შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფერთა ქაოსი (1)


19-12-2016, 13:22
ავტორი elene tetruashvili
ნანახია 1 505

ქეთი , ადამიანი საოცრება . პირდაპირი გაგებით ანგელოზი . დიდი , მწვანე , მეტყველი თვალები მისი სულის სარკე იყო , უცოდველი და უმწეო ჩანდა , თუმცა სულიერად მებრძოლი . მოკლე , მუქი წაბლისფერი თმა ჰქონდა, სისხლივით წითელი ტუჩები და პატარა ,კურნოსი ცხვირი . 28 წლის იყო . ჰმმ ...შესაძლოა გასაკვირიც , მაგრამ ნამდვილად ჭკვიანი , გამოცდილი და განათლებული დეტექტვი , თავისი საქის პროფესონალი .
ბევრი კონკურენტის მიუხედავად ის მაინც პირველი იყო .
ნუცა , ის კი ქეთი ტყუპირცალი დაიკოა . შეხედვისას დიდ განსხვავებას ვერ შეამჩნევთ , მხოლოდ ის რომ ნუცას გრძელი თმა აქვს და ასევე ლურჯი თვალები .
*************************************
-ნუციი , ახლა უნდა გავიქცე რაღაც უაზრო გამოძახებაა , უფროსწორედ მგონი უფრო შემწმებაა ვიდრე მკვლელობა . საერთოდ რას მიკეთებს პოლიცია არ ვიცი , კაი გავიქეცი !
-აუუ ! მეც წამოვალ რა ... თორე მოვკვდი უსქმურობისგან
-ნუცა , ეს არ შეიძლება .
-კარგი რა ! როდემდე უნდა ასრულო ეს უაზრო წესები და კანონები ?!
-ოხ შენ ვინა ხარ რაა ! წამოდი წამოდი , თან მგონი სერიოზული არაფერია ასე რომ შეიძლება .
ქეთი მანქანას მიუქდა , თავისი შავი სათვალე გაიკეთა და ნამდვილ დეტექტივს დაემსგავსა . ღმერთო ! როგორ უხდება ეს საქმე ქალებს მითუმეტეს თუ აქ ქეთი აბაშიძეა .ნუცა ჩვეულად უკანა სავარძელზე მოკალათდა , თავით ფანჯარას მიეყრდნო და თავში სასიამოვნო სონატების წარმოდგენა დაიწყო .

****************რამდენიმე საათის შემდეგ*******************
-მუხტი ! მუხტი ! მუხტი ! -ისევ და ისევ ყვირის ექიმი , ბოლოს კი დაღონებული , სევდიანი თვალებით შეჰყურებს მონიტორს სადაც სწორი ხაზია გამოსახული .-სიკვდილის დრო 19:12 წუთი .
-ექიმო...-ბლუყუნებს ექთანი .
-მეორე და როგორარის ?
-ახლა სტაბილურადაა , ახლობლებს უნდა შევატყობინოთ , საფულეში პასპორტი ჰქონდა . ვინმე ქეთი და ნუცა აბაშიძეები .
-იჩქარეთ .

--------------------------------------
მგონი არც ისე ცუდია ხომ ? არა მე დიდად არ მომონს პირველი თავი და ვიცი რომ ბევრი შეცდომაა და უმეტესობას არ მოგეწონებათ . გაგრძელება ღირს ? საცდელი თავია და ცოტა პატარა გამომივიდა .



№1  offline მოდერი Nia kvaratskhelia:)

საცდელი თავია
ეტყობა
დამაინტერესა
აუცილებლად გააგრძელე ^_^

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent