შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიცოცხლის თეორია (1)


12-12-2016, 18:52
ავტორი Ninya
ნანახია 1 260

ეხლა მივდივარ, და თან ვფიქრობ რა იყო ეს?! არაფერი 17 წელი მარტო, 17 რომელიც ამ გადმოსახედიდან, 17 წამიც კი არ არის, რა იყო ეს?! არაფერი ! ეს იყო არაფერი, ყველაფრისთვის.
მახსოვს როცა , პატარა ვიყავი ასე 10 ან 11 წლის , ტელევიზორში სრულიად შემთხვევით, გავიგე, ფრაზა: ''სიცოცხლის თეორია". მაშინ ძალიან ბევრი ვიფიქრე რა შეილებოდა ყოფილიყო, "სიცოცხლის თეორია". მაგრამ ეხლა ვხვდები სიცოცხლეს თეორია არ არქვს. მას მხოლოდ : დასაწყისი, და დასასრული გააჩნია.
ჩემი სიცოცხლე 2000 წლის 5 აპრილს დაიწყო ...
ამ 17 წლის მანძილზე: მიტირია, მიცინია, შემშურებია ,შემძულებია, მაგრამ შემყვარებია კიდეც...
ბორომში ვისვენებდით; მე, დედა, ჩემი ძმა, და ეთო . ჩემი ნათესავია, ძალიან გვიყვარს ბორჯომში. დავდიოდით ყველგან, ვსეირნობდით ღამე, განსაკუთრებული არაფერი ხდებოდა, სანამ ის არ გამოჩნდა...
დილით აუზზე მივდიოდით, ავტობუსით, ძველი და მონჯღრეული იყო. სათვალე მოვიხსენი, ყურსასმენები გავიკეთე და წინ გავიხედე... აი მაშინ დაიწყო ყველაფერი, დავინახე ის, გავიყინე თითქოს რაღაც ვიგრძენი, მაგრამ რა არ ვიცი. ვუყურებდი და თვალს ვერ ვაშორებდი, მინდოდა ფანჯარაში გამეხედა მაგრამ , ვერ, თვალი ვერ მოვაშორე. სანამ დედამ არ დამიძახა. შემდეგ სათვალე გავიკეთე და თვალი მისკენ გავაპარე , თითქოს უფრო თამამი ვიყავი. მეგონა, რომ ვერ მხედავდა, როგორ ვუყურებდი, მაგრამ გრძნობდა, ვიცი რომ გრძნობდა.
დიდი მწვანე თვალები, ანერვიულებუი გამოხედვა ჰქონდა. წითეი ტუჩები და ხელები ჰქონდა რომელიც არასდროს დამავიწყდება, თითქოს ის მე მგრძნობედა, ხოლო მე მას. სათვალე მოვიხსენი და თვალი თვალში გავუარე. თავისი მწვანე თვალები, გაშავებოდა , თუჩები შეეშმუშნა და აუფორიაქდა, სწრაფად გვერძე გაიხედა. მცხუნვბარე მზე იყო, მაგრამ მე მციოდა, ვგრძნობდი როგორ მეკუნშებოდა გული, და მეყინებოდა სისხლი . მეც ფანჯარაში გავიხედე. ერთი წუთიც ვერ გავძელი, თვაი გავუსწორე, და გავუღიმე. არ მინდოდა გზა დამთავრებულიყო, უსასრულობა მომინდა. მაგრამ დედა წამოდგა...
- დააჩერეთ!
ვერ გავაცნობიერე რა მოხდა, უცბათ წამოვხტი, გავხედე და... მისი გაკვირვებული შუშის თვალები არასდროს დამავიწყდება.



№1  offline აქტიური მკითხველი mi ra

გვერძე-გვერდზე.
ცოტა არ იყოს და გაუგებარი იყო და მცირე :)
სასვენი ნიშნები ზოგგან არასწორად გაქვს დასმული,უადგილო ადგილებში.
ვნახოთ რა იქნება შემდეგ თავში
წარმატებები $

 


№2  offline წევრი Ninya

mi ra
გვერძე-გვერდზე.
ცოტა არ იყოს და გაუგებარი იყო და მცირე :)
სასვენი ნიშნები ზოგგან არასწორად გაქვს დასმული,უადგილო ადგილებში.
ვნახოთ რა იქნება შემდეგ თავში
წარმატებები $

ძალიან დიდი მადლობა ყურადღებისთვის. დამწყები ვარ და ნამდვილად არ მიკვირს შეცდომები რომ არის ნაწერში. აუცილებლად გავითვალისწინებ თქვენს შენიშნვნებს :)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent