შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უცნობი ნაცნობები (ნაწილი 11)


21-12-2016, 21:23
ავტორი ანტა
ნანახია 1 331

სახლში სიშვიდეა. უცნობი დივანზე ზის და მე მის კალთაზე მიდევს თავი. ერთმანეთს თვალებში ვუყურებთ და თითქოს ასე ვესაუბრებით ერთმანეთს.ნელა აცურებს თავის გძელ თითებს ჩემს სველ თმში და ბოლოებამდე მიდის. ამას კი იმეორებს შეუჩერებლად. სახლში მარტოები ვართ. ყველა სადღაც დაიფანტა და ჩვენც სიამოვენებით ვიყენებთ ჩვენი სიმარტოვის დროს. მალე ყავა მოვადუღეთ, ძალიან ბევრ რამეზე ვუსაუბრეთ, ვიცინეთ და ვერც გავიგეთ როგორ მოსაღამოვდა. ჩემს ლოგინზე ჩახუტებულებს ჩაგვეძინა.

ვეღარ ვსუნთქავ. ბეჭები მტკივა. ვცდილობ მოხერხებულად გადავბრუნდე მაგრამ რაღაც მიჭერს. გაღიზიანებული თვალებს ვახელ და ვამჩნევ რომ ყველა ერთმანეთში ვართ ახლართულები. ძლივს ვერკვევი სიტუაციაში და მეცინება ყველა ერზტმანეთს ისე სასაცილოდ ვართ ჩახუტებულები. მალე ხარხარს ვიწყებ შემდეგ ნინი და მარიამი იღვიძებენ და ისინიც მყვებიან სიცილში. ბიჭები იშმუშნებიან და ცდილოენ ხმებმა არ გააღვიხონ.მე მგარი იდეა მომივიდა და გოგოები გავაჩუმე. ჩუმად გავძვერი უცნობის ხელებიდან და გოგოებსაც ვუთხარი რომ უკან გამომყოლოდნენ. ოთახიდან გავედით, კარი გავიხურეთ დაგოგოებს ვუთხარი.
-ჰე არაფერი ვიმაიმუნით?
-აუუ კიიი!!
-ჩუმად გოგო - ამბობე მარიამი და პირზე ხელს აფარებს ნინის.
-და მინც რა გინდათ რო გავაკეთოთ?- ამ დროს ყველა ჩავფიქრდით.
-მოდი ერთმანეთზე გადავაბათ.
-ეგ როგორ?
-არა რამე სხვა რაა.
-თმები რომ შევუღებოთ?
-აა..! -წამოვიძახე ჩურჩულით და ჩემო ოთახში გავვარდი ხელში კი კოსმეტიკის ჩანთით დავბრუნდი.
-ესეიგი ვის რა გამოსდის ყველაზე კარგად
-მე პუდრი-თქვა გვანცამ
-მანიკური-წამოიძახა ნინიმ
- მე პომადას წავუსვამ-ჩემ თავზე ავიღე
-თვალები დარჩა ჩემთვის-მხრები აიჩეჩა ნინი.
-ოღონდ იცოდეთ ყველაფერი პროფესიონალურად უნდა გაკეთდეს.
- არის კაპიტანო- წამოიძახეს გოგოებმა და ოთხში ჩუმად შევიპარეთ.
ნახევარსაათიანი მუშაობის მერე ჩვენს ნაუმუშევარს შევხედეთ.
-აუ ამათი მშურს ნახერა ამას ოდნავ წვერი რო არ ქონდეს ბარბია-ხელი გაიშვირა ნინიმ დემეტრეზე.
-მოდი ბარემ ჩვენც გავიპრანჭოთ. გოგოებს რაღაც კაბები ჩავაცვი მეც გამოვიცვალე თმები უცნაურად ამიწია გვანცამ. მეგონა ალქაჯს ვემგვანებოდი მაგრამ პირიქით ხუჭუჭა ლოკონები შიშველ მხრებზე მეფინა ლამაზად აჩეჩილი თმები მქონდა. გვანცამ სხვა გოგოებსაც აუწია თმები. მოკლედ ყველა ძალიან ლამაზად გამოვიყურებოდით. გადავწყვიტეთ სასიამოვნო საღამო გაგვეტერებინა ყველას მაღაზიაში გავედით მე და ნინი. მანტოები მოვიცვით და მარკეტში გავედით. ვიყიდეთ სასმელები და პროდუქტები. გოგოებს საქმე უკვე დაეწყოთ, საჭმელები გავაკეთეთ. სუფრა ლამაზად გავაწყეთ და ერთმანეთს ღიმილით გადავხედეთ. მარიამმა მანქანიდან ჩემოდანი ბიჭების ოთახში აიტანა. მაგრამ არაფრით არ გვითხრა რა იყო შიგნით. ჩამოსულს ალექსი ჩამოყვა თვალების ფშვნეტით. ძალიან საყავრელი იყო ცისფერ პრენგში ყელზე ბანტით. ვჭორაობდით და ღრიალზე ყველა შევხტით მაგრამ მალე სიცილი დავიწყეთ.
-ჰაჰაჰჰაჰააააჰაჰაა
-შენ ვისზე იცინი ბოჭო რას გავხარ!! აჰაჰაჰ
-აააააა
-ბუჰაჰაჰაჰაჰჰაჰა-და ასე გაგრძელდა დაუსრულებლად.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent