შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაუვიწყარი (13)


21-08-2015, 19:01
ავტორი Linna
ნანახია 5 782

საოცრად გამოიყურები..
ხრინწიანი ხმით მითხრა, რამდენიმე ნაბიჯით ჩემთან აღმოჩნდა, წელზე ხელი მომხვია და ნაზად მაკოცა ტუჩებზე..
მერე ღიმილით გაიწია და ცხვირი ცხვირზე მომისვა..
-წავედით?
ჩუმად მკითხა, თავი დავუქნიე.. ხელი ჩამჭიდა და კარებისკენ წამიყვანა.. შევამჩნიე როგორ გაილოკა ტუჩები, გამეღიმა.. მოიწია და ისევ მაკოცა, ამჯერად ტუჩზე ენა გადამისვა..
-მომწონს..
ღიმილით თქვა და აივანზე გავიდა.. ჯერ თვითონ გადაძვრა და ხის მსხვილ ტოტზე მყარად დადგა, მერე ხელით მანიშნა - მოდიო..
ცალი ფეხი გადავწიე, თორნიკემ წელზე მომხვია მისი ძლიერი მტევნები, ამწია და მეორე ფეხიც გადმომაწევინა.. მყარად დასადგომად ფეხები გაშლილად დავალაგე..
-ჩავხტები და დაგიჭერ..
ღიმილით მითხრა და ტოტიდან ჩახტა.. გამეღიმა, როცა შევამჩნიე როგორ შემომხედა კაბის ქვემოდან.. მანაც შემამჩნია და გახედვის მაგივრად, უსირცხვილოდ განაგრძო ყურება..
-რატომ მეგონა, რომ ზონარი გეცმეოდა?..
განაწყენებულმა შემომხედა სახეზე..
-იმიტომ, რომ დებილი ხარ..
პასუხი მარტივად მოვუძებნე, გაეცინა და ხელები გაშალა.. ჩავხტი, მის დიდ მკლავებში აღმოვჩნდი.. მაკოცა და დამსვა.. წელზე მომეხვია, მანიშნა იარეო.. მეც დავემორჩილე, თმები კისრიდან მომაშორრა და ყელზე დამიწყო კოცნა.. შეუძლებელი იყო ამ სიამოვნებასთან ერთად სიარულის გაგრძელება, გავშეშდი.. ვიგრძენი როგორ გაეღიმა..
-სიარული განაგრძე, პატარავ..
ეს სიტყვები უბრალო ბგერებად მომესმა, თორნიკეს სიახლოვით ვიყავი გაბრუებული და ვერაფრის აღქმას ვერ ვახერხებდი.. გადაიხარხარა..
-მომწონს ასე რომ ვმოქმედებ შენზე..
კიდევ ერთი კოცნა დამიტოვა ყელზე და გვერდით ამომიდგა, ხელი ჩამჭიდა, მოტოციკლისკენ წამიყვანა..
-თორნიკე, მოკლე კაბა მაცვია..
ვუთხარი, როცა მოტოციკლს მოაჯდა და ჩაფხუტი მომაწოდა..
-მერე გრძელი ჩაგეცვა..
ირონიულად მითხრა..
-თორნიკე!
-კარგი, კარგი..
გაიცინა და წამოდგა..
-შენ წაიყვანა და მე ხელებით დაგფარავ..
სრული სერიოზულობით მითხრა და გამიღიმა, დავიბენი..
-მე.. მე.. მე ტარება არ ვიცი..
-ჰოდა ისწავლი..
იგივე ტონით განაგრძობდა საუბარს..
-თორნიკეე !
ისევ გადაიხარხარა და ტყავის ქურთუკი გაიხადა..
-დაჯექი და დაიფარე..
ღიმილით მაკოცა ლოყაზე და მოტოციკლს მოაჯდა.. მივუჯექი, კაბა წამომეწია.. თორნიკემ ღიმილით გამომხედა და ტუჩები გაილოკა.. მეც გამეღიმა.. ჯერ სპეციალურად ჩაფხუტი დავიხურე.. მიიხვდა და ხელი ბარძაყზე დამადო, ნელა აასრიალა ზემოთ.. საოცარმა ჟრუანტელმა დამიარა, ჩაფხუტის შეკვრა ძვლივს მოვახერხე.. ქურთუკი ქინიდან დავიფარე, მისი ხელი ისევ ჩემს ბარძაყზე დასრიალებდა..
- წავედით..
ყურში ვუთხარი და ბიბილოზე ვუკბინე, გაეღიმა..
ხელი მააინც აასრიალა ზემოთ და ტრუსზე გადამისვა, მერე მსუბუქად მიჩქმიტა და მომშორდა.. ორივე ხელი საჭეზე დაალაგა და მოტოციკლი დაქოქა.. სწრაფად მოვეხვიე წელზე.. ბორბლები ჯერ ქვაფენილზე დატრიალდა რამდენჯერმე და მერე იქაურობას მოწყდა..
-შემხედე..
სიცილით მითხრა, მის მხარზე შიშისგან მიკრული თავი წამოვწიე.. ხელები საჭეს მოაშორა და ჰაერში წამოწია..
-თორნიკე ! გთხოვ !
მისი ხარხარი ექოდ გაჰყვა ქარს, რომელიც სიჩქარის გამო სახეზე გვეცემოდა.. ხელები საჭეზე დააბრუნა, მაგფრამ სიჩქარეს მოუმატა..
-გთხოვ..
-მართლა პატარავ..
ისევ გაიცინა დფა სიჩქარეს მოუკლო.. კლუბთან გააჩერა..
წამოდგა, მეც წამომაყენა..
-სიჩქარეს შეეგუები, არაუშავს..
შუბლზე მაკოცა, მერე ცხვირზე და ბოლოს ტუჩებზე.. გამეღიმა, მეც ვაკოცე..
-წამო, დღეს ახალ რაღაცეებსაც გაგასინჯებ..
მაცდური ღიმილით მითხრა და წამოწეული კაბა მისი ხელით ჩამომიწია..
*******************************
ნაცნობი სახეები დავინახე და მათკენ წავედი, მაგრამ თორნიკემ არ გამიშბა.. გაკვირვებული სახით გავხედე..
-ჯერ მე გამომყევი..
ღიმილით მითხრა, არ შევწინააღმდეგებივარ.
ბართან მივედით, ბარმენს უცნაურად გაუღიმა და სკამზე შემომსვა..
-რას დალევ?
მკითხა, ფეხები გამაშლევინა და მათ შორის მოექცა..
-რავი..
გავუღიმე.. ცხვირი ცხვირზე მომისვა, ჩემდაუნებურად ბაგეები გამეხსნა, მანაც არ დააყოვნა და ნაზი კოცნა დატოვა ქვედა ტუჩზე..
-ორი ექსტაზი მომე.. ანდაც უფრო ბევრი.
თავი წამოწია და ბარმენს უთხრა.
-ადამს უნდა დავურეკო.
ბიჭს სახეზე ანერვიულობა დაეტყო, თორნიკემ მუშტი დაარტყა მაგიდაზე, მერე ხელი გაშალა და მკაცრად გაუმეორა:
-დროზე !
ბარმენმა აქეთ-იქეთ მიმოიხედა და თორნიკესს გაშლილ ხელზე რამდენიმე აბი დაუყარა..
თვალები გამიფართოვდა..
-დარწმუნებული ვარ არასდროს არ გაგისინჯავს.
გამიღიმა და ორი აბი ერთად გადაყლაპა.. თავი გავაქანე..
-დალიე.
ღიმილით გამომიწოდა.
-თორნიკე.. იცი.. არამგონია..
გადაიხარხარა..
-უბრალოდ ენერგიაზე მოგიყვანს.. დამიჯერე, მოგეწონება.
მაინც შეწუხებული ვუყურებდი.
-ჰო, ჰო, კარგი.
გაეცინა, კიდევ ერთი აბი აიღო და პირში ჩაიდო.
მაკოცა, თან ბარძაყზე ხელი მომიჭირა და უფრო ახლოს მიმწია მასთან.. ენა ენაზე მომისვა, რაღაც მრგვალი ვიგრძენი, მაგრამ სანამ იმის გააზრებას მოვასწრებდი, რომ ეს აბი იყო, მანამდე შემოყო ენა ჩემში და აბი პირში დამიტოვა..
ჩემდაუნებურად გადავყლაპე ნერწყვი..
კმაყოფილი სახით მომშორდა..
-მეორეც..
მითხრა, აბი ორი თითით აიღო და პირთან მომიტანა.. შეწინააღმდეგებას რაღა აზრი ჰქონდა, ბაგეები ოდნავ დავაშორე ერთმანეთს.. თორნიკემ აბი ტუჩებს შორის მომიქცია, გადავყლაპე..
-ჭკვიანი გოგო..
გამიღიმა და ლოყაზე მაკოცა.ცოტათი ნერვებმოშლილი ვიყავი მასზეც და საკუთარ თავზეც, მაგრამ ზუსტად ორ წუთში, რაღაც მანათობელი ხაზები აიხლართა გამოსახულებაში, რომელიც კლუბის განათებისგან ძვლივს გავარჩიე..
სუნთქვა გამიხშირდა, ვგრძნობდი როგორ მოძრაობდა სისხლი ძარღვებში, ფეხები დამიბუჟდა, მაგრამ მალევე მომეშვა.. კისერში რაღაც მომაწვა.. საოცარი კივილის სურვილი დამეუფლა, თვალები ამენთო..
-არ ვიცეკვოთ?..
თორნიკეს ხმაზე შევატყვე, რომ წამალმა მასზეც მოახდინა ზემოქმედება.. თავი დავუქნიე და სკამიდან ჩამოვხტი, თუმცა ვიცოდი, რომ ცეკვას არ მთავაზობდა..
ხალხში არევისთანავე მისკენ მივბრუნდი და მოწყურებული დავეწაფე მის ბაგეებს, ესიამოვნა.. ხელი საჯდომზე მომიჭირა და ოდნავ წამომიწია.
-ხომ გითხარი მოგეწონებათქო.
გახშირებული სუნთქვით მითხრა და ისევ დაეწაფა ტუჩებს, კისერზე ვიყავი მოხვეული და მთელი სხეულით ვეკვროდი. კოცნით ვერ ვკმაყოფილდებოდი, ის ენერგია, რომელიც ჩემში დაგროვდა, კანს აწყდებოდა და თავისუფებას ითხოვდა.რამდენჯერმე ძლიერად ვუკბინე.
-გავიდეთ..
მითხრა და საცეკვაო მოედნიდან მომაშორა, ტუალეტისკენ წამიყვანა და კედელს ამაყუდა, მომეკრო და ისევ ეცა ბაგეებს.იგივე მეორდებოდა, რაც ადრე.. მართალია აღგრზნებული ვიყავი და მეც არ ვიცი როგორ, მაგრამ თორნიკეს შესაჩერებლად რამდენიმე სიტყვა ამოვილუღლუღე..
-შიგნით არ შემოვალ.
უფრო დაბოხებული ხმით მითხრა და შარვალი ჩაიძრო, მისი ტრუსისთვის ხელი არ დაუკარებია, ჩემი კი რამოდენიმე წამში მოაშორა სხეულს.. კაბა წამომიწია და ფეხებც წამომაწევინა..
წამოვიკვნესე, როცა ძლიერი ბიძგით მომაწვა და თან ჩემს ყელს დაეწაფა..
ბიძგებს აძლიერებდა და აჩქარებდა, თან კანს მიწუწნიდა და ხლებს ბარძაყზე მიჭერდა.. ჩემს ტუჩებს ვკბენდი, მთელი ძალით ვასობდი ფრჩხილებს კანზე და ვკვნესოდი.. მისი სახელიც წამოვიყვირე რამდენჯერმე.. ეს ენით აღუწერელი სიამოვნება იყო, რომელიც არასდროს განმიცდია.. არ მინდოდა გაჩერებულიყო, პირიქით.. ცოტაც და ვეტყოდი, რომ ტრუსი მოეშორებინა და ჩემში შემოსულიყო, მაგრამ ჩემთვის გაუგებარი მიზეზის გამო სწრაფად მომშოდა და ერთ-ერთ ტუალეტში შევიდა.. იქვე ჩავიკეცე, თვალები დახუჭული მქონდა და ღრმად ვსუნთქავდი..
ტრუსი ხელის ფათურით მოვძებნე, თვალები გავახილე და ამოვიცვი.. წამოვდექი,სარკესთან მივედი.. ჯერ კიდევ ვერ ვგრძნობდი იმ რაღაც საოცარს.. გამეღიმა, როცა სარკეში შავი, აბურდული თმები დავინახე.. თორნიკე შარვლის ღილს იკრავდა, მერე თავი წამოწია და გამიღიმა..
უკნიდან მომეხუტა.
-მოგეწონა?
მკითხა, თან მხარზე მკოცნიდა..
-ძალიან.
არ დავუმალე და თმა შევისწორე...

ყველამ აზრი დატოვოს <3



№1  offline წევრი სამ მერ

male male malee gaagrdzele raaa <3

 


№2  offline წევრი Drama Queen

Erti suli maq rodis dadeb :3

 


№3  offline წევრი ნიკო დანგაძე

და ამ ყველაფერს ხელოვნება ვუწოდო? ან ჩემს კოლეგად ჩაგთვალო? როდესაც პორნოგრაფიას და შენს პირველ სექს მისახავ ისტორიის სახით? ეს არ არის ხელოვნება და ასეთი მსგავსი ისტორიები არ უნდა იშვებოდეს საიტზე,უნდა გადაამოწმოს ადმინისტრაციამ,18+ უნდა დაედოს მაინც გასაფრთხილებათ,არასდროს არ გიწოდებ შენ კოლეგას,რადგან გარყვნილებას ქადაგებ !

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent