შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მოგიწევს გააკეთო არჩევანი თავი 3


21-01-2017, 13:00
ავტორი Neko11
ნანახია 1 513

ერთ დღეს ავდექი და თითქოს 4 წლის მანძილზე პირველად სულ პირველად ვიყავი კარგ ხასიათზე.ამ კარგ ხასიათს კიდევ ემატებოდა უფრო და უფრო კარგი ამინდი..ქალაქში გავედი. ჩემს მეგობარს რომელიც ლილეს შემდეგ გავიცანი და კარგად დავუმეგობრდი დაბადების დღე ჰქონდა ამიტომ მინდოდა რომ რამე მცირედი გამეკეთებინა მისთვის.ღმერთო ჩემო რალამაზი ადგილებია აყვავებული ყვავილები და დანარჩენი სხვა.ყველაფერი დავივიწყე და ახალი ცხოვრება დავიწყე მაგრამ ლილე,არ დამვიწყებია.გავიჩინე მეგობარი რომელიც ძალიან შემიყვარდა კიდევ მეორე საუკეთესო მეგობარია ჩემს ცხოვრებაში..ვუყიდე სუნამო და საღამოზე მასთან სახლში მივედი..

-პრივეტტ.გილოცავ ჩემო სიხარულო სულ ბედნიერი დაწარმატებული ყოფილიყავი მიყვარხარ (მე)
-სალამიი.მადლობა ჩემო ლამააზო შემოდი (ანუკი)
-სტუმრები არ გყაავს?? (მე)
-რავივერ მოახერხეს მოსვლა მაგრამ ჩემი დაა სახლში (ანუკი)
-კაია რომშნიდა მაინც არის (მე)
-გოგო რაღაცმინდა გითხრა..კიდევ მყავს ერთი მეგობარი ძლიან მინდა გაგაცნოთ ერთმანეთი (ანუკი)
-კარგირა პრობლემაა. (მე)
-იციროგორიაა.საყვარელი სულრო იცინის რო შუძლია ყველაფერი დათმოს მეგობრისთვის სიყავრულით და სითბოთი სავსე ადამიანია..და შავი თვალები (ანუკი)
-ცოტა გავკვირდი..ჩემს მეგობარს ძალიან ჰგავს (მე)
-გამაცნობბ? (ანუკი)
-იცი მე ისდიდი ხნის წინ დავკარგე (მე)
-რატომ??მოიცა რა დაიღუპაა?? (ანუკი)
-არა რეებს ამბობ მოდი არგვინდა ამაზე ლამარაკი ვიმხიარულოთ.. (მე)

ძალიან კარგად გავერთეთ,რომ მობინდდა მისი დაც მოვიდა..

-ვაა პრივეტტტ როგორ ხარ?? (თათული ანუკისდა)
-პრივეტროგორ ხარ ჩემთან აღარ მოდიხართ ამ ბოლოდროს დებიი (მე)
-კაირაა როგორ არ მოვდივარ სულ შენთან ვარრრ (ანუკი)
-ჰორავი (მე)
-აუუუ გავსკი ამ საჭმელით მიდი თათული ყავა გაგვიკეთეე (ანუკი)
-აუუ მოიცარა..მოსამსახურე კიარ ვარ (თათული)
-არ ვიცი რას გიზამმიდი დროზე სირცხვილიაა (ანუკი)
-მე გავაკეთებ გაანებე თავი (მე)
-შეწუხდეს და გააკეთოს რა (ანუკი)
-ვაიმეე გააკეთე მალე რააა დამელია სული (ანუკი)
-აუ გაჩუმდი თან მაგეთებინებ დაარმაცდი (თათული)
-მაგისთვის არაიშალო ნერვებიიი (მე)

-ოჰჰ მოიტანა როგორც იქნა რაა... (ანუკი)
-გეღირსააა??? აჰაჰჰა (მე)
-ნუდამსგავსები ჰაა უჟმურია ჩემი და აჰაჰჰაჰაჰ (თათული)
-გეყოთავხედო (ანუკი)

მოკლედ კარგი დრო ვატარე..სახლში წამოვედი და სულ ანუკის მეგობარზე მეფიქრებოდა ზუსტად ისეთია როგორიც ლილე...ზუსტა ისე აღწერა..ჩემო ლილე ღამემშვიდობის..
გავიღვიძე და სასწავლებელში წავედით..იქ შემხვდა ანუკი და ჩემთან წავეედით..

-მოდიიი გოოგოო მოდდიი (მე)
-მოვდივარ ჰოჰო (ანუკი)
-იმგოგოს არ გამაცნობ რო მიყვებოდი მაინტერესებს (მე)
-კი ხვალ ან ზეგ რავიცი (ანუკი)
-კაიი თათული რატო არ წამოიყვანე (მე)
-აუუმოიცა რა ჭორიკანაა ძალიან (ანუკი)
-როგორცგინდა.ყავას დალევ თუ ვისაუზმოთ (მე)
-აუ არაჰაა თუარგეზარება ყავა მინდა.თუგინდა მეგავაკეთებ ტასს (ანუკი)
-მიდი გთხოვ გააკეთე (მე)
-წკრნ წკრნ (ტელეფონი)
-არ უპასუხებ?? (მე)
-გოგო ჩემი მეგობარი იქნება უპასუხე მიდი ჰააა უთხარი ყავას აკეთებსთქო. (ანუკი)
-კაი მაცალე ვუპასუხებ (მე)

-ალო.გისმენთ.ანუკი გასულია ყავას აკეთებს თქვენ მისი მეგობარი ხართ? (მე)
-კი მისი მეგობარი ვარ..პასუხს რატომ არ მცემთ??
-არა უბრალოდ ავიბენი,ჩემი მეგობრის ხმას ძალიან ჰგავს თქვენი ხმა (მე)
-რომ მორჩება გადმომირეკოოს
-კარგი გადავცემ (მე)

ცოტა გავკვირდი იმიტომ რომ ასეთი მსგავსება ხმებს შორის არვიცი..ლილე გამახსენდა რომ მიღიმოდა ხოლმე და შავ თვალებს რომ აბრიალებდა.როგორ მომენატრა..ფიქრებში ვიყავი და ამასობაში ანუკიც მოვიდა/

-ყავაა მოვიდაა (ანუკი)
-ვახხ რამალე მოამზადე (მე)
-აბა ჩემს დას კიარ ვგავარ (ანუკი
-აჰჰაჰაჰაჰ
-გოგო იცირავიფიქრე?სადმე წავიდეთ თუნდაც ბარში (ანუკი)
-აუუ არა ჰაა სახლში ბევრი საქმე მაქვს შენდა თათლი წადით და გაერთეთ (მე)
-მიდიჰააა გთხოვ გთხხოოვვ (ანუკი)
-კაი წავიდეთ (მე )

მოვემზადე და ბარში წავედით.იქნებ მისი მეგობარიც გამაცნობს ძალიან მამინტერესებს ვინაა.ბარში უამრავი ხალხი იყო ვიღაც-ვიღაცეები გავიცანი.

-კაი ქენი რო წამოხვედიი. (ანუკი)
-რავიცი.დაურეკე შენს მეგობარს მოვიდესს (მე)
-დავურეკავ მარაარამგონია მოვიდეს დღეს დაბდღეზე მიდიოდა (ანუკი)
-კარგი მაშინ ტყუილად აღარ შეაწუხხოოო (მე)

ბარში ერთი ბიჭი გავიცანი ძალიან სიმპათიური იყო.იცით როგორი??მაღალი ქერა და შავ თვალება.სულ ის მიტრიალებს თვალებშიისე ძალიან მომეწონა.არვიცი მის მერე თუ შემიყვარდებოდა კიდევ ვინმე.ძალიან მომეწონა.სახლში მივდიოდით მედა ჩემი მეგობარი ანუკი ძალიან შრსაა ჩვენი სახლი ბარიდან აღარც ტრანსპორტი იყო ამიტომ ფეხით მივდიოდით.ამ დროს გამოვიდა ის ბიჭი რომელზეც გიყვებოდით და გვითხრა რომ წაგვიყვანდა.

-მოიცათ გოგოებო.მე აქ არ ვარ?მანქანით წამოდით..(ვაკო)
-არა ვაკო უნდა წავიდეთ თან შეგაწუხებთ (მე)
-აუწავიდეთ რა მიდი (ანუკიმ ჩაიბუტბუტა)
-კარგი თუარ გაცდენთ წამოგყვებით (მე)
-შენი სახელი დამავიწყდა. (ვაკო)
-ტასო მქვია (მე)
-უი ტასო შენს მეგობარს რა ჰქვია რატომ არ გვეუბენვა არაფერს (ვაკო)
-მე ანუკი მქვია (ანუკი)
-კარგი სახელია.(ვაკო)
-აქ გააჩერე აქ ჩავდივართ.ძალიან დიდი მადლობა შენ რომ არ ყოფილიყავი აქამდე ვერც მოვაღწევდით დილამდე.აბა კარგად (მე)
-შეიძლება შენი ნომერი ჩავიწერო? (ვაკო)
-კი რავიცი (მე)

ნომერი ვუთხარი და სახლში ავედით ანუკი ჩემთან რჩებოდა.ფანჯრიდან გადავიხედე მაგრამ ის ბიჭი ვაკო ჯერაც არ იყო წასული.მეც ვიდექი და თვალი არ მომიშორებია სანამ არ წავიდა.ერთი საათის შემდეგ მანქანა დაიძრა და წავიდა ვაკო.

-თქვი რო მოგეწონა თქვი თქვიიი (ანუკი)
-მომეწონა არაისს რაა ბარში გაცნობილი ბიჭი? (მე)
-კარგად გიცნობ ვერაფერს გამომაპპარებ მოგეწონა?? (ანუკი)
-კიი (მე)
-მაგარია.და იმას ?
-მოგკლავ იცოდე არ უთხრა თუ შეგხვდება სადმე მოგკლავ იცოდეე (მე)
-აუ კარირა ხო მოგწონს (ანუკი)
-ანუკიი (მე)
-ჰოკაი არ ვეტყვი რაა.აბა რანაირად უნდა გაიგოს რო მოწონხარ რაა (ანუკი)
-როცა დრო იქნება ვეტყვი.
-კაიი გადაბრუნდი და დაიძინე ანნ (მე)
-ძილინებისა (ანუკი)

ხვალ ჩემი ლილეს დაბადების დღეა და ისე დამთხვა რომ ანუკის მეგობრის დაბადების დღეც იყო და როგორც იქნა გავიცნობ.რაკარგი იქნებოდა ხვალ ლილესთან და ჩემს მეგობრებთან ერთად მხიარულობა.როგორ მახსენდება ის დღე დიდი თაიგული რომ ვუყიდეთ მეგობრებმა ძალიან დიდი.ერთმა ბიჭმა რომ მიართვა სიყვარული აუხსნა მაგრამ ლილეს არ მოეწონა არ უყვარდა ის ბიჭი სახეში შეახალა თაიგული.იმდენი ვიცინეთ ყველამ.მაგრამ შემეცოდა ის ბიჭი.გათენდა და ანუკის მეგობრის დაბდღეში მივდივართ.

-ადეედაბდღეზე უნდა წავიდეთ (ანუკი)
-კაი ავდგები (მე)
-თან რესტორანში იხდის.შენი ვაკოც დაპატიჟე (ანუკი)
-გეყოო არაა ჩემი ვაკო ვაა (მე)
-კაი წავედითთ ნუუუ (ანუკი)

წავედით რესტორანში.და გავიცანი ანუკის მეგობარი..რომ შევედით ზურგით იდგა.

-გოგო მოვედიი როგორ ხარ გილოცავ ჩემო საყვარელო გოგო დაბადების დღეს ყველაფერი აგსრულებოდეს ის ადამიანიგვერდში გყოლოდეს ვინც ყველაზე მეტად გენატრება/ (ანუკი)
-მადლობა ჩემო ძვირფასო მოდი

გავშეშდი ყველაფერი გამეყინა როცა ის დავინახე.გავშეშდი და თავლები გამიფართოვდა ვინ იფიქრებდა რომ ანუკის მეგობარი ლილე იქნებოდა.

-გაიცანი ჩემი მეგობარი ტასო (ანუკი)
-მე ვიცნობ მას ოღონდ შორიდან (ლილე)
-რა?? (მე)

თვალებში ვერ ვუყურებდი როცა თქვა რომ შორიდან მიცნობდა გულზე ალი მომედო..

-ღმერთო ჩემო ამ ტკივილს ვეღარ დავმალავ.სად იყავი სად?სულ შენს შავ
თვალებზე და შენს გასაოცარ ღიმილზე ვფიქრობდი ძალიან ენით აუღწერლად მომენატრე და შენ კი ამბობ რომ შორიდან მიცნობ? ეს ისარის რომ გეუბნებოდი მეგობარი დავკარგე თქო მაგრამ არა არ დამიკარგავს ისევ ჩემთან არის ჩემთან მიყვარხარ ლილე (მე)
-მოიცა რაა..თქვენ მეგობრები ხართ (ანუკი)
-ჰო მეგობრები ვართ ანნ.მეც ძალიან მომენატრე მეც შენზე ვფიქრობდი მიხარია რომ გნახე და მიხარია რომ ახალა ამ წუთას გულში ჩაგიკრავ ჩემო ლამაზო გოგო მეც ძალიან მიყვარხარ (ლილე)
-კარგით ცრემლები მორჩა ვიმხიარულოთ ისევ ერთად ხართთ დაეს კარგია (ანუკი)
-კარგი გავერთოთ.გთხოვ ტასო ხელიმომიკიდე (ლილე)

ერთამნეთს ხელი ჩავკიდეთ სამივემ და დავიწყეთ ახალი ცხოვრება.ახალი მეგობარი ჩვენს ცხოვრებაში.აი ახლა დარწმუნებული ვარ რომ ჩვენ სამს და პირადად მე და ლილეს აღარაფერი დაგვაშორებს და ვერაფერი დაგვაშორებს.ჩემი ანუკი და ჩემი ლილე არამხოლოდ მეგობრები არამედ საუკეთესოზე საუკეთესო მეგობრები არიან და ასე ვთქვათ ჩემი არაბიოლოგიური დაიკოები არიან.4 წელი მეგობრის გარშე ვიყავი დაახლა ვეღარ დავუშვებ იმას რომ ჩემთვის ორი ძვირფასი ადამიანი კიდევ ერთხელო დავკარგო.

-გოგოებოო ახალი შეყვარებული მყავს (ლილე)
-ვინნ აუვინნ? (ლილე,ანუკი)
-ვინნნ და ვაკოო მიყვარს ვგიძდები მასსზე. (მე)
-ვთქვიი არა ხომ ვთქვი რომ გიყვარს მეთქქი (ანუკი)
-დამერე რაგითხარი ხოგითხარი მიყვარს მეთქიი შტერროო (მე)

ანუკის დამ ჩვენმა უსაყვარლესმა თათულიმ თავის მეგობრები ამოიყვანა ერთი ბიჭი და ორი გოგო.კრისტი,სალი და ლუკა.ლუკას და ლილეს ერთმანეთი მოეწონათ.ამის შემდეგ კიდევ 3 წელი გავიდა..მე და ვაკო შეყვარებულები ვიყავით ლილე და ლუკაც..ანუკის ჯერჯერობით აღარავინ მოსწონსს.მეხომ არჩევანი გავაკეთე და ლილე ავირჩიე



№1  offline წევრი Marianas statusebi

მომეწონააა.ძალიან კარგად დამთავრდა.მაგრამ ის ბიჭი სდ წავიდა

 


№2  offline წევრი Neko11

kissing_heart მადლობბ რომ კითხულობ რასაც ვდებბ

 


№3  offline წევრი LSD

Ai es mesim dzaan kargi tavi iko sitboti da sikvarulit savse megona se uceb arsheurigdebodnen mara mainc kargia to ertad datove es ori ❤❤ metki estavic ragac patara iknebatko da martla gamaoce matavit veli shemdegs da warmatebebi❤❤

 


№4  offline წევრი ankakuna

simartle gitxra ar momewona

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent