შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მეზიზღები იმიტომ რომ შემიყვარდი (ნაწილი 2)


5-01-2017, 19:48
ავტორი salas
ნანახია 1 777

" ეს სიყვარულზე მეტი იყო ეს არ იყო უბრალოდ იდიოტური პეპლები მუცელში"

ანა ახვლედიანი
ანა
ანასთვის სიმღერა ძალიან მნიშვნელოვანი რამ იყო, ეს მისთვის ერთგვარი ხსნაა. როცა მღეროდა ავიწყდებოდა აბსოლუტურად ყველაფერი და თავის მეორე მეს პოულობდა სადღაც, თავის გულში მიმალულს. ის კვირაობით ლაუნჯ ბარში მღეროდა და ამისთის კარგადაც უხდიდნენ.დგეს კვირა იყო. ნაცრისფერი ტოპი, შავი მოკლე შორტი და ბათიკები სცენისთვის კარგი კომბინაცია იყო.ანა დედას გამოეშვიდობა და ტაქსისთვის ფული აიგო. მისულს მხოლოდ ერთი რამ დაინახა მაგიდასთან მსხომი მიჭების ტრიო რომელთაგანაც ორი ისე ეჩხუბებოდა იმ ერთ საწყალს რომ ანას მისი საცოდაობით გული დაეწვა. შემდეგ ხმები ნელნელა გამოიკვეთა.
-გიორგი შენ ნორმალური ხარ? ვაფშე რა შარში გაგვხვიე აზრზზე ხარ?-ბიჭს სახე ისეთი ანერვიულებული ქონდა იფიქრებდი სადაცაა გასკდებაო.
-აი იმენა დებილი ხარ!!
-კაი რა არაფერს არ მოგვთხოვს დარწმუნებული ვარ-ჩურჩულით თქვა დამნაშავემ ანამ ძლივს გაარრკვია საბოლოოდ რა წარმოთქვა ბიჩმა.
-რას არ მოგვთხოვს ლაშა გვეღადავება? გაკვთილებიო გამე ვერსად გახვალთო რაიყო შინაბერა ქალებივით უნდა ვიჯდეთ ეს დედააფეთქებული??-როდესაც ბიჭმა დაამთავრა ისეთი სახე მიიგო თოთქოს დამშვიდდაო. აშკარად მიხვდა რომ გიორგი ანუ ვისაც ეჩხუბებოდნენ არაფერ შუაში იყო.
-კაი ეხა გეყოთ თუ არ მორჩებით ჩემს ლანძღვას წავალ აქედან!!-ბიჩი აშკარად ძალიან გაბრაზებული იყო.
-კაი კაი ვსო რა შენი ბრალი იყო საიდან უნდა გცოდნოდა ნერვებს ავყევი მაპატიე.- თანამგრძნობი სახით შეხედა ბიჭმა და გაუგიმა
-გიო დგეს ძაან მაგარი გოგო მღერის, იცი რა ნაშაა.
ანა უცბათ გონს მოეგო მაგიდას დასჯახებია ამათ ყურებისას არა უკვე ამ წამიდამ ამ კრეტინების ყურებისას არა როგორ გაბედეს მისთვის ნაშა ეწოდებინათ. ანამ ახლა შეამჩნია თუ როგორ ხურდა ერთიანად და მზად იყო ყველასთვის თავი წაეცალა, ხელის გულები გაოფლიანებოდა და ღრმად სუნთქავდა. მხოლოდ ერთი აზრი უტრიალებდა, სეირი ეჩვენებინა ამ იდიოტებისთვის,ეს ხომ მას არაერთხელ გაუკეთებია, ვინც მასთან არშიყითა და ფლირტით მისულა ყველა ნაცემი გავიდა აქედან (რათქმა უნდა ვინც არ მოსწონდა) ასე რომ ანას ეს ნამდვილად არ გაუჭირდებოდა. ის ის იყო ბიჭებს მიუახლოვდა, რომ ხალხის გუგუნი გაისმა ყველა მას ელოდა რა გაეწყობოდა ამ საქმეს ცოტახაში მიუბრუნდებოდა. ანამ ძალები მოიკრიბა და სცენისკენ გაემართა.

გიორგი
-აი ძმაო ეს გოგოა-წამოიწყო გუგამ
-არა ისე მართლა მაგარი ნაშაა-აყვა ლაშა და ნეტარებით ამოიოხრა.
-არა არა სალის ვერ ჯიბია-წყნარად თქვა გიორგიმ ისე რომ ტელეფონიდან თავი არ ამოუყვია
-აუ ეს კიდე სალის წერს-ისე თქვა გუგამ, აშკარა იყო რომ ამ გოგოს ვერ იტანდა
სალი გიორგის შეყვარებული იყო საშუალო სიმაღლის,ქერა მწვანეთვალება გოგო. დიდი ვერაფერი იყო მაგრამ რატომგაც ბიჩებს ასეთი გოგოები მოსწონთ და გიორგიც ერთერთი მათგანი იყო.ის ბანაკში მათთან ერთად მიდიოდა თავის ორ დაქალთან ერთად.
-და ვერ გავიგე რატო გადაირიეთ ამ გოგოზე ესე-ერთხელ თავი გააქნია და ისევ ტელეფონს ჩააჩერდა.
-აუ ძმაო შენთუ ეს გოგო არ მოგწონს თვალები არ გქონია შეხედე რა სექსულალურად ცეკვავს-ლაშამ გაიცინა და გოგოს უმაგრესი ტანის შემხედვარე პირი დააღო.
გიორგიმ როდესაც ამოიხედა მართლაც ძალიან მაგარი სურათი დაუდგა თვალთ. გოგო ნამდვილად ძალიან ეშხიანი იყო, მაგრამ უცბათ ძმაკაცების მაჭანკლობაზე გაეცინა და მათ გახედა
-რაიყო მირიგებთ?-გიორგიმ დაამთავრა თუ არა ლოყა ჩაეჩუტა
-და ვინ გაძლევს რო, ესე ამბობენ ვერავის გამოუვიდა მაგ გოგო დაკერვა ასე რომ არც იოცნებო.
გიორგი გაჯიუყდა ის დარწმუნებული იყო რომ არცერთი გოგო არ იტყოდა მასზე უარს.
-კარგი ვნახოთ ვისი აჯობებს-გიორგი გაჩუმდა და ჯიბეში ჩაკუჭული ას ლარიანი მაგიდაზე დადო-სანაძლეოს ვდებ რომ ვაკოცებ
ბიჭებმა ერთმანეთს გადახედეს და გიორგის მიბაძეს.მაგიდაზე ფულის შხრიალი გაისმა თუ არა გუგამ დაიწყო
-თუ აკოცებ შენია და თუ არადა ჩვენ გავიყობთ მოსულა?
-მოსულა-თქვა და ეგრევე ფეხზე წამოდგა, ტელეფონი ჯიბეში ჩაიდო და გოგოსკენ გაემართა.

ანა
ანამ სიმგერა დაამთავრა თუ არა ჰაერი ხარბად ჩაისუნთქა, ხალხს თავი დაუკრა და თავდაჯერებულად გაუღიმა. სცენიდან ჩამოსულს საპირფარეშოსაკენ გასწია. ის ის იყი კარი გააგო რომ ვიღაცის ცხელი ხელი იგრძნო მის მკლავზე ანამ მიხვდა თუ როგორ გაახშირა სუნთქვა და ოფლმა დაასხაა უცბათ უცხო სხეულმა შემოატრიალა
და მხურვალედ აკოცა. მან არ იცოდა ამ ტუჩების პატრონი ვინ იყო მაგრამ მას ალბათ გოგოების დაკერვა კოცნით შეეძლო...

იმედი მოგწონთ



№1  offline წევრი crazy girl sofi

:))) axali xar? kargia cota gazarde tavebi drota ganmavlobashi daixvewebi ufro

 


№2  offline წევრი crazy girl sofi

იმედია მალე დადებ გელოდები

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent