შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დამაჯერე სიყვარული 2


31-01-2017, 00:22
ავტორი salisaliko123
ნანახია 2 104

ერთ დღესაც კი, როდესაც უბანში გავიდა და დღე ჩვეულებრივად გადიოდა ემილიმ გადაწყვიტა ერთ-ერთი მეგობრის სკეიტით ეკატავა , რომელზეც იგი ძალზედ კარგად დგებოდა.
ამ დროს კი ჩაიარა თვით ვანო დოლიძემ , რომელმაც ეს ყოველივე უყურადღებოდ არ დატოვა...
-ვაა საღოლ პატარავ.
ემილი იშვიათად კარგავდა თავის თავზე კონტროლს, მაგრამ ეს ხშირად იმ შემთხვევაში ხდებოდა , როდესაც მის გარეგნობას აღნიშნავდნენ უბრალო პატარა კომპლიმენტით ან კიდევ მსგავსი სიტყვებით.
-პატარავვ? შენ საეთოდ აზრზე არხარ ვინ ვარ მეე ?
-თავად თუ იცი ჩემს შესახებ რამე ? ვფიქრობ არ ღირს ჩემი გაბრაზება, ამას ერთადერთხელ გაგაფრთხილებ.
ემილის კიდევ რაღაც უნდა ეთქვა, მაგრამ ბატონმა დოლიძემ თავისი სიტყვებიანად განაგრძო გზა.
წარმოიდგინეთ ამგვარი საქციელი ემილისთვის როგორი შეურაცმყოფელი იქნებოდა, არასდროს არავისთვის გაუტარებია ამგვარი საქცილი.
ყველაფრის მიუხედავად საღამომ მშვენივრად ჩაიარა. ბატონი დოლიძე არც კი გამოჩენილა, რაც უფრო ახარებდა ემილის.
როდესაც ემილი და თავისი ერთ-ერთი დაქალი სახლისკენ მიდიოდნენ დაქალმა უეცრად დაიწყო ვანოზე ლაპარაკი.
-ძალიან ძალიან მომწონს.
-ჰაჰა... ვინა ის იღბლიანი?
-მერწმუნე მაგის გაგება არ გაგისწორდება.
-ვინაა ? ვანო ?
- მართლა არმინდა შენთან ჩხუბი.
-თავიდანვე ნებისმიერს გაფრთხილებდით , არასდროს უნდა მოგწონებოდათ ის ვინც რომელიმე ჩვენგანს არ დაევასებოდა მითუმეტეს ეგ.
ემილის სიტყვის დამთავრების თანავე ორივე გაჩუმდა და გზა განაგრძეს. რა თქმა უნდა , როგორც ყოველთვის ორივე მხიარულად და კოცნით დაემშვიდობნენ ერთმანეთს.
სახლში შესვლის თანავე ემილიმ გადაქექა მთელი ფეისბუქი, მაგრამ ვერსად იპოვა ბატონი ივანე.გულში ლანძღა თუ როგორ არუნდა ჰქონოდა მას სოციალური ქსელი. ამის შემდეგ კი წყნარ და ღრმა ძილს მიეცა.
დაიწყო ახალი დღე ახალი თავგადასავლებით. ემილი წინა რამდენიმე დღე წუწუნებდა, რომ არაფერი საინტერესო ხდებოდა უბანში. მოვიდა საღამოც და მოემზადა გასასვლელად, როგორც ყოველთვის მაღლა აიკოსა თავისი გრძელი და ულამაზესი თმა, ჩაიცვა სპორტულად და გავიდა უბანში.
როგორც ყოველთვის თავისი სასტავი ადგილზე დახვდა , რამდენიმე კი მისი მისვლის შემდეგ დაემატა.
ემილი იმ იმედით იყო, რომ დღესაც არ გამოჩნდებოდა ბატონი დოლიძე , მაგრამ შეცდა მისი გაფიქრება და ვანოს გამოჩენა ერთი იყო. როდესაც მისკენ გაიხედა დაინახა ოთხი ძალზედ სიმპატიური ბიჭი. ვარჯიშობდნენ და მათი სხეული ძალზედ სექსუალურად გამოიყურებოდა, რადგაც წელ ზევით შიშვლები იყვნენ. აი ვანოს კი თავისი ტატუები ძალზედ ამშვენებდა.
რა თქმა უნდა, ეს არც ემილის დაქალს ნინის გამორჩენია ის ძალიან აღფრთოვანებული იყო დოლიძეთი.
-მართლაც, რომ ვგიჯდები მე ამ ბიჭზე. (ნინის ამ სიტყვებზე ყველას გაეცინა გარდა ემილისი, რადგან ხვდებოდა, რომ ნინის შეიძლება მართლაც მოსწონებოდა ვანო.)
ბიჭებმა, როდესაც დაინახეს ემილი და თავისი მეგობრები მაშინვე ჩაიცვეს მაისურები და მათ სანახავად მივიდნენ.
ემილი ვანოს გარდა ყველასთან მაგრად იყო, რადგან ისინი მას თითქმის ბავშობიდან იცნობდნენ.
-ზრდასტები ბიჭობასს. (ემილი შეეცადა დაემალა საკუთარი ბრაზი)
და აი დადგა ის დროც, ემილის და ვანოს ერთმანეთი გაეცნო.
-ემილი, ეს ვანო დოლიძეა.
-ვანო, ეს კი ემილიაა ჩვენი პატარა ქალბატონიი. (გიომ ეს სიცილით აღნიშნა, რადგან იცოდა ემილის ხასიათი)
ორივე ჩუმად იყვნენ მარტო ვანომ გაუღიმა, რომლის ღიმილმაც დაატყვევა ყველა დანარჩენი.
-გიო რამდენჯერ უნდა გაგაფრთხილო ვერ ვიტან, როცა მაგ უაზრობას მეძახიან. (ემილიმ ეს რა თქმა უნდა, უფრო ვანოს გასაგონად აღნიშნა.)
-კარგით მოდით გავერთოთ რამით რა ძალიან უაზრობაა თან ვანოსაც ვანახებთ როგორია ჩვენთან (ეს თქვა თუ არა ნინიმ ემილის გამომეტყველების და ხასიათის შეცვლა გამოიწვია.)
-მშვენიერი აზრია მოდით მაგრად დავლით. (გიო)
ყველანი ერთ ხმად დათახმდნენ, შეიძლება ემილის სულაც არ უსწორდებოდა ვანოს იქ ყოფნა, მაგრამ ის გიჯდებოდა თავის მეგობრებთან ერთად გართობაზე და დალევაზე.
ბიჭებმა უამრავი პივა და არაყი მოიტანეს, და წავიდნენ იმ ადგილისკენ, სადაც უმეტესწილად სვამდნენ.
ყველაფერმა მაგრად ჩაიარა, ემილის უფრო და უფრო მოსწონდა ეს სიტუაცია. დოლიძესადმი თითქმის დათბა. სახლში წასვლის დრო რო მოვიდა ერთი გზა ჰქონდათ ემილის , ნინის და ვანოს. მათი გაცილება კი თვით ბატონმა ვანომ ითავა. ეს სიტუაცია კი ნინიმ თავის სასიკეთოდ გამოიყენა და აავსო ახლად გადმოსული ბიჭი კითხვებით.
-რამდენი წლის ხარ ვანო ?
-21 ის.
-და თუ გყავს ?
-არა ორი ძმა მყავს, ალბათ მალე გაიცნობთ.
-მშვენიერია. და ამხელა ბიჭს ალბათ საცოლეც გეყოლება შერჩეული. (ეს ნინიმ მართალია ხუმრობაში გაუტარა, მაგრამ მას მაშინლად აინტერესებდა ყავდა თუ არა მას შეყვარებული.)
ყველაზე გასაკვირი ის იყო, რომ ემილი ამ კითხვის პასუხით ძალზედ დაინტერდა და ყურადრების უსმენდა....
----------------------------
პრივეტ ბავშვებო მაინტერესებს განვაგრძო თუ არა ეს ისტორია? ყველაფერი ნამდვილია უბრალოდ სახელები არის შეცვლილი. (თქვენი აზრი დააფიქსირეთ კომენტარებში)




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent