შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მიყვარხარ (თავი2)


21-01-2017, 12:05
ავტორი Marianas statusebi
ნანახია 1 395

ჩემო საყვარელო ნიტა,შენ ძალიან კარგად იცი თუ როგორ მიყვარხარ.შენც და ჩვენი მეგობრებიც ძალიან მიყვარხართ მაგრამ თქვენთან ერთად მე ვეღარ დავრჩები.ერთ სადუმლოს ამ წერილის მეშვეობით გაგიმხელთ.მე უკვე დიდი ხანია რაც იკა მიყვარს.შემიყვარდა ხოო მაგრამ არ გითხარით.მეშინოდა ვიფიქრე რომ სხვანაირად გამიგებდით რადგან ის ხომ ჩვენი ბავშვობის მეგობარია.როცა გავიგე რომ იკას შენ უყვარხარ გული დამწყდა.აქამდე იმედი მქონდა რომ რამე შანსი გამოჩნდებოდა და იკას ყველაფერს ვეტყოდი და ჩვენ ერთად ვიქნებოდით.მაგრამ იმის შემდეგ როცა შენ გვითხარი რომ იკა შენც გიყვარს მაშინ მივხვდი რომ აღარანაირი იმედი აღარ უნდა მქონოდა.ხოო, სიმართლეს გეტყვი არგამიხარდა რომ შენდა იკა ერთად ხართ.მთელი 5 წელი მიყვარდა იკა.სულ მაგაზე ფიქრში ვატარებდი დროს მაგრამ ამას არ ვიმჩნევდი.ახლა ვფიქრობ იქნებ ჯობდა რომ იკასთვის ეს ადრე მეთქვა მაგრამ რავუყო ვერაფერს შევცვლი.ნიტა მე დაშენ ბავშობიდან ერთად ვართ და ხომიცი რომ ძალიან ძალიან მიყვარხარ.მინდა რომ ოცნება რომელიც მე ვერ ავისრულე შენ და იკამ აისრულოთ.მინდა რომ სულ ბედნიერები იყოთ.იმიტომ წავედი რომ უბრალოდ არმინდოდა თქვენთვის მეყურა და თავი ისე მომეჩვენებინა ვითომ არაფერი მომხდარა.მე ამას ვერშევძლებდი.იმედია როდესმე კიდევ გნახავთ ყველას,ძალიან მიყვარხართ და მომენატრებით.

წერილი დავკეცე და ტირილი დავიწყე.


- ეს რომ ქეთას ჩემთვის აქამდე ეთქვა გეფიცებით იკას არშევიყვარებდი (მე)
- კარგი დაწყნარდი ნიტა რაშენი ბრალია (ტასო)
- არა ეს როგორ გააკეთა ესეთი რაღაც რატომ დაგვიმალა (ნინი)
- კარგით გოგოებო დამშვიდდით,ყველაფერი კარგად იქნება.(იკა)
- იკა რა დამამშვიდებს შენს გამო საუკეთესო მეგობარი დავკარგე. (მე)
- ჩემს გამოო.ნიტა მე რაშუაში ვარ მე ქეთა საერთოდ არმყვარებია მე შენ მიყვარდი და მიყვარხარ.რა ჩემი ბრალია თუ მე და შენ ერთად ყოფნა გვიწერია.(იკა)
- ხო შენი ბრალია.შენმა სიყვარულმა დამაბრმავა და იმასაც ვერ ვხვდებოდი რომ ყოველდღე ჩემი საუკეთესო მეგობარი შენზე ფიქრობდა,ყოველთვის შენზე ლაპარაკობდა,და როცა მე ვუთხარი რომ იკა მიყვარს მეთქი სიხარული საერთოდ ვერშევატყეე.როგორ ვერმივხვდი დებილი ვარ დებილი.... (ნიტა)
- ნიტა კარგი გთხოოვ დაწყნარდი შენ არაფერ შუაში ხარ ქეთას რო აქამდე გაემხილა ჩვენთვის ეს სადუმლო ესე არ მოხდებოდა.დაველეპარაკებოდით და მერე გადაწყდებოდა ყველაფერი. (ნინი)
- კარგი რაა ნიინ.წარმოიდგინე მის გარეშე როგორ ვიქნებით.არცკი ვიცით სადარის და ეხლა როგორააა (მე)
- ნიტა მომისმინე არც ჩემი და არც შენი ბრალი არარის ის რომ ერთმანეთი გვიყვარს.ქეთას რომ ეთქვა მიყვარხარო მე მაინც შენ მეყვარებოდი და მისი სიტყვა ვერაფერს შეცვლიდა.ქეთა ძალიან მიყვარს როგორც საუკეთესო მეგოარი და როგორც ჩემი და. (იკა)
- მე სახლში მივდივარ.იკა ჯობს რომ ცოტახანი აღარც დამირეკო და აღარც შემხვდე.ნინი შენც გეუბნევი მე შენს სახლში ალბათ დიდიხანი ვეღარ მოვალ მომიწევს იკა დავივიწყო. (მე)
- რაა შენ გაგიჟდიიი (ნინი)
- არა ნიინ არ გავგიჟებულვარ უბრალოდ საჭიროება მოითხოვს ასე. (მე)
- კარგი დაანებე თავი წავიდეს. (იკა)
- მშვიდობით იკა(მე)
- ნუ მემშვიდობები ჩვენ კიდევ ვნახავთ ერთმანეთს.(იკა)


მეორე დღეს,ძალიან ცუდად ვიყავი.კარზე კაკუნია და ტასო და ნინა მოვიდნენ.


- ნიტ როგორ ხარ? (ტასო)
- როგორ უნდა ვიყო (მე)
- კარგი ნიტა გთხოოვ მოდი დავჯდეთ და ვილაპარაკოთ რაა.(ნინი)


- მისმინე,ვხვდები რომ ძალიან ცუდ მდგობარეობაში ხარ.ჩვენი ქეთა წავიდა,იკას დაემშვიდობე.მაგრამ გთხოვ ცოტა გონზე მოდი.იკა არაფერ შუაშია. (ნინი)
- ნიინ ვიცი მაგრამ,ჩემს თავზე ვბრაზდები როგორ ვერმივხვდი რომ ქეთას იკა უყვარდა (მე)
- კარგი რა როგორ უნდა მივმხვდარიხავით.(ტასო)
- ტასს,ნიინ დღეს დარჩიით რა ჩემთან გთხოოვთ (მე)
- კარგი დავრჩებით (ნინი,ტასო)

ნინი და ტასო ჩემთან დარჩნენ იმ ღამეს.როგორღაც შევეჩვიე იმას რომ ჩემი საუკეთესო მეგობარი და შეყვარებული ჩემგან სამუდამოდ წავიდნენ.დღითი დღე ვეჩვევი ამას.ქეთა ძალიან მენატრება მაგრამ არცკი ვიცით სადარის.იკაზე ვცდილობ საერთოდ აღარ ვიფიქრო.ისიც ცალკე იტანჯება მაგრამ ვეგუებით ამას როგორღაც.არდადეგების დროც მოვიდა.დასასვენებლად წავედით მე ნინი და ტასო.ჩამოვედით კარგად დავისვენეთ,ვცდილობდით კარგად გვემიხიარულა და ასეც მოხდა.უნივერსიტეტში სწავლა დაგვეწყო და როცა მივედით მასწავლებელმა თქვა რომ:

- ბავშვებო ჩვენთან ახალი გოგო გადმოვიდა და იმედია კარგად შეეწყობით (მასწი)
- დიახ მასს.(ბავშვები)
- ნეტა ვინარის ახალი გოგოო? (ტასო)
- ხოო მეც ძაან მაინტერესებს (ნინი)
- ხოდა დასვენებაზე გავიცნოთ (მე)

შესვენების დრო მოვიდა და გარეთ გავედით.ის გოგოც იქ იდგა.ძალიან მოგვეწონა შეხედულებით ძალიან ლამაზი იყო.მივედით.

- გამარჯობა (ნინი,მე,ტასო)
- გამარჯობაა,გიცნობთ? (გოგო)
- არა და სურვილი გვაქვს რომ გაგიცნოთ შენ ახალი ხარ ხოო? (ნინი)
- კი ახალი ვარ. მე ნუცა ვარ. (გოგო)
- სასიამოვნოა. მე ნინი (ნინი)
- მე ტასო ვარ (ტასო)
- მე ნიტა (მე)
- ჩემთვისაც ძალიან სასიამოვნოა თქვენი გაცნობა ძალიან კარგი გოგოები ხართ.(ნუცა)
- მადლოობ(ჩვენ)
- გოგოებო უფრო კარგად რომ გავიცნოთ ერთმანეთი კაფეში ყავა ხომ არდაგველია? (ნუცა)
- კარგი აზრიაა (ნინი)
- კარგი მაშინ წავიდეთ (ტასო)

კაფეში წავედით ყავა დავლიეთ.რაღაცეებზე ვიჭორავეთ.აღმოჩნდა რომ ნუცას საუკეთესო მეგობარი არ ყოლია და მან შემოგვთავაზა რომ კარგი მეგობრები გავმხდარიყავით.უარი ვერ ვუთხარით და დავთანხმდით.იმ დღიდან უკვე 1 წელი გავიდა და დღემდე კარგი მეგობრები ვართ.
ორ დღეში ნუცას დაბადების დღე აქვს ამიტომ დაქალები ვემზადებით.საჩუქარი უკვე ვუყიდეთ. და აი მისი დაბადების დღეც მოვიდა.ლამაზად ჩავიცვით და ნუცასთან მივედით.


- ნუუც გილოცაავთ (ნინი.ტასო,მე)
- მადლობთ გოგოებო მოდით (ნუცა)
- რამდენი სტუმარი გყოლია (ტასო)
- ჰოო.დღეს ჩემი მეგობარი ჩამოდის ჩემს დაბადების დღეზე რაც აქ გადმოვედი მის მერე არმინახავს. (ნუცა)
- ანუ 1 წელიი (მე)
- კიი და ძალიან მომენატრა (ნუცა)
- 1 წელი ძალიან ცოტაა მონატრებისთვის. (მე)
- რააა? (ნუცა)
- არაფერი ნუცა დაივიწყე (ტასო)
- აა კარგი (ნუცა)

კარგად გავერთეთ,ვიმხიარულეთ.და კარზე კაკუნის ხმა გაისმა.ნუცა გაიქცა ჩემი გოგო მოვიდაოო ჩვენ გაგვიხარდა ესეთი ბედნიერი რო დავინახეთ ჩვენი საუკეთესო მეგობარი.ის გოგო შემოვიდა.ჩვენ სასმელს ვსვამდით და არ დაგვინახია. ცოტახანში ნუცა მოვიდა ჩვენთან და გვითხრა რომ თავისი მეგობარი უნდა გაეცნო.

- გოგოებოოოო (ნუცა)
- გისმენთ (ტასო,მე,ნინი)
- ეს ჩემი მეგობარია რომ გეუბნეოდით ქეთა ქვია (ნუცა)

წუთიერმა დუმილმა ჩამოისადგურა.ეს ის ქეთაა ჩვენი ქეთა რომელიც 6 წელია არ გვინახავს,არვიცოდით სად იყო როგორ იყო.და როცა ერთმანეთი დავინახეთ ოთხივეს ტირილი აგვიტყდა.მაგრამ ვერმიხვდნენ სხვენი და ვერც ნუცა თუ რატომ ვტიროდით.


- ვაიმეე ქეთა როგორ მომენატრე 1 წელი უშენოდ ძალიან საშინელება იყო (ნუცა)
- 6 წელი (მე)
- რა 6 წელი ნიტა? (ნუცა)
- 6 წელი გავძელით,გვენატრებოდა,გვიყვარდა,არვიცოდით როგორ იყო სად იყო,ეს 6 წელი სულ მასზე ფიქრში გავატარეთ. ნუცა დამიჯერე 1 წელი მონატრებისთვის ძალიან ცოტაა.შენ იმას ვერ გაუძელი და ვერ შეძელი რომ 1 წელი არნახე შენი მეგობარი,მაგრამ ჩვენ ამას 6 წელი ვითმენდით და ვუძლებდით. (მე)
- ყველაზე საშინელი 6 წელი იყო მის გარეშე.ასეთი წლები მე ჯერ არასდროს მქონია.სულ მონატრებაში ვცხოვრობდით ამ 6 წლის მანძილზე. (ნინი)
- 6 წლის მანძილზე სულ მასზე ფიქრში ვატარებდით ტუ როგორ იყო.ცოცხალი იყო თუ მკვდარი და დაგვიბრუნდებოდა თუარა ოდესმე. (ტასო)

- მოიცა რახდება ვერაფერს მივხვდი (ნუცა)

- ეს 6 წელი ჩემთვისაც ძალიან მძიმე იყო.უთქვენოდ ვერვძლებდი.სულ თქვენზე ვფიქრობდი.მაპატიეთ,ესე არუნდა გამეკეთებინა,იმ ამბის მერე ჩემი საუკეთესო მეგობრები არუნდა დამეტოვებინა.ყველაზე ძვირფასი ადამიანები რომლებიც ბავშვობიდან ერთად ვართ.ნუცა რომ არა ამ ტკივილს ვერგავუძლებდი მან გადამატანინა ყველაფერი.მეშინოდა აქ ჩამოსვლა მაგრამ გავბედე და ჩამოვედი.მართლა არვიცოდი თუ თქვენც ნუცას მეგობრები გახდით. ეს ყველაფერი ნუცას დამსახურებაა რომ დღეს ჩვენ ისევ ერთად ვართ და ერთმანეთის წინ ვდგავართ.(ქეთა)

და ამ სიტყვების შემდეგ ატირებულები ჩავეხუტეთ ერთმანეთს.ნუცასაც ყველაფერი ვუამბეთ და ისიც ჩვენი საუკეთესო მეგობარი გახდა.ამის შემდეგ აღარ მოგვსვლია ასეთი რაღაც.ნინის დაბადების დღე ჰქონდა და მაგრამ მე და ქეთის იქ მისვლა არგვინდოდა და არც იკას ნახვა მინდოდა მე.ქეთის ძალიან ცხვენოდა თავისი საქციელის მე კიდე იკას ნახვა არმინდოდა.არა როგორ არმინდოდაის დღესაც ძალიან მიყვარს მაგრამ მას არველაპარაკებოდი.როგორც იქნა დაგვითანხმა ნინიმ რო მასთან მივსულიყავით.ქეთას უნდოდა რომ იკასთვის ბოდიში მოეხადა ამიტომ ჯერ ტასო ნინი და ქეთა წავიდნენ. სახლში რო მივიდნენ იკას დაელაპარაკა და ყველაფერზე ბოდიში მოუხადა ქეთამ და ისიც უთხრა რომ აღარ უყვარს და მის ცხოვრებაში ახალი სიყვარულია რომელსაც ვერასოდეს დაივიწყებს. ცოტახანში მეც მივედი და დავაკაკუნე თან ძალიან ვნერვიულობდი.ნინიმ კარი გამიღო.


- ნიტა შემოდი ეხლა კართან როდემდე უნდა იდგე (ნინი)
- ნინი იკა სახლშია? (მე)
- კი და შემოდი. (ნინი)
- არა ნიინ არშემიძლია (მე)

- დაო ვინმე მოვიდა? (იკა)
- კი იკაა (ნინი)
- ვი... ნიტააა (იკა)
- გამარჯობა (მე)
- გამარჯობა როიგორ ხარ? (იკა)
- რავიცი (მე)
- მეც ეგრე (იკა)
- ჰოო (მე)
- მეც ძალიან მომენატრე ნიტა (იკა)
- მაგრამ მე არმითქვამს რომ მომენატრე (მე)
- შენ არა შენმა გამოხედვამ მითხრა (იკა)
- არა (მე)
- მეც ძალიან მიყვარხარ (იკა)
- იკა გთხოვ გაჩ... (მე)
- კარგი ახლავე ჩაგეხუტები და ჩემი ცხოვრებიდან აღარასოდეს გაგიშვებ. (იკა)

იკა ჩემსკენ გამოიქცა და ჩამეხუტა.მე ჯერ არვეხუტებოდი მაგრამ მერე მეც ჩავეხუტე და ვუთხარი.

- ძალიან მომენატრე (მე)
- მეც მომენატრე ნიტა (იკა)
- მიყვარხარ (მე)
- მეც მიყვარხარ და გპირდები რომ სულ ერთად ვიქნებით (იკა)

მოსაღამოვდა ყველა ბედნიერი ვიყავით,ყველაფერი ისევ ძველ ადგილას დაბრუნდა.ქეთამ თქვა რმ მისი შეყვარებული ჩამოვიდა და უნდა დახვედრილიყო.წავიდა და მოიყვანა ნინისთან. ყველას გაგვაცნო,ძალიან კარგი ბიჭია.დავმეგობრდით ეგრევე.მერე იკას ძმაკაცები მოვიდნენ და ორ ბიჭს ტასო და ნუცა მოეწონათ. მათაც ძალიან მოეწონათ.მოკლედ ძალიან ბედნიერები ვიყავით იმ დღეს. მე და ნუცას დაბადების დღე ერთ დღეს გვაქ და ჩვენს დაბადების დღეზე სიუპრიზი მოგვიწყეს და ხელი გვთხოვეს.ჩვენც დავთანხმდით ოღონდ როცა უნივერსიტეტს დავამთავრებდით.სულ რაღაც 6 თვე იყო დარჩენილი სწავლის დამთავრებამდე და ჩვენ უკვე კურს დამთავრებულები ვიქნებოდით.უი მართლა დამავიწყდა ნუცას შეყვარებულს გიორგი ქვია.ტასოს შეყვარებულს ნიკა.ქეთასას კი ლუკა.ჯერჯერობით ნინის არყავს შეყვარებული მაგრამ მას და ერთ ბიჭს ერთმანეთი მოსწონთ.
ქორწილისთვის მზადება დავიწყეთ.ეს დღეც მოახლოვდა.ყველაზე მაგარი კი ის იყო რომ მე ნუცას და ქეთას ქორწილი ერთ დღეს გვქონდა. კარგი ქორწილი გადავიხადეთ ყველა ბედნიერი იყო. ზაფხულში კი ყველა ერთად წავედით დასასვენებლად.

- ყველაზე მაგარი ზაფხულია ჩემს ცხოვრებაში (ქეთა)
- მართალი ხარ ქეეთ ყველაზე დაუვიწყარი(ნუცა)
- ტასო სად ხარ მოდი ფოტოს გადაღებისთვის ვემზადებიიით (ნიკა)
- მოდივარ ნიიკ (ტასო)
- აბაა ყველა დადეით სდამახსოვრო ფოტო ჩვენი დაუვიწყარი ზაფხულიდან (ნინი)
- ნიიინ შენც მოდიი (მე)
- ნიტა მაცალე მოვაალ (ნინი)
- დაო მალე მოდი რა დავიღალე ესე დგომით გადავიღოთ ფოტო და მერე დავბრუნდეთ უკან ამ დაუვიწყარი ზაფხულიდან გავიდა უკვე 3 თვე და სახლში ხოიცით დღეს მივდივართ. (იკა)
- ჰოო იკა ვიციით,ვიციიით (ყველამ ერთად)

ფოტო გადავიღეთ და ყველა ბედნირები ვიყავით სახლში დავბრუნდით.ყოველდღე ერთდ ვიყავით.გიყვარდეთ თქვენი მეგობრები და იქნებით ბედნიერები.ყველამ ერთმანეთს ვუთხარით სიტყვა მიყვარხარ რომელმაც დიდი ბედნიერება მოგვიტანა.იმ დღიდან ყოველდღე ერთმანეთს ვეუბნევით რომ გვიყვარს ერთმანეთი და ასე ტკბილად ვცხოვრობდ ყველანაირი პრობლემების გარეშე.



პ.ს თუ მოგეწონათ გთხოვთ თქვენი აზრი გამოხატეთ.ეს ისტორია ამით დასრულდა მართალია სულ 2 თავისგან შედგება მაგრამ ჩემი აზრით კარგია. სხვა ისტორიებსაც ძალიან მალე დავდებ იმედი მოგეწონებათ.



№1  offline წევრი Neko11

კიდევ და კიდევ უფრო მეტ შთაბეჭდილებას ტოვებ ჩემში მარიანა.ძალიან კარგად დაასრულე მომეწონა ყველაფერი კარგიაა!♥♥♥ heart_eyes

 


№2  offline წევრი Marianas statusebi

NEKO11-ძალიან დიდი მადლობააა

 


№3 სტუმარი Elina

მე მომეწონა ძაან)))არაჩვეულებრივიაა...)))კაი გოგო ხარ

 


№4  offline წევრი LSD

Argewkinos mara ragac armomewona kvelaferi ertmanetxe iko mikrili da azria gamotana sheidzleba magram mainc xuti an tundac otxi tavitokofiliko urfo kargi ikneboda geli shemdegi
Istoriit warmatebebi❤❤

 


№5  offline წევრი Marianas statusebi

Elina
მე მომეწონა ძაან)))არაჩვეულებრივიაა...)))კაი გოგო ხარ

მადლოოობ ♥♥♥♥

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent