შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მგონი შემიყვარდი(თავი 11)


21-01-2017, 23:33
ავტორი ლიკა^
ნანახია 2 196

Hold my hand and promise me, you will never let me be alone.❤:(

წამითგაჩერდა ჩემსკენ შემოტრიალდა და მითხრა.
-კიდევ გიმეორებ,რომ ძალიან მიყვარხარ და ისევ ჩემი საცოლე ხარ!!
-ბექა გადი!!!-ხმას ავუწიე და ისიც მალევე გავიდა.
არადა როგორ მიყვარს და ვერ ვპატიობ....როგორ მინდა მისი ცოლი მერქვას,მაგრამ არ შემიძლია....როგორ მინდა უბრალოდ მოვეხვიო,ვაკოცო და ვუთხრა "უკვე გაპატიე",მაგრამ არ შემიძლია....რაცარუნდა შემთხვევითი ყოფილიყო ის კოცნა მაინც არ მაქვს იმის ძალა რომ დავივიწყო ყველაფერი და ვაპატიო....ეხლა ყველაზე მეტად ბექას გვერდში დგომა და მისი დამშვიდება მჭირდება,მაგრამ ეს როგორ გამიკეთა წარმოდგენაც მიჭირს შემდეგ რას გამიკეთებს....ამ ფიქრებში დავდიოდი ოთახიდან ოთახში.გავიდა ერთი დღე....მეორე...მესამე...მეოთხე...ბექას ყოველდღე ვხედავდი და ისიც ყოველ დღე ცდილობდა შერიგებას,მაგრამ მე მაინც ვერ ვპატიობდი.
-ვიკა!!-ნაცნობი ხმა მომესმა და შემოვტრიალდი.
-ასე რამდენიხანი უნდა ვიყოთ???-ნაღვლიანი ხმით მეკითხებოდა ბექა.
-ბექა მე ჯერ კიდევ ვერ ვივიწყებ.....
-აუუ კაი რაა ხო იცი,რომ მიყვარხარ და...
-ვიცი ბექა მეც მიყვარხარ,მაგრამ ნდობა მიჭირს.-ცრემლებით ამევსო თვალები.
-მენდე...ერთი შანსი მომეცი...
-.......ბექა...
-უბრალოდ ერთი შანსი მომეცი....-გამაწყვეტინა და ჩემი ხელები თავის ხელებში მოიქცია.
-მხოლოდ ეს ერთი შანსი,მაგრამ იცოდე მაინც გაბრაზებული ვარ...-დავამთავრეთუ არა მაშინვე ხელები გამიშვა და მთელი ძალით ჩამეხუტა.მეც მოვეხვიე.თმაზე მეხუტებოდა და ჩემ სურნელს ხარბად ისუნთქავდა.
-როგორ მომენატრე.-უცებ შემიშვა ხელები და ჩემი სახე თავის ხელებში მოიცია.
-მეც მომენატრე-მის სახესვეფერებოდი.
ასე ვეფერებოდით ერთმანეთს რამდენიმე წუთი.ვაიმეე როგორ მომნატრებიაა....ჩემი სიყვარული უფრო გააძლიერა ამ "დაშორებამ".მისი თვალები ისევ ძველებურად სიყვარულით მიმზერდა.ისე სწრაფად გადიოდა დღეეები და ჩემი წყენაც მიქონდა.ბექა უკეთესობისკენ იცვლებოდა უფრო თბილი და მოსიყვარულე გახდა.არასდროს მტოვებდა მარტო.ყველგან ერთად დავდიოდით.სკოლაში ნელ-ნელა ვითვისებდი გამოტოვებულ მასალას და ვცდილობდი მალე ჩამებარებინა გამოცდები.უნივერსიტეტზე ბევრი ვიმსჯელეთ და ორივემ გადავწყვიტეთ,რომ ამერიკაში წავსულიყავით ქორწილის მერე.ქორწილზე ყოველ საღამოს ვლაპარაკობდით.დიდი ქორწილი არ გვინდოდა,ოჯახურ წრეში მოხდებოდა ყველაფერი.ჯვარს დავიწერდით და მერე რესტორანში გადავინაცვლებდით ყველაფერი ჩვეულებრივი გვინდოდა,რათქმაუნდა ნიშნობაც იქნებოდა.
-ბექა გვაგვიანდება წამო მალეეე
-ჰოო მოვდივარ-ჩამოირბინაა კიბეებზე და სკოლისკენ წავედით.
ხვალ უკვე გამოცდები გვეწყებოდა ბექა მეტად მე ვნერვიულობდი.დღედაღამე ვსწავლობდი.აჰაა ეს დღეც ჩამთავრდა.დაღლილი ვბურნებოდი სახლში როცა უკნიდან ხელების შემოხვევა ვიგრძენი და შევხტი.
-შეგეშინდა პრინცესაა??-სიცილით მითხრა და ყელში მაკოცა.
-კი პრინცო -ორივემ სიცილი დავიწყეთ.
-წამო სანაპიროზე გავუსეირნოთ
-რადროს სანაპიროაა ხვალ გამოცდები გვაქვს და დასვენება არ შენ გაწყენს.
-დასვენებასაც მოვასწრებთ.-ცხივრზე მაკოცა და ხელიხელ ჩაკიდულები სანაპიროს გზას გავუყევით.მივდიოდი და ზღვის სუნი მსიამოვნებდა.ნაპირთან დავჯექით და ჰორიზონს გავხედეთ.
-ნეტა რა გველის ამერიკაში???-უცებ წამოვჭერი კითხვა ისე,რომ ბექასთვის არ შემიხედავს.
-ყველაფერი კარგი.უნივერსიტეტს,რომ დავამთავრებთ ბედნიერი ცხოვრება გვექნება შვილები გვეყოლება მერე შვილიშვილებიბი და მათი შვილები-ბოლო სიტყვები სიცილით თქვა.
-მაგდენი ხანი ვიცოცხლებთ??-მეც სიცილით ვუთხარი.
-აბაა რაა.-გამიღიმა და მიმიხუტა.
წამიერი დუმილის შემდეგ წამოიძახა.
-მე პირველი გოგო მინდა-თავის წამოძახილზე გაეცინა.მამას გოგო იქნები დიდი ზღვისფერითვალებით და დედას კულულებით.
-მე ბიჭი მინდა-ენა გამოვუყე და ორივეს გაგვეცინა.ზღვისფერი თვალები ექნება,შენსავით ძლიერი იქნება.-ძლიერად მომეხვია და ყურში ჩამჩურჩულა.
-ყველაფერი ისე იქნება როგორც შენ ისურვებ ჩემო ფერია!!



გამოცდებზე იმდენი ვინერვიულეე ღამეებს ვათენებდი ყველა გამოცდა წარმატებით ჩავაბარე.ბექამაც ჩააბარაა და ეხლაუნივერსიტეტის ჯერიდადგა.ჯერ ამერიკა გვერძე გადავდეთ და ქორწილზე ვფიქრობდით.ყველაფერი გვინდოდა ჩვენით გაგვეკეთებინა და წინა დღეს ჩემი მშობლები ჩამოვიდოდნენ,მაგრამ ამას ის აკლდა,რომ ჩემს მშობლებს კი თხოვა ჩემი ხელი მაგრამ მე არა :D
საღამო იყო ბექა მაღაზიაში გავუშვი და ველოდებოდი.მალე ტელეფონმა დარეკა.
-კიდევ უნდა ჩამომათვლევინო???-სიცილით ვუთხარი.
-არა ლამაზად ჩაიცვი გარეთ გელოდები.
-კაი და რა ხდება???
-მიდი მალე.-და გამითიშა.
ოთახში ავედი.ჩავიცვი შავი გრძელი კაბა,ბოლოში ბადით(როგორიც ფოტოზეა)მსუბუქი მაკიაჟი გავიკეთე და ქვემოთჩავედი.გარეთ გავედი და ჩარვალკოსტუმშიგამოწყობილი ბექა მანქანასთან იდგდა დასაათს უყურებდა.მერე ამომხედა და ადგილზე გაშეშდა.
-ასე თუ დაგაშტერებდი არ ვიცოდი თორე სხვა კაბას ჩავიცვამდი-სიცილით ვუთხრი და მისკენ წავედი.
-ვიკა უმშვენიერესი ხარ!!!-წეკზე ხელები მომხვიაა და ჩემს ბაგეებს დაწვდა.
ცპტახანში მანქანის კარები გამიღოდა ჩამაჯინა წამებში საჭეს მიუჯდა და მანქანა ადგილს მოწყვიტა.
-სად მივდივართ??
-ყველაზე ლამაზ ადგილას!!-ღიმილით შემომხედა დახელი ჩამკიდა.
რამდენიმე წუთში სანაპიროსთან გააჩერა.მანქანიდან გადავედით და სანაპიროზე ხის ბილიკს გავუყევით.მალევეე გამოჩნდა მაგიდა.თავი სიზმარში მეგონაა ისეთი ლამაზი იყო ყველაფერი.გარშემო სიმშვიდე იყო და ზღვის ნაპირთან ლამაზად მორთული მაგიდა დასკამები იდგა.
-ვაიმეე რა სილამაზეაა!!!-სიხარულით წამომეყვირადა ბექას გაეცინა.
დავსხედით და უცებ გამოჩნდა "ოფიციანტი" წითელი ღვინით შეგვივსო ჭიქები და დაგვტოვა.
ბექამ ჭიქას ხელი მოკიდა და დაიწყო.
-ამ ჭიქით ჩვენ ძლიერ და ერთგულ სიყვარულს გაუმარჯოს!!-ღიმილით წარმოთქვა და მისმა სიტყვებმა გული გამითბო.
-გაუმარჯოს!-ჭიქა მივუჭახუნე და დავლიეთ.
-ეხლა მინდა ცოტახნით ხმა არ ამოიღო და მხოლოდ მე მისმინო.-თანხმობის ნიშნად თავი დავუქნიე და ბექამაც გააგრძელა.
-თითქმის ბავშვობიდან ერთად ვართ.როცა პირველად დაგინახე არ შემეძლო არ გამეცანი და სწორადაც მოვიქეცი.პირველი დღიდან დაიპყარი ჩემი გული და დღესაც აქ ხარ.ბევრი რამ გამოვიარეთერთად და კიდევ გასავლელი გვაქვს.წინ უკეთესი მომავალი და ბედნიერი ცხოვრება გველის.ყოველთვის მიყვარდი,მიყვარხარ და სამუდამოდ მეყვარები-ცრემლებმა თავისით იწყეს სვლა.ბექა წამოდგა და ჩემს წინ ჩაიმუხლა.მინდა რომ ჩემი ცოლი გახდე.-დაასრულა თუ არა ბეჭდის კოლოფი გახსნადა თვალები ბედნიერებით აევსო.პირზე ხელს ვიფარებდი,მაგრამ ოვაციებს ვერ ვფარავდი.მოულოდნელი არ ყოფილა,მაგრამ მაინც შოკი იყო ჩემთვის.ყველაზე ბედნიერი დღე იყო.
-თანახმა ვარ!!!!თანახმა ვარ!!!თანახმა ვარ!!!!-ბოლო ხმაზე ვყვიროდი და ცრემლები თავისით მოდიოდა.ბექამ ჩემი ხელიაიღო,ბეჭედი გამიკეთე.სიხარულით მომხვიაა წელზე ხელები და მატრიალებდა.მალევე დასვა და მაშინვე მაკოცა.ემოციებისგან დაცლილი სახლში მივედით.დილით გამეღვიძა ჩემს წინ სხეულზე მოკული ბექა იწვა.ისეთი საყვარელი იყო. გაბურძგნული თმა უარესად ავუბურძგნე და მეც ისევ მასთან ერთად გავაგრძელე ძილი....


ბოდიშით რომ დავაგვიანე ვერ მოვახერხე დადება.❤ ხოლო ამ თავს რაც შეეხება არ ვიცი რა გამოვიდა ინტრიგით აღარ დავასრულე :D ცოტა სიყვარული ჩავასოვე და ვეცადე კარგად გამეწყვიტა ❤:D



№1  offline აქტიური მკითხველი neneusi

აუ აი რა საყვარლები არიან....ვჭედავ ამ წყვილზე! ისტორია რომლის წაკითხვაც სიამოვნებაა...ო რა კარგი ხარ ! <3 აბა განაგრძე მე შენ გვერდით ვარ ჩემო საყვარელო!

 


№2 სტუმარი Guest Mariamo

KaiIko))) EseGaagrdzeleSakvarelo))♥

 


№3 სტუმარი madu

ai egaa siyvaruli <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent