შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დილამშვიდობისა პრინცესა !!! (თავი პირველი)


6-02-2017, 01:03
ავტორი პაწუ
ნანახია 2 570

ლოლააა გიჟივით შემომივარდა ევა ოთახში ....
-გოგო რა გინდა დამაძინე
-ადექიი დღეს ხომ ლილეს დაბიდუბიაა წავიდეთ საშოპინგოდ რაღაცეები ვიიყიდოთ და 8 საათზე რესტორანში მივდივართ ...
-ხო ვიცი გუშინნ ხო დავგეგმეთ დღევანდელი დღე....მაგრამ კაი რაა ჯერ ხომ დილის 9 საათია
-ჰეე მიდი ეხლა ბევრი სამუშაო გვაქვს ჯერ კაბები უნდა ვიყიდოთ მერე სალონში მივიდეთ და ბოლოს ლილეს გავუაროთ
-კაი ხო ვდგები....

ეხლა კი ჩვენი გაცნობის დროც დადგა .... მე ევა და ლილე ბავშვობიდან ვდაქალობთ ევა ყველაზე დიდია მერე მე და ბოლოს ყველლაზე პაწუა ლილე . ლილეს ყავს ძაან საყვარელი შეყვარეული უკვე 5 წელია ერთად არიან ევა და მე კი თავისუფლები ვართ...დღეს გავთანაბრდით და სამივე 19 წლისები გავხდით ... უკვე ლილეც..პირადად მე ვარ შავგრემანი თაფლისფერი თვალებიტ და ძალიან შავი თმით რომელიც წელს წვდება...


აბა წავედით საშოპინგოდ ......3 საათიანი ძებნის შემდეგ მე გრძელი წითელი და სადა კაბა ვიკიდე ევამ კიდე კლასიკური შრვალი საროჩკა და შაავი მაღლები ...როგორც იქნა მზად ვართ ....ჩემი საყყვარელი toyota rav4 ით გავემართეთ ლილესაკენ ....უკვე 8 ის ნახევარია ლილე კიმზად ჯერ კიდე არაა....ის ხო იუბილარია მაგრამ ამდენი ლოდინიც ძან ტეხავს...

-ლილეე თავქუდ მოგლეჯილი შევარდა ევა ლილესთან
-ლილეე მზად ხარ ? ვკითხე მეე
-ცოტაც და მზად ვარ
-მე ყავას მოვიდუღებბ (ევა)
-მეც მინდაა ერთდოულად ვიკივლთ მე და ლილემ
-8 იყო საათი ჩემი მანქანით გავვარდით (როგორც უბანში მოგვმართავდნენ) სამი მაფიოზი
-ლილეე ვინმე იქნება სიმპათიურრიი ? მაშინვე დაუწყო გამოკითხვა ევამ ლილეს
-კი იქნება ვისაც თქვენ არ იცნობთ ....
-კაიაა წამოიყვირა ევამ
-შემდეგ მთელი გზა ჩუმად ვიყავით

როგორც კი მივედით რესტორანში მასინვე დავინახე ბიჭები ჯგუფჯგუფად
-ბავშვებო წავედით წამოიძახა ლილემ

ავედით დავჯექით და ლილემ დაგვიწყო მიშკას ძმაკაცების გაცნობა მიშკა ლილეს შეყვარებულია.... ლევანი,სანდრო,დემეტრე,საბა,ლუკა და მიშკას ბიძაშვილი ელენე ,,
-სასიამოვნოა ერთდროულად ვთქვით მე და ევამ
ერთი სადღეგრძელო მეორე მესამე მეოთხე და კიდ ბევრი როგორც ყოველთვის მე დავთვერი და მე დავლიე ყველაზე მეტი...ვაიმეე ჩემი საყვარელი მუსიკაა წამოთ რა ვიცეკვოთ ...მგონი ყველას გაუკვრიდა მე რომ გადავწყვიტე ჩემი ნებით ცეკვა...თუმცა არ ვიკავი ისე ძაან მთვრალი რო ყოველ მუსკაზე მეცეკვა ...მუსიკა როგორც კი დამთვრდა წავედი აივანზე რომელიც გაჰყურებდა ზღვას...
-მოიხურე გაცივდები!! მითხრა ვიღაცამ უკნიდან შევიხედე და დემეტრე აღმოჩნდა...
-არ მინდა ...
-შენ ვინმემ გკითხა ? მითხრა მბრძანებლური ტონით და მომახურა ჟაკტი ..
-მადლობა ....გადავწყვიტე სევბრუნებულიყვი მისკენ მაგამ აღარ დამხვდა ...
ცოტახანი ვიყავი როორც ყოველთვის მიყვარს სიჩუმეში ყოფნა...ძაან აცივდა ....სევედი ისევ ...მაგიდასთან დემეტრეს გარდა არავინ იყო ყელა დაწყვილებულიყო და ვალსს ცეკვავდა ....
-შენ არ ცეკვავ ? ვკითხე დემეტრეს ..
-კი ...
-კიმაგრამ როგორ ცეკვავ აქ ზიხარ .
-ეხლა ვიცეკვებ...მეცეკვები ?
-რავი კი..
ყველა მე მიყურებს და ფიქრობს როგორ დამითანხმა დემემ რო მეცეკვა თუმცა ეს მე არ მანავებს..დამთავრდა მუსიკა მეუბნება დემე ...აა ხო წავიდეთ ვუთხრი და წავედით მაგიდისენ.. ამ დროს დამირეკა ტელეფონმა და დედაჩემი აღმოჩნდა სახლში მალე მოდი რა გთხოვ მეძინება და ვერ ვიძინებ სახლში რომ არ ხარ ..კაი დეე მოვდივარ ..და მაშინვე გავთიშე ტელე სააათი ღამის 5 იყო როდის გავიდა ამდენი დრო...
-მე მივდივარრ ავდექი მაგიდიდან ავიღე ჩემი ჩანთა და გავედი გარეთ ....როგორც ყოველთვის ლილე შმეწინააღმდეგა ტაქსით წადი მთვრალი ხარო მე კიდე არ დავუჯერე ამ დროს კი გამოვიდა დემეტრე და მითხრა მომეცი გასაღები მე გაგიყვანო ლილემ ისე შემომხედა უარის თქმა ვერ გავბედე და წავდით მანქანისკენ ..კარგად ბვშვებო ერთი შევკივლე და დავჯექი მანქანაში..
-დემეტრე ხოო ? ვკითხე მე
-კიი
-შენ ?
-მე ლოლა
-ხოო გამახსენდი....ცეკვა არ გიყვარს საზოგადოებაში არც სიმღერა მაგრამ ორივე მაგრად გამოგდის
-შენ საიდან იცი ?
-სამჯერ მე გაგიყვვანე რო გეცეკვა ორჯერ ლევანიმ და კიდე ერთჯერ ვალსიც მეცეკვე ..
-და რაიცი რო კარგად ვმღერი ?
-დიჯეიმ მიგიწვია და ორჯერ იმღერე მიკრაფონში კიდე გთხოვდნენ ბავშვები მაგრამ აღარ იმღერე
-აუუ რა სულელი ვარრ ამდენი არ უნდა დამელიაა
-არაუშავს მართალია გოგო რო ბევრს სავს არ მიყვარს მაგრამ ერთს გაპატიებ
-უკაცრავად როგორთუ მაპატიებ ?
-კაი არაფერი ..
-გაჩერდიიიი გიჟივით წამოვიყვირე და შევაშინე დემეტრე
-რაიყო ცუდად ხარ ?
-არა მივედით ....(ვიცინოდი სულელურად)
-ააა ცოტა ჩუმად გეთქვა ...
გადმოვედით მანქანიდან დამშვიდობებისას კი მითხრა ლამაზი კაბა გაცვიია...
-მადლობაა....კარგად ...
-კარგად....შევედი სახლში....დე გძინავს ? ....როგორც ჩანს ძინავს....ავედი ჩემს ოთახი გავიხადე ფეხსაცმლი და ოუდაპირ საწოლზე დავეცი და დავიძინე.....აუუ მზე მანათებსს....დეე გაწიე რა ფარდა ...აუუ კაბა არ გამიხდიაა ესე ძაან დავთვერი ? კაი რა ლოლა ვუყვირი ჩემს მეორე მეს ..როცა ფიიქრებიდან სმს-ს ხმამ გამომაფხიზლა : დილამშვიდობისა პრინცესა !!!
-დილამსვიდობისა მაგრამ ვინ ხართ ?
-დემეტრეე ვარ
-ჩემი ნომი შენ საიდან ?
-ლილეს ავართვი ..
-კაი ..
ღერთოოო ლილს მოვკლავ რატო მიისცა ნომიი ...დავურეკე ლილეს ვუთხარი რომ ევას გაუაროს და ჩემთან მოვიდეს მანამდე კი მე ვიბნავებ....გავსძახე დედას რომ გოგოები ამოეშვა რომ მოვიდოდნენ და შევვარდი სააბაზაანოში....როდესაც გამოვედი ლილემ მომაყარა კითხვები როგორ მოდით ? მოგეწონა ? როგორი ბიჭია ? გითხრა რამე ?
-კაი ხო დამშვიდდი იეთი არაფერი არ უთქვამსს უბალოდ დღეს დილით მომწერა დილამსვიდობისა პრინცესაო და ვსო..კაი კაიი ეხლა მიდი ჩაიცვი და წავიდეთ მაგდონალდსი მშია .... როგორც ყოველთვის ჩემი მანქანით წავედით მაგდონალდში მისული არ ვიყავით დემეტრემ დამირეკა გავიდეთ პარკშიო ლილემაც არ დააყოვნა ჩემი მანქანა დამატოვებინეს და მე დემეტრეს სანახავვად პარკში მიმიყვანეს ...
-პრივეტტ მოვიდა დემეტრე
-პრივეტ როგორ ხარ ?
-კარგად ...შენ ?
-რავი მეც ....წამო ნაყინნი ვიყიდოთ არ გინდა ?
-კკაი წამო ....
-შეყვარებული გყავს ?
-არა შენ ?
-აარა
-კაია ..
-კაი ეხლა უნდა წავიდე გოგოები მელოდებიან ..მართალი ხართ გოგოები არ მელოდებოდნენ ისეთი გახარებული ვიკავი მისი ნახვით მეშინოდა რამე სისულელე არ გამეკეთებინა და გადავწყვიტე სახლში წასვლა..
-ესე მალე ?
-ხო რავი
-ხვალ ხო გნახავ ?
-კიი რათქმაუნდა ..
-მანქანით არ ხარ ?
-არა გოგოებ დავუტოვე ....
-წამო მე გაგიყვან ..
-კაი...ესე თბილად რატო მექცევა ? არადა დასტოინი ტიპი ჩანს .... ვაიმე რასაყვარელია....

უი თქვენზე ახსნა დაავიწყდა როგორია დემო...ის შავრემანი და მწვანე თვალებაა ...მაღალი დაკუნთული და უსაკვარლესი ნაკეცით ტუჩზე .....მისი დანახვისას ყველაზე ბედნიერი ვარ მუცელში პეპლები დაფრინავენ მის დანახვისას ....მგონი შემიყვარდა ......არაა ლოლაა!!! მორ
ჩი ეგეთებზე ფიქრს ....
მივედი სახლში თუარა ჩემს ოთახში ავედი და გადავწყვიტე საზაფხულო არდადეგებით მესარგებლა და დამესვენა ისე დავწოლილიყავი შუადღეს და დამეძინა ისე რომ არ მეფიქრა სასწავლი მაქვს თქო ..მე იურიდიულზე ვსწავლობ პირველი კურსი დავამთავრე შეიძლება ითქვას რომუკვე მეორე კურსელი ვარ ....
-ლოლაა კივილით შემომივარდა ევა ოთახში ...ჯერ არ დაგიძინია შუადღით რახდება ?
-არაფერიი ისე მოვედი და დაძინება გადავწყვიტე ..
-კაი წამო ზღვაზე არ გინდა ?
-არა რა გთხოვ ხვალ დილით იყოს ....
-კაი ხოო ...ოღონდ არ გეგონოს რომ გადარჩი ამბების მოყოლას მოგვიყვები ხვალ ყველაფერს..
-კაი ხო მიდი ...
დავწექი ისევ დემოზე ა ვიწყე ფიქრი და ამ დროს დამირკა რას შვრები პრინცესა ?
-პრინცესა ?
-ხო რაიყო
-კაი არაფერი..არაფერს ვწევარ ...შენ ?
-მე ბიჭებმა ზღვაზე წამათრიეს .....
-კაია მერე ... ჩამეღიმა ..
როგრც იქნა დამთავრდა ეს დღე ...ღამეა ისევ ოცნებამ შემომიტია ....ვიოცნებე ცოტა შემდეგ კი დავიძინე ..გამეღვიძა რატო ? ჰაააა ღამის 5 საათია ?! აუუ რატო ვერ ვიძნებ ? ....კაი აივანზე გავალ იქნებ იქ მაინც ჩამეძინოს ავიღე პლედი და გავედი....რა ლამაზი მთვარეაა ნეტა დემეტრეს ძინავს თუ ისიც მთვარეს უყურებს......კაი რა ლოლა რეეებს ფიქრობ დაიძინე ვუბრძანე ჩემს თავს ცოტახანსი კი როგორც იქნა მომეძინა..
ისევ ტელეფონიიიი ....ნეტ ვინაა ..უი .. გაიღვიძე პრინცესა ? პრინცესას რატო მიწოდებს ? ნეტა მასაც გააჩნია ჩემდამი გრძნობა ? ...კაი რამნისვნელობა აქვს წავედი საბანაოდ პასუხი კი არ მივწერე.....როცა გამოვედი სააბაზაანოდან ვნახე 7 გამოტოვებული ზარი დემოსგან და 2 სმს პრინცესა რატო არ მწერ ? რამე გაწყენინე ? ვუპასუხე: არა ვბანაობდი... და ვსო ...
ჩავიცვი ქვევით ჩავირბინე და სასიამოვნო სუნი ტრიალებდა სამზარეულოში ...დეე დილამშვიდობისს კარგად გეძინა ? ვკითხე ვაკოცე ლოყაზე და დავჟექი მაგიდასთან
-კიდე კარგად მეძინა ....გინდა კარტოშკა ?
- კი დე რათქმაუნდა..დავიწყე ჭამა და დამირეკა დემეტრემ ...გავალ დე და ერთიწუთით....
-ხო დემე ..
-ლოლაა დღეს გცალია ?
-კი რაიყო ?
-არაფერი პიაცასთან გამოხვალ ექვსისკენ ?
-კიი...
-კაი აბა წავედი და 6 საათზე ვიაცასთნ გელოდები..
შევირბინე მიხიარულმა სამზრეულოში ვჭამე და მაშინვე წავედი რომ როვმზადებულიყაი....3 საატიაა ?? ამდენი ხანი როდის გავდაა ?! დეე მე გავდივარრ ...
ევაა გღვიძავს ? ვურეკავ და ვეკითხები ..
-კი გოგო რახანია მოდიხარ ჩემთან ?
-კიი კარი გამიღე შენთან ვარ უკვე..
-კაი ხო ...
ჩემიი ცხოვრებაა ყვირილით მოდის ევა..კაი გოგო ნუ ყვირიხხარ... მომისმინე 6 საათძე დემეს უნდა შევხდე და გამღებე ცოტა ...მოდი მოდი ...
მოვიდა 6 საათი წადიი მიყვირის ევა..
კაი წავედი დაგირეკავვ !
როგორც იქნა დავაღწიე საცობს თაავი მივედი პიაცასთან და გავშეშდი .....



№1  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

დასაწყისისთვის არაუშავსს

 


№2  offline წევრი DevilGirl

მოოომწოოოონნნნნსსსს! რატომ მგონია , რომ ვიღაც გოგო უნდა იყოს ჩამოკიდებული დემეზე და იმიტომ გაშეშდა ლოლა? ნუ არვარ დარწმუნებული , მაგრამ მასე მგონია...ნუ ვნახოთ რა. ველოდები შემდეგს ჩემო კარგო <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent