესავალი გააკეთე,პერსონაჟის ყოველმხრივ უნაკლოებაზე მეზედმეტა კიდეც,უნაკლო ადამიანები არ არსებობენ და უბრალოდ სასაცილო იყო.

წინადადებების წინ,ყველგან თითქმის იყო მე,მე,მე და მე,ამდენი მე არ იყო საჭირო.

პერსონაჟის აღწერას რაც შეეხება.
ჯერ შინაგანს და შემდგომ ვიზუალურს,ეს არ იყო საჭირო,აიდეალებ ზედმეტად გოგონას,ამას ისე აკეთებენ სხვა მწერლები ზედმეტ ჩარჩოებში არც აქცევენ :)

მოვლენებიც მალე განვითარდა-სავით.

რო-რომ
ხო-ხომ
ძაან-ძალიან
მსგავსი შეცდომები შეასწორე :)

წარმატებებს გისურვებ :*

 


№3  offline წევრი allison

mi ra
თავში რომ პატარა შესავალი გააკეთე,პერსონაჟის ყოველმხრივ უნაკლოებაზე მეზედმეტა კიდეც,უნაკლო ადამიანები არ არსებობენ და უბრალოდ სასაცილო იყო.

წინადადებების წინ,ყველგან თითქმის იყო მე,მე,მე და მე,ამდენი მე არ იყო საჭირო.

პერსონაჟის აღწერას რაც შეეხება.
ჯერ შინაგანს და შემდგომ ვიზუალურს,ეს არ იყო საჭირო,აიდეალებ ზედმეტად გოგონას,ამას ისე აკეთებენ სხვა მწერლები ზედმეტ ჩარჩოებში არც აქცევენ :)

მოვლენებიც მალე განვითარდა-სავით.

რო-რომ
ხო-ხომ
ძაან-ძალიან
მსგავსი შეცდომები შეასწორე :)

წარმატებებს გისურვებ :*

ყველაზე ნაკლებად მანაღვლებს რა სიტყვები მაქვს შეცდომით, მე პირადად ვთვლიდი რომ ასე იყო საჭირო წარმომედგინა ეს გოგონა და შემდეგ გამომეჩინა მისი ნაკლები. შესწორებები ნამდვილად არ მჭირდება ვიცი სადაც მაქვს შეცდომები :* მადლობაა :*

 


№4 სტუმარი Guest კესო

"შესწორებები ნამდვილად არ მჭირდება ვიცი სადაც მაქვს შეცდომები." ყველაზე უცნაური ფრაზაა)) თუ იცი სადაც გაქვს, შეასწორე სანამ გამოაქვეყნებ და აღარავინ შეგისწორებს, შესაბამისად.
და რატომ ბრაზდებით ვინმე რამე შენიშვნას რომ მოგცემთ, ვერ ვიგებ. თუ კრიტიკის მოსმენა არ შეგიძლიათ, მითუმეტეს ჯანსაღი კრიტიკის, მაშინ საერთოდ ნუ აქვეყნებთ.
პირველ პირში წერ და დასაწყისში, როცა პერსონაჟს აღწერ, ისე გამოდის, რომ ეს გოგო საკუთარ თავზე საუბრობს ესეთი აღფრთოვანებით და ცოტა ცუდად ხვდება თვალს.
წარმატებები და მიიღეთ კრიტიკა, რა, ძალიან გთხოვთ. <3

 


№5  offline წევრი allison

Guest კესო
"შესწორებები ნამდვილად არ მჭირდება ვიცი სადაც მაქვს შეცდომები." ყველაზე უცნაური ფრაზაა)) თუ იცი სადაც გაქვს, შეასწორე სანამ გამოაქვეყნებ და აღარავინ შეგისწორებს, შესაბამისად.
და რატომ ბრაზდებით ვინმე რამე შენიშვნას რომ მოგცემთ, ვერ ვიგებ. თუ კრიტიკის მოსმენა არ შეგიძლიათ, მითუმეტეს ჯანსაღი კრიტიკის, მაშინ საერთოდ ნუ აქვეყნებთ.
პირველ პირში წერ და დასაწყისში, როცა პერსონაჟს აღწერ, ისე გამოდის, რომ ეს გოგო საკუთარ თავზე საუბრობს ესეთი აღფრთოვანებით და ცოტა ცუდად ხვდება თვალს.
წარმატებები და მიიღეთ კრიტიკა, რა, ძალიან გთხოვთ. <3

არ არსებობს უნაკლო მოთხრობა ნუ დავივიწყებთ :* მე მხოლოდ ჩემი სურვილების გამო ვწერ და არა იმიტომ რომ ვინმეს მოეწონოს ამიტომ იყოს როგორიცაა :* მადლობა კომენტარისთვიიის :*

isterichka123
kIa gagrdzele

აუცილებლააად <3 ძალიან დიდი მადლობა გავაგრძელებ აუცილებლად :*

 


№6  offline აქტიური მკითხველი mi ra

მოკლედ აქ უზრდელ ადამიანთა რიცხვი იზრდება :))
მადლობას უნდა იძახდე რომ ვინმე საერთოდ კითხულობს და მოსწონს მსგავსი დაწერილი ისტორია,შეცდომებით გატენილი :)
და კრიტიკის წაკითხვა დქ აღქმა თუ არ შეგიძლია არც უნდა დადო ისტორია აქ,მასე პროსტა თუ წერა გსიამოვნებს წადი და ფურცლებზე წერე ისე რომ სხვამ ვერ ნახოს :)
თორემ მე არ მანაღვლებს შენი ისტორია,მე შენ რჩევა მოგეცი და ელემენტარული ზრდილობის საკითხია ნორნალური პასუხი რაც შენ არ მოგეკითხება ამის შემდეგ :*
სასაცილო ხართ :*
არ მესმის ასეთ ისტორიას უნდა ყავდეს მკითხველი და რაც ლამაზი და დახვეწილია იმას არა ;))

 


№7  offline წევრი allison

mi ra
მოკლედ აქ უზრდელ ადამიანთა რიცხვი იზრდება :))
მადლობას უნდა იძახდე რომ ვინმე საერთოდ კითხულობს და მოსწონს მსგავსი დაწერილი ისტორია,შეცდომებით გატენილი :)
და კრიტიკის წაკითხვა დქ აღქმა თუ არ შეგიძლია არც უნდა დადო ისტორია აქ,მასე პროსტა თუ წერა გსიამოვნებს წადი და ფურცლებზე წერე ისე რომ სხვამ ვერ ნახოს :)
თორემ მე არ მანაღვლებს შენი ისტორია,მე შენ რჩევა მოგეცი და ელემენტარული ზრდილობის საკითხია ნორნალური პასუხი რაც შენ არ მოგეკითხება ამის შემდეგ :*
სასაცილო ხართ :*
არ მესმის ასეთ ისტორიას უნდა ყავდეს მკითხველი და რაც ლამაზი და დახვეწილია იმას არა ;))

ვინ არის სასაცილო კარგად ეტყობა :* დიდი მადლობა კრიტიკისთვიიის :*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent