შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თავხედი ქმარი(4 თავი)


13-01-2017, 00:38
ავტორი CeCe))
ნანახია 5 633

ნახევრად შიშველი ვიდექი მის წინ.ის ჯერ ხარბად ათვალიერებდა ჩემს სხეულს.მერე წელზე ხელი შემიცურა და მაკოცა.ჩემი ენა მისას შეეხო და მთელ ტანში სასიამოვნო ჟრუანტელმა დამიარა.ხელი წელიდან საჯდომამდე ჩააცურა და ისე მომიჭირა ტკივილსგან ქვედა ტუჩზე ვუკბინე.
-ო,ეს არ უნდა გექნა!
ისეთი ხმით მითხრა "შემეშინდა".ბაგეებს მოწყდა და ყელისკენ გაიკვლია ტუჩებით გზა.ყელიდან-ლავიწისკენ და ძვალზე ოდნავ ჩამასო კბილები.მე ყრუ კვნესა აღმომხდა.მკერდზე გადაინაცვლა და ნაზად მაკოცა.მერე ბიუსჰალტერისგან გამათავისუფლა და ახლა უკვე შიშველ მკერდზე მომაკრო ტუჩები.ხელში ამიყვანა და მუცელზე შემომისვა.ცალ ხელს თმებში ათამაშებდა.მეორეს კი საჯდომზე მიჭერდა.ნელი ნაბიჯებით უახლოვდებოდა საწოლს და ფრთხილად დამაწვინა.თვითონ ზემოდან მომექცა.ცოტა ხანი მიყურებდა და ვხედავდი მის ვნებისგან ანთებულ თვალებს.ტუჩებში მოწყვეტით მაკოცა და კოცნით მიიკვლევდა გზას მკერდისკენ.ნელი მოძრაობით ხაზავდა წრეებს მკერდის თავზე ენით.მე სიამოვნებისგან ვკვნესოდი.ისევ ტუჩებზე დამეწაფა.ხელი კი ქვევით წაიღო და საცვალში ჩამიცურა.ნელი მოძრაობით ისეთ სიამოვნებას ვიღებდი,რომ მინდოდა მთელი ხმით მეყვირა მაგრამ დემეტრეს ტუჩები ამის საშუალებას არ მაძლევდა.
-გინდა ავაჩქარო?
მეკითხება ვნებისგან დახშული ხმით.მე ინსტიქტურად თავს ვუქნევ და ისიც უფრო ჩქარს და ჩემთვის სასიამოვნოს ხდის მოძრაობებს.
-დემე...ასე თუ გაარგძელებ მალე გავათავებ
არ ვიცი საიდან მაქვს იმდენი ძალა,რომ ვილაპარაკო.დემეტრე ჩერდება და საცვალს ერთი მოძრაობით მხდის.ზემოდან მექცევა.ტუჩებს შუბლზე მაკრობს,მერე ორივე თვალზე ცალ-ცალკე,ცხვირის წვერზე და ბოლოს ბაგეებზე.პირველ ბიძგს ვგრძნობ და ვკვნესი.მეორე ბიძგზე ყრუ ტკივილსაც და ქვედა ტუჩს კბილებს შორის ვიქცევ.რამდენიმე ბიძგის შემდეგ უკვე ჯერ არ განცდილი სიამოვნება მეუფლება.ყურთან დემეტრეს ოხვრა მესმის და ეს უფრო აღმაგზნებს.
-რა კარგი ხარ ნეტა იცოდე!
ვნებიანი ხმით მეუბნება დემე და ყურთან ახლოს სველი კოცნის კვალს მიტოვებს.მე უფრო და უფრო ვკვნესი სიამოვნებისგან და ზეწარს ხელს მთელი ძალით ვუჭერ.
-თუ გინდა გავჩერდები.გინდა?
თვალებში მიყურებს ის.
-არა,გაათავე და მორჩა
ვეუბნები არაადამიანური ხმით და რამდენიმე ბიძგს ვგრძნობ ისევ.ერთად ვათავებთ მე და დე,ეტრე.ის ტუჩებში მკკოცნის და რაღაცას ბუტბუტებს,მაგრამ სიამოვნებისგან ყურებდახშულს არაფერი მესმის.ვგრძნობ,რომ აღარაფრის ძალა აღარ შემწევს და ახლა მხოლოდ ძილი მინდა.რამდენიმე წუთში კი ისე ვითიშები ვერც ვხვდები.
დილით რომ გავიღვიძე დემეტრეს შიშველ მკერდზე მედო თავი.ის ჩემს თმებში ხლართავდა თითებს.გუშინდელი ღამის გახსენებისას სასიამოვნო ჟრუანტელმა დამიარა მთელ სხეულში.მის პრესს თითები ავაყოლე და ვიგრძენი როგორ დაეხორკლა კანი.კმაყოფილებისგან,რომ ჩემი ყველა შეხება ასე მოქმედებდა მასზე გამეღიმა.წამის მეასედში ზემოდან მომექცა და თვალებში ჩამაშტერდა.
-დილიდან დაიწყე მაიმუნობა ხო?
-მე არაფერი დამიწყია.გამატარე უნდა ავდგე.
-არა ცუღლოტობისთვის უნდა დაგსაჯო-წარბები აათამაშა და გამიღიმა.
-აუ დემეტრე!
-არ მითხრა რომ არ მოგეწონა?
-უნდა ავდგე!
-ჯერ მიპასუხე
-კი
-რა კი?
-მომეწონა.დაკმაყოფილდი?ახლა გამიშვი უნდა ავდგე-კმაყოფილებისგან სახე გაებადრა და გვერდზე გადაწვა.მე ავდექი,ხალათი მოვიცვი და სააბაზანოში სანამ შევიდოდი დემეტრეს შემოვუტრიალდი.
-იცოდე შემოსვლა არ გაბედო!
-დავფიქრდები მაგაზე-გაეცინა და ისიც ადგა საწოლიდან.მე უკვე შიშველი ვიწექი ცხელ წყალში თვალებდახუჭული და გუშინდელ ღამეზე ვფიქრობდი.არ ვნანობ.მთელი ცხოვრების არც ერთ გადადგმულ ნაბიჯს არ ვნანობ.არც ამას,თუმცა უცნაური გრძნობა მაქვს.თითქოს არასწორად მოვიქეცი?მე მასთან მხოლოდ ფიქტიური ქორწინება მაკავშირებდა,ისიც ერთი თვით.არ ვიცი...არაფერი არ ვიცი და ვერაფერზე ვფიქრობ,როცა ის მეხება.
ცხელი წყლით ვტკბებოდი,როცა აწ უკვე ჩემმა თავხედმა ქმარმა კარები შემომიღო და ისე გამეკრიჭა თავი სტომოტოლოგიურში მეგონა.
-არ მიმიღებ?-ისეთი სახით მითხრა ნებისმიერი გოგო დათანხმდებოდა.უბრალოდ ვერ გაუძლებდნენ მის ასეთ გამოხედვას,რომელიც ახლა მთელ სხეულს მიწვავდა.
-არა!აქ მაინც დამანებე თავი.რა დავაშავე ასეთი?ეს ერთი სულ ასე უნდა მაწამო?
-შეიძლება უარესადაც-სერიოზული სახით მითხრა და ძლივს იკავებდა სიცილს.ჩემკენ წამოვიდა და ხალათის გახსნა დაიწყო.
-ჰო გითხარი არა-მეთქი?
-კარგი რადგან ასე ძალიან მთხოვ ვიბანავებ შენთან ერთად-უცებ გაიხადა ხალათი და...ო,ბოჟე!როგორ დაცხაააა...ნეტა აბაზანაშიც იყოს კონდიციონერები.ნერწყვი ხმაურით გადავყლაპე და მისი დაკუნთული სხეული ხარბად ავათვალიერე.
-დიდხნას უნდა მიყურო ეგრე?ცოტა მიიწიე რომ ჩავწვე,თორე უკვე თვალებით მაუპატიურებ-არაფერი მითქვამს.დაპროგრამებულივით შევასრულე მისი "მითითება" და მალე ისიც ჩემს გვერდით აღმოჩნდა.ნაზად დაასრიალებდა ჩემს შიშველ სხეულზე ხელებს და მთელი სხეული მეხორკლებოდა.ფეხებს შორის,რომ გაჩერდა სუნთქვა გამიხშირდა და ტუჩები გამეპო.ნელა ამოძრავებდა თითებს.მე სიამოვნებისგან თვალები მელულებოდა.
-დემე...გაჩერდი გთხოვ!
-გინდა რომ გავჩერდე?-ვნებიანი ხმით ჩუმად ჩამჩურჩულა ყურში.ვერაფერს ვეღარ ვამბობდი.ის უფრო და უფრო სასიამოვნოს ხდიდა მოძრაობებს.ყურთან მომაკრო ცხელი ტუჩები და ერთიანად დამიარა ტანში ჟრუანტელმა.არ ვიცი ასე როგორ მოქმედებდა ჩემზე,რომ წინააღმდეგობას ვერ ვუწევდი.ვერ ვიტანდი ჩემს ასეთ უსუსურობას მისდამი,მაგრამ ვაღიარებ ისე მსიამოვნებდა მისი ყოველი შეხება ერთიანად ვეთიშებოდი სააქაოს და ვეღარფერზე ვფიქრობდი.



№1  offline წევრი D-I-A-N-A

ვაიმე მგონი მოვკვდი. ძძძაააანნ მაგარია უბრალოდ პატარაა worried ყოჩაღ მაგარი თავი გამოგივიდა kissing_heart

 


№2  offline წევრი Chasing liberty

კარგია უბრალოდ გადახვეული კადრივით ჩქარა ვითადება მოვლენები, ცოტა შეანელე მათი ურთიერთობა

 


№3 სტუმარი Guest Liza

Dzaan momwons magram kargi iqneba tu gazrdi cotati tavebs❤️

 


№4 სტუმარი Guest ანანო

რა უთავმოყვარეო და უპრინციპო გამოგყავს ეს გოგო რა არის ოდნავ სიამაყის ნატამალი მაინც დაუტოვე. :D

 


№5 სტუმარი A

Vau dzalian magari iyo... shemdeg tavs moutmenlad veli....

 


№6  offline მოდერი CeCe))

D-I-A-N-A
ვაიმე მგონი მოვკვდი. ძძძაააანნ მაგარია უბრალოდ პატარაა worried ყოჩაღ მაგარი თავი გამოგივიდა kissing_heart

მადლობა საყვარელო

ნინი პირველი
კარგია უბრალოდ გადახვეული კადრივით ჩქარა ვითადება მოვლენები, ცოტა შეანელე მათი ურთიერთობა

გავითვალისწინებ აუცილებლად

eremar
სიყვარულს ვერ ვხედავ , მხოლოდ ვნება..

ალბათ, შეუყვარდებათ მერე ერთმანეთი

ასე მალე ვერ შეუყვარდებოდათ ერთმანეთი,მაგრამ
მაგის დროც მოვა :დდ

Lollipop :))
სასწაულად მომწონს ისტორია,მაგრამ ნინის არ იყოს მოვლენები ძააან ჩქარი ტემპით ვითარდება და ცოტა შეანელე . შეიძლება მარტო ვნებაცაა მაგრამ სიყვარულს მაინც ვხედავ და რა ვქნა? მომეწონა ძალიან. ეს და წინა თავი განსაკუთრებით რო მისვა ადგილას დემეტრე. მაგრად დაუჭოჭა :Ddd წარმატებები ❤ველი შემდეგ თავს

მადლობა შენ ასეთი შეფასებისთვის!

Guest Liza
Dzaan momwons magram kargi iqneba tu gazrdi cotati tavebs❤️

დღეს ორ თავს დავდებ ერთად <3

Guest ანანო
რა უთავმოყვარეო და უპრინციპო გამოგყავს ეს გოგო რა არის ოდნავ სიამაყის ნატამალი მაინც დაუტოვე. :D

შენ არ ინერვიულო მაგაზე :დდ

A
Vau dzalian magari iyo... shemdeg tavs moutmenlad veli....

დღეს საღამოს დავდებ ორ თავს

 


№7  offline წევრი tatiko.1995

Ouu es ra iyoo kargia gaagrdzelee

 


№8  offline მოდერი CeCe))

tatiko.1995
Ouu es ra iyoo kargia gaagrdzelee

მადლობა

 


№9 სტუმარი Guest mari mari

ისეთი კარგია ძნელი წარმოსადგენია რომ ეს ყველაფერი რეალობა არარის და მხოლოდ ფანტაზიის ნაყოფია.და სადღაც გული მწყდება მინდა ეს სილამაზე ეს რომანტიკა 3ს გიჟობა სინამდვილეში ხდებოდეს და არა მხოლოდ ფანტაზიებში.ძალიან კარგია ყოჩაღ.

 


№10  offline მოდერი CeCe))

Guest mari mari
ისეთი კარგია ძნელი წარმოსადგენია რომ ეს ყველაფერი რეალობა არარის და მხოლოდ ფანტაზიის ნაყოფია.და სადღაც გული მწყდება მინდა ეს სილამაზე ეს რომანტიკა 3ს გიჟობა სინამდვილეში ხდებოდეს და არა მხოლოდ ფანტაზიებში.ძალიან კარგია ყოჩაღ.

ძალიან დიდი მადლობა საყვარელო!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent