შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

იდეალური დასაწყისი 7


8-02-2017, 18:28
ავტორი ნატალიკო
ნანახია 1 660

-მაპატიე რომ მე მიწევს ამის თქმა, უნარებში-21 ქულა აიღე (ზღვარი 24 იყო მოგეხსენებათ)
-რატო გინდა რომ თავი მოვიკლა
-არა შენს თავს გეფიცები სიმართლეს გეუბნები.
ამ წამს სიკვდილის გარდა არაფერი მინდოდა მე ხომ ამდენი ვიმეცადინე და ვიწვალე. როდეესაც პასუხებს ვიგებდი ზღვაზე ვიყავი ბათუმში ჩემს მამიდაშვილთან სოფოსთან ჩემი ტოლია ერთად ვაბარებდით მან ჩააბარა მე კი ვერა. წარმოდგენაც გაგიჭირდებათ ეს ამბავი როგორ გადავიტანე მე თვითონ არ მესმის ყველაიმედს მომავალზე ვამყარებდი. სრული პანიკა დამეწყო, სასწრაფო მომიყვანეს როგორც მითხრეს გული წამსვლია ძლივს მომაბრუნეს. მოკლედ რატო ჩავეძიო და ძალიან ძნელად გადავიტანე. ჯერ სირცხვილისგან ვიწვებოდი მერე მეგონა, რომ გიორგის ჩემი შერცხვებოდა ამიტომაც მიმატოვებდა, მაგრამ შევცდი. მდგომარეობიდან ჯერ კიდე არ ვიყავი გამოსული როცა ტელეფონმა დამირეკა დედა იყო მან ცალკე დამიმატა ისიც მოგეხსენებათ რა ძნელია ამზადებდე შვილს ამდენხანს ნახულობდე ამდენ ხარჯს და ნერვიულობის გამო ჩაგეჭრა.. ცალკე ის მიმატებდა თუ როგორ შემემთხვა ეს კარგად ხანს არ მელაპარაკებოდა კიდეც მაგრამ მერე შემირიგდა.. იმავე წამს გიომაც დამირეკა.
-ნატუსი არ ინერვიულო ერთი წელი კიდე მოემზადები და ჩააბარებ ხომ იცი რომ არ გამომდის ეს დამშვიდება და რაგაცეები აზრი არ ექნება ამას შენთან ნუ ნერვიულობ რა ხომ იცი რომ მე შენს გვერდით ვარ და არასდროს არ დაგტოვებ მარტო
-ხომ მაგრამ სამი წელი? რატო მაინც და მაინც მე? მე ხომ ასე კარგად ვსწავლობდი რა დამამემართა.
-აბა რა გითხრა.. მხოლო ის მეთქმის, რომ ჯობს დამშვიდდე და ნახავ რომ ყველაფერი დალაგდება.
-დედაც არ მელაპარაკება, ვიცი რომ შენც გრცხვენია ჩემი მაპატიეთ რა
-რა სისულეელეებს ამბობ ნატა ეგ მეორედ არ გაიმეორო და დედა დედაა გაბრაზდა და მალე გადაუვლის.
-კარგი წავედი ზღვაზე გავალ ყველაზე მეტად მსიამოვნებს ხომ იცი.
-მიდი და რამე არ მიქარო გიცნობ მე შენ ძაან კარგად
-გკოცნი და მიყვარხარ
-მეც მიყვარხარ სულში გულში.
მოვემზადე და წავედი ზზღვაზე, მაგრამ მე ხომ ვიცოდი რომ მას ჩემი სცხვენოდა? მისმა უსაქმურმა ძმაკაცებმა ლაშამ, ბექამ, ლუკამ, გოგოებმაც კი ისეთებმა რომლებსაც წიგნი არც კი გადაუშლიათ და მე ? ვფიქრობდი და სიცოცხელ აღარ მინდოდა იფიქრებთ , რატომ იდარდა ამ გოგომ ამდენი იმის გამო რომ ვერ ჩაააბარაო რა საჭიროა ასეთი რეაქციაო მაგრამ ჩემთვის ეს მნიშვნელოვანი იყო. მე ვიცოდი რაც მოყვებოდა ამ ყველაფერს ამიტომ გადავწყვიტე სუიციდისთვის მიმემართა. გამოვრტე ტელეფონი და შევედი ზღვაში ძალიან შორს შევედი ფაერი არარ მყოფნიდა მყოფნიდა, არც ის მსურდა ვინმეს გადავერჩინე და ზუსტად ამ ფიქრებში გავითიშე. სრულიად სხვა სამყაროში გადავეშვი ყველაფერს თეთრად ვხედავდი ჩემს თავს შორდიდან ვუყურებდი და ვამბობდი, რომ მე ეს ყველაფერი აქამდე უნდა გამეკეთებინა. აშკარად ვიღაცას ველაპარაკებოდი ვიღაც მსაყვედურობდა აგრამ არ მესმოდა თითქოს ხან მზეს ვხედავდი და ხანაც სინათლეს საბოლოოს კი უკუნით სიბნელეში აღმოვჩნდი. გონს საავადმყოფოს და წამლების სუნმა მომიყვანა ყველა თავზე მედგა თბილისში გადამიყვანეს რადგან ძალიან ცუდად ვყოფილვარ ყველა თავზე მედგა. ღამით კი მხოლოდ გიორგის დატოვება მოვინდომე სხვა ყველა გავაგდე.
-რატომ მოიქეცი ასე? გინოდდა უკან გამოგყოლოდი?
-შენ მაგას არ იზამდი
-რატომ ამბობ ნატა მაგას
-იმიტომ, რომ გიორგი შენ შენი თავის გარდა არვინ არ გიყვარს ამპარტავანი ხარ დავიღალე რა ძალიან ისევე კარგად გაგიცანი მე შენ როგორც შენ მე გამიცანი მაგრამ ვფიქრობ შენ კიდე კარგად არ მიცნობ.
-გიცნობ ნატა გიცნობ, ისიც კარგად ვიცი რომ მე ვერგადავიტანდი შენს სიკვდილს, ცხოვრებაზე მეტად შემიყვარდი ჩემი გულის ნაწილიხარ. არმინდა რომ ოდესმე დამტოვო შენით ვცხოვრობ და ვსუნთქავ.
-იმედიმაქვს რომ არ მატყუებ და ცრუ იმედებს არ მაძლევ
-არა რატომ რატომ ფიქრობ ასე ნუთუ ასე ამჩნევ ჩემს სახეზე რაიმე აფერისტობის მსგავს?
-მე სახეზე არც გიყურებ გული გრძნობს იმას რომ ოდესმე დამტოვებ
-პირობას გაძლევ და იცი რომ პირობის ამსრულებელი კაცივარ მე შენ არასდროს არ დაგტოვებ
ცხარე ცრე,ლები მომდის რადგან არ შემეძლო მისთვის ბოლომდე დამეჯერა არ მქონდა მისი ნდობა ვგრძნობდი რომ ვუყვარდი მაგრამ, რატომ? რატომ ვერ ვენდობოდი? ამ კითხვაზე პასუხი მე დღემდე არ გამაჩნია.
-არვიცი მე შენ რამდენად ხარ ამ პირობის ამსრულებელი უბრალოდ დროის სვლასთან ერთად მივხვდები ყველაფერს.
-ხო დროის სვლასთან ერთად მიხვდები ვის უყვარხარ და ვინ იქნება შენთან მაგრამ იცოდე რომ მე არასდროს ვაპირებ შენს მიტოვებას სულს გავყიდი შენი ბედნიერებისთვის.
-მიყვარხარ გიორგი და ნუ დამტოვებ ნუ გამიმეტებ ხომ იცი რომ მე ვერ გადავიტან
-შენ ძლიერი ხარ მე პირობას გაძლევ რომ არ მიგატოვებ, მაგრამ ოდესღაც თუ ეგ შენი ფიქრი ახდა იცოდე რომ შენ ძლიერი ხარ და ყველაფერს გაუმკლავდები მათ შორის ჩემთან განშორებასაც.
მთელი ღამე ვსაუბრობდით ვგრძნობდი რომ ადამიანი მყავდა გვერდით რომლის ერთი ჩახუტება,გამოხედვა, კოცნა სიცოხლეს მიხარებდა და მაბედნიერებდა.
გიორგი:
ვგიჟდები ნატა შენზე როგორ დაგაჯერო რომ შენს იქეთ არავინ არ მიყვარს ვგრძნობ რომ ყოველთვის გაქვს ჩემთან მმიმართებაში ეჭვი, რავქნა როგორ დაგიმტკიცო. როგორ მოვიქცე რომ სრულყოფილად გაგაბედნიერო. როდის მოვა ის მომენტი როცა იმის საშუალება მექნება რომ ცოლად შეგირთო და შენთან ერთად ბედნიერი ვიყო. ამ ფიქრებში ვიყავი როცა ტელეფონმა დამირეკა ლუკა იყო.
-ჯაჭო გამო რა ჩვენთან (ჯაჭვლიანი ვარ გვარად)
-ნატასთან ვარ საავადმყოფოში.
-კარგი, როგორაა?
-უკეთესადაა ახლა ხვალ გაწერენ
-ძაან კაი მოგვიკითხე მერე ვნახავთ გადაეცი
-კაი ბრატ.
ახლაც არ დაგტოვე მარტო განა იმიტომ რომ რამე დავამტკიცო იმიტომ რომ მათ ახლა ნაშობა ეყოლებათ აყრილი და მე შენ ასეთ მდგომარეობაში მარტო დაგტოვო? ვესაუბრენი მძინარეს ვიცი რომ არ ესმის ღრმად ძინავს.
ნატა:
ყველაფერი მესმოდა რასაც გიო ამბობდა და გული მტკიოდა, რომ ასეთ საძმაკაცო ყავდა მესმის ბიჭია გართობა უნდა მაგრამ რატომ მაინცდამაიცნ ისე რომ მე მესმოდეს ან ვგრძნობდე. გული მტკიოდა ვგრძნობდი ჩემდა უნებურად ცრემლებმა დაიწყეს დენა ამიტომაც უცებ გავიღვიძე. გიო ჩემთან იყო ფანჯარასთან იდგა.
-დილამშვიდობისა ჯაჭო
-დილამშვიდობისა ჩემო ცხოვრება, როგორ გეძინა?
-მადლობა ნორმალურად.
-დღეს გაგწერენ
-ხო ვიცი.. გუშინ ყველაფერი მესმოდა
-რა გესმოდა ღრმად არ გეძინა?
-არა გავიგე ლუკამ რომ დაგირეკა, უნდა წასულიყავი.. ვუთხარი დიდი პაუზის შემდეგ
-არმინდოდა წასვლა
-გინდოდა, მაგრამ მე არ დამტოვე
-არა სურვილი არ მქონდა მანდ ყოფნის შენთან მინდოდა
-მოვა დრო და მათთანაც მოგინდება და მე მოგბეზრდები
-ნატა! დამიყვირა. გეყოს ბოლოს და ბოლოს უკევ რა უნდა გავაკეთო რო მიხვდე ყველაფერს.
-არაფერი
-თუ არაფერი მაშინ ნუ მტკენ გულს და ნურც შენ იტკიებ აუტკიებელს. დღეს გაგწერენ და სახლში წაგიყვან
-ვიცი.
ცოტახანს ჩუმად ვისხედით ჩემი ხელი ეჭირა და მკოცნიდა გული მითბებოდა მაგრამ არ მინდოდა მეცვენებინა ის რომ მე მის გარეშე არაფერი ვარ.
-აბა ჩემო კრასავიცა პაციენტო უნდა დაგემშვიდობო
-მხიარულად შემოვიდა ჩემთან ექიმი დათო
-რაკარგია ექიმო
-დამპირდი რომ ამას აღარ გაიმეორებ სიცოცხლით აღსავსე გოგო ხარ და არ გაბედო მეორედ ასეთი რამ.
-გპირდები დათო ექიმო
-ძალიან კარგი აბა კარგად იყავი ახლა და არ დამივიწყო
-არა რასამბობთ თქვენ როგორ დაგივიწყებთ.
დავემშვიდობე ყველას და წამოვედი როგორც იქნა მოვედი სახლში ყველამ კარგად მიმიღო არავის არ უხსენებია ჩემი მდგომარეობის გამომწვევი ამბავი ასე ვთქვათ მშვიდად ჩაიარა ყველაფერსმა მე მუშაობა მინდოდა და როცა გამოვკეთდი სამსახურის ძებნა დავიწყე, მაგრამ უშედეგოდ გამოუცდელი არსად არ მიმიღეს დაგრუზული სახლში მივდიოდი გზად ანნა რომ შემხვდა.
-ნატუუს
-ანნაა როგორ ხარ?
-კარგად შეენ ? როგორ მომენატრე გავიგე შენი ამბები და აი გუშინ ჩამოვედი სოფლიდან და შენტან მოვდივარ დატვირთული და შენ გარეთ მხვდები
-ხოო არარ შემიძლია ამდენი წოლა უკეთ ვარ ახლა ძაან და სამსახურს ვეძებდი, წამო სახლში ვილაპარაკოთ
-წამო ჩემო კრასავიცა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent