შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთხელ დაშვებული შეცდომა(3 თავი)


30-01-2017, 21:39
ავტორი Medison
ნანახია 2 682

*თავი 3*
დილით თავის ტკივილმა გამაღვიძა.როგორც ჩანს ჩამძინებია.თმაზე ხელი გადავისვი და ამოვიოხრე.კარი შევამოწმე და ჩემდაგასაცორად ღია დამხვდა.გარეთ გავედი და ადგილი მოვათვალიერე სახლში არავინაა.მაშინვე გარეთ გავვარდი და ჭიშკრისკენ გავიქეცი.გასაღებად დავეჯაჯგურე,მაგრამ ძვრა ვერ ვუქენი.მოკლედ მთელი სახლი დავიარე და ჩემებურად შევალამაზე .ბოლოს ერთადერთ საღად დატოვებულ პუფში ჩავეშვი და თვალები დავხუჭე.
საშინელი ღრიალის ხმამ გამაღვიძა.აი ისეთის გააფთრებული ლომი მსხვრებლს რომ უღრენს .სიმშვიდე შევინარჩუნე (მიუხედავად იმისა,რომ შიშისგან მალე კანკალს დავიწყებდი) წყნარად წარმოვთქვი
-ვერხედავ მძინავს,რაგაღრიალებს-მომვარდა და ფეხზე წამომაგდო.უკუ სვლა დავიწყე გასაქცევად,მაგრამ ბედი რომ არგექნება ადამიანს ზურგით კედელს შევასკდი.ირონიულად ჩაიცინა და მომიმწყვდია.
-ჩემი ჭკუიდან გადაყვანა გინდა ხო?-დაიღრიალა და ხელი კედელს მისცხო.შემეშინდა ,საშინლად შემეშინდა.
- ერთით-ერთი საყვარელო -ჩემდაუნებურად წამოვაყრანტალე და გონებაში ჩემითავი ათჯერ ვითრიე თმებით.ნიკამ ირონიულად ჩაიცინა და თავი გააქნია.ღრმად ამოისუნთქა და გარეთ გავარდა.-რომოვალ დალაგებული დამხვდეს-მომაძახა და კარი რასაცჰქვია ჩამოიღო.პუფში მძიმედ ჩავეშვი და თავი ხელებში ჩავრგე.შარშივარ.მგონი სჯობს ძაანაც არგავაბრაზო.იქნებ თვითონ გამიშვას.ანდაც ჯერ მოვთაფლავ ტკბილი სიტყვით შემდეგ ისეჩავათხლიშავ რამეს სულს გავაფთხობინებ.ღმერთო ჩემო საიდან ასეთი აზრები დეა? აშკარად არვარ კარგად.წამოვდექი და დამსხვრეული ბოთლების ნაგვის ურნაში ჩაყრა დავიწყე.კარის ხმას ყურადღება არცმივაქციე ჩემი საქმიანობა განვაგრძე,მაგრამ როდესაც ხელზე ხელლი მომკიდა მაშინ კი გაოცებულს აღმომხდა გაურკვეველი ბგერები.
-მიდი ადი შენ მაღლა მემოვხედავ-წყნარად წარმოთქვა. მოველოდი კვლავ ჩხუბს ,ხელის გარტყმას ანდაც თმით თრევას მაგრამ არა ამას.პირი რასაცჰქვია იატაკზე დამივარდა.მგონი სჯობს ცოტათი მაინც გამოვასწორო ურთიერთობა მასთან მაინც ჩემი 'ქმარია' რამნიშვნელობა აქვს რამდენი ხნით.
-ერთად დავალაგოთ კარგი?-ისეთი მიამიტურად შევხედე,ლუციფერიც ჩემს ფეხქვეშ გაეგებოდა.მხრები აიჩეჩა და ნამსხვრევების ჩაყრა დაიწყო ნაგვისურნაში.
-მიდი შენ კედლები ჩამოწმინდე-არცშემომხედა ისე მომახალა.სარდაფში შევედი (კიბის ქვეშ აქვს ,ისე საკმაოდ მყუდროდ გამოიყურება მის დანიშნულებასთან შედარებით) საჭირო ნივთები ავიღე და კედლების ხეხვა დავიწყე .ისეგავერთე ჩემს საქმეში ვისღაახსოვდა სად და რავითარებაში ვიყავი.დაბალხმაზე ღიღინი დავიწყე და ტანიც ავაყოლე.ჩემს სტიქიაში გართულმა ვერცშევამჩნიე როგორ გავაქნიე ქაფიანი ხელი ,რომელიც პირდაპირ ცხვირში მოხვდა.ოო არა ახლა დაიწყებაა არადა რაჩემიბრალია რასდამიდგა წინ.შეშინებულმა შევხედე და პირი გავაღე ბოდიშის მოსახდელად,რომ ხელში ამიტაცა და გაიქცა,თან მაღალ ხმაზე იცინოდა .ღმერთო შენმიშველე სადდმივყავარ .უნდა მომკლაას?ამჩეხოოს?ისე რასაყვარლად იცინის.რადროს ესაა დეა.ჩემი თავი მივალანძღე და ახლა ნიკაზე გადავედი
-აუ დამსვი ,გთხოვ ძალით არმინდოდა მართლა გეუბნები-ვბუძღუნებდი მაგრამ ვინგისმენდა.უცებ გაჩერდა ,ჰაერში ახტა და ორივემ ტყლაპანი წყალში მოვადინეთ.მან რა წყალში ჩამაგდო?ანუ მეთამაშებაა? მგონი სჯობს ავყვე.
კიბისკენ გავცურე ასასვლელად,მაგრამ შენცარმომიკვდე ფეხში ხელი ჩამავლო და უკან გამათრია.
-აა რასაკეთებ გაგიჟდიი-წამოვიყვირე როცა ხელი წელზე მომხვია და თმა გადამიწია.
-ნიკა ცივა,ღამეა გავცივდები.გამიშვი -გავიფართხალე.დამაიგნორა და მიმიხუტა.ან ვკვდები ან განკითხვის დღე ახლოვდება და ცდილობ გამოასწოროს ყველაფერი.ის რა სერიოზულად მეხუტება? ფეხები წელზე შემოვხვიე და ხელები კისერზე შემოვაწყე.აი ხომ შეიძლება ეს მომენტი ბიჭმა გამოიყენოს და უფრო რომანტიული გახადოს? მაგრამ ეს ხომ ქვა არსებაა,სწრაფად მომიშორა და წყლიდან ავიდა .უტაქტო ,ხეპრე არა რა მეცკაი ვინმევარ რას მოვლბი ასეთი მალე.არადა მგონი მიზიდავს .არა არმიზიდავს ,თუ კი? არვიცი,მართლა არვიცი.უბრალოდ არეულივარ.წყლიდან ამოვედი და პირდაპირ 'ჩემს ოთახში შევედი' კიმარა მე ხომ არმაქვს ტანსაცმელი აქ? რაუნდა ვქნა? სველი ტანსაცმელი გავიხადე და პირსახოცი შემოვიხვიე ტანზე.ნიკას ოთახშთან დავდექი და კარზე დავაკაკუნე,შემდეგ კი შევედი.
-რაგინდა-უხეშად მომახალა და შემომხედა.რაბზიკმა უკბინა გამაგებინა.
-ამმ რავი აბა ვიღაც გიჟმა.წამომათრია გინდა თუარა ჩემთან უნდა იცხოვროო,მერე აუზში ჩამაგდო და ახლა არაფერი მაქვს რომ ჩავიცვა და რავიი ისე რაღაუნდა მინდოდეს.
თვალები აატრიალა და გარდირობთან მივიდა,სვიტერი გამოიღო და მომაწოდა.
-ჩაიცვი.ხვალ გავგზავნი დაცვას და წამოგიღებს ტანსაცმელს .და ხო ისე აქიძინებ -თვალი ჩამიკრა და საწოლზე წამოწვა.ნამდვილად აღარმქონდა მასთან ჩხუბისთავი ისედაც ისეთი ვირია გინდ კედელს ნაცარი აყარე გინდ ამას ელაპარაკე.სხვარაგზამქონდა,კიდისკენ დავწექი და თვალები დავხუჭე.მაშინვვე ძილის სამყაროში გადავეშვი.
დილით 5 საათზე გამეღვიძა.რაუბედურებაა ადრე ბომბი რომჩამოგეგდოთ 8 საათზეც ვერგავიღვიძებდი ახლა კი.... აშკარად ჩემს გარშემო ცუდი აურა მოძრაობს.ნიკას მხარეს გადავბრუნდი და სახეზე დავაკვირდი.რასიმპატიურია ღმერთოო.საშუალო ზომის მარწყვივით ტუჩები,გრძელი წამწამები და თხელი ცხვირი.ოდნავ მოგრძო თმა და დაბალზე წვერი ზედმეტად სიმპატიურს ხდის.სხვა ვითარებაში რომ გამეცნო ალბათ მასზე გავგიჟდებოდი.საშინლად მომინდა სახეზე შევხებოდი და თითოეული ნაკვთი შემესწავლა.ოღონდ ეს არ ქნა დეა გათამამდება და რამეს იფიქრებს.მაგრამ სძინავს და ვერგაიგებს.ჩემთავთან რამდენიმე წუთიანი კამათის შემდეგ გადავწყვიტე არგამერისკა.ზურგი ვიცვალე და თვალები დავხუჭე.როგორ არვეცადე მაგრამ ვერანაირად ვერშევძელი დაძინება.ისევ გადავტრიალდი მისკენ და ტუჩზე თითი გადავუსვი.ოღონდ არგაეღვიძოს ოღონდ არგაეღვიძოს თან ვფიქრობდი თან მისი სახის ყოველ ნაკვთს ვსწავლობდი.
-რასიმპატიურია-ამოვიოხრე და საწოლიდან სწრაფად წამოვხტი.აბაზანაში შევედი და მოვწესრიგდი.გარდერობი გადმოვაღე და მისი საროჩკა ჩავიცვი.სამზარეულოში გავედი ,გაზზე ტაფა შემოვდგი და ტაფამწვარის გაკეთება დავიწყე .მადლობა ღმერთს ესმაინც მოიტანა.უკნიდან ნაბიჯების ხმამომესმა,არცშევტრიალებულვარ ისე გავაგრძელე ჩემი საქმე.
-გიხდება-ჩაიცინა და უკნიდან მომეკრო.ტუჩი მოვიკვნიტე და გაზი გამოვრთე.
-გამატარე,უნდა ამოვიღო-მისკენ შევტრიალდი და შევხედე (არა უფრო ავხედე, ცხვირამდე ვწვდები მას).თავი გადააქნია,ადგილიდან გაუნძრევლად კარადიდან თეფში გადმოიღო და მომაწოდა.
-იცი ჩემს პირად სივრცეში იჭრები -ამოვიბუზღუნე და კოპებშეკრულმა შევხედე .
-ვიცი-ჩაიცინა,ლოყაზე ლოყა გამიხახუნა და გამერიდა.
ამ ბიჭის ხელში აშკარად გავგიჟდები!
ჰეიით <3 დიდი მადლობა რომ კითხულობთ და აქტიურობთ<3 ზუსტად არვიცი როგორი გამომივიდა ესთავი ვირუსი შემიბრუნდა და ვკვდები:დდ ნუ ახლა რასფიქრობთ დეას და ნიკას საქციელზე? თქვენი აზრით რატომაა ნიკა ასეთი ცვალებადი? და ხო ფოტოზე ნიკაა ^^



№1 სტუმარი lile

Kargia magram es wina tavis gartyma ar amomdis tavidan ese ubralod tylap da gaartya uazrobaa istoria kii kargiaa

 


№2  offline აქტიური მკითხველი La Llorona

Kai dzalian me momwons tan dzaaaan
--------------------
M.D

 


№3  offline წევრი Medison

lile
Kargia magram es wina tavis gartyma ar amomdis tavidan ese ubralod tylap da gaartya uazrobaa istoria kii kargiaa

მადლობა^.^ ნიკა ზედმეტად იმპულსურია და არა მარტო ის. მისი ამ ქცევის მიზეზი კი ახლომომავალში გამოაშკარავდება

mtirala var
Kai dzalian me momwons tan dzaaaan

მადლობა❣

 


№4  offline წევრი kiko

ამ თავისპირველინაწილი იყო ძალიან უაზროსაც ვერ ვუწოდებ სულელური ისეთი როგორიც ასეთ ისტორიას არ შეეფრება. დეა საშინლად უაზროდ იქცევა წამით ისიცვიფიქრე კითხვა გამეფდო მაგრამ ვოლოსკენ გამოსწორდა რაღაცეები. ეცადე არ გააბანალურო და არ გააუაზროო. ცოტა სიტუაციის დაXაბვა არის საჭირო ოღონდ ისე არა აი უცებ როვინმე ახალი პერსონაჟი შდმოხტება და რაღაცა არა აი ნელნელა. ნუ არვიცი როგორგაითვალისწინევ ჩემს რჩევებს მაგრამ შენთვის კარგია. არ მინდა ამ ისტორიის კითხვისას თვალების ტრიალით მოვკვდე. აბა წარმატებები

 


№5  offline წევრი Medison

kiko
ამ თავისპირველინაწილი იყო ძალიან უაზროსაც ვერ ვუწოდებ სულელური ისეთი როგორიც ასეთ ისტორიას არ შეეფრება. დეა საშინლად უაზროდ იქცევა წამით ისიცვიფიქრე კითხვა გამეფდო მაგრამ ვოლოსკენ გამოსწორდა რაღაცეები. ეცადე არ გააბანალურო და არ გააუაზროო. ცოტა სიტუაციის დაXაბვა არის საჭირო ოღონდ ისე არა აი უცებ როვინმე ახალი პერსონაჟი შდმოხტება და რაღაცა არა აი ნელნელა. ნუ არვიცი როგორგაითვალისწინევ ჩემს რჩევებს მაგრამ შენთვის კარგია. არ მინდა ამ ისტორიის კითხვისას თვალების ტრიალით მოვკვდე. აბა წარმატებები

მადლობა <3 აუცილებლად გავითვალისწინებ შენს რჩევას და ვეცდები გამოვასწორო.და რათქმაუნდა ახალი პერსონაჟებიც ნელნელა ემატებიან

 


№6  offline წევრი khatia khatia

ვაუუუუ დზზაზანნ მაგარია ქალოოოო საიდანნ ასეთიიი აზრებიიიი შენ ქალოოო მართლა მაგარია
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent