შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დილამშვიდობისა პრინცესა (თავი მესამე)


8-02-2017, 13:56
ავტორი პაწუ
ნანახია 1 752

რაა შუბლზე მაკოცა ? არარსებობს ..ვფიქრობდი ჩემთვის და თან სახლისკენ მივიწევდი .... სახლში მისვლისთნავე დავიძინე ....დილით კი გამააღვიძა ლილემ და ევამ ჩემთან იყვნენ თვიანთი ჩანთებით ....
-ლოლააა გაიღვიძეე (კიოდნენ ბოლოხმაზე )
-ჰაა რახება ?
-რახდება კიარა ყველა შენ გელოდებით ადექი ეხლა და წავედით ......
-სად მიგყავართ გოგო
-სად და სვანეთში არ გახსოვს ?
-აა ხოო კაი ჩანთა ჩამილაგეთ რაა მე ვიბანავებ და წავიდეთ ..
-კაი ხო მიდი მალე ოღონდ ..
ვიბანავე ჩანთა გამიმზადეს ჩავიცვი ჯინსის შორტი თეთრი მაიკა და კეტები....მანქანებში გავნაწილდით და წავედით სვანეთისკენ ...ჩემს მანქანაში ვიჯექით მე ევა ლილე და ბარბარე .როგორც იქნა საღამო ხანი იყო როდესაც სვანეთში ჩავედით ყველა საშინლად დაღლილები ვიყავით ამიტომ კოტეჯში შევედით სადაც ყველა მოვთავსდით და გადავწყვიტეთ გვევახშმა და აივანზე გვეთამაშა კარტი ...
დავწყილდით ორჯერ ვითამაშეთ კარტი და როცა მოგვწყინდა საბამ გადაწყვიტა გიტარაზე დაეკრა ....

მოდით უფრო თვალსაჩნო და გასარკვევი რომ იყოს ვინ ვინ არის გაგაცნობთ თითოეულს ...
საბა და ლევანი ტყუპები არიან დიდიხანია ვიცნობთ ერთმანეთს ...საბას და ლევანის კიდევ ერთი პატარა და ჰყავთ ...მშობლები საფრანგეთში არიან დიდიხანია საბა და ლევანი კი რაც ბათუმში ჩამოვიდნენ 2 წელი იქნება ...ისინიც იყვნენ საფრანგეთში მაგრამ ვერ გაძლეს და უკან დაბრუნდნენ..
ეხლა სანდრო ...სანდროს სკოლიდან ვიცნობ ჩემი კლასელი იყო და სკოლის შემდეგაც გავაგრძელეთ მეგობრობა.. მას ცოლი ყავს ბარბარე ძალიან საყვარელი ..ისინი სულ რაღაც 7 თვეა დაქორწინებულები არიან თუმცა ელენეს დიდიხანია ვიცნობ იმ დღიდან როდესაც სანდრომმ მას სიყვარული აუხსნა ..

ლუკას მიშკადან ვიცნობ 4 წელია...მას არც და და არც ძმა ყავს ბიოლოგიორი მაგრამ ვყავართ ჩვენ არაბიოლოგიური გიჯი დები და ძმები .... მამა სამწუხაროდ გარდაეცვალა პატარაობისას დედა კი სასიამოვნო ადამიანია ..ლუკას დედა ჩემი ნათლიაა ...

დემეტრეს უკვე იცნობთ ,ხოლო მიშკას ყავს დაიკო ერთი 14 წლის მას ისე აკონტროლებს რო ხანდახან ვუყვირი კიდეც ზედმეტები მოგდის თქო ....

ამ ღამით დაღლილებმა მალე დავიძინეთ დილით კი მხოლოდ მე გამეღვიძა ამიტომ გადავწყვიტე რომ მარტო მე არ უნდა მეღვიძოს....ავიღე ერთი ბოთლი წყალი შევედი ჩუმად დემეტრესთან და ზედ დავასხი ......
- ლოლაა მოგკლავვ (ყვირილით გამომყვა უკან)
მეც არ დავაყოვნე გავიქეცი შევვარდი მიშკას ოთხში მასაც გაეღვიძა ხმაურზე მერე ლევანის და საბას შევუვარდი ისინიც გიჟივით კიოდნენ ბოლოს კი ოთხივემ მომიმწყვდია შემიყვანეს სააბაზაანოში მოუშვეს წყალი და სუ გამწუწეს ....შუადღით კი წავედით სვანეთის დასათვალიერებლად ....დემეტრე სულ ჩემს გვერდით იყო ხან ხელი გადამდო ხან კიდე ამწია და დამატრიალა ....ოშკზე ასვლის დროს კი როცა დავიღალე ხელში ამიყვანა და ისე გააგრძელა გზა...ოშკიც ვნახეთ და დაღლილებმა ისევ კოტეჯში დაბრუნება გადავწყვიტეთ ...საღამოთი კი სანდრომ გამოგვიცხადა მე და ჩემს ცოლს სიურპრიზი გვაქვს ამიტომ განსაკუთრებული ვახშამი მოვამზადოთო ....მოვიდა საღამო ყველა ელოდება სანდროს როდის იტყვის თავის საიდუმლოს ... და როგორც იქნა შამპანიურით ხელში ადგა ფეხზე და სიჩუმე იყოსო გამოაცხადა ....
-მოკლედ გეტყვით ჩემსადა ბარბარეს საიდუმლოს ..
-ბავშვებო გვეღირსაა (დემეტრე)
-მე მალე მამა გავხდები ..
-რაა ანუ ბარბი ფეხმძიმედაა ?!
-ხოო ასე გამოდისს ..... ყველამ აიღო ხელში შამპანიური და დაიწყეს მომავალი ანგელოზის ლოცვა ... ამასობაში კი ყველა დათვრა .... საბას ტახტზე ძინავს ....დემეტრე აივანზე სიგარეტს ეწევა ევას და ლოლას ოთახში ძინავთ ...სანდრო ისევ სვამს ლევანის ერთად მიშკა თავის ოთახში წევს თუმცა არ ძნავს ... მე და ბარბარე კი ველოდებით ყველას დაძინებას რომ დავიძნოთ ...
როგორც იქნა ყველა დაწვა ....მეც დავწექი ოო ღმერთო როგოორ დავიღალე ...თუმცა მაინც საუკეთესო დღეა ....დღეს დემე სხვაანაირად მიყურებდა სულ ჩემს გვერდით იყო დაძინებისას კი შემოვიდა ოთახში თუმცა მე თვალები დავხუჭე თითქოს მეძინა ...ჩამოჯდა საწოლზე ერთხანს მიყურა გასვლის წინ კი თქვა ტკბილი ძილი პრინცესა!
ნუთუ მიხვდა რომ მეღვიძა ?! არა არა ვერ მიხვდბოდა....ვფიქრობდი ჩემთვის..
დილით მზე უსიამოვნოდ მაჭყეტდა თვალში ...ამიტომ გადავწყვიტე ავმდგარიყავი ავდექი მხოლოდ მე და ბარბარეს გვეღვიძა მოვამზადეთ საუზმე გავშალეთ მაგიდა და ყველა გავაღვიძეთ ... ვისაუზმეთ და ბუნებაში გასვლა გადავწყვიტეთ ..ისე მოხდა რომ რამოდენიმეე წყვილი ცალკცალკე წავიდა ...ბარბარე და სანდრო ერთად წავიდნენ ლილე და მიშკა ერთად ევა და სააბა ერთად მართალია ევას საბა არ მოსწონს მაგრამ რატომღაც ვფიქრობ რომ საბას გრძნობა გაააჩნია ევას მიმართ .. ..მე დემეტრე ლევანიდ და ლუკა დავრჩით კოტეჯში ..ლუკამ დაიძინა მე ლევანი და დემერე კი აივანზე გავედით ცივი ყავებით ხელში....ცივი ყავა როგორც კი დავლიე აივანზე ჩამძინებოდა .... დემეტრემ ამიყვანა ხელში რათა ოთახში შევეყვანე მაგრამ გამომეღვიძა ...ბედნიერებისგან სახეგაბრწყინებულს არ ვიცოდი რა გამეკეთებია ...მაგრამ გამოვფხიზლდი და დემეტრეს ვუთხარი არ მინდა ძილი წამო რაა ეზოში ჩავიდეტ ჰამაკში დავჯდეთ.... დემეტემაც დამთანხმდა და ჩავედით ეზოში
ჩავჯექით ჰამაკში ტავი დემესს მკერდზე მედო და ვგრძნობდი გული როგორ უცემდა...ჩუმად ვიჯექით თითქოს ჩემს დაძინებას ელოდა ... დამეძინა და ვიგრძენი როგორ აცივდა ამიტომ დემემ ჩემს ოთახშ ამიყვანა და დამაძინა ისე რომ არ გამოვფხიზლებულიყავი ... შუა ღამემდე ტკბილად მეძინა ..ღამით გამეღვიძა და ვეღარ დავიძინე გადავწყვიტე აივანზე გავსულიყავი პლედი მოვიხურე და გავედი .ჩემს და დემეს ოთახს ეს აივანი აერთებს ...როგორც ჩან დემეს არ ეძინა აივანზე იჯდა და ესე უბალოდ მთვარეს უყურებდა ...
-რატო არ გძინავს ?
-ვერ ვიძინე შენ ?
-ვერც მე ..და აქ რას აკეთებ ?
-მთვარეს ვუყურებ..
-შეიძლება შემოგიერთდე ?
-რათქმაუნდა მოდი ..
რამოდენიმე საათი ესე ვიჯექით და ვლაპარაკობდით ხან რაზე ხან რაზე ...გამთენიისას კი მითხრა:
- შედი ეხლა და დაიძინე ცოტახანი თან აქ ცოივა რ გაცივდე ..
-კაი შენც წადი და დაიძნე !
-კაი მიდი მეც მივდივარ ...
გათედა დაიწყო ახალი დღ ახალი თავგადასავლებით ...დღით სახლში ვიყავით რადგან წვიმდა ბუხართან ვიჯექით ყველა წყვილ წყვილად ...ასე ვიჯექით მე და დემეტრეც მაგრამ არ მგონია წყვილად ვითვლებოდეთ საგამომდე ხან რა მოვყევით და გავიხსენეთ ხან კიდე რა ... სამი დღე გავიდა ასე ყოველ დღე ერთი და იგივე ....ამასობაში გავიდა 1 კვირა და გადავწყვიტეთ უკან დავბრუნებულიყავიით რადგან უკვე ზაფხული მთავრდებოდა... ისე მოხდა რომ ერთ მანქანაში ორი წყვილი ვისხედით ...ასევე მე და დემეტრეც ....ჩემს მანქანაშ ვიჯექით მე დემეტრე ლილე და მიშკა ...ამჯერად მძღოლი დემე იყო მეკიდე ჩამოსვლამდე ტკბილად მეძინა....
-ლოლაა ბრთხილად მაღვიძებს დემეტრე
-ხო ჩავედით?
-ხოო ლილე და მიშკა დავტოვე სახლებში ..
გადმოდი მივედით შენთან .....დემეს შევთავაზე რომ შემოსულიყო და დამთანხმდა ...
-მიდი კარები გააღე ჩანთას მე წამოვიღებ მითხრა ტკბილი ხმით და საბარგულისკენ წავიდა....
-ყავას დალევ ?
-კიი... კაი თან ვჭმოთ თორე ვკვდები ისე მშია ....
სამზარეულოში შევედი გავაწყვე მაგიდა ვჭმეთ ყავაც დავლიეთ და დემეტრემ მითხრა ჩემი წასვლის დროა დაღამდა ჩემებიც მელოდებიანო ...
-კაიმიდი ...
კაი ხვალამდეო მითხრა და წავიდა ...
გაწვიმდა დასაძინებლად მშვენიერი დროა თქო ვთქვი და გადავწყვიტე დამეძინა ..

დილით ადრიანად არ გამიღვიძა ..შუადღით გამაღვიძეს ევამ და ლილემ ...
-ლოლაა ადექიი ბიჭები მოდიან .მითხრა ევამ და წავიდა გარდერობისკენ რათა აერჩია ტანსაცმელი .. ბიჭები რომ მოვიდენ მე და ევამ გავედით ყავის მოსადუღებლად და თან ვუყვებოდი ჩემს კურსელზე ცოტნეზე რომელსაც სკოლიდან მოყოლებული ვუყვარვარ ... .უცებ სამზარეულოში შემოვიდა დემეტრე და ცოტნეს გაგონებაზე თქვა
- ცოტნე ვინაა უყვარხარ ?
ევამაც მოკლედ უპასუხა
-როცა გავარკვევთ შენც გეტყვით...
არადა ვიცოდით უკვე რომ ვუყვარდი ....ევას ასეთ პასუხზე დემეს ნერვები მოეშალა და აივანზე გავიდა სიგარეტის მოსაწევად ...
ყავა გავადუღე ტკბილეული აიღო ევამ მე კი ყავები გავიტანე და ჩამოვჯექი ტახტზე ევას გვერდით დემეტრე ჯერ კიდე აივანზე იყო ....
-დემეე შემმოდი ყავა დალიე
-კაი მოვდივარ
დემეტრე შემოვიდა და ჩემს გვერდით დაჯდა ... ჩემთვის გაურკვეველ თემაზე დაიწყო საუბარი ბიჭებთან და როგორც ვხვდები ვერც გოგოებმა გაიგეს რაზე იყო საუბბარი ...შემდეგ კი გაიგე რომ მათ უბანში ვიღაც ნაცნობი ბიჭი მოკლეს და დემეტრე ფიქრობდა რომ მკვლელი იცის ვინ არის ... ამ ამბის გაგებამ შემძრა ნუთუ დემეტრე ასეთ გარემოში არის ან მკვლელს საიდან იცნობს ...თუმცა ამ საქმის გამოძევას არ დავიწყებ მანამ სანამ ბიჭები ა გადაწყვეტე ჩვენზე ამ ამბის მოყოლას ....დემეტრემ ეს ამბავი ამ დილით გაიგო და სურს რომ ეს ამბავი გამოიძიოს და თუ დარწმუნდება რომ მკვლელს იცნობს პოლიციაში წავა....ეს ამბავი საეჭვოდ გამოიყურება თუმცა დარწმუნებული ვარ რომ მკვლელი დემეტრეს მეგობარი არ არის ... ფიქრებში გართულს ვერ მივხდი როგორ მელაპარაკებოდა დემეტრე მხოლოდ მაშინ გამოვფხიზლდი როცა დემეტრემ მითხრა ოდნავ ხმამაღლა წავედი და დაგირეკავ მოგვიანებითო...ბიჭებმაც თქვეს ჩვენც წავალთ რაღაც საქმეები გვაქვსო და ყველა ერთად გაიკრიფა ...დავრჩით მე ევა ლილე და ბარბარე ბიჭების წასვლისთანავე დაიწყეს ბუზღუნი გოგოებმა :
-ნეტა ვინ მოკვდა?!
-დემეტრე საიდან იცნობს მკვლელს ?! მასთან რა საერთო აქვს ?!
კარგით გოგოები დამშვიდდით ხვალ ბიჭებს ვთხოვოთ და მოგვიყვებიან ყველაფერს ეხლა კი დავმშვიდდეთ და კარტოშკა შევწვათ ან ხინკალი მოვხარშოთ თორე მშია ძალიან ..
მოვხარშეთ ხინკალი ვჩამეთ ვიჭორავეთ ცოტა მერე კი გოგოები წავიდნენ და მეც დამირეკა დემეტრემ წამო სადმე კაფეში გავიდეთო ....მომაკითხა მანქანით და წავედით კაფეში როგორც ყოველთვის პიცა ფრი და კოკაკოლა შევუკვეთეთ ....ვივახშმეთ ვისაუბრეთ მაგრამ სიტყვაც ვერ დავაცდენინე მკვლელობაზე მეც შევეშვი...წასვლისას დემეტრეს ვიღაც გოგო ჩაეხუტა და ისე იქცევა თითქოს მე ვერ მხედავს ...მე ისეთი სახე მივიღე რომ დემეტრე მიხვდა მაინტერესებდა ვინ იყო ეს გოგო ...მაგრამ პასუი გოგომ თქვა ამდენი შესვენება არ გეყო ? მგონი გავერკვიეთ გრძნობაში და შევრიგეთ მგონი დროა..გოგო ისე ჩქარა საუბრობდა დემეტრემ ერთი სიტყვაც ვერ თქვა მე კი ვუთხარი დემეტრეს:
-ესე ქუჩაშ როგორ უნდა გაარკვიოთ რა ელოდება თქვენს ურთიერთობას ? წადით კაფეში დაჯექით და გადაწყვიტეთ რას იზამთ მე კი თქვენის ნებართვით დაგტოვებთ გარეშე პირები არ არის საჭირო!
ვთქვი ბუზღუნით ტაქსი გავაჩერე და წავედი ...



№1  offline წევრი D-I-A-N-A

ვაიმე დემეტრეს შუაზე გავყოფ რა . ლოლა კი ძაან კარგად მოიქცა მეც ეგრე მოვიქცეოდი . ძალიან მომწონს ეს მოთხრობა და იმედია მალე დადებ ახალ თავს . იცოდე გელოდები <3 kissing_heart

 


№2  offline წევრი პაწუ

D-I-A-N-A
ვაიმე დემეტრეს შუაზე გავყოფ რა . ლოლა კი ძაან კარგად მოიქცა მეც ეგრე მოვიქცეოდი . ძალიან მომწონს ეს მოთხრობა და იმედია მალე დადებ ახალ თავს . იცოდე გელოდები <3 kissing_heart

საყვარეელოო დღეს ღამით შეიძლება დავდო ...ვსწავლობ და დროდ ძლივს ვნახულიბ დასადებად...მაგრამ აუცილებლად დავდებ ახალ თავს.. :* <3

 


№3  offline წევრი D-I-A-N-A

პაწუ
D-I-A-N-A
ვაიმე დემეტრეს შუაზე გავყოფ რა . ლოლა კი ძაან კარგად მოიქცა მეც ეგრე მოვიქცეოდი . ძალიან მომწონს ეს მოთხრობა და იმედია მალე დადებ ახალ თავს . იცოდე გელოდები <3 kissing_heart

საყვარეელოო დღეს ღამით შეიძლება დავდო ...ვსწავლობ და დროდ ძლივს ვნახულიბ დასადებად...მაგრამ აუცილებლად დავდებ ახალ თავს.. :* <3

უკვე წავიკითხე და როგორც ყოველთვის არაჩვეულებრივი იყო . ესე გააგრძელე <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent