შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბედისწერა (თავი 6)


25-12-2016, 01:21
ავტორი mariami_2
ნანახია 1 398

გაიღვიძე ძილისგუდაა მესმის ვიღაც ნაცნობი ბიჭის ხმა მზემ უცბათ პირდაპირ თვალებში მომანათა და რამდენჯერმე შემანჭყრიეს კიდეც.უკვე დილაა 8 საათი სახლში არ გინდა?ადე ადე შენ წოლა არ გიხდებაააა.თვალები ნელა გავახილე,მოვისრისე და წინ წამოვიწიე,მე ქვემოთ ჩავალ შენ კი ადექი.
-კარგი 10 წუთში ჩამოვალ.ფეხზე წამოვდექი საწოლი გავასწორე და კიბეებზე სწრაფად ჩავირბინე ტატო მისაღებში არ დამხვდა და გარეთ გავიხედე ქეთი აქ ვარ აქეთ მოდი დამიძახა ტატომ.ბაღის უკან პატარა,ლამაზი, მაგიდა და 2 სკამი იდგა მაგიდაზე ყავა და ნამცხვარი იდო წასახემსებლად.ვისადილოთ და წავიდეთ სანამ ჩვენ სადილს დავამთავრებთ მანქანაც მოვა
-ეს ყველაფერი შენ მოამზადე?
-ყავა კი ნამცხვარი არა, ნამცხვრის გამოცხობა ჯერ არ მისწავლია.
-არაუშავ ერთად თუ კიდევ მოვხვდებით გასაწავლი.
-კარგი მაგ დროს დაველოდები,ახლა კი ვისადილოთ თორემ სანამ ჩვენ შევჭამთ მანქანა მოვა.
პიიპ სამ-ჯერ გაისმა როგორც ჩანს მანქანა მოვიდა ტატო სუფრას მოშორდა და მითხრა მიდი მოემზადე სახლში ვბრუნდებით კიბეებზე ავირბინე მოსასხამი ავიღე და მანქანასთან მივედი მანქანაში ჩაჯექი ხელით მიმითითა ტატომ მანქანისაკენ,მანქანაში ჩავჯექი მაგრამ ტატომ ჩაჯდომა დააყოვნა რადგან ტელეფონზე საუბრობდა ძალიან მაინტერესებდა რაზე ან ვისზე ლაპარაკობდნენ მაგრამ სიტყვებს ვერ ვარჩევდი დაახლოებით 15 წუთის მერე ჩაჯდა ტატო მანქანაში და სახლისაკენ დავიძარით.ტატო მანქანას ძალიან ჩქარა ატარებდა და ძალიან მეშინოდა მაგრამ რა უნდა მეთქვა ალბათ ეჩქარებოდა
-ტატო გთხოვ ცოტა ნელა ატარე ადრე უკვე მოვყევი ავტოავარიაში და ძლივს გადავრჩი არ მინდა ახლაც ასე დამემართოს თან დარწმუნებული ვარ აღარ გამიმართლებს და ვეღარ გადავრჩები,ტატომ შემომხედა და მის თვალებში ცეცხლი დავინახე მაგრამ ლაპარაკი დავასრულე თუ არა თითქოს თვალებში წყალი ჩაასხეს და ცეცხლი ჩაუქრეს სიჩქარეს დაუკლო და ჩაფიქრებული მიდიოდა მთელი გზა ხმა არ ამოუღია და არც მე მითქვამს რამე აი მოვედით კიდეც მანქანა გააჩერა სახლის წინ და მანქანიდან გადმოვიდა.
-მადლობა რომ ჩემს გვერდით იყავი და ჩემს გვერდით გაატარე 1 ლამაზი დღე.
-არაფერს იმედია კიდევ ბევრი დღე იქნება ასეთი კარგი.
-იმედია
ეს მითხრა და სიცილი დაიწყო მაგრამ თითქოს მალავდა ამიტომ არაფერი მითქვამს სახლისაკენ გავემართე მაგრამ უცებ თავში სისულელემ დამკრა ტატოსაკენ გავიქეცი ლოყაზე ვაკოცე და ჩავეხუტე ტატომაც ზურგზე ელები მჭიდროდ მომხვია და ჩამეხუტა ჩემს სიხარულს საზღვარი არ ქონდა მაგრამ რა მიხაროდა მეც არ ვიცოდი თუმცა ერთში დარწმუნებული ვიყავი ტატო ჩემთვის ძალიან ძვირფასი იყო და იმაზე გიჟი ვიყავი ვიდრე მეგონა და წარმომედგინა ამაში საბოლოოდ დავრწმუნდი.კარგი უნდა სახლში შევიდე თორემ ალბათ ისედაც ნერვიულობენ და სულ გაგიჟდებიან.
-კარგი ნახვამდის ანგელოზო.
-ნახვამდის ეგ სახელი ვერ დაივიწყე ხომ?
-ვერა ამ სახელის დავიწყება რთულია ეს სახელი პირველად მაშინ დაგიძახე როდესაც პირველად დაგინახე ამიტომ ამას ვერ დავივიწყებ.
-მაშინ მეც მომიწევს შენთვის ახალი სახელის მოფიქრება.
-კარგი დაველოდები ახალ სახელს ოღონდ ურჩხული ან რამე მსგავსი არ იყოს.
-კაი ვეცდები მადლობა ამ 1 დღისთვის ეს ჩემს ცოვრებაში საუკეთესო დღე იყო
-არაფერს, კაი წავედი მელოდებიან
-კაი,ნახვამდის ტატო მანქანაში ჩაჯდა და წავიდა მე კი ოთახის კარი შევაღე და რას ვხედავ თეონა ნახევრად ძირს წევს ლალის კი თავი მაგიდაზე უდევს და ღრმად ეძინა გოგოებო მხოლოდ ერთხელ დავუძახე.მხოლოდ ერთი დაძახებაც საკმარისი იყო რომ გამოფხიზლებულიყვნენ დამინახეს თუ არა ორივემ ერთხმად მომაძახეს ქეთ მოხვედი? და ორივე ჩამეხუტა სად იყავი იცი როგორ ვინერვიულეთ?!
-კარგით გოგოებო ყველაფერს დაწვრილებით მოგიყვებით
-კარგი აბა გისმენთ
ლალისა და თეონას ყველაფერი დაწვრილებით მოვუყევი რა და როგორ მოხდა,უცებ გარეთ მანქანის ხმა გავიგონეთ.
-ალბათ შენი ოცნების პრინცი მოვიდა წადი გახედე
-კარგი ეხლა იმედია მასთან ასეთებს არ დაიწყებ
-კაი ხო რა იყო მეც ვერთობი.
-სხვაზე და სხვა დროს გაერთე.
-კაი
კიბეებზე როდესაც ჩავედი კარი მხიარული სახით გავაღე მაგრამ შევცდი ტატო კი არა არამედ თეონას ძველი სიყვარული მოსულიყო გიორგი მაფიაშვილი ვაა გიო აქ რა ქარმა გადმოგაგდო?
-მმმ თეონას სანახავად მოვედი.
-მოიცა მე რამე გამოვტოვე?
-არა რა უნდა გამოგეტოვა(თეონა)
-კიბეებზე ჩამოვიდა თეონა.აბა რა ხდება?
-არაფერი უბრალოდ მაინტერესებს აქ რა ხდება?
-სანამ შენ ტატოსთან ერთად დასეირნობდი მანამდე მე... შეყოყმანდა თეონა
-ქეთ ესენი წავიდნენ მე მოგიყვები ყველაფერს
-კაი მოვდივარ ძაან მაინტერესებს,ბედნიერი მგზავრობაა მივაძახე თეოს და გიოს
-მადლობა მალე დავბრუნდებით გპირდები
-კაი
როდესაც გიო და თეონა წავიდნენ ზემოთ ავედი ლალი სავარძელში მოკალათებულიყო და ყავას სვამდა ლალი აბა მითხარი რა ხდება?
-მოკლეედ შენ როდესაც ტატოსთან სასიყვარულო ისტორიებით იყავი დაკავებული თეომ შეყვარებული იშოვა
-როგორ?
-როგორ და გიომ სიყვარული აუხსნა.
-რააა? მერე?
-გიომ რო უთხრა მიყვარხარო თეომაც იგივეთი უპასუხა.
-ვაა ესეიგი ქორწილშიც ვიქეიფებთ
-ჰო აბააა.
-მარტო შენ დარჩი შეყვარებულის გარეშე კაი ბიჭს შენც გინახავთ.
-ჰო ჰო იცინე მეტი საქმე არ გვქონდეს თითქოს.
-მეტი რა საქმე უნდა გვქონდეს?
ლალი ოთახიდან ღიმილით გავიდა, უფ წამოწვებოდა კაცი ცოტახანი დავისვენო თორე ძალიან დავიღალე ტატოს ხომ არ დავურეკო?არა არ დავურეკავ იქნებ რაიმე საქმე აქვს არ შევაწუხო.
ტატო:
აუ გიგა რეკავს.
-ხო გიგა გისმენ
-ტატო სახლში არ მოხვალ?დედა ნერვიულობს თან უნდა რომ ერთად შეგვკრიბოს ვახშამზე რაღაცის თქმა უნდა.
-კაი ხო ვეცდები მოვიდე სხვა რამე გინდა კიდე?
-არა მარტო ამის სათქმელად დავრეკე
-კაი მაშინ ვეცდები მოვიდე, ტელეფონი გავთიშე და სიჩქარეს მოვუმატე თითქმის მისული ვიყავი იმ ადგილას სადაც მამაჩემის ნივთები მქონდა ჩამარხული მამაჩემის სახსოვრად მანქანა გავაჩერე და მანქანიდან გადავედი მამა გახსოვს?სულ მეუბნებოდი რომ შენი პატარა ბიჭი ვიყავი მე გთხოვე ასე ნუ მეძახიმეთქი შენ კი მითხარი:-შვილო შენ ჩემთვის ყოველთვის პატარა ბიჭი იქნებიო,ბოდა ახლა მინდა გითხრა რომ პტარა აღარ ვარ უკვე 27-ის ვარ და ჩემი მეორე ნახევარიც ვიპოვე ყოველ შემთხვევაში მე ასე მგონია როდესაც დამირეკეს რომ მამაშენი აღარ არის ცოცხალი გარდაიცვალაო მაშინ უდიდესი ტკივილი მომაყენეს ამ სიტყვებით თურმე შენ დაგიბარებია გიგასთვის სიკვდილის წინ რომ სულ ერთად იყავით ჩემი სიკვდილის შემდეგაც კი და ტატოს უთხარი რომ თავისი მეორე ნახევარე ჩემს სასაფლაოზე მოიყვანოსო ვნახო ვინ იქნება და ხმის ამოუღებლად მივულოცო მათ ბედნიერებაო.გახსოვს ის ანგელოზივით გოგონა აქ რომ მყავდა მოყვანილი შენს შესახებ რომ ვუამბე?იმ გოგონამ ჩემს ძმას ოპერაცია გაუკეთა,და გადაარჩინა კიდეც სიცოცხლით სავსე,მიარული,საყვარელი და ლამაზი გოგონა არ მეთანხმები? შენი სიკვდილი ჩემთვის დიდი დარტყმა იყო სულ მეგონა რომ არავინ შემიყვარდებოდა,მაგრამ ჩემს ცხოვრებაში მზის სხივმა შემოანათა ჩემი გული ერთმა პატარა ანგელოზმა დაიპყრო რომელსაც ჩემი გულიდან ვერ ამოვშლი.ალბათ დაგაინტერესა ვინ არის ის გოგო ხომ?ეს ის გოგონა აქ რომ მყავდა მოყვანილი მისი სახელია ქეთი გვარი წერეთელი.ეს ის გოგოა რომელთან ერთადაც მინდა მთელი ცხოვრება გავატარო რომელიც შემიყვარდა იმ ბიჭს შეუყვარდა მამა რომელიც შენთვის სულ პატარა ტატო იქნება მენატრები და გპირდები რომ მას აქ ხშირად მოვიყვან.ახლა კი უნდა წავიდე თუმცა მალე დავბრუნდები ისევ გინახულებ ვერც კი წარმოიდგენ რამდენი რამის თქმა მინდა შენთვის.მანქანაში ჩავჯექი და სახლისაკენ წავედი.

ქეთი
-აუ რა კარგად გამოვიძინეე, ჩემი ლალიკუნა სად არის?
-აქ ვარრ ლალიმ გამომძახა მეორეე ოთახიდან.
-მანდ რას აკეთებ?
-რავი წიგნს ვკითხულობ ცოტა მაინც გავერთობიმეთქი.
-გინდა გაგართო?ხო იცი ჩემ ხელში არ მოიწყენ.
-არ მინდა შენ გირჩევნია ტელეფონს მიხედო.
-რა ჭირს? სასცრაფოდ დავხედე ტელეფონს.
-ტატომ აგიფეთქა ტელეფონი, გირეკავდა და ნერვები რო მომეშალა ვუპასუხე,
-მერე რაო?
-ჩემი ანგელოზი სად არისო და ვუპასუხე სძძინავმეთქი გავაღვიძოთქო არაო ეძინოს უბრალოდ რო გაიღვიძებს უთხარი რომ ვრეკავდიო და კაიმეთქი.
-ნეტა რა უნდოდა?
-დაურეკე და კითხე.
-კაი ვრეკავ.
ტატოს ნომერი ავკრიფე და დავრეკე 3 ზარის შემდეგ ტატომ ტელეფონი აიღო და მიპასუხა. გაიღვიძე ძილისგუდავ?
-კი ელა გავიღვიძე და ლალიმ მითხრა რო რეკავდი,მოხდა რამე?
-რა უბრალოდ მინდოდა მეთქვა რომ დღეს ვერ გნახავ მნიშვნელოვანი ვახშამია სახლში და ვერ გამოვტოვებ.
-კარგი არ არის პრობლემა მაინც დაღლილი ვიყავი და დავისვენებ.
-კაი გკოცნი.
-პაკაა
აუ რა ცუდი ამბავი გავიგე ნეტა იცოდე.
-მაინც რა ტატო თხოვდება და მეჯვარე ხარ?
-კაი რა დამცინი რა თხოვდება,ეგრე მითხრა დღეს ვერ გნახავო.
-არაუშავ ყოველდგე რო გნახოს გათამამდება.
-გიჟი ხარ რაა ლალი.
ტატო
სახლში რომ მივედი უკვე 6 იყო დაწყებული სუფრა გაშლილი იყო და ყველა მე მელოდებოდა,რა ხდება ხალხო რანაირად მიყურებთ რამე ცუდი მოხდა? არ ვიცით დედამ გვითხრა დავლოდებოდით.
-თვითონ სად არის?
-ზევით თავის ოთახში.
-ძაან საინტერესოა რა უნდა გვითხრას ისეთი რომ ყველა ერთად შეგვკრიბა და თან ამდენ ხანს ყოყმანობს
-ალბათ რამე მნიშვნელოვანია
-აი ისიც
დავინახე დედაჩემი თამუნა რომელსაც ჯაბასი ანუ მამაჩემის ნაჩუქარი ქვედაბოლო და შავი მაისური ეცვა კიბეებზე ნელა და გაფითრებული მოაბიჯებდა მაგიდასთან მოვიდა და სკამებზე მიგვითითა.დედა რა ხდება?იკითხა გიგამ
-შვილო მოიცადე ყველაფერს თავისი დრო აქვს.
-მინდა რაღაც გითხრათ თუმცა საიდან დავიწყო არ ვიცი,მოკლედ გახსოვთ მამათქვენი რომ გეუბნეოდათ რომ თქვენს გარდა არავინ მყავს თქვენს გარეშე არ ვიცი რა მეშველებოდაო?
-კი რაიყო?
-მამათქვენი ამას გულწრფელად არ ამბობდა.
-რას გულისხმობ?
-მამათქვენი სანამ მე გამიცნობდა სხვა ვიღაც ყვარებია,და მას სხვა შვილიც ყავს თქვენს გარდა
-რაა ფეხზე დამოვდექი მე.
-ტატო დაჯექი გთხოვ ჯერ არ დამიმთავრებია.
-მამათქვენს თქვენს გარდა კიდევ ერთი შვილი ჰყავს სახელად ლილი.
-რაა ის ამდენ ხანს გვატყუებდა?
-ვიცი შეუძლებლად გეჩვენება მაგრამ ეს სიმართლეა სიკვდილის წინ მამაშენმა მთხოვა რომ ეს გოგონა შვილივით მიმეღო და ასეც მოვიქეცი ის გოგონა მე შვილად მივიღე და დღეს უკვე ამ სახლშია იქ სადაც უნდა იყოს.
-დედა გაგიჟდი?
-ტატო დამშვიდდი ეს გოგონა თქვენთვის ისე იქნება როგორც ღვიძლი და ძალიან საყვარელი და მოსიყვარულე გოგოა მალე დამეგობრდებით.
-ძალიან სასაცილოა.
-ტატო უხეშობას მორჩი.
-კარგი ახლავე გადავიქცევი თბილ და მოსიყვარულე ძმად.
-ლილი საყვარელო ქვემოთ ჩამოდი და სასადილო ოთახში შემოდი.
-საყვარელო?საინტერესო მიმართვაა.
-გეყოფა ტატო ლილი მხოლოდ 23-ისაა და ჯერ არც კი გიცნობთ დღეს კი უნდა რომ 2ივე ძმა გაიიცნოს ამაში ცუდს რას ხედავ?
-არაფერს რას ამბობ.
უცებ დავინაე კიბეებზე ჩამომავალი შავგვრემანი გოგონა რომელსაც თმა გიშერივით ხოლო სახე მზესავით უბრწყინავდა.


მეგობრებო თქვენი იმედი მაქვს დამიკომენტარეთ თუ მოგწონთ ეს ისტორია და თუ არ მოგწონთ ეგეც დამიკომენტარეთ რომ შევცვალო და უფრო კარგი დავწერო heart_eyes



№1 სტუმარი Guest ბაბი

7 როდის გამოვა?

 


№2  offline წევრი mariami_2

მალე დავდებ kissing_heart მოგწონს ეს ისტორია?

 


№3 სტუმარი Guest ბაბი

mariami_2
მალე დავდებ kissing_heart მოგწონს ეს ისტორია?

კიი ძალიანნ დამაინტერესა მ

 


№4  offline წევრი mariami_2

Guest ბაბი
mariami_2
მალე დავდებ kissing_heart მოგწონს ეს ისტორია?

კიი ძალიანნ დამაინტერესა მ

heart_eyes kissing_heart

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent