შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამი გურილი და მე *3*


23-12-2016, 21:43
ავტორი Nialler
ნანახია 1 347

-მარიამ? მარრ... -ანიმ ოთახის კარი შემოაღო.. მე კი ერთ ადგილს ვარ მიშტერებული. ვერაფერს ვერ ვგრძნობ, თითქოს დავცარიელდი...-მარიამ!
-ჰა? ხო რა იყო?- ძლივს გამოვფზხიზლდი.
-კარგად ხარ?-ფრთხილად შემეხო ხელზე.
-კიი კი რათქმაუნდა...
-კაი მიდი ჩამო რა გეხვეწები. თოკომ ბათუმში წავიდეთო.-მითხრა და ოთახის კარიც გაიხურა.
გამოვიცვალე.. ჩვეულებრივ მოკლე შორტი და კუბოკრული პერანგი.. ჩავირბინე კიბეები და თოკოს გადავეხვიე.
***
-როგორ ხარ?-მეკითხება მას შემდეგ რაც მარტო ვრჩებით მანქანაში. ანი და თოკო მარკეტში გადავიდნენ..
-ამმ რავი კარგად შენ როგორ ხარ?-ჩვეულებრივ უდარდელად გავუღიმე და ფანჯარაში გავიხედე.
-რავი მეც კარგად.-ვგრძნობ რომ მიყურებს.
-ჰომმ როგორი იყო გერმანია?- ამჯერად ირონიული ღიმილით დავაჯილდოვე.
-იყო რაა...
-და გერმანელი გოგოები?
-რავიი ქართველები მირჩევნია მე...
მომენტალურად ამასხა სისხლმა ტვინში. თუმცა ჩემდა საბედნიეროდ ანი და თოკო დაბრუნდნენ...
-აბა ხო არ მოიწყინეთ?- მიყურებს ყურებამდე გაკრეჭილი ანი. და რაღაც სხვანაირად უციმციმებს თვალები, ჰმმ საინტერესოა.
-რავიი ჩვენი აკაკის ხელში როგორ უნდა მომეწყინა.-ირონიულად გადავხედე წინ მჯდომს.
-ოჰჰ რა ენა გაქ გოგოო რა ენა.-არც მან დამაკლო ირონია.
ვაა ყოჩაღ აკაკი. უსწავლია რაღაც, არადა მახსოვს სხვანაირი გავუშვი მე...
-კაიი რა ნუ ჩხუბობთ...-მობეზრებულად ამოიოხრა ამხნის განმავლობაში ჩუმად მყოფმა თოკომ...
-ოჰ თოკაკოო... გადაგიბირეს?? -გამეცინა..
-არაა ჩემო ცხოვრება ჩემი მარიამიი უპირველეს ყოვლისა...
ვაიმეე ეს რო მოყვარს...
*****
-აუუ თოკო წამო რა ზღვაში-უკვე მერამდენჯერ დაიწუწუნა ანიმ, მაგრამ მაგის ჩერჩეტმა შეყვარებულმა ვინაიდან და რადგანაც ცურვა არ იცის არ მიყვება..
-ანი ვერ ჩამოვალ ხო იცი არაა?
-აუუუ... აკოო...-ახლა აკოს მისამართით დაიწუწუნა..
-ჰო კაიი წამო- გაეცინა და ზღვისკენ წავიდა...
თორნიკე ჩემს გვერდით..ოდნავ მოშორებით ზის, გამვლელებს ათვარიელებს. უეცრად გადმომხედა..
-რაიყო?- როცა მზერამ შემაწუხა გამეცინა და ვკითხე.
-შეურიგდი რა.- დენდარტყმულივით წამოვჯექი.
-თავიდან იწყებთ?-მობეზრებულად გადავატრიალე თვალები.
-არადა გიყვარს!- დაასკვნა ყოვლის მცოდნემ.
-არა რათქმაუნდა!- სურვილი მაქვს მოვკლა.
-და იმასაც უყვარხარ!-აჰაა კიდევ ერთი დასკვნა.
-თორნიკე როცა ერთი ადამიანი უყვართ ამ დროს მეორესთან არ იღებენ ცოტა უხამს ფოტოებს... რატომღაც არ მეგონა რომ ამის ახსნა შენთვის მომიწევდა.
-არა მარიამ არაფრის ახსნა არაა საჭირო, მაგრამ ხომ იცი რომ შეცდომებს ყველა უშვებს??
-კარგი რა თოკო...

და მართლაც კარგით რა. ვინც იყვართ იმათ გულს არ ტკენენ... შესაბამისად აკაკის არც ვუყვარდი და არც ვუყვარვარ!



№1  offline ადმინი მწარე

ცოტააა არიყოს დაა რაღაც დამკლდა
--------------------
ბედნიერება წვრილმანებშია

 


№2  offline წევრი isterichka123

ura ramagari istoria gagrdzele super istoria dzan momwons

 


№3  offline წევრი Nialler

Mware
ცოტააა არიყოს დაა რაღაც დამკლდა

Gavitvaliswineb shens shenishvnas... madloba

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent