შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

60/2 ანუ 30 წამი


1-02-2017, 13:12
ავტორი კრუელა
ნანახია 1 254

"არავის არაფერი არ დააბრალო, შენს ცხოვრებაში! კარგმა ადამიანებმა განახეს ბედნიერება,ცუდმა ადამიანებმა მოგცეს გამოცდილება, საშინელმა ადამიანებმა გაჩვენეს გაკვეთილი, საუკეთესო ადამიანებმა გაჩუქეს დაუვიწყარი გრძნობა..." (დოჩანაშვილი)
[/right]ჭორიკნებს რა დალევს მაგრამ ეს ამბავი მართლაც რომ საჭორაო იყო... ყველა ამაზე ლაპარკობდა ამბობდნენ ხვისტანი არ აცოცხლებს დუდუჩავა გიგას ,აუცილებლად მოკლავსო... ვინ იფიქრებდა, ვინ წარმოიდგენდა,რომ ყველაზე წყნარი,ნაზი,უწყინარი,ყველასათვის საყვარელი გამჭირვალე (როგორც მოიხსენიებდნენ) თანანო ლიქოკელი ამ მხრივ აალაპარაკებდა ისედაც ენაგადალურჯებულ საზოგადოებას.თორემ მისი განხილვით არასდროს არავინ არ იღლებოდა,რა თქმა უნდა ის ხომ ლამაზი გოგონა იყო გრაციოზული და ზრდილობიანი ქცევებით მითუმეტეს "კარგი ოჯახისშვილი".
[right]
გიორგი ლიქოკელი ოჯახის უფროსი მკაცრი ხევსურული გამომეტყველებით და დინჯი საუბარით მოსამართლე გახლდათ შვილების სათაყვანებელი მამა და ხალხისთვის მისაბაძი ადამიანი.ბატონი გიორგი მაღალი,აქა იქ მოვერცხლისფრო თმით,ძალიან სიმპათიური,თაფლისფერთვალება მამაკაცია.მისი ცოლი გახლავთ ,ანუ თინანოს უსაყვარლესი დედა და საუკეთესო მეგობარი- არაბული მარიამი,მისი სილამაზე გულგრილს არც ერთი სქესის წარმომადგენელს არ დატოვებს.მაღალი,გამოყვანილი ტანი,მხრებამდე ქერა თმა,მომცინარი მწვანე თვალები ყველას კეთილგანწყობას იწვევს.გიორგის და მარიამს ბავშვობიდან სიგიჟემდე უყვარდათ ერთმანეთი რომელიც დღემდე გრძელდება და ყველასთვის მისაბაძი წყვილია ეს ორი..მათ ასეთივე სითბოთი და სიყვარულით გაზარდეს ორი შვილი თინანო და გაბრიელი.
[/right]პირველი შვილი ბიჭი ჰყავდათ და მეტი შვილის ყოლის სურვილი არც ქონიათ,მაგრამ როდესაც გაბრიელი 3წლის იყო დაიწყო წუწუნი იმაზე,რომ სურდა და ჰყოლოდა შემდეგ ამას მოჰყვა ცრემლების გუბე ყოველ დღე და ჭირვეული გაბრიელის უჭმელი დღეები..სანამ მისი პროტესტი არ შეისმინეს და არ უთხრეს,რომ და ეყოლებოდა.4წლის გარიელს კი პირველად საავადმყოფოში თინანოს დანახვისას ტირილი და ყვირლი დაუწყია მე და მინდოდა და არა თოჯინაო...თინანო იმდენად ლამაზი ახალშობილი ყოფილა ქერა თმით,ოქროსფერი კანით და მუქი ალუბლისფერი ტუჩებით მის სინამდვილეში ეჭვი ზრდასრულებსაც კი შეჰქონდათ მითუმეტეს გოგონასთვის უცო იყო ტირილი...გავიდა დრო გამჭირვალე თინანო ცოტა წამოიზარდა და გაბრიელიც დარწმუნდა,რომ მას ნამდვილად ჰყავდა და.ასეთი დაძმობა ძალიან იშვიათად თუ გექნებათ ნანახი და გაგონილი, ერთმანეთისთვის თავს გადადებენ ,უერთმანეთოდ საჭმელს არ ჭამენ, ერთად სძინავთ ხშირ შემთხვევაში-ახლაც კი როცა გაბრიელი უკვე 22წლის არის თინანო კიდევ 19ის.ორივე სეუს უნივერსიტეტში სწავლობს ბიჭი იურიდიულზე მაგისტრატურას ამთავრებს,გოგონა კი ჟურნალისტიკის ფაკულტეტის პირველი კურსის სტიპენდიანტი სტუდენტია.მოკლედ ეს საყვარელი ოჯახი ცხოვრობს ხილიანზე მაგიურ უბანში რომელიც მაგიურ ისტორიებს ინახავს და ერთი კიდევ შეემატა თინანოს მონაწილეობით.
-გაბრიელ დღეს ნატატოს დაბადებისდღეა ხომ გახსოვს?
-კი თინანო რა დამავიწყებს მაგ ქაჯის დაბადების დღეს რომც დამვიწყებოდა შემახსენებდა ნუ ღელავ.ამის თქმა და დის გაბრაზებული სახის დანახვა ერთი იყო გაბომ ხელები ზევით ასწია ბოდიშიო.
-ერთად წავიდეთ მე და სალი ვუყიდით საჩუქარს შენც მოგვეცი ფული ვიცი დიდად არ გეხალისება მაღაზიებში სიარული და შენს მაგივრად ჩვენ ვუყიდით
-აი მაგიტომ მიყვარხარ რა მანამდე წავალ ბიჭებს ვნახავ საღამოს გამოგივლით ტაქსის ფულსაც გიტოვებ გავიქეცი მე რა... სწრაფად მიაყარა სსათქმელი ბიჭმა თინანოს შუბლზე აკოცა და აორთქლდა სახლიდან
[right]
უხ მეტი არმინდა დაიგვიანო შენ საწყალო მერე ვინ გაგიკეთებს ხოლმე მასაჟს მაგასაც ვნახავთ თავისთვის ბუტბუტებდა გოგონა და თან ტელეფონს ეძებდა რომ დაერეკა სალისთვის
სალის თინანოსა და ნატატოს ბავშვობიდაან ყველა იცნობდა სამი ჭკვიანი და ლამაზი გოგონა საუკეთესო მეგობრები იყნენ და ბაგა-ბათიდან ერთად მოდიოდნენ ბევრს შურდა მათი მეგობრობის და სილამაზის,ასევე "გაჩითულობის". თბილისის ყველა კოლьორიტი ბიჭი მათთან დაახლოვებას ცდილობდა მაგრამ თინანოს ძმა მისი საძმაკაცო ერეკლე ონიანი(სვანი), დუდუ დადიანი და რატი ერისთავი არავის ტოვებდნენ ცოცხალს ნუ მინიმუმ ტრამვატოლოგიური გამოვლილი ქონდა ყველა თაყვანისმცემელს.ნატატო გეგეჩკორსაც ყავდა საკმაოდ ძლიერი ადამინები გვერდით ამაზე ცოტა მოგვიანებით ის დედისერთა გათამამებული გოგო იყო საყვარელი კარიზებით.აი სალი პირველი კი ობოლი იყო ორი წლის წინ ავიაკატასტროფით დაეღუპა დედმამა და ბებია დარჩა მარტო გოგოებთან და ბიჭებთან ერთად,რა თქმა უნდა მის გვერდით დუდუ იდგა ყველგან და ყოველთვის ბავშვობიდან აწვალებდა საწყალ გოგოს ხან ბაყაყს ჩაუსვამდა ,ჩანთაში ხან დასცინოდა მის პატარა ასაკზე,ხან შოკოლადებს ართმევდა, ხან რა ხან რაა ავიაკატასტროფამდეც ასე იყო, მაგრამ შემდეგ გამოუტყდა ამ საქციელების უკან რა გრძნობასაც მალავდა ჩვენი დუდუ(დემური) და დღეს ამათზე გიჟი წყვილი არვიცი მე,ერთად აფრენენ...
მოსაღამოვდა 9საათზე სალი და თინანო მზად იყვნენ. თინანოს ატმისფერი კაბა ეცვაა რომელიც ოქროსფერ კანს და ქერა თმებს გასაოცარ იერს ძენდა სინაზის და სისადავის დედოფალი იყო იმ დღეს ეს გოგო გამჭირვალეს ტყუილად კიარ ეძახდნენ.სალიკუნას შავი ტანზე მომდგარი კაბა ეცვა შავი თმა კოსად ქონდა შეკრული და წითელი ტუჩსაცხი იმდენად უხდებოდა თვალს ვერ მოაცილებდით...
-აი მოვკლავ ამ ბიჭს გეუბნები ჩემი ძმა რომ არიყოს ვუჩივლებდი გამწარებული ვამბობდი დაა გეგმებს ვსახავდი როგორ მეწამებინა ჩემი ძმა
-მეც დაგეხმარები თინიკო მეღრიჭება სალომე და კაკუნით დადის ოთახიდან ოთახში...
ზარიც გაისმაა და დაუფიქრებლად მივხდით ვინც იყო ჩემი იდიოტი ძმა რაღათქმა უნდა...ჩავირბინეთ 5 სართული ქვევით კი გაბრიელის დანახვისას ისეთი სახით წავედით მისკენ უცებ ჩახტა მანქანაში და მოგვაძახა
-ჩაჯექით უსიტყვოდ თორემ დარჩებით სახლში ანგელოზებოო და ჩაიფხუკუნა სხვა რა გზა გვქონდა ჩავტენეთ საჩუქრების პარკები საბარგულში და გავეშურეთ წყნეთში სადაც ძვირფასი ნატალია ალბათ ისეთი სახით გველოდა აღარც ღირდა მისვლა, მაგრამ ჩვენი საჩუქრები იმდენად გაახარებდა ხმასაც კი ვერ ამოიღებდაა ყველაზე მაგარი სიურპრიზი ჩვენ გამოგვივაა...ბავშვობიდან ვოცნებობდით ერთად წავსულიყავით პარიზში ამიტომაც ბილეთები ვიყიდეთ.ნატალიას ასევე სურდა პანდორას სამაჯური,ბიონსეს კონცერტზე დასწრებაა ოცნებად ქონდა ქცეული და უნდოდაა ბევრი ბევრი ტყლარწი ყველანარი,ყველა ფორმის და ფერის ხოდა ჩვენც ერთი წლის ნაგროვები ფულით ყველა ოცნება და სურვილი სისრულეში მოვუყვანეთ ამიტომ ყველაზე მაგარი საჩუქარიც ჩვენი გამოვა.
[/right]წყნეთშიც მივედით გადმვალაგეთ ეს საჩუქრები და დაზურგულები გავიქეცით დაქალისკენ ვაიმე ეს რა სილამაზე იყოო წითელი წელამდე თმა გაშლილი ქონდა ბრჭყვიალა რძისფერი გრძელი კაბა ეცვა წინ პრარეზით და ანათებდა ემოციები ვერ დავმალეთ და ავტირდით კიდე კაი მაკიაჟს აე ვხმარობდით თორე...
[right]
კარგად ვერთობოდით მუსიკა გარემო საზოგადოება მშვენიერი იყო.სალი და დუდუ გაქრნენ შეგვიკლა მაგათმა მოტყდომებმა ჩემმა ძმამ და ეკემ გოგოები იპოვეს თუჩგამობურცულები და იმათთან ერთად ერთობოდნენ, მე და ნატატო კი ჩვენთვის ვერთობოდით როდესაც ნატატომ კინაღამ დამაყრუაა იმხელაზე იკივლაა
-დემეტრე არ აესებობს-ო და გაიქცა ჭიშკრისკენ შეახტა ზემოთ ხსენებულ ბიჭს რომლის სახე ვერც კი დავინახე,მაგრამ ყველაა ალაპარაკდა, გოგოები წინ წაიწივნენ ,გაიპრანჭნენ ალაპარაკდდნენ:
-ხვისტანის ჩამოსვლა გვეღირსაო
[right][/right]ახლა გამახსენდა ღრმა ბავშვობაში ნატალიას ბიძაშვილი მუდო ბიჭი რომელიც სულ ორჯერ მეყოლება ნანახი ,მაგრამ ჩემი დაქალის მონაყოლიდან ბევრი ვიცი მის შესახებ ,მაგრამ აქ როფორ რანაირად გაჩნდა ვერც მივხვდი ...ამ ფიქრებში ვიყავი გართული ჩემაკენ რო წამოათრია სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით ნატატომ ბიჭი და სანამ ჩემამდე მოვიდოდნენ სერიოზულად დავფიქრდი გვერძე მყოფ აუზში ხოარ ჩავმხტარყავი იმდენად ამიდუღდა სისხლი და დამცხა დემეტრე ბიჭი იყო? სიტყვებით ვერ ავღწერ მაღალი ,ღია ყავისფერი თმით რომელიც დაბალზე ქონდა შეჭრილი მაღალი ყელით რომელზეც ძარღვები სრულ ჰარმონიას ქმნიდა ლავიწებთან შეერთებისას...თვალები ვაიმე თვალები აი ეგ იყო პიკი პანიკა ზუსტად მაგ თვალების გამო მივხვდი ზუსტად 30 წამში,რომ დემეტრე ხვისტანი სამუდამოდ ჩაიბეჭდა ჩემი მახსოვრობის ფურცლებზე და ვერცერთ საშლელი ვერ მოახერხებდა ამ საოცრად მიმზიდველი ბიჭის ამოშლას იქიდან
-თინანო ეს დემეტრეა ხომ გახსოვს გიყვებოდი დღეს ჩამოსულაა ,დემეტრე თუ გახსოვს ეს ჩემი დაქალი თინანოა აღტაცებით გვაცნობდა ერთმანეთს
-მახსოვს გამარჯობა თინანო. არაა ვაიმე რა ხმა აქვს !!!ბოხი დაბალი ოდნავ ხრიწიანი ბარიტონის გაგებისას ტანში გამცრა... უცებ ჩემ ხელს ხელი მოკიდა და მეამბორა.ეს იყო ემოციების ბოლო სტადია,დანამდვილებით გეტყვით ,რომ ეხლა ჩემთვის წყალი ვინმეს რო შემოესხა აუცილებლად აორთქლებოდა,მაგრამ ჩემს ადუღებულ სისხლს მაინც არაფერი ეშველებოდა მისი ტუჩების შეგრძნებისას რომიაღწია 100 გრადუსს



№1  offline წევრი კრუელა

ჩემო საყვარლებო ეს ჩემი პირველი ისტორიაა შემდეგი თავი უფრო გამართული იქნება გპირდებით ისტორიის გაგრძელება თქვენს სურვულზეა დამოკიდებული გთხოვთ დაწეროთ თქვენი მოსაზრება

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent