შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიმართლის დრო 7 თავი


20-01-2017, 21:04
ავტორი zia-maria
ნანახია 2 149

ძალიან ჰგავს ქართველი კაცი და ვაზი ერთმანეთს, სადაც არ უნდა წავიდეს ქართველი ყველგან ეჩვევა გაჭირვებას, მაგრამ თავის გემოს არ კარგავს. იციან ორივემ, ვაზმაც და კაცმაც, რომ ,,გემოს''დაკარგვას კაცობაც და ვაზობაც დაეკარგებათ. ამიტომაც ასე ჩახლართულები მოჰყვებიან ერთმანეთს საუკუნეების მანძილზე.
ბექას განსაკუთრებით უყვარს თბილისი, თავისუფალ დროს, გული მუდამ თბილისისკენ მიუწევს.ვერ ძლებდა სხვის მიწაზე, სხვის ქვეყანაში. რამოდენიმე თვე და ის უკვე, თბილიში იყო. მის საძინებელს დიდი აივანი აქვს და ის ამ აივანზე ეჩურჩულება მთვარეს. ვინ იცის რას, ვინ გაიგებს მისი გულის ტკივილს, რას თხოვს და რას ევედრება. ხან თვალცრემლიანი და ხან მოგონებების ღიმილით, ოდნავ გახსნილი ბაგით. მთელი გრძნობით უყვარდა ეს სახლი და ეს აივანი. დარდად აქვს გულზე დაფენილი მისი წარსული და ის მხოლოდ მის ფიქრებში აცოცხლებს,მისთვის დაკარგულ დროს.დაღლილი გულით ებრძვის სულის სიმარტოვეს და თანდათან სხეულზე შემოადნა ეს ტკივილიანი წლები. ხედავს აივანიდან წვიმის წვეთები როგორ ხაზავს მინას ღარებად და უნებურად ისევ ჰორიზონტს გახედა, ფინჯანში ჩარჩენილი შეგრილებული სითხე შესვა და ნაღვლიანად ჩაილაპარაკა.
---უშენოდ, არც შემოდგომის წვიმას არააქვს ხიბლი, რომელიც შეყვითლებული ფოთლებს წკაპუნით ეცემა და ფანჯრის მინებს ცრემლებივით ღარავს ხაზები. არც ჩემს სიცოცხლეს აქვს აზრი ბარბარე. მითუმეტეს ახლა ამ ბოლოს შენთან შეხვედრისას, რომელმაც დამარწმუნა ისევ შენს სიყვარულში. როგორც ჩემი გრძნობაა ძლიერი შენს მიმართ, ასევეა ჩემს მიმართ შენში ეს გრძნობა. ჩაიცვა,მოემზადა და მდუმარედ გაიხურა სახლის კარები. ყველაზე ადრე მივიდა კომპანიაში და ისე გაერთო მუშაობაში ვერც კი გაიგო, დრო როგორ გასულიყო. მყუდროება კარებზე კაკუნმა დაურღვია.
---შეიძლება?
---მობრძანდით. მტკიცე იყო ბექას ხმა.
---გამარჯობათ, თქვენთან პარტნიორობა მინდა. თავი ასწია და მის წინ მომღიმარი ერეკლე იდგა.
---ერეკლე?როგორ გამახარე.
---შენ ვერ წარმოიდგენ, მე როგორ გამიხარდა შენი საბოლოოდ აქ დაბრუნება ბექა.
---შეიძლება? ორივემ კარებისკენ მიიხედა და ბექამ სტუმარი შემოიპატიჟა.
---მობრძანდით. ხმა დაიბოხა ბექამ.კაბინეტში სათვალეებიანი და თმაში ალაგ-ალაგ ჭაღარა შერეული მამაკაცი შემოვიდა. ბექამ ვერ იცნო, მამაკაცი კი ღიმილით უცქერდა ბექას. შემდეგ სათვალეები მოიხსნა. ბექამ სერიოზული სახით უცქირა მამაკაცს და შემდეგ ღიმილით დაარტყა ხელი მაგიდაზე და უთხრა.
---ჩემი ყველაზე დიდი მტრის, ჩემი აუტანელი სიდედრის ნახვას ვიფიქრებდი აქ ახლა და შენს ნახვას ნამდვილად არა. რა სიურპრიზია დღეს, ასე ორივემ ერთად რომ მომინახულეთ. სკოლის მეგობრები ერთმანეთს გადაეხვია და ძველი დრო გაიხსენეს, ბავშვობის დროინდელი ამბებით.. მოიცადეთ,აქ როგორ მოხვდით ასე ერთად, მოლაპარაკებული იყავით?
---არა ბავშვობიდან აქა ვზივართ. უთხრა ორივემ ერთ ხმად და სამივემ გულიანად გაიცინა.
---რას შვრები,როგორ ხარ.კითხა ბექამ ლევანს.
---რა ვიცი,რა გითხრა.ჩემი კუჭი წამლების შემნახველ ყუთად გადაიქცა.
---რამ გამოგაშტერა ექიმთან მიდი.ხმა დაისერიოზულა ბექამ. თან წარბები შეუყარა ისე,როგორც ადრე.
---აუ ეს ისევ ისეთი უჟმურია, ნახე როგორ მიყურებს?
---მე არ ვიცი შაბათ დღეს ვიკრიბებით თქვა ერეკლემ და ორივეს გადახედა ღიმილით.
---გინდა შენს გვერდით, რომ ვიყო სიხარულო? სიცილით უთხრა ბექამ. ერეკლემ ახლოს მიიწია და უთხრა ვნებიანი ხმით.
---რატომაც არა, მინდებხარ ჩემს გვერდით ჩემო ბიჭო. თქვა ერეკლემ და გულიანად გადაიხარხარა.
---უუუხ, რამდენი ხანია ასე კარგად არ ვყოფილვარ, რა კარგია ყოველდღიური შემოსავალი სახლიდან გაუსვლელად რომ შემოგდიოდეს? თქვა ლევანმა.
---აუფ,შენ მთვარეზე გაფრენაც ხომ არ გინდა?გაეღიმა ერეკლეს და შემდეგ ბექას მიუბრუნდა. მეგონა შემეხმიანებოდი, გელოდებოდი ბექა. მიხვდა ბექა რატომაც ელოდებოდა.
---რა უნდა მეთქვა ერეკლე, რომ ჩემს ცხოვრებაში დიდი გამოუსწორებელი შეცდომა დავუშვი? ამის შეხსენება განა მჭირდება? მეც კარგად მახსოვს.რაც ბარბარე წავიდა 4 თვე გავიდა და 4 დღე არ მექნება წესიერად ,რომ დამეძინოს,მე დავაშავე და მევე ვიტანჯები.
---იცი? ამ დღეებში ჩამოდის. თქვა ერეკლემ და ბექას შეხედა უნებურად, რომელსაც ფერებმა გადაუარა სახეზე და ფინჯანი რომელიც ხელში ეჭირა აუკანკალდა, უეცრად ვერ დაიმორჩილა ხელი და ქათქათა პერანგზე ყავისფერი სითხე გადაისხა.
---რა ხდება, რა გემართება.უთხრა გაკვირვებულმა ლექსომ.
---არაფერი,ისე უნებურად. დაბნეულად უპასუხა ბექამ. შემდეგ ისევ იქვე მშვიდად მჯდარ ერეკლეს შეხედა და უთხრა.
---მართლა ჩამოდის? ქმარიც და შვილიც მოყავს?
---ქმარი არ ვიცი ბექა და შვილი კი მოყავს და მგონი საბოლოოდ მოდის, იქეთ აღარ უნდა წასვლა.
---რატომ?
---იმიტომ რომ დაიღალა მარტო ცხოვრებით და უნდა ცხოვრება თავიდან,ახალი ფურცლიდან დაიწყოს.
---გასაგებია. როდის ელაპარაკე ბოლოს,ეს ზუსტი ინფორმაციაა და აწი,არაფერი არ შეიცვლება?
---ორი დღის უკან ვილაპარაკეთ და ჯერ-ჯერობით, ყველაფერი ისეა,როგორც თქვა.
---კარგი,ერეკლე იცოდი რომ ბარბარეს............... ბექას საუბარი ერეკლეს ამღერებულმა ტელეფონმა შეაწყვეტინა. ტელეფონს დახედა და ბექას ანიშნა თითით გაჩუმდიო, ბექამ კი ანიშნა ხმამაღალზე ჩაერთო ტელეფონი.
---გისმენ ბარბი რამე შეიცვალა?
---არა ერეკლე ჯერ-ჯერობით ცვლილებები არ არის, შენ რა ქენი, რამე გაარკვიე?
---მოდიხართ უკვე? ან რამდენ ხანში წამოხვალთ, ზუსტად რომ ვიცოდე.
---ერეკლეეეეეეეე გინდა თავი მომაკვლევინო? თუ არ გაინძერი დროზე, იცოდე ჩემს სტუმარს სახლში შემოგისახლებ. ერეკლეს გაეცინა და უთხრა.
---ალბად ბედი მიგზავნის და უარს როგორ ვეტყვი, ბედნიერებას ბაბალე.
---ნუ მეძახი ბაბალეს და ნუ იცი ხანდახან, ნერვების კიბოდ გადაქცევა შენ.
---ნუ მომაკვლევინებ თავს, მითხარი რამდენ ხანში ჩამოდიხართ, ნუ მიშლი ნერვებს გოგო.
---ერთ კვირაში ვარ მანდ და ირას სახლი უნდა დახვდეს ნაყიდი, ხოდა კიდე ნერვების მოშლა მაშინ ნახე შენ. ვოტ ტაკ. გაეცინათ ბარბარეს ნათქვამ ნათქვამ ბოლო სიტყვებზე და ბექამ ღიმილით გააქნია თავი.
---ვა,ვა,ვა,ვააა. რუსის ნაშები მოგყავს ჩვენთვის? გოგო რუსები არიან?
---ქართველები არიან და ნუ ყვირიხარ.
---შენ ამაყვირე, ისე არ მითხარი აბა სიმართლე,ვერ დაგაცდენინე. ისევ ისეთი წუნკალა ხარ, როგორც ბავშვობაში.
---შენ კი ისევ, ისეთი ნერვების კიბო ხარ, როგორც ადრე. სად ბრძანდები ახლა.იქნებ და ხელს გიშლი არ მომაქოქოლოს ვნება აღზნებულმა ვინმემ. გადაიკისკისა ბარბიმ.
---ნუ გეშინია, არავინ არ მოგაქოქოლებს, ლევანთან ერთად ვარ. ბექამ ხელით ანიშნა არ მამხილო აქ თუ ვარო.
---უუუუჰ ლეუშ? შენც მანდ ხარ? რა ქნა ტკივილებმა გაგიჩერდა, თუ ისევ დასრიალებს ტროლეიბუსივით? ერეკლემ ხმამაღლა გაიცინა გულიანად და ლევანიმ კი ბარბის შეუღრინა
.---ენის წვერი წაგეჭრება იცოდე ბაბილინა.
---ენის წვერს არა უშავს, მთლად ვერ შეველევი ლეუშ.
---ჩამოდი, ჩამოდი და ერთად ჩავუჯდეთ. ბექამ მითხრა, გავიგე ბარბის მოზრდილი ვაჟკაცი ყოლია და უნდა გავიცნო და ჩვენებურად გამოვზარდოთო, თან კაცობა ვასწავლოთო. ლევანმა ბექას გახედა და ენა გამოუყო გასაბრაზებლად. ბექამ კი ხელით ანიშნა, შენ ვერ ხარ კარგადო.
---ლეუშ ჯერ ბატონმა ბაქარმა თავად ისწავლოს კაცობა და შემდეგ დადგეს სხვების აღმზრდელად. ბექას თავზე შემოეწყო ხელები და ისე ისმენდა ბარბის საუბარს.
---ბარბი რამდენი წლისაა შენი შვილი?
---სულ მალე 9 წლის გახდება, რატომ მეკითხები?კარგი მე წავედი და იმედია მალე გნახავთ ბიჭებო.
ბარბის ხმა შეწყდა და ორივე ბექას მიაჩერდა.ბექა კი ხან ერთს მიჩერებოდა და ხან მეორეს.
--რა გემართება ბექა. როგორ ბედნიერადაც არ უნდა მომაჩვენო თავი, ბარბის ხსენება და მისი ხმის გაგონება, შენში ცვლილებებს გადმოსცემს.ყოველთვის როცა მოგონებებს გადახედავ და ძველ დროზე დაიწყებ ფიქრებს,გულის სიღრმეში ჩაიხედე რამეს ხომ არ ნანობ. მე კარგად ვხვდები,რომ ის დრო გენატრება, მაგრამ ისიც კარგად ვიცი,რომ ამას არასოდეს არ აღიარებ არც ახლა და არც ადრე გითქვამს, როცა ძალიან მნიშვნელოვანი იყო შენი სიტყვის თქმა.ასე უსიტყვოდ, ასე ჩუმად როდემდე გინდა რომ იყო ბექა. შენ, ჩვენნაირად ვერავინი ვერ გაგიგებს.ვიცი რომ ბარბი დღემდე გიყვარს, ამაში შეკრებაზე რომ ვიყავით,იმ ღამით დავრწმუნდი. შეიძლება ფიზიკურად ბარბიზე უკეთესი მეუღლე გყავს სახლში, მაგრამ ბარბისნაირად ის ვერასოდეს ვერ შეგიყვარებს. ბარბარეს ნაირი ის არასოდეს არ იქნება, ვერ იქნება რადგან, მას რომ შეუძლია, ის ვერასოდეს ვერ შეძლებს იმდენს. არ გიყვარს ნათია მასაც ტანჯავ და თავსაც იტანჯავ, ისე არ გააკეთო სადმე შემთხვევით შეხვედრისას შენზე რომ თქვას, ,, უკაცრავად ვერ გიცანით, რადგან თქვენ ჩემი მწარე წარსული ხართ, მე გადავიღალე წასრსულზე ფიქრითდა ახლა ტკბილ მომავას ვეძებო''. ერეკლეს საუბარი უკვე ყვირილში გადაუვიდა,თავს ვეღარ აკონტროლებდა.
---შენ რა თქვი ახლა ხვდები? წყნარად,მაგრამ გაოცებულმა შეეკითხა ბექამ.
---რა ვთქვი ისეთი,რაც აქამდე არ იცოდი ბექა. უეცრად იფეთქა ერეკლემ და ჯიქურ ჩააჩერდა თვალებში.
---მე თუ ვუყვარვარ დღემდე, მისი შვილი თითქმის ცხრა წლის არის ერეკლე. ხედავ ბარბის რამხელა შვილი ყავს?ესაა მისი სიყვარული? კარგი სიყვარული კი ცოდნია ქალბატონს. კიდევ მქონდა რაღაც ეჭვები, მაგრამ ფოტოები აქვს ქმარ-შვილის ტელეფონში. ერეკლემ და ლევანმა ერთმანეთს შეხედეს გაოცებულებმა, რადგან ეს ბარბის არ უთქვია მათთვის.
---როდის განახა, როდის იყავი მასთან, ბარბარე როდის ნახე, მარტო როდის დარჩით სალაპარაკოდ. ერთად მიაყარა ერეკლემ მისთვის საინტერესო კითხვები და პასუხს დაელოდა. ბექა მიხვდა ბიჭებმა არაფერი არ იცოდნენ იმ ღამის შესახებ და არ გათქვა იმ ღამის საიდუმლო, ამიტომ ტყუილი უცებ შეთხზა და რაც მოაფიქრდა ის თქვა.
---პრეზენტაციის საღამოს, ვერანდაზე რომ ვსაუბრობდით მაშინ მანახა დიდი სიამაყით.
---დაქლიავებული და გამოლენჩებული იდიოტი ხარ ბექა. რატომ არ დაგაინტერესა გეკითხა,რა გვარის არის მისი შვილი, ან უფრო მეტიც, მაგხელა თავი ტყუილად რომ გადგას ბეჭებზე, არც ის დაგაინტერესა რა ქვია მის შვილს? ბაქარი ქვია მას, ბა- ქა- რიიიი, შენი სახელი ბექა და ის ონიაშვილია. რომ ჩამოვა ყველაფერი იღონე და შენი საკუთრება დაიბრუნე. გვარი მიეცი ბავშვს და ბაქარ, ბაქარის ძე მესხი იქნება.ნის შენი შვილია და ცნობისთვის ბარბი არც გათხოვილა და არც არავინი ყოლია არასდროს. მთელი მისი საუკეთესო წლები ბავშვის მოანდომა და მას შეალია. დროა რომ გამოფხიზლდე, გესმის? გამოფხიზლდიიიი. ამდენი ხანი ჩუმად მჯდარი ლევანიც ალაპარაკდა და ერთ წერტილს მიშტერებულ ბექას სერიოზულად უთხრა.
---ბექა საერთოდ ასეთ თემებში ძნელია ჩაერიო, მაგრამ ბარბი უცხო არ არის არც ჩემთვის და არც ერეკლესთვის ის ჩვენი, ორივესი სულის ნაწილია.. ერეკლე რასაც გეუბნება სრული სიმართლეა. ყველაზე მნიშვნელოვანი ალბად სიყვარულის თეორია, რთულია მხოლოდ სიყვარულის უხილაობა, მაგრამ მაინც ყველაზე დიდი და მნიშვნელოვანი ადგილი უჭირავს ჩვენს ცხოვრებაში. სიყვარულია ჩვენში დიდი მოთხოვნილება, სიყვარულია ის რომ დაუფიქრებლად დათმობ საკუთარ სიცოცხლესაც კი და ვინ იცის,კიდევ რამდენი რამ შეიძლება გაგაკეთებინოს სიყვარულმა.საბოლოო აზრი კი ერთია, ჩვენი არსებობის უმთავრესი მიზეზი და მიზანი და შენ გეკითხები,გამაგებინე რა შეგიძლია გააკეთო ამ შენი ფარული სიყვარულისთვის. წლებია ჩუმად ხარ და ახლა ასეთი მნიშვნელოვანი რამ გაიგე, არ შეიძლება ასე უმოქმედოდ იჯდე და გვერდი აუარო ამ თემას ან ყური აარიდო, ვერ იტყვი არ გამიგონია რა მითხარიო. ბექა ჩუმად იყო, ფიქრობდა და ბოლოს ჩუმად თქვა, ძლივს გასაგონი სიტყვებით.
---არავინ შეიძლება გახდეს ისეთი უცხო, როგორც ის, ვინც უწინ ასე გაგიჟებით გიყვარდა. უეცრად, წლების შემდეგ იგებ, რომ შვილი გყავს და უკვე ხვდები არსებობს მიზეზი შენი სიცოცხლის გასაგრძელებლად, რადგან დაიცვა ის სიცოცხლე, რომელიც შენს საკუთარზე ძვირფასია.
---თუ ხვდები რა ბედნიერი კაცი ხარ ბექა. ბექას გაეღიმა და ეს ღიმილი ბედნიერების ღიმილი იყო, ერეკლეს შეხედა ბედნიერი თვალებით და უთხრა.
---ერეკლე გეფიცები, ჩემი შვილის გამო, ქვეყანას გადავიკიდებ და ვიბრძოლებ, ჩემი და მათი ბედნიერი დღეების მოსაპოვებლად. ლოდი მომხსენით გულიდან ბიჭებო, დიდი ლოდი ახლა ვიცი ვისთვის და რისთვის უნდა ვიბრძოლო ჩემი სიცოცხლის ფასად. ბარბარე, ჩემი ბარბი.
---და ჩვენი ბაბილინა.ღიმილით თქვა ლევანიმ.
---დავიბრუნებ,მოვიპოვებ მის ნდობას და ისევ დავიპყრობ მის გულს,მაგრამ უნდა დავსაჯო,მთელი ეს წლები,მთელი ეს დრო,როგორ იყო მდუმარედ.როგორ ვერ გაიგო ვერავინ,რომ მას შვილი ყავდა.
---შენ?შენ როგორ იყავი მთელი ეს წლები მდუმარედ ბექა.როგორ არ დაგცდა,ერთხელ მაინც რამე.ისე ატარე გულით ეს საიდუმლო,არც სიმთვრალეში არ წამოგცდენია.
ბექა წამოდგა,ჯიბეებში ხელი ჩაიწყო ფანჯარაში გაიხედა,შემდეგ სიგარეტს მოუკიდა და ნიკოტინი მთელი ძალით შეისრუტა. ბოლის გამოშვებასთან ერთად, თითქოს სიმძიმისგან განთავისუფლებული სულიც გამოუშვა გარეთ. ბიჭებს მოჭუტული თვალით გახედა და სევდანარევი ხმით თქვა.
---ვისთვის მეთქვა ბიჭებო.ერეკლე სადღაც გაქრა მოულოდნელად და ისე საიდუმლოდ ჩააწყნარეს ყველაფერი, ისიც ვერ გავიგე რომ ოთხი წელი ციხეში გაატარა უპატრონოდ. შენ? შენ და მე დროებით, ერთი პერიოდი ჩამოვშორდიოთ ერთმანეთს და მე სხვა ახლობელი და მით უფრო მეგობარი,როგორც თქვენ ორნი არავინი არ მყავდა. მერე კი იცი ლევან როგორი ომი გადავიტანე ამ ქორწინების ასაცილებლად, მაგრამ მაინც თავისი გაიტანეს და დავქორწინდი. ქორწინებამ კი დღემდე ტანჯვა მომიტანა მეც და ნათიასაც. ამ ქორწინებით, მხოლოდ ორივე მხარის მშობლებია ბედნიერი, მე კი მიწევს კლოუნის როლის შესრულება იქითაც და აქეთაც. თუმცა ამ ბოლო დროს, ვატყობ ჩემებს დიდ ცვლილებებს. მიხვდნენ, რომ არცერთი არ ვართ ბედნიერი და უსიყვარულოდ ცხოვრებამ არც შვილი გვაჩუქა უფალმა.
---მგონი მოვიდა ბექა ,,სიმართლის დრო''.
---ერეკლე მგონი არა, მართლა მოვიდა ,,სიმართლის დრო''. გულში არ შემიძლია შევინახო ეს დიდი სიხარული და მინდა ხმამაღლა ვიყვირო, არ ვინანებ, თუ პრესა და მედია ახალ ჭორს გაავრცელებს, არ გავჩუმდები და ხმამაღლა ამაყად თავად გავაცხადებ,რომ მე შვილი მყავს და ისიც ჩემს საყვარელ ქალთან. უკან არ დავიხევ და ბოდიშსაც მოვუხდი, მაგრამ მაპტიებს მამის გარეშე გატარებულ წლებს.
---მონატრებაზე ჩახუტებას არაფერი არ სჯობს ბექა და არასოდეს არ შეგრცხვეს ბოდიშის მოხდის. ბოდიშიც მოიხადე და შენი საკუთრება დაიბრუნე.თქვენ ერთმანეთის გარეშე ვერცერთი ვერ შეძლებთ ცხოვრების გაგრძელებას, პატარა ბექას კი მამა ჭირდება გვერდით და თქვენ ერთმანეთის სიყვარული. ჩვენ კი თქვენს გვერდით ვიქნებით და ყველა გავიხარებთ, თქვენი სიხარულით.
---მადლობა ბიჭებო, მადლობა რომ ეს ყველაფერი ასე გულახდილად და ასე პირდაპირ მითხარით. არ ვიცი დღეს რა მოხდება, ჩემს სახლში ეს ბომბი რომ გასკდება, მაგრამ ამ თემის გადადებას აღარ ვაპირებ და განქორწინების საბუთები უნდა მოვამზადო. რაც მოსახდენია ბარემ ყველაფერი ერთად მოხდეს, კმარა სიჩუმე და კმარა უთქმელობა.შ ეგეხმიანებით აუცილებლად და ჩემს სიხარულს პირველი თქვენ გაიგებთ.
სამივე გავიდნენ გარეთ და ბექა სახლში წავიდა. მის მშობლებში ბოლო დროინდელმა დანახულმა ცვლილრბებმა, დიდი იმედი დაუსახა გულში, რომ გაუგებდნენ მშობლები ამ დიდ სიხარულსაც და ტკივილსაც. დღეს აღსარების ჩაბარების დღეა, სულის გაწმენდის დღე, რათა მჩატედ იყოს მისი სული, ის ხომ დღემდე, ამ წუთებამდე უსაშველო ბინდით იყო მოცული. შენ დღეს შეავსე ჩემში ყოველი სიცარიელე და მე ვალდებული ვარ, მეც შეგივსო ეს შენი ცარიელი გულის კედლები.



№1 სტუმარი ხათი

წავიკითხე მე 7 ე თავიც და ძალიან მომეწონა.კარგად ავსებ მეგობარო.დაახლოებით ვიცი რაც იქნება მე 8ში.ვფიქრობ ბექას ოჯახის ირგვლივ იტრიალებ. პრობლემაა ისრომ მე როცა რაღაც მომწონს სწრაფად ვკითხულობ და ლოდინი რომ მიწევს ეს არ მომწონს...

 


№2  offline მოდერი zia-maria

ხათი
წავიკითხე მე 7 ე თავიც და ძალიან მომეწონა.კარგად ავსებ მეგობარო.დაახლოებით ვიცი რაც იქნება მე 8ში.ვფიქრობ ბექას ოჯახის ირგვლივ იტრიალებ. პრობლემაა ისრომ მე როცა რაღაც მომწონს სწრაფად ვკითხულობ და ლოდინი რომ მიწევს ეს არ მომწონს...

წინასწარ ვერაფერს ვერ გეტყვი,რადგან დაელოდო უნდა და თავად გეტყვის მე-8-ე თავი მის სათქმელს. blush მე კი მადლობას გიხდი ამ გულთბილობისა და გულწრფელობისათვის. kissing_heart

 


№3  offline აქტიური მკითხველი lalita

ძალიან საინტერესოა , მაგრამ მე პირადად ბაქარის ემოცია დამაკლდა.
უფრო მეტ ემოციას მოველოდი მისგან. არ დააგვიანო.

 


№4  offline მოდერი zia-maria

lalita
ძალიან საინტერესოა , მაგრამ მე პირადად ბაქარის ემოცია დამაკლდა.
უფრო მეტ ემოციას მოველოდი მისგან. არ დააგვიანო.

blush მადლობა ლალიტა საყვარელო. kissing_heart

 


№5 სტუმარი marina

zalian zalian azarthi var.kargia bakarim rom gaigo simartle.exla velodebit uketes hedegs bakarisgan.aba hen isi nu daagvianeb gansdebhi vart.sarmatebebiii

 


№6  offline მოდერი zia-maria

marina
zalian zalian azarthi var.kargia bakarim rom gaigo simartle.exla velodebit uketes hedegs bakarisgan.aba hen isi nu daagvianeb gansdebhi vart.sarmatebebiii

მადლობა მარინა დეიდა,მაბედნიერებ და მათბობ შენი სითბოთი. kissing_heart

 


№7 სტუმარი დალი

რამდენ დარდს უძლებს გული და რამდენ ცრემლებს მალავს... რამდენ სიყვარულს იტევს, რამდენ ჭრილობას ფარავს... ხან ლოდი აწევს მძიმე... ხან სიყვარულით დნება... ხან სიკვდილამდე აღწევს... მაგრამ არასდროს კვდება...

 


№8  offline მოდერი zia-maria

დალი
რამდენ დარდს უძლებს გული და რამდენ ცრემლებს მალავს... რამდენ სიყვარულს იტევს, რამდენ ჭრილობას ფარავს... ხან ლოდი აწევს მძიმე... ხან სიყვარულით დნება... ხან სიკვდილამდე აღწევს... მაგრამ არასდროს კვდება...

relaxed საოცარი სიტყვებია დალი დეიდა და მართლაც რომ ასეა,რამდენ რამეს უძლებს ეს დალოცვილი გრძნობა.ღირს ტანჯვად და რა ბედნიერებაა, ბოლოს შენს გვერდით რომ გყავს მოპოვებული შენი სიყვარული,ვისთვისაც იბრძოლე და ეწამე ამდენი. kissing_heart kissing_heart მადლობა რომ არსებობთ, თქვენ ჩემთვის ფასდაუდებელი ადამიანი ხართ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent