შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არჩევანი (თავი 10)


14-01-2017, 15:40
ავტორი Salivan
ნანახია 2 883

- მიშველეთ- ვგმინავ ხმამაღლა და ბალიშს გვერდით ვაგდებ.
- რა იყო თეო?- მეკითხება გაწეწილი ნანუკა.
- რა მოხდა გუშინ გაიხსენეთ გთხოვთ და მეც გამახსენეთ. თორემ თავს მოვიკლავ.
- რა ხდება?- განერვიულებული ლენა წინ მიჯდება ხალიჩაზე.
- არ ვიცი ეს დასაწვავი, არაფერი არ მახსოვს- პანიკა მიპყრობს და ყვირილზე გადავდივარ- ამ დილით უცხო სახლში გამეღვიძა სრულიად შიშველს. სულ დაკბენილი და დალურჯებული ვარ. იქედან გამოვიქეცი და აქ დავბრუნდი. ახლა გეკითხებით გახსოვთ რამე წუხანდელის რომ მეც გამახსენოთ?- ატირებული თავზე ვიჭერ ხელებს და შეშლილივით ვიწყებ სიარულს წინ და უკან. - მიშველეთ გეხვეწებით. დამეხმარეთ გთხოვთ. გამახსენეთ წუხანდელი ღამე გემუდარებით. ეს რა ჩავიდინე...ეს რა ჩავიდინე...რა? შეშლილივით დავაბიჯებ ოთახში და საერთოდ ვერ ვუწევ კონტროლს საკუთარ ქმედებებს.
- გაჩერდი თეონა გთხოვ- მიჭერს ლენა და წინ მეღობება- დაიცა დავილაპარაკოთ. ჯერ გამოვფხიზლდეთ მე მთვრალი ვარ ჯერ კიდევ. გავიხსენებთ შევაჯამებთ ყველაფერს. ოღონდ დამშვიდდი მანამდე გთხოვ. იქნებ არაფერი არ ყოფილა და ტყულად იტანჯავ თავს- დივანზე მსვავს და თვალებით ნანუკას თხოვს დახმარებას.
- რა არაფერი მომხდარა გეუბნები დაჭმული ვარ მთელს ტანზეთქო- გავყვირი ხმამაღლა და პულოვერს თავზე ვიძრობ.- უყურეთ, ნახეთ რას მიგავს სხეული, რას ვგავარ ან ვინ ვარ ამის მერე- ჩადენილი შეცდომისა და დანაშაულის სიმძიმე მთელი ძალით მიჭერს ყელში და ბურთად მეჩხირება. ვერაფრით ვისუნთქავ ჰაერს, ვერც ყელს ვისუფთავებ, ვერც ხელ-ფეხს ვიმორჩილებ და დაზაფრული ვეჭიდები ლენას ხელს. ისიც წამში ხვდება რაც მჭირს ფანჯარასთან მიმარბენინებს "წყალის" ძახილით და გარეთ მაყოფინებს თავს. ცივი ჰაერის ნაკადს გონს მოვყავარ და ნერწყვსაც ვყლაპავ. ნანუკას მოწოდებულ ჭიქას მაგრად ვუჭერ ხელებს და ბოლომდე ვცლი.
- თეო დაწყნარდი- აკანკალებულ ხმას ძლივს იმორჩილებს ნანუკა.
- ეს რა ჩავიდინე!- მთელიძალით ვუჭერ ხელა ჭიქას და ფანჯრის რაფას ვახეთქებ. ჭიქა იმსხვრევა და აქეთ-იქეთ იფანტება. გოგოები მოულოდნელობისგან კივიან და მეც ეს ხმები მაფხიზლებს.
- სისხლი- გაკივის ნანუკა და დაზაფრული ვბრუნდები ლენასკენ ხომ არაფერი დავუშავეთქო. ლენა სახეზე ხელაფარებული ჩემს ხელს დაყურებს და მეც ინსტიქტურად ჰაერში ვწევ მარჯვენას და შევყურებ. წამში მივლის იქედან წამოსული მფეთქავი და მწვავე ტკივილი. სასწრაფოდ ვწყდები ადგილს და აბაზანაში გავრბივარ. ცივი წყლის ნაკადს ვუშვერ ხელს და ხმადაბლა ვღმუი.
- თეო მომეცი ხელი მე მივხედავ- გვერდით მიდგრბა ლენა და ხელზე მეხება. უკან ნანუკა მიდგას ბამბით და სპირტით ხელში. - ბინტიც გექნება- ახსენებს ლენა და ისიც გადის.- შენ არაფერი ჩაგიდენია ჯობია გაიგო. გარდა ამისა ჩვენ აქ ჩვენთვის ვერთობოდით სახლში. ჩაკეტილში. მარტოები. გავილეშეთ მართალია, მაგრამ გვქონდა ამის მიზეზი. თანაც ეს რა დანაშაულია? არაფერი გვახსოვს ეგეც მართალია, მაგრამ ეგ არ გვამტყუნებს არაფერში. თეო ჩვენ არავისზე დაგვიძახებია. ვიღაცა შემოგვეჭრა ფაქტია დაუპატიჟებლად და მდგომარეობით ისარგებლა. ის რაც სხეულზე გეტყობა კოცნის, კბილების და თითების კვალია. მაგრამ ეს არ ნიშნავს რომ ურთიერთობა გქონდათ.- მშვიდად მესაუბრება ლენა და ჩემს გონზე მოყვანას ცდილობს.
- ის კვალი არ კმარა?- ვეკითხები ატირებული- სასირცხვილოდ და შესაბილწად არ კმარა?- ვეკითხები გამწარებული.
- ჯერესერთი ზრდასრული და დამოუკიდებელი ქალი ხარ. მერე მეორე არ გახსოვს რა მოხდა. გავარკვიოთ ჯერ და მერე ვიგლოვოთ.- უმატებს ხმას და სპირტს მასხამს.
-აააა- გავყვირი ხმამაღლა და მეორე ხელით სიმწრის ცრემლებს ვიშორებ. სხეულს ვეღარ ვგრძნობ, ძალიან მცივა და მაკანკალებს. ლენა უკვე ბინტს მახვევს. მერე დივანზე მსვავს და სქელ პლედს მახვევს. ორივე წინ მიჯდება და ჩაფიქრებულები გაყურებენ სივრცეს.
-ყავას გავამზადებ. აზრზე მოგვიყვანს.- დგება ნანუკა და სამზარეულოში გადის.- ააა გაყვირის რამოდენიმე წუთში და უკან ბრუნდება.- წუხელ ტელეფონზე ველაპარაკეთ მგონი ვიღაცას- მახლის სწრაფად და ლენაც ტაშს უკრავს აჟიტირებული- მეც გამახსენდა. სადაა ტელეფონები?- დგება და ოთახებში დარბის. ჩემთან არავის დაურეკია, არც შენთან ნანუკა. შენი სადაა თეო?- მიბრუნდება მე.
- შემოსასვლელში ჩანთაში უნდა იყოს.
- იატაკზეა და თან მკვდარია- იძახის შემოსასვლელიდან და ტელეფონს მითამაშებს.
- აგერ სატენი- მოარბენინებს ნანუკა და სასწრაფოდ აერთებენ დენის წყაროში.
- ცოტა უნდა ვაცადოთ ჯერ არ ჩაირთვება- ამატებს ლენა.- მანამდე კი დეტალურად მოყევი ყველაფერი რაც გახსოვს.- მიჯდება წინ და მელის.
- ღმერთო- ვჩურჩულებ ჩუმად. რა მდგომარეობაში ვარ- წუხანდელიდან არაფერი მახსოვს, თუმცა ტელეფონი რომ ახსენეთ გამახსენდა ვიღაც ტეკავდა, მგონი სხვაგან მოხვდათუ რაღაც.
- ამ დილანდელზე რას იტყვი?- შემომყურებს ნანუკა.
- უცებ გამეღვიძა და წამოვჯექი. ოთახი ტრიალებდა და ცოტა ხანი გავშეშდი. სიჩუმე იყო სახლში. მერე ნაბეღლავი დავინახე გვერდით და მივიყუდე. ბერ შეირგო ორგანიზმა და სასწრაფოდ წამოვვარდი საწოლიდან. მაშინ დავფიქრდი რომ არ ვიცოდი სად ვიყავი. ძლივს ვიპოვე ბოლო კარებს მიღმა აბაზანა და იქ დავიცალე. მერე ნიჟარასთან მისულმა სარკეში დავინახე რომ შიშველი ვიყავი და პანიკაში ჩავვარდი. შემთხვევით პირსახოცს დავაბიჯე და ის მოვიფარე. მერე სილურჯეები შევამჩნიე სხეულზე და რაც დავინახე იმან დამზაფრა. ეგრევე მივხვდი რაც ჩავიდინე და ტანსაცმელებიანად ჩავიკეტე აბაზანაში. სასწრაფოდ ჩავიცვი და საძინებლიდან გამოვედი. როგორც კი დავინახე გასასვლელი გიჟივით გავვარდი იქეთ. კრებზე ქაღალდი დამხვდა გაკრული, შემთხვევით წავიკითხე და მე მეკუთვნოდა. ჩამოვხიე და კარებიც გავაღე და გამოვიქეცი.
- მოიცა კარები ღია იყო საერთოდ თუ შიგნიდან ჩაკეტილი?- მეკითხება ლენა.
- შიგნიდან იყო გასაღებით ჩაკეტილი, ორჯერ გადავაბრუნე ზუსტად მახსოვს- გიჟივით ვიჭრები ფეხებზე და ვიცხადებ- იქ იყო. ისიც სახლში იყო ამ დილით. ღმერთოოო- აკანკალებული შევყურებ დაშოკილ გოგოებს.
- მაჩვენე ფურცელი ჩქარა- მეტაკება ლენა და თვითონ მიმიძვრება ჯიბეებში. პოულობს და შლის.- აშკარაა კალიგრაფია აქვს შეცვლილი. ნახე ეგრე ვინ წერს? თან კაცი? არარსებულია- გვიშვერს ფურცელს და შავი კალმით გამოყვანილ გრძელ და გაფორმებულ ასოებს გვაჩვენებს.
-ზღაპრული ღამე იყო!- კითხულობს ნანუკა ხმამაღლა და წარბებს კრავს.- კალიგრაფია ნამდვილად შეცვლილია. ალბათ რომ არ გეცნო იმისთვის.- ამატებს ჩუმად და თვალები უფართოვდება- იცი ვინცაა და იმიტომ. ვის კალიგრაფიებს ცნობ შენ?- მეკითხება სასწრაფოდ.
- ალექსანდრეს, თორნიკეს მეტს არავისას.
- მელანის გოგო?- მეკითხება ნანუკა სასწრაფოდ და ვგრძნობ სადაცაა გული გამიგჯება.
- არარსებობს- იცხადება ლენა და წითლდება. ორივე გაოცებული შევყურებთ ის კი სასწრაფოდ ამატება- წაღვერშია მისიანებთან. ეგ არ იქნებოდა. ამაში 100 % ვარ დარწმუნებული.
- ტერიტორიულად სად იყავი?- ისევ ნანუკა აგრძელებს.
- ჩემს სახლთან ახლოს. ორი კვარტალის მოშორებით.
- კიდევ გააგრძელე. გამოვვარდი ბინიდან და მერე?- მაწყვეტინებს ლენა.
- ტაქსით აქ მოვედი, იმიტომ რომ ყველაფერი აქ მქონდა. შემოვვარდი აეთრიეთთქო დავიძახე და საფულე გავიტანე. უკანა გზაზე იცი ვინ შემეფეთა კიბეებთან? ნიკოლოზ არჩვაძე. მერე შემოვედი სახლში და გაგაღვიძეთ- ვასრულებ მოყოლას და მტკივან გულზე ვიჭერ ხელს.
- არჩვაძეს აქ რა უნდოდა?- იოცებს ნანუკა.
- ნიკოლოზ არჩვაძე? ჩვენი კომპანიონი და თორნიკეს მეგობარი?- მეკითხება ლენა.
- ხო ეგ- თავს ვუქნებ მე.
- ვაიმე თეონა წუხელ ორი ბიჭი იყო მოსული. წეღან წამომიტივტივდა თავში.
- რაა???- ვიცხადებთ მე და ნანუკა.
- არ მახსოვს ვინ იყვნენ, იმიტომ რომ ვერ ვიცანი ვერცერთი. ანდა ისეთი მთვრალები ვიყავით რომ ვერ გავარჩიეთ სახეზე. მაგრამ ზუსტად მახსოვა ერთს შენ ყავდი მიხუტებული გულზე, შენ კიდევ ტუჩება უმოწმებდი.
- რას ვშვრებოდი?- ვეკითხები გაოგნებული.
- მგონი ტუჩებზე აჭერდი ხელს იმის გასაგებად გასკდებოდა თუ არა- დაეჭვებული სახით მიყურებს და ისე მპასუხობს.
- ხოდა იმიტომაც ვარ დაბრდღვნილი- ხეთქავს ნერვები ჯებირებს და მეწყერივით მედება მთელს სხეულზე. მითრევს და მასაი მმარხავს.
- ეს რა ჩავიდინე?- ვგმინავ განადგურებული.
- ერთმა ნანუკა დაწვინა და მერე მეც მაიძულა დაწოლა. მგონი ცისფერი თვალები ქონდა- ამატებს ლენა იმ წამში გახსენებულს.
- თუ ცისფერი პულოვერი ეცვა?- მინათდება გონება.
- მგონი, ცისფერი კარგად მახსოვს.
- ნიკოლოზა ეცვა ცისფერი პულოვერი სადარბაზოსთან რომ შევასკდი.
- აუუ მგონი თორნიკემ მოგიტაცა წუხელ- იცხადებს ლენა- ან ალექსანდრემ.
- ან მელანიმ- ამატებს ნანუკა და საერთოდ მიხეთქავს გულს.
- გოგოო რა გითხარი მე.- უბღვერა ლენა. - ის ნიკა ალექსანდრესთანაც ხომ მეგობრობს. მახსოვს ადრე გიხსენებია შენ.
- კი რაც დავოჯახდით ეგეც მახსოვს. ხშირად ახსენებდა ალექსანდრე.
- ტელეფონი- იცხადებს ნანუკა და სიტყვას მაწყვეტინებს- დაიტენებოდა ცოტაზე.- სამივე მისკენ გავრბივართ.ვრთავ და ველოდები როდოს ჩაიტვირთება პროგრამა. როგორც იქნა ინთება ეკრანი და მეც სასწრაფოდ ვაწვები ქოლს ჩარჩოს. შემოსულ ზატებში შევდივარ და ვშეშდები. ღამის თორმეტზე ერთი ზარია განხორციელებული უცხო ნომრიდან და ნახევარ საათში ზარია შემოსული თორნიკესგან. თავს ისე საშინლად ვგრძნობ რომ ვოცნებობ მიწა გამისკდეს და თან ჩამიტანოს.
- ნახე- მაფხიზლებს ნანუკა და ტელეფონზე მიმითითებს - მესიჯი მოვიდა.მიდი ნახე.- მელოდება ორივე მე კი თითებს ვერ ვიმორჩილებ. ყველანაირი იმედი სადღაც მიქრება. ამ დროა ლენა მეტაკება ხელში და ტელწფონს მართმევა.
- იმ უცნობი ნომრის გამოტოვებული ზარებია. ამ დილით დაურეკია სამჯერ.ე.ი. ეგა ისს. და დარწმუნებული ვარ კიდევ დაგირეკავს. თორნიკე არ უნდა იყოს მგონი. აუუუ აღარ ვიცი რა ვიფიქრო.- ოხრავს ლენა და ტელეფონს მიწვდის.
- ეგეთი მთვრალი იყო ალბათ ალექსანდრეც. და მე გავშორდი. გესმით?- ვეკიათხები ატირებული მათ- არ ვაპატიე, არ მოვუსმინე, არ მივიკარე.
- ხო მაგრამ მაგან სამჯერ ჩაიდინა ერთი და იგივე შეცდომა.არამგონია ასე ედარდა და ასე დაესახიჩრებინა თავი. ნახე რა უქენი ხელს. თან შენ არავისთვის გიღალატია. განქორწინებულები ხართ ბოლო-ბოლო.- მეკამათება ხმამაღლა
- ეჰ ნეტავ ის ქაღალდები რამეს ნიშნავდეს ან ცვლიდეს- ვჩურჩულებ ჩუმად. მაგრამ როგორც ეტყობა ორივეს ესმის და ჩუმდება.
- თეოო- ჩემზე ხმამაღლა იწყებს ტირილს ნანუკა და მეხვევა. ამ დროს ჩემი ტელეფონი იწყებს სიმღერას და მეც დაზაფრული ვაგდებ დივანზე თითქოს მდუღარე ნაკვერჩხალი მეჭირა ხელში.
- ეს რა ზარია? გამისკდა გული- შეშინებული ლენა გულზე იჭერს ხელა.- ვინაა ნახე- მაძლევა მითითებას.
- არა- ვუარობ წამში და ნანუკას მკლავებში ვიმალები.
- თორნიკეა- მპასუხობს შეშფოყებული და ტელწფონს მიწვდის.
- არ შემიძლია. ვერაფრით ვერ ვუპასუხებ- თავიდან ვიწყებ ტირილს.
- ხმამაღალზე ჩართე რომ გავიგოთ ჩვენც. მიდი- არ მეშვება ლენა და ნანუკაც იღებს ხმას.
- შეეშვი ადამიანო, ვერ ხედავ რა დღეშია?- მკაცრად უბრძანება ლენას.- საერთოდ გამორთეთ ეგ ტელეფონი. შენ რაღას უმატებ. დაილია უკვე ქალი, თან საღამოს ბავშვები ყავს მისახედი.
- ბავშვები- ვიცხადებ ხმამაღლა და ტელეფონა ვართმევ ლენას- რომელი საათია?- დავყურებ ტელეფონს და იქ შემოაული მესიჯის ხმა ისმის და ეკრანზე კონვერტი იხატება.
- ააა - შეშინებული ვყვირი და ლენას ვაჩეჩებ უკან ტელეფონს.
- უცხო ნომერია- დაძაბული ამბობს ის.- ვნახო?- მეკიყხება და მეც თავს ვუქნევ.
- გამოდიო- იცხადებს ხმამაღლა და ის და ნანუკა სასწრაფოდ წყდებიან ადგილს. სემოსასვლელისკენ გარბიან და კარებს აღებენ. მერე კიბეებზე მესმის სირბილის ხმა და ამ დროს ჩემი ტელეფონი ისევ იწყებს სიმღერას.არ ვპასუხობ და ზარიც მალე წყდება. ისევ უცხო ნომერია. ჰაერის ჩასუნთქვასაც ვერ ვასწრებ რომ მორიგი მესიჯი მოდის. ვხსნი და ვკითხულობ. "მიპასუხე" და ისევ ეწერება ეკრანს უცხო ნომერი. შეშინებული ღრმად ვისუნთქავ ჰაერს და მწვანე ღილაკს ვაწვები.



№1  offline აქტიური მკითხველი neneusi

ასეთი ინტრიგის დატოვებისთვის უნდა მოგკლას კაცმა ძვირფასო !!! ხვალ, რომ შემდეგი თავი არ დადო შეიძლება გიპოვნო და მოგკლაააააა....... არ მინდა, რომ ალექსანდრე იყოს, თითქოს მინდა, რომ თორნიკე იყოს , მაგრამ ეს დაკბენა რა პონტია, მელანი იმედია არ იქნება იმის ყბიდან რა ამოვა მერე..... ნიკოლოზი კიდე არვიცი როგორი ტიპია , მაგრამ აშკარად არ ღირს , რომ ეგ იყოს.... ისევ ალექსანდრე იყოს ჯობია და მერე დაივიწყონ თითქოს არც არაფერი რაა)))) მაგრამ ტუჩების სინამდვილეს ,რომ ადგენდა მაგაზე მგონია, რომ ჩვენი თორნიკე უნდა იყოს)))) მგონია რაა დახლოებით ვხვდები)) განაგრძე და ასეთი პატარა თავის დადება აღარ გაბედო რააა, მოვკვდი ეს ქალი,შემდეგ თავამდე ნერწყვები დამახრჩობს მე სხვა თუ არაფერი....

 


№2  offline წევრი Firefly

ალექსანდრეე მგონია ალბათ ასე ცდილობს გააგებინოს როგორ სოტუაციაში იყო თვითონ როცა იგივე დაემართა რაც თეოს...
ავირიე რაა...
გელოდები
--------------------
M.T

 


№3 სტუმარი Guest ketu

აუ აქ გა ჩერება შეიძლებოდა??? უჰ დავილიე რა.... ისე ვარ ამ ამბავში რომ ერთი საათი მაინც მჭირდება გონზე მოვიდე. კარგი რა. მაგრამ იცი რა კარგი ხარ მალ მალე რომ დებ? აი ძაან მაგარი...სუპერ

 


№4  offline აქტიური მკითხველი lalita

ცოტა გაადიდე თავები ასე მოკლე რა არი .

 


№5 სტუმარი natali7777

რათქმაუნდა არა აქ არცერთს გამართლება და ამ ჩიხიდან გელოდები ძვირფასო როგორ გამოიყვან ამათ.მადლობა..

 


№6 სტუმარი Guest Liza

სად გაწყვიტე

დაგვზაფრე:D

 


№7  offline წევრი ჭირვეული

მაქსიმალურად გავწელე წაკითხვის დრო, თითქოს ამით თავის მოცულობას გავზრდიდი ))) თეონას თავში გაჩენილი აზრი უკვე მომწონს, ვფიქრობ, ამ ღალატით ალექსანდრე-თეონას წყვილს შანსი მიეცი..ახლა ორივე მხარეს აქვს გასააზრებელი, დასავიწყებელი და საპატიებელი დანაშაული. იქნებ უარეს განცდებშიც იყო ალექსანდრე, მისთვის ოჯახი იდო სასწორზე..სწორედ ამიტომ მაინტერესებს ალექსანდრეს ვრცელი მონოლოგი.
ხო კიდევ თორნიკეს მხარდამჭერებისთვის სულაც არ უნდა იყოს სასიხარულო ფაქტი თორნიკე თუ აღმოჩნდა ის უცნობი (რაც შეუძლებლად მიმაჩნია, რატომღაც) ამით საბოლოო წერტილი დაესმება თორნიკე-თეონას წყვილს, რადგან მისი სიმთვრალის გამოყენებას თორნიკეს არაფრით აპატიებს თეონა, აი ალექსანდრეს კი ძნელად თუმცა სხვა ფაქტორების გათვალისწინებით გაუგებს, იმედია))

 


№8  offline წევრი tamuna.s

ძალიან საინტერესოდ განვითარდა მოვლენები, რასაც არ ველოდი მაგრამ მომწონს smiley 100%-ით ვარ დარწმუნებული რომ ალექსანდრეა. მართალი გიტხრა ძალიან ვიხალისე ბოლო ორი თავის კითხვისას და მოუთმენლად ველი მომდევნო თავს. kissing_heart

 


№9 სტუმარი Ketis

Ar minda ro qmari ikossss minda tornikeikoss da mastan darches bednieradddd ai ikneb dado ra gagrdzeleba

 


№10  offline წევრი Salivan

neneusi
ასეთი ინტრიგის დატოვებისთვის უნდა მოგკლას კაცმა ძვირფასო !!! ხვალ, რომ შემდეგი თავი არ დადო შეიძლება გიპოვნო და მოგკლაააააა....... არ მინდა, რომ ალექსანდრე იყოს, თითქოს მინდა, რომ თორნიკე იყოს , მაგრამ ეს დაკბენა რა პონტია, მელანი იმედია არ იქნება იმის ყბიდან რა ამოვა მერე..... ნიკოლოზი კიდე არვიცი როგორი ტიპია , მაგრამ აშკარად არ ღირს , რომ ეგ იყოს.... ისევ ალექსანდრე იყოს ჯობია და მერე დაივიწყონ თითქოს არც არაფერი რაა)))) მაგრამ ტუჩების სინამდვილეს ,რომ ადგენდა მაგაზე მგონია, რომ ჩვენი თორნიკე უნდა იყოს)))) მგონია რაა დახლოებით ვხვდები)) განაგრძე და ასეთი პატარა თავის დადება აღარ გაბედო რააა, მოვკვდი ეს ქალი,შემდეგ თავამდე ნერწყვები დამახრჩობს მე სხვა თუ არაფერი....

მოწმეთა საყურაფღებოდ დააფიქსირეთ მერამდენე მუქარაა ამ კვირაში.
მიხარია საყვარელო ასე რომ მოგწონს ეს ისტორია და გულშემატკივრობ. დანარჩენ ისტორიებზეც ვნახულობ შენს კომენტარებს და სიხარულით ვივსები. მადლობა რომ მხარს მიჭერ. ჩემთვის ეს ძალიან მნიშვნელოვანია.

Firefly
ალექსანდრეე მგონია ალბათ ასე ცდილობს გააგებინოს როგორ სოტუაციაში იყო თვითონ როცა იგივე დაემართა რაც თეოს...
ავირიე რაა...
გელოდები

კარგი საყვარელო ვეცდები ისე ჩავხლართო ყველაფერი ტომ ვარაუდის გამოთქმაც ვერ შეძლო :)))

Guest ketu
აუ აქ გა ჩერება შეიძლებოდა??? უჰ დავილიე რა.... ისე ვარ ამ ამბავში რომ ერთი საათი მაინც მჭირდება გონზე მოვიდე. კარგი რა. მაგრამ იცი რა კარგი ხარ მალ მალე რომ დებ? აი ძაან მაგარი...სუპერ

მადლობა ქეთუ. ვეცდეები დღესაც გაგახარო:*

lalita
ცოტა გაადიდე თავები ასე მოკლე რა არი .

ლალიტააა...ვეცდები :)

natali7777
რათქმაუნდა არა აქ არცერთს გამართლება და ამ ჩიხიდან გელოდები ძვირფასო როგორ გამოიყვან ამათ.მადლობა..

მიხარია რომ მელოდები:* მაგრამ გამოსვლის რა გითხრა. ჯერ არ ვგეგმავ მაგას.

Guest Liza
სად გაწყვიტე

დაგვზაფრე:D

:))) არ მინდოდა, ძალით არ მიქნია :)))

Chirveuli
მაქსიმალურად გავწელე წაკითხვის დრო, თითქოს ამით თავის მოცულობას გავზრდიდი ))) თეონას თავში გაჩენილი აზრი უკვე მომწონს, ვფიქრობ, ამ ღალატით ალექსანდრე-თეონას წყვილს შანსი მიეცი..ახლა ორივე მხარეს აქვს გასააზრებელი, დასავიწყებელი და საპატიებელი დანაშაული. იქნებ უარეს განცდებშიც იყო ალექსანდრე, მისთვის ოჯახი იდო სასწორზე..სწორედ ამიტომ მაინტერესებს ალექსანდრეს ვრცელი მონოლოგი.
ხო კიდევ თორნიკეს მხარდამჭერებისთვის სულაც არ უნდა იყოს სასიხარულო ფაქტი თორნიკე თუ აღმოჩნდა ის უცნობი (რაც შეუძლებლად მიმაჩნია, რატომღაც) ამით საბოლოო წერტილი დაესმება თორნიკე-თეონას წყვილს, რადგან მისი სიმთვრალის გამოყენებას თორნიკეს არაფრით აპატიებს თეონა, აი ალექსანდრეს კი ძნელად თუმცა სხვა ფაქტორების გათვალისწინებით გაუგებს, იმედია))

ჩემო ჭკვიანო და ერთგულო. მიხარია შენი კომენტარების წაკითხვა. მომწონს შენი დამოკიდებულება და აზროვნება. ვეცდები დღესაც დავდო თავი და ველი თქვენს სიბრძნეს. მადლობ რომ კითხულობ

tamuna lobjaidze
ძალიან საინტერესოდ განვითარდა მოვლენები, რასაც არ ველოდი მაგრამ მომწონს smiley 100%-ით ვარ დარწმუნებული რომ ალექსანდრეა. მართალი გიტხრა ძალიან ვიხალისე ბოლო ორი თავის კითხვისას და მოუთმენლად ველი მომდევნო თავს. kissing_heart

ეხ თამუნია, თამუნია. ძალიან დამაკლდა შენი აზრები და მომავლის გათვლები. წინა თავზე რაღაც სასწაულ კომენტარს ველოდი შენგან. მაგრამ? გაგებუტე

Ketis
Ar minda ro qmari ikossss minda tornikeikoss da mastan darches bednieradddd ai ikneb dado ra gagrdzeleba

ვეცდები ჩემო კარგო.

სად არიან ჩემი ანა და თუთა?

 


№11  offline წევრი tamuna.s

Salivan
neneusi
ასეთი ინტრიგის დატოვებისთვის უნდა მოგკლას კაცმა ძვირფასო !!! ხვალ, რომ შემდეგი თავი არ დადო შეიძლება გიპოვნო და მოგკლაააააა....... არ მინდა, რომ ალექსანდრე იყოს, თითქოს მინდა, რომ თორნიკე იყოს , მაგრამ ეს დაკბენა რა პონტია, მელანი იმედია არ იქნება იმის ყბიდან რა ამოვა მერე..... ნიკოლოზი კიდე არვიცი როგორი ტიპია , მაგრამ აშკარად არ ღირს , რომ ეგ იყოს.... ისევ ალექსანდრე იყოს ჯობია და მერე დაივიწყონ თითქოს არც არაფერი რაა)))) მაგრამ ტუჩების სინამდვილეს ,რომ ადგენდა მაგაზე მგონია, რომ ჩვენი თორნიკე უნდა იყოს)))) მგონია რაა დახლოებით ვხვდები)) განაგრძე და ასეთი პატარა თავის დადება აღარ გაბედო რააა, მოვკვდი ეს ქალი,შემდეგ თავამდე ნერწყვები დამახრჩობს მე სხვა თუ არაფერი....

მოწმეთა საყურაფღებოდ დააფიქსირეთ მერამდენე მუქარაა ამ კვირაში.
მიხარია საყვარელო ასე რომ მოგწონს ეს ისტორია და გულშემატკივრობ. დანარჩენ ისტორიებზეც ვნახულობ შენს კომენტარებს და სიხარულით ვივსები. მადლობა რომ მხარს მიჭერ. ჩემთვის ეს ძალიან მნიშვნელოვანია.

Firefly
ალექსანდრეე მგონია ალბათ ასე ცდილობს გააგებინოს როგორ სოტუაციაში იყო თვითონ როცა იგივე დაემართა რაც თეოს...
ავირიე რაა...
გელოდები

კარგი საყვარელო ვეცდები ისე ჩავხლართო ყველაფერი ტომ ვარაუდის გამოთქმაც ვერ შეძლო :)))

Guest ketu
აუ აქ გა ჩერება შეიძლებოდა??? უჰ დავილიე რა.... ისე ვარ ამ ამბავში რომ ერთი საათი მაინც მჭირდება გონზე მოვიდე. კარგი რა. მაგრამ იცი რა კარგი ხარ მალ მალე რომ დებ? აი ძაან მაგარი...სუპერ

მადლობა ქეთუ. ვეცდეები დღესაც გაგახარო:*

lalita
ცოტა გაადიდე თავები ასე მოკლე რა არი .

ლალიტააა...ვეცდები :)

natali7777
რათქმაუნდა არა აქ არცერთს გამართლება და ამ ჩიხიდან გელოდები ძვირფასო როგორ გამოიყვან ამათ.მადლობა..

მიხარია რომ მელოდები:* მაგრამ გამოსვლის რა გითხრა. ჯერ არ ვგეგმავ მაგას.

Guest Liza
სად გაწყვიტე

დაგვზაფრე:D

:))) არ მინდოდა, ძალით არ მიქნია :)))

Chirveuli
მაქსიმალურად გავწელე წაკითხვის დრო, თითქოს ამით თავის მოცულობას გავზრდიდი ))) თეონას თავში გაჩენილი აზრი უკვე მომწონს, ვფიქრობ, ამ ღალატით ალექსანდრე-თეონას წყვილს შანსი მიეცი..ახლა ორივე მხარეს აქვს გასააზრებელი, დასავიწყებელი და საპატიებელი დანაშაული. იქნებ უარეს განცდებშიც იყო ალექსანდრე, მისთვის ოჯახი იდო სასწორზე..სწორედ ამიტომ მაინტერესებს ალექსანდრეს ვრცელი მონოლოგი.
ხო კიდევ თორნიკეს მხარდამჭერებისთვის სულაც არ უნდა იყოს სასიხარულო ფაქტი თორნიკე თუ აღმოჩნდა ის უცნობი (რაც შეუძლებლად მიმაჩნია, რატომღაც) ამით საბოლოო წერტილი დაესმება თორნიკე-თეონას წყვილს, რადგან მისი სიმთვრალის გამოყენებას თორნიკეს არაფრით აპატიებს თეონა, აი ალექსანდრეს კი ძნელად თუმცა სხვა ფაქტორების გათვალისწინებით გაუგებს, იმედია))

ჩემო ჭკვიანო და ერთგულო. მიხარია შენი კომენტარების წაკითხვა. მომწონს შენი დამოკიდებულება და აზროვნება. ვეცდები დღესაც დავდო თავი და ველი თქვენს სიბრძნეს. მადლობ რომ კითხულობ

tamuna lobjaidze
ძალიან საინტერესოდ განვითარდა მოვლენები, რასაც არ ველოდი მაგრამ მომწონს smiley 100%-ით ვარ დარწმუნებული რომ ალექსანდრეა. მართალი გიტხრა ძალიან ვიხალისე ბოლო ორი თავის კითხვისას და მოუთმენლად ველი მომდევნო თავს. kissing_heart

ეხ თამუნია, თამუნია. ძალიან დამაკლდა შენი აზრები და მომავლის გათვლები. წინა თავზე რაღაც სასწაულ კომენტარს ველოდი შენგან. მაგრამ? გაგებუტე

Ketis
Ar minda ro qmari ikossss minda tornikeikoss da mastan darches bednieradddd ai ikneb dado ra gagrdzeleba

ვეცდები ჩემო კარგო.

სად არიან ჩემი ანა და თუთა?



mapatie sayvarelo da ar gamebuto. gamovasworeb aucileblad

 


№12 სტუმარი eto

ალექსანდრეე მგონია ალბათ ასე ცდილობს გააგებინოს როგორ სოტუაციაში იყო თვითონ როცა იგივე დაემართა რაც თეოს...mec amas vpiqrob male dade axali tavii <3

qmarze ambobda mogalateao da tviton ra gamodis... tu tornike agmochndeba is vistanac game gaatara sashineleba iqneba mkitxvelebo tqven xvdebit avtors ras eubnebit rom isic bozivit moiqca am saqcielit tu is ucnobi tornike agmochndeba imedia avtori gaitvaliswinebs amas da es bichi aleqsandre agmochndeba didid imedi maqvs

 


№13  offline წევრი თუთა პირველი

თუთაც მოვიდა ოღონდ სიცხიანი და ზედმეტად მისუსტებული ((((
ერთი რაღაცის თქმა მინდა თუ შეიძლება რაღა თქმა უნდა ))))))
ალბათ ორიგინალური არ ვიქნები თუ ვიტყვი, რომ ცხოვრება საშინლად რთული რამეაა, არავინ იცის ვის რა გამოცდა ელოდება წინ და ვინ როგორ გადალახავს ამ ეტაპს, ამიტომ შეუძლებელია გადაჭრით რაიმეს მტკიცებას მოყვე. ამ ისტორიაში მთავარი მე ის კი არ მგონია თეონა ვისთან ერთად დარჩება საბოლოოდ, ჩემთვის მნოშვნელოვანია ის თუ როგორ განვითარდება თეონა როგორც ადამიანი, ქალი, დედა და გახდება ძლიერი, დამოუკიდებელი ინდივიდი. რა მნიშვნელობა აქვს ალექსანდესგან თორნიკესთან გადაინაცვლებს თუ ვინმე სხვასთან? მთავაია იმას მიხვდეს და ისე გაძლიერდეს რომ არავისზე დამოკიდებულება არ ჭირდებოდეს და ამასაც რომ დავანებოთ თავი ცოტა არარეალური და არასერიოზული მგონია,ქალისგან რომელსაც ათი წელი ქმარი თავდავიწყებით უყვარს, ასე ერთბაშად სხვაზე ფიქრი, ღალატში მთავარი ის კი არ არის ვინ ვისთან რამდენჯერ დაწვება, მთავარია ეგ აზრი გულში და ტვინში არ გაივლო, როგორც კი ფიქრს დაიწყებ აი სწორედ ეს არის პირველი ღალატი, თორემ სექსს ბევრი რაფერი სჭირდება.
ეს ისე ზოგადად და რაც ეხება ისტორიას, როგორც კი ალექსანდრეს აზრებს გავიგებ ალბათ უფრო კონკრეტულად შევძლებ დასკვნების გაკეთებას.
საშინლად არ ვემხრობი ასე სწორხაზოვან მოსაზრებებს, რომ ან ერთია მაინცდამაინც ცუდი, ან მეორე ამ ისტორიაში, ისევე როგორც ცხოვრებაში, მე სრულყოფილ პერსონაჟებს ვერ ვხედავ და სწორედ ეს ცხოვრებისეულობა მომწონს, ამიტომ ველი ყველანაირ დასასრულს, მაგრამ მაინც, მიუხედავად ღალატისა, ალექსანდრესთან მინდა რომ დარჩეს, ოღონდ გააჩნია მის გრძნობებს და მას თუ რამდნად აცნობიერებს თავის საქციელს და აქ მხოლოდ ღალატზე არ მაქვს საუბარი, უფრო მეტად მის დამოკიდებულებას ვგულისხმობ თეონას მიმართ, მაგრამ ამის მისაღწევად ისევ თეონა უნდა შეიცვალოს... მოკლედ, სალი ეცადე რა, რომ მათ აზრებს და განცდებს ჩაუღრმავდე, მათი გულწრფელი დიალოგის წაკითხვა ძალიან საინტერესო იქნება, ოღონდ ნიშნის მოგებით საუბარი არა, აი ისეთი ორვემ რო თავისი სათქმელი თქვას ისეთი თავიანთ გრძნობებს ერთმანეთთან რომ ბოლომდე გააშიშვლებენ. :****
მოოკლედ მოლოდიინი დიდი მაქვს და აბა შენ იციი წარმატებებიი <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent