შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Love is...(4)


17-02-2017, 23:04
ავტორი DevilGirl
ნანახია 1 448

მანქანაში ვცქმუტავ და ვცქმუტავ ადგილზე ვერ ვჩერდები ბოლოსდაბოლოს ვთხოვდები ხააალხოოოო. ვინ წარმოიდგენდა თუ ოდესმე გავთხოვდებოდი და თან ბ.სანდროს გავყვებოდი ცოლად. 1 წლის წინაც კი, რომ ეთქვა ვინმეს "შენ მოქალაქეობისათვის გათხოვდები და ალექსანდრეს გაყვები ცოლად რომელიც შენი მეგობრების მეგობარია და მერე შენი მეგობარიც გახდებაო და ამ მეგობარს გაყვებოდი ცოლადო " რათქმაუნდა არ დავუჯერებდი. ან, რომ ეთქვათ "შენ ცოლად გაყვები დევ ექიმს, რომელიც საოცრად სიმპატიურია და ისეთი ღიმილი აქვს იქვე დაგატყვევებს...ისეთი თვალები აქვს ჩაიძირები მასში და...." მოიცა კაცო რეებს ვამბობ არ უნდა გამაჩეროთ.
-აუ როგორები არიან? მკაცრები? საყვარლები? შენი და? დები საშინელები არიაააან.
-სტასი ყველაზე კარგია და ნუ ნერვიულობ არც ჩემი მშობლები არიან გველეშაპები.-ისე ვნერვიულობდი დავიტეხე თითები. აუ მივედით!
-სანდრო დავრჩეთ რა გთხოოოვ. ძააალიან გთხოვ დავრჩეთ რაა , გთხოვ სხვა დროს მოვიდეთთთთთ, სანდრო გთხოოოოოვ. სანდრო ძალიან გთხოოოოვ, ყველაზე ძვირფასს გაფიცებ სანდროოო.-მხარზე ვებღაუჯები და ვთხოვ თან.
-აუ ქეთა გეყოფა რა პანიკები! ბუები კი არ არიან! გვანან რედლი ბუას?(პერსონაჟი წიგნიდან). მ ო ე წ ო ნ ეეე ბ იიიიიი!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-აუ სანდრო მ ე შ ი ნ ი ა ! მე არვიცი ბუები არიან თუ არა, მაგრამ მეშინია და რა გავაკეთო სანდრო?! ვახ!-ამოვიხავლე , გავუშვი ხელი და დავიყვირე.
-ქეთა ასე თუ შეგეშინდება ვერასდროს გაიცნობ. იცი რა კარგები არიან? ძალიან კარგები არიან დაწყნარდი რაა. დარწმუნებული ვარ მოეწონები და რომც არ მოეწონო არ აქვს ამას აზრი. მათ კარგად ვიცნობ და ვიცი როგორები არიან. მათთვის მთავარია მე მიყვარდე და მეტი საერთოდ არაფერი ამიტომ დ ა მ შ ვ ი დ დ ი რა !-სანდრომაც ხმამაღლა თქვა და ისევ ჩამჭიდა ხელი. მაინც ვითრევდი ფეხს რა ვქნა ლოგიკურია ნერვიულობა...
-ქეთა ნუ ნერვიულობ რა.-გულში ჩამიკრა.
-ისე ჩემ მშობლებს როდის გაიცნობ?
-როცა გინდა.-თავზე მაკოცა და კარებზე დააკაკუნა.
-ხვალ?
-იყოს ხვალ.-თქვა და კარიც გაიღო. ძალიან ლამაზი ქალი იდგა კარებში და იღიმოდა:
-მოხვედით დეე?-გადაკოცნა სანდრო და ახლა მე გამიღიმა საოცრად თბილი ღიმილით და რაც მთავარია გულწრფელი ღიმილით.-მე ნინე ვარ.-გამიღიმა ისევ ისე. შევამჩნიე , რომ ძალიან ნერვიულობდა ალბათ ფიქრობდა ვინმე სვეცკი ან სწერვა არ იყოსო და თითებს იტეხდა, ხოდა გადავწყვიტე შემეწყვიტა მისი ეს ნერვიულობა:
-სანდრო არ გითქვამს ასეთი არაჩვეულებრივი დედა თუ გყავდა!-თვალები დავუბრიალესავით სანდროს, ნუ მასე ჩანდა თორემ ისე გავხედე თვითონაც ძლივს შეიკავა სიცილი. ქალმა ამის გაგონებაზე ამოისუნთქა და ისე ჩამეხუტა ლამის მიმჭყლინტა. რა საყვარელია! რომ არ ჩავეხუტო არ შემიძლია და ამას იმის გამო არ ვაკეთებ, რომ მოვალეობა მოვიხადო, მე ეს ძალიან მინდა და იმიტომ! მეც მოვხვიე ხელები და თბილად ჩავეხუტე. მისაღებ ოთახში შევედით და იქ იმდენი ადამიანი დაგვხვდა. იქ იყვნენ ბიჭები , აშკარად სანდროს მეგობრები და მათ გვერდზე ეჯდათ რამდენიმე გოგო რომლებიც ეხვეოდნენ ბიჭებს. იქ კიდევ ერთი გოგო იჯდა მარტო რომელიც ქ.ნინეს საოცრად გავდა სავარაუდოდ ის არის სტასი. იქ კაცი ინდა ზედგამოჭრილი სანდრო, რომელიც სავარაუდოდ ბ.ირაკლია. საერთოდ არ დავძაბულვარ პირიქით მომეწონა ყველ....ოოო კარგი ხო! ისე დავიძაბე ლამის ენა გადავყლაპე. ყველა მომეწონა, მაგრამ ერთი გოგო რაღაც არ მომხვდა თვალში... ოო არ მომეწონა და რავიიი , ისე მიყურებდა მეგონა მიმახრჩობდა სანდროს კი თვალებით ჭამდა.
-შემოეჭმევი ეხლა.-ღიმილით გადავხედე სანდროს და ისიც მიხვდა მაშინვე ვისზეც ვეუბნებოდი,მაგრამ ისე ხმადაბლა ვუთხარი ვერც კი მივხვდი როგორ გაიგო.
-ხოდა დამეხმარე საცოლე რისთვის ხარ ქეთევან!
-მეძახე ქეთევანი და მაგრად დაგეხმარები-ისევ ღიმილით ვუთხარი და სავარაუდოდ ბ.ირაკლიც ადგა.
-რა ლამაზი რძალი გვეყოლება ნინე თურმე! ამ ანგელოზს გვიმალავდი?!-სანდროს მიუბრუნდა საყვედურით და მერე გულში ჩამიკრა, მეც მოვხვიე ხელები. რა საყვარელი ოჯახიააა! და აი ადგა ულამაზესი გოგოც რომელიც ქ.ნინეს საოოოოცრაააად გავს! ადგა და ძალიან წრფელი ღიმილით ჩემსკენ წამოვიდა...საიდან მეცნობა? ვაიმე ანასტასიააააა!!!!!
-სტაააას!-ისე ჩავეხუტე , რომ გავჭყლინტე და იგივე გაიმეორა. სტასი ჩემი დაქალი იყო, მერე მე ამერიკაში წავედი და ჩვენი გზებიც გაიყო , მაგრამ სტასი ერთადერთია ვინც რამდენი ხანიც არ უნდა ვნახო მაინც ისევ ის ნდობა მექნება.
-ქეთააა! უფრო გალამაზებულხარ!-ყველა გაკვირვებული იყო.
-სტას როგორ შეიცვალე....-გაოცებულს აღმომხდა.-ულამაზესი ხარ.-ისევ ჩავეხუტე დაქალს. სტასს მოვშორდი და ახლა სხვების გაცნობის დროც მოვიდა. გავიცანი და ყველა საოცრად გულწრფელი ღიმილით შემხვდა წყვილები იყვნენ ძირითადად იმ ერთი "ნაგლი" გოგოს გარდა:ნიკა და ლიკა, გიორგი და ნიტა, მარიამი და ლაშა , სტასი და ახლა მოვა მისი ბიჭიც ანდრია, ხოდა მთავარი "ნაგლი" და "სწერვა" რომელიც საერთოდ არ მომწონს და არც მომეწონება კიდევ 100 წელი, ჰქვია ნატა. ხოო, რაღაც საოცრად არ მომწონს ეს ნატა ისე სწერვულად მიყურებს, ხოდა არაფრის შერჩენას არ ვაპირებ ამ "უკან გადმოშენებული გადატყლარწული დინოზავრისათვის". აი სტასის ბიჭიც მოვიდა. ღიმილით შემხვდა გადამკოცნა და დაჯდა ჩვენთან. ცოტახანი კიდევ ვისაუბრეთ მერე ნინემ და ირაკლიმ დაგვტოვეს ახალგზარდები დარჩით ჩვენ აღარ შეგაწუხებთო და წავიდნენ. ნატა ნაგლად მიყურებდა და მზერას არ მაშორებდა ხოდა მეც შევხედე. რაღაცაზე ვლაპარაკობდით და სიყვარულის თემას შევეხეთ ნატამ, რომ მიკბინა:
-ხოო, ვიღაცეებისთვის არ აქვს მნიშვნელობა სიყვარულს მთავარი მიზანია.-ისევ ისეთი ნაგლი ღიმილი.
-ხოო, ბევრმა არ იცის , რომ ამ მიზანს კიდევ დიდხანს ვერ მიაღწევს, მაგრამ მაინც ჯიუტად არ ნებდება მანამ სანამ თავისი თვალებით არ დაინახავს ყველაფერს.-მეც გავკარი კბილი. სხვებმაც იცოდნენ რატომაც ვქორწინდებოდით, მხოლოდ ნინემ და ირაკლიმ არ იცოდა.
-ჩემი ქეთააა. რა ვიცოდი გოგო ჩემი რძალი თუ გახდებოდი?-ჩემს მხარეს გადმოსკუპდა სტასი.
-ჩემი სტასი.-მეც ჩავეხუტე.
-ეხლა მოვლენ გიგი, გეგა, კაწია და ევა.-სანდრო.
-მართლაა?-ისე გამიხარდა , რომ აი არ ვიცი .
-ხო მოვლენ. კაწიამ და გეგამ დახოცეს ერთმანეთი თურმე და ევა და გიგი იჯდებოდნენ მეზობლის ბავშვებივით.-სანდრო.
-როდის იტყვიან , რომ უყვართ ერთმანეთი? აღარ შემიძლია ამათი უბედურება ან ორივე წყვილმა იცის , რომ უყვართ ერთმანეთი და რაღას ტანჯულობენ.-ვლაპარაკობდი და ამ დროს შემოვიდნენ კარებში ოთხივენი. გეგა და კაწენკა ჩხუბობდნენ:
-ვინ იყო ის სი*ი?
-ის სი*ი არ არის! სხვებისგან განსხვავებით ძალიან კარგი ბიჭია! და საერთოდ რა გინდა შენ?!-ამათმა ჩხუბმა ხომ წაიღო ტვინი. ევა და გიგი როგორც ყოველთის ძალიან მშვიდად მოდიოდნენ და თვალებში შესციცინებდნენ ერთმანეთს. აუ რას მიბღვერს ეს ნატა?! რა დავუშავე? ისე შეიძლება მე და სანდროს არ გვიყვარს ერთმანეთი, მაგრამ მეცოდება ამ გოგოსთვის ძალიან კარგი ბიჭია.
-ქეთაა უთხარი რა რამეეეე.-კაწენკა მეუბნებოდა და ყელში გაჩხერილ ბურთს ძლივს ყლაპავდა, რომ გეგას თვალწინ არ ეტირა.
-ვგავარ კუპიდონს?! მე შევეშვი წყვილების საქმეში ჩარევას და ამის მერე მხოლოდ ჩემს პირადში ჩავერევი ამიტომ აბა შენ იცი.
-ოო , მე , რომ დამჭირდი მაშინ მორჩი შენც კუპიდონობას რა!
-ყველა ვხვდებით შეცდომებს ხომ დროთა განმავლობაში?-ნატა.
-რავიცი აბა. ვხვდებით?-კითხვა შევუბრუნე ნატას რამაც თავი ძალიან უხერხულად აგრძნობინა.

ხვალ დავდებ ბავშვებო <3 აი ძალიან დიდი ბოდიში ამდენი , რომ გალოდინეთ ვცადე დამეწერა , მაგრამ მუზაც არ მქონდა არც დრო და მოკლედ რა))) შევეცდები აღარ დაგავგვიანო რასაც ვერ დაგპირდებით :( მიყვარხართ <3



№1  offline წევრი LSD

Esorii magijebss dzaan ❤️❤️ Arshemidzlia iseti sakvarlebi arian nuu❤️❤️ Mokledd shem me shemomakvdebiii nuagvianeb raa:D❤️❤️ es tavii dzaan sakvarelii ikooo bevric vicine❤️❤️ Mokledd raa magari gogoxar chemo shokoladooo veli shemdeg tavs warmatebebii mikvarxar❤️❤️

 


№2 სტუმარი Nia

Magaria gaagrdzele

 


№3  offline წევრი HappyForever

dzaan kaia ubralod tavebi gszarde ❣❣

 


№4  offline წევრი DevilGirl

LSD
Esorii magijebss dzaan ❤️❤️ Arshemidzlia iseti sakvarlebi arian nuu❤️❤️ Mokledd shem me shemomakvdebiii nuagvianeb raa:D❤️❤️ es tavii dzaan sakvarelii ikooo bevric vicine❤️❤️ Mokledd raa magari gogoxar chemo shokoladooo veli shemdeg tavs warmatebebii mikvarxar❤️❤️

ვერ დაგპირდები, რომ ვერ დავაგვიანებ ,მაგრამ მართლა ყველანაირად ვცდილობ <3 მადლობა ჩემო საყვარელო <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent