შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი გულის ქურდი .


24-02-2017, 15:37
ავტორი D-I-A-N-A
ნანახია 1 980

IV თავი.
-აუ რომელი ავირჩიო ? - ალბად 100 მაღაზია მოვიარეთ მაგრამ ვერსად ვერ იპოვა ის რაც სურდა . ერთი კაბა დიდი ქონდა , მეორე პატარა , მესამე გრძელი და ა.შ.
-ტასო დავიღალე , იყიდე და წავიდეთ . - ძალა გამოცლილმა ტასოს შევხედე .
-ოო მოიცა რა . ისე ქალბატონო შენ არაფერს არ ყიდულობ ? -ტასომ კაბა მოიზომა და ახლა მე გადამეკიდა როგორც ჩანს გამყიდველს თავი დაანება.
-მე უკვე ვიყიდე .-დივანზე დავჯექი და თვალები დავხუჭე.
-ეე როდის ? მოიცა უჩემოდ ?!
-ტასო რა უშენოდ , 43 კაბას რომ იცმევდი ხომ ავარჩიეთ ... .-ვიყიდე მოკლე , მოტკეცილი , კრემისფერი კაბა . უკან ამოღებული აქვს . სადა მაგრამ ამავდროულად გამომწვევი. ვინაიდან დეკოლტე არ მიყვარს უდეკოლტო კაბებს ვყიდულობ . კაბისთვის იმავე ფერის მაღლები ვიყიდე .
-უი ხო ...
კიდევ ორი საათი მატარა ტასომ მაღაზიებში . ტასო ბექასთან იყო წასასვლელი ამიტომ კაბა ჩემთან დატოვა და რასაც ქვია მაიძულა მასთან ერთად წასვლა . ძალიან მინდოდა სახლში დარჩენა მაგრამ ტასომ თქვა რომ ბექას ნახვა ძალიან უნდოდა ... როცა გავიგე რომ ანდრეა ბექასთან ერთადაა დავთანხმდი.
-ბიჭებო ჩვენც მოვედით . -ტასომ კარი შეაღო და ბექას ჩაეხუტა .
-ამდენი ხანი კაბას არჩევდით ? (ბექა)
-აუ კაბაზე არ გვკითხო რა . -ანდრეასთან მივედი, კალთაში ჩავუჯექი და ჩავეხუტე .
-რატო რა მოხდა ?(ბექა)
-რა მოხდა და თბილისის ყველა მაღაზიაში ვიყავით . ტასოს რომ ვკითხე როგორი კაბა გინდა იცი რა მიპასუხა ?! -ბექამ უარყოფის ნიშნად თავი გააქნია.-რა და ,,როცა ვნახავ გული მიკარნახებს და ეგრე მივხვდები’’-ო . -ამის გაგონებაზე ანდრეა ,,ჩაბჟირდა’’ , აუ იცით რა ღიმილი აქვს როცა იღიმის ლოყა ისე საყვარლად ეჩხვლიტება რომ მინდა გადავყლაპო .
-და შენ იყიდე ? -ანდრეამ მე მომანათა თავისი მწვანე თვალები.
-,,კანეშნა’’ ...აუ მერე განახებ რა .
-და თქვენ იყიდეთ კოსტიუმი ?(ტასო)
-ხოო...5საათის წინ .-ბექას სიტყვებზე ყველას გაგვეცინა.
-მაკოცე რა ...- სანამ ტასო და ბექა ,,ყავას ამზადებდნენ ‘’ მე და ანდრეა ,,ვსაუბრობდით ‘’ .
-ანდრეა სირცხვილია ...-ვეცადე რამე ნაირად დამეწყნარებინა მაგრამ ამას რა დააწყნარებს ვირივით ჯიუტია.
-ოხ კაი ერთი კალთაში რომ ჩამიხტი სირცხვილი არ იყო და კოცნა სირცხვილია ?
-ავდგე ?
-მიდი აბა ...- მეწყინა და ამიტომ ადგომა დავაპირე მაგრამ ანდრეამ მაჯაზე ხელი მომკიდა და ისევ დამსვა.- არ მკოცნი ხო ? - უარყოფის ნიშნად თავი გავუქნიე.-მაშინ მე გაკოცებ . -ანდრეამ შეაერთა ჩვენი ბაგეები . ტუჩებს რიგრიგობით მიკოცნიდა . ხან მკბენდა ხან მკოცნიდა.
-დედა ჩემი სიკვდილი .- ტასო და ბექა შემოვიდნენ ზალაში.-რა იყო ქალო რატო მიგიჟებ ბიჭს ? ეგ საქმე სახლში დაასრულეთ ახლა კი ვიჭორავოთ .
-ანასტასი !-ტასოს შევუბღვირე .
-რაო ? ანასტასიაო ? ანუ მომკლავს ხო ?(ტასო)
-აბა რას გიზამ .-ადგომა დავაპირე მაგრამ.
-ტასო ნუ ღელავ ამას მე მივხედავ . -ანდრეა თავის მკლავებში მომიქცია და ისევ ჩემს ბაგეებს დაეწეპა. სანამ ანდრეა მკოცნიდა ტასო და ბექა იცინოდნენ .
***
-აუ ხალხო ზეგ ქორწილია და მოდით დღეს კლუბში წავიდეთ რაა...(ტასო)
-რავი თუ გინდათ წავიდეთ .-ანდრეას გავხედე და დაველოდე როდის მიიღებდა გადაწყვეტილებას . ბექა დათანხმდა აი ანდრეა კი ყოყმანობდა.
-ჰა რა გადაწყვიტე? -ტასო მე შემომიბრუნდა.
-ანდრეა რა გადავწყვიტეთ ?-ანდრეას შევხედე რომელიც ფიქრობდა .
-და ანდრეას რატო ეკითხები შენით ვერ მიიღებ გადაწყვეტილებას?.-ტასოს კითხვა არ მესიამოვნა. შემეძლო ჩემითაც მიმეღო გადაწყვეტილება მაგრამ ანდრეას გარეშე მე არ წავიდოდი... ანდრეამ ტასოს მკაცრად შეხედა.
-ტასო გაჩუმდი !-ბექამ ტასო გააჩუმა და თვალებით ანიშნა რომ ეს მისი საქმე არაა.
-წავიდეთ , ,,პროსტა’’ წესივრად მოიქეცი შარში არ გამხვიო .(ანდრეა)
-კარგი .-გავუღიმე და ნაზად ვაკოცე.
-,,ტუსოვკა ნაჩენაიტსა’’ -ტასო გაყვიროდა მთელ ხმაზე.
-წამო წაგიყვან გამოიცვალე და მერე ისევ აქ გამოვიდეთ . (ანდრეა)
-კაი .-ფეხზე ავდექი და ანდრეას ჩავკიდე ხელი .
-მალე მოვალთ .-სახლიდან გავედით და მანქანაში ჩავჯექით .
_ამ დროს ბექას სახლში_
-ტასო რა ,,პონტში’’ ჩაერიე მაგათ საქმეში?-ბექა დივანზე დაჯდა და ტასოს მკაცრად შეხედა.
-ვაიმე ბექა რა გინდა ?! ალექსა პატარა არაა რომ თვითონ ვერ მიიღოს გადაწყვეტილება !
-ეგ კი მაგრამ ანდრეა ჩემნაირი არაა...ის მკაცრია და მას ნამდვილად არ დააინტერესებს რომ მისი შეყვარებულის მეგობარი ხარ ან ის რომ მისი ძმაკაცის ცოლი. ამას ,,ფეხებზე დაიკიდეს’’ და ისეთ პასუხს გაგცემს რომ გეტკინება და მე ,,ნაღდად’’ არ მინდა რომ ჩემ ცოლზე ვიღაცამ ხმას აუწიოს . -ბექამ სიგარეტი ამოიღო და მოუკიდა.
-ხო კაი გავიგე !მეც წავალ უნდა გამოვიცვალო .- ტასომ ბექას აკოცა და სახლი დატოვა.
_ალექსას სახლში_
-ანდრეა გველოდებიან ...- ანდრეამ დივანზე დამაწვია და კოცნა დამიწყო.
-აუ ... ხო კაი ღამისთვის გადავდოთ ...-ანდრეას გაეცინა მკერდზე სველი კოცნა დამიტოვა და ადგა.
***
კლუბისთვის თეთრი , სადა კაბა ავირჩიე. გაშლილია და მოკლე . უკან ამოღებული აქვს .ამ კაბას თეთრი ფერის მაღლები შევუსაბამე . თმა გავიშალე , სადა მაკიაჟი გავიკეთე და ქვემოთ , ანდრეასთან ჩავედი.
-წავიდეთ ?- დივანზე მწოლიარე ანდრეას გავხედე რომელსაც თვალები დახუჭული ჰქონდა და ხმას არ იღებდა ...მივხვდი რაში იყო საქმე ამიტომ ნელა მივუახლოვდი და მის ტუჩებს ხარბად დავეწეპე...მას გაეღიმა . უცებ დივანზე დამაწვია და ჩემს ფეხებს შორის მოექცა.
-ანდრეა გვაგვიანდება.
-აუ კაი რაა. -გავუღიმე და ქვედა ტუჩზე ვიკბინე.-აუ რატო მაგიჟებ ?
-იმიტომ რომ ეგრე მინდა. -დავეწეპე მის ტუჩებს და სწრაფად მოვცილდი.-წავედითთ!
***
-რატო დააგვიანეთ ? –(ტასო) ბექას და ტასოს შევუარეთ .
-აუ დაჯექით და წავიდეთ რაა...- ბექამ ტასოს კარი გაუღო და მანქანაში ჩაჯდნენ . მთელი გზა ჩუმად ვიჯექით . ანდრეა მარცხენა ხელით საჭეს მართავდა მარჯვენათი კი ჩემი ხელი ეჭირა... კლუბში როგორც კი შევედით თამბაქოს და სპირტის სუნი ვიგრძენი... ყველა ცეკვავდა და ერთობოდა . ჩვენ VIP ოთახში შევედით და სასმელი შევუკვეთეთ .მხოლოდ ტასომ აიღო ფორთოხლის წვენი .
-წამო ვიცეკვოთ . -ბექამ ტასოს ხელი გაუწოდა და საცეკვავოდ გავიდნენ . მე და ანდრეა ვიჯექით . ანდრეა Jack Daniels სვავდა მე კი მარტინის .
-მოდი ჩემთან რა...-ანდრეამ ჭიქა დადო და თავის კალთაზე მიმანიშნა . გავუღიმე და ჩავუჯექი. -მომენატრა შენი სურნელი . - ანდრეამ თავი მხარზე დამადო და ღრმად ისუნთქავდა ჩემს სურნელს .-იცი როგორ მიყვარს შენი თბილი ტუჩები ? - თქვა და მაკოცა .
-ოხ აქაც ? - ბექა მოგვიჯდა რომელსაც ტასო მოყვა .
-ოო გაა*ვი რაა. - ანდრეა ბექას უპასუხა და ძლიერ ჩამეხუტა .-პრინცესა გინდა ვიცეკვოთ ?
-წამო .-ავდექი და ანდრეას გავყევი ... ცეკვის დროს ანდრეა ტუჩებს მიკოცნიდა . როცა დავიღალეთ ისევ ჩვენს ადგილს დავუბრუნდით . მე და ტასო რაღაცეებზე ვჭორაობდით სანამ ბექა და ანდრეა ,,საქმესთან დაკავშირებით’’ საუბრობდნენ.
-ის ჩმო*ი ვინაა ასე რომ უყურებს ?!-ანდრეამ ბექას , თვალებით ვიღაც ბიჭზე ანიშნა .
-არ ვიცი . რა იყო რო ? -ბექამ ანდრეას გაკვირვებულმა გახედა და როცა შეამჩია თუ როგორ უყურებდა ანდრეა იმ ბიჭს ყველაფერს მიხვდა. -რა იყო ალექსას უყურებს ?
-აჰამ . -ანდრეამ მე შემომხედა. -ალექსა ,პატარა წავიდეთ ?
-წავიდეთ ...-ფეხზე წამოვდექი როცა ვიღაც ბიჭი მომიახლოვდა რამდენადაც გასაკვირი არ უნდა ყოფილიყოს მთვრალი არ იყო .
-შეიძლება გეცეკვოთ ? - წინ დამიდგა შავი ფერის თვალება , სწორ ცხვირა , წვრილ ტუჩება , შავ თმიანი , მაღალი , სიმპატიური ბიჭი .
-მადლობთ მაგრამ...-ანდრეამ წინადადება არ დამასრულებინა . გვერდით დამიდგა და საუბარი დაიწყო.
-არავის უთქვამს რომ სხვის საცოლეებს არ უნდა გაეკარო?!- საცოლეო ? ვაიმე საცოლეო . ძალიან მესიამოვნა მისი სიტყვები მაგრამ არ მინდოდა რომ ანდრეას ეჩხუბა .
-ბადიშით არ ვიცოდი ...-ბიჭმა თვალებში შემომხედა და გაგვეცალა .
-წავედით რა ! -ანდრეამ ხელი გადამხვია და თვალებში შემომხედა.
-ანდრეა...
-რა ?
-შენს მეტი არავინ მინდა ...-თვალებში შევხედე სადაც ჭინკები დასთამაშობდა და გამეღიმა .
***
ღამე მე და ანდრეამ ისევ ერთად გავატარეთ . ალბად იკითხავთ სად არის მამაჩემი ?მამაჩემი ამერიკაშია რადგან მანდ ,,ოჯახის ბიზნესია’’ . მამას უნდა რომ ამერიკაში ჩავიდე მაგრამ მე ანდრეას გამო ვერ წავალ . იცით არ ვიცი ჩემი გრძნობა როგორ ავღწერო . ნიკასთან ეს არ მიგვრძნია ალბად იმიტომ რომ , რატომღაც ძმასავით ვთვლიდი . აი ანდრეასთან კი სულ სხვა რამეს განვიცდი . როცა მას ვხედავ სუნთქვა მეკვრება და გული სწრაფად იწყებს ცემას.მისი სურნელი ჭკვას მაკარგვინებს . ყველაზე მეტად იცით რა მომენტი მიყვარს როცა ვიღვიძებ და ვხედავ როგორ ძინავს მას , მე კი ვეკვრობი მის თბილ ,დაკუნთულ სხეულს . ანდრეა ჩემი სიცოცხლის წყაროა რომლის დაკარგვაც ჩემთვის სიკვდილის ტოლფასია. ალბად ბანალურად გამომივა მაგრამ იცით რაზე ვოცნებობ ? მინდა მომავალში მასთან ერთად ვიყო და როცა ის სამსახურიდან დაბრუნდება ჩვენმა შვილმა თქვას ,,დედა მამა მოვიდა’’-ო , მინდა ყოველი ღამე მის მკლავებში ვიძინებდე , მინდა მთელი ცხოვრება მასთან ერთად ვიყო . მინდა რომ ანდრეა მხოლოდ მე მეკუთვნოდეს .
***
-ვაიმე გოგო მოდიან !- ტასო მთელ ხმაზე ყვიროდა როცა ბექა , ანდრეა და კიდე რამდენიმე ,,მეგობარი’’ დაინახა თუ როგორ გადმოდიოდნენ მანქანებიდან . ტასომ გადაწყვიტა პირდაპირ სალონიდან რესტორანში წასვლა . ამიტომ ბიჭები სალონში მოვიდნენ .
-კაი გოგო რა დაგემართა ? -ტასოს კაბა გავუსწორე და კიდევ ერთხელ შევხედე.-იცი რა ლამაზი ხარ ?- სარკისკენ შემოვაბრუნე და მისი ანარეკლი ვანახე. ტასომ გაშლილი , გრძელი ,ქათქათა თეთრი ფერის კაბა იყიდა რომელიც ძალიან უხდებოდა .
-ტასო ?- ბექა სალონში შემოვიდა და როდესაც ტასო დაინახა გაშეშდა.
-ბექა ...-ტასომ გაიღიმა და ბექას ჩაეხუტა . სანამ ბექა და ტასო ერთმანეთს ეხუტებოდნენ მე და ანდრეა ერთმანეთს ვუყურებდით .ანდრეა მომიახლოვდა და გვერდით დამიდგა . მას შავი კოსტუმი და თეთრი პერანგი ეცვა .
-ჩემი სიმპატიური . -ჩუმად ვუთხარი და გავუღიმე .
-ძალიან ლამაზი ხარ სიხ .- ანდრეა თავი ჩემსკენ მოაბრუნა . მადლობის ნიშნად გავუღიმე ...
-ჰე აბა წავედით .-სალონში დათო შემოვიდა ცოლთან ერთად .დათო ბექას ბიძაშვილია . დათოს ცოლს ეკა ქვია ...ყველამ სალონი დავტოვეთ . ანდრეა საჭეს მართავდა , ბექა მის გვერდით იჯდა, ხოლო მე და ტასო უკან ვიჯექით ... რესტორანში მისვლისას ყველა ტაშის დაკვრით და ღიმილით შეეგება ბექას და ტასოს... ყველაფერმა კარგად ჩაიარა . ტასო და ბექა ,,დაქორწინდნენ’’ . სურათებს გვიღებდნენ , ვსვამდით , ვცეკვავდით შემდეგ კი დაღლილები სკამზე ვისვენებდით.
***
-ალექსა წამო თაიგული უნდა ვისროლო ! ანდრეა შენც ადექი !-ტასომ მე და ანდრეა ძალით აგვაყენა .-მზად ხართ ?!-ტასომ მის უკან მდგომ ახალგაზრდებს გვკითხა .-ერთი , ორი და სა-მიი.-ტასომ თაიგული ისროლა .მიხვდით ვინ დაიჭირა ? მე ? ანდრეამ ? სულაც არა თაიგული ერთმა გოგომ დაიჭირა რომელიც შემდეგ ტასოს დეიდაშვილი აღმოჩნდა...
-ალე ამო ვიცეკვოთ .-ანდრეა მე მომიახლოვდა და საცეკვავოდ გამიყვანა . ჩაირთო ნელი სიმღერა . ცეკვის დროს ანდრეა თვალებში მიყურებდა და იღიმოდა. შემდეგ შუქი ჩაქვრა სუსტი განათების ფონზე ძლივს ვხედავდი ანდრეას მომღიმარ სახეს. შემდეგ მისი სახეც გაქრა ...
-ანდრეა?- უცებ შუქი ირთვება და დაჩოქილ ანდრეას ვხედავ რომელსაც ხელში შავი ყუთი უჭირავს .
-ალექსანდრა ... კარგად იცი რომ სიყვარულის ახსნა არ მეხერხება , მაგრამ დღეს შევეცდები. შენნამდე ვიყავი მექალთანე , უჟმური და გაფუჭებული ბიჭი .
-თავხედიც .-სიცილით შეაწყვეტინა ტასომ.
-ხო თავხედიც.-ანდრეას გაეცინა. - შენ შეცვალე ჩემი ცხოვრება რა თქმა უნდა უკეთესობისკენ. ალექსანდრა ჩემო სიცოცხლე მინდა რომ ჩემი მეუღლე გახდე . შეძლებ მოითმინო ჩემი უხეში ხასიათი ? მოითმენ იმას რომ ეგოისტურად მიგისაკუთრებ და არცერთ კაცს არ მივცემ იმის უფლებას რომ ზედმეტად შეგეხოს ან უბრალოდ შემოგხედოს ? მომითმენ სიცოცხლის ბოლომდე ? თანახმა ხარ მთელი ცხოვრება რომ მხოლოდ ჩემი ქალი გერქვას ? ალექსანდრა მაჩაბელო გახდები ჩემი მეუღლე ? - ანდრეამ ყუთი გახსნა სადაც ულამაზესი ბეჭედი იდო .
-ანდრეა ... - შევხედე ანდრეას რომელიც ელოდებოდა ჩემს პასუხს . პასუხს რომელიც შეცვლიდა ჩვენს ცხოვრებას .-ანდრეა ავალიანო თანახმა ვარ გაგიმწარო მთელი ცხოვრება და მოვითმინო შენი უჟმური ხასიათი რომელიც ყველაფერს მირჩევნია . მოვითმინო შენი ეგოიზმი რომელიც ასე ძალიან მხიბლავს , მოვუთმინო იმ რომ ყოველი კაცი მოკვდება თუ სხვანაირად შემომხედავს . ანდრეა ავალიანო თანახმა ვარ მთელი ცხოვრება მხოლოდ შენი ქალი მერქვას. -ანდრეამ არათითზე ბეწედი გამიკეთა , ფეხზე წამოდგა და ჩამეხუტა. ვერ გავუძელი და ტირილი დავიწყე .
-ჩემო პატარა ...-ანდრეამ გაიცინა და ლოყები დამიკოცნა . მთელი დარბაზი ტაშს გვიკრავდა და გვილოცავდა . ანდრეამ ნაზად შეაერთა ჩვენი ბაგეები და თმაზე შემეხო .
რამდენიმე საათში ანასტასია და ბექა ბერიძეებმა რესტორანი დატოვეს და აეროპორტში გაეშურნენ . თაფლობის თვეს რომში ატარებნენ , ტასოს საოცნებო ქალაქში ...მე და ანდრეამ გადავწყვიტეთ რომ ქორწილს ტასოს და ბექას ჩამოსვლის შემდეგ გადავიხდიდით ... ათ ივლისს მე და ანდრეა ცოლ-ქმარნი გავხვდებით . ხო ვიცი რომ ადრეა მაგრამ...ვერ გეტყვით რატო უბრალოდ მინდა რომ სამუდამოდ ჩემი იყოს . მინდა რომ სამუდამოდ მისი ვიყო .
***
-ჩემი სიხარულიი!- ტასო და ბექა ჩამოვიდნენ მთელი ერთი კვირა არ მინახვას ჩემი დაიკო . ბექა ჩემოდნებით მოდიოდა ტასოს კი ხელში შავი ფერის კლატჩი ეჭირა .
-ტასო !-ტასო სწრაფად გამოიქცა და ჩამეხუტა . -მომენატრეე ...-თვალებიდან ცრემლები წამოუვიდა.
-კაი რა ტას ...ნუ ტირი ..-ისევ ჩავეხუტე.
-რა ვქნათ 9 თვე მოგიწევს ჩემი მგრძნობიარობის ატანა .- ტასომ გამიღიმა და უცებ ყველაფერს მივხვდი.
-ვაიმე ტასო დეიდა ვხვდები ?
-ხოო...-იცით როგორ გამიხარდა როცა გავიგე რომ ტასო , ჩემი ტასო ფეხმძიმედაა .მე-9 ცაზე ვიყავი ბედნიერებისაგან .
-ვაიმე გილოცავ ...ძალიან გამიხარდაა...უი ბექ შენც გილოცავ ...-ბექას მივუახოვდი და ჩავეხუტე.
-გილოცავთ ახლა კი წავიდეთ რაა ... დავიღალე...-ანდრეას წუწუნი მთელი ერთი კვირა მაგიჟებდა . ბექაც რომ არ იყო სულ ჩემთან ან სამსახურში იყო და სულ მთელ დღეს წუწუნში ატარებდა.
მე და ანდრეა ბექას და ტასოს სახლში წავედით და მაგრად გავერთედ . შემდეგ სახლში წასვლა მომინდა ამიტომ ავდექი და ყველას დავემშვიდობე .
-ალე მოიცა გაგიყვან . - ანდრეა წამოდგა , ბავშვებს დაემშვიდობა და მე წამომყვა .
მთელი გზა ჩუმად ვიჯექით . ანდრეამ სახლში მიმიყვანა ლოყაზე მაკოცა და წავიდა . ხო წავიდა . ყოველდღე ჩემთან იყო და ახლა უბრალოდ წავიდა . ძალიან გამიკვირდა მაგრამ არაფერი მითქვამს. ან საერთოდ რა უნდა მეთქვა ?!... სახლში შევედი , ტანსაცმელი გავიხადე და საწოლში ჩავწექი ... გავიღვიძე სადღაც 10 საათში , მოვწესრიგდი და ანდრეას დავურეკე , მაგრამ არ აიღო ... შემდეგი ორი დღე ანდრეა არ მინახავს.
-ალე ნუ ღელავ შეიძლება სამსახურის გამო არ სცალია .-ტასო და ბექა ჩემთა მოვიდნენ .
-ბექა სადაა ?! ღადაობთ 3 დღეში ქორწილი გვაქვს ის კი... -ყავა მაგიდაზე დავდე და ბექას მივუბრუნდი .
-მოიცა ბექა შენ რა იცი სადაა ანდრეა ?-ტასომ ყავა მოსვა და ქმარს გაკვირვებულმა შეხედა.
-ხო იცის მაგრამ არ მეუბნება .(მე)
-ბექა ! -ტასომ ბექას მკაცრი გამომეტყველებით შეხედა.
-გეტყვი სადაა იმიტომ რომ ჩემი დაიკო ხარ და არ მინდა რომ გული გტკიოდევ .-ბექამ მისამართი მითხრა . მათთვის არც შემიხედავს ისე გამოვედი სახლიდან და ჩემს მანქანაში ჩავჯექი ... მალე მივაღწიე .ორ სართულიანი, პატარა სახლი იდგა . მანქანიდა გადმოვედი და სახლს მივუახლოვდი . დავაკაკუნე და ახალგაზრდა გოგონამ კარი გააღო რომელსაც კაცის თეთრი პერაგი ეცვა .
-გამარჯობათ , რითი დაგეხმაროთ ?
-უკაცრავად მგონი შემეშალა , ეს 211-ე სახლია ხო ?-ქაღალდის ფურცელს შევხედე .
-დიახ .
-ინა ვინაა ?- ქვემოთ ჩამოვიდა წელზემოდ შიშველი ანდრეა .-ალექსა?-გაკვირვებულმა შემომხედა და შემდეგ მომიახლოვდა.
***
მეგობრებო დიდ ბოდიშს გიხდით დაგვიანებისათვის <3 იმედია მოგეწონათ . <3 მიყვარხართ <3



№1 სტუმარი bote

ვაიმე ეს რა იყო? დამიდეთ მომდევნო რა მალე

აუუუუუუუუ დამიდეთ რა მომდევნო მალე თორემ მივიღე მინი ინფაქტი

 


№2  offline წევრი D-I-A-N-A

bote
ვაიმე ეს რა იყო? დამიდეთ მომდევნო რა მალე

აუუუუუუუუ დამიდეთ რა მომდევნო მალე თორემ მივიღე მინი ინფაქტი

ძალიან მიხარია რომ მოგეწონა . ხვალ დაიდება <3 <3

 


№3  offline აქტიური მკითხველი La Llorona

vaime dediko exla movkvdebi es ra iyo? Tavidan megona rom nikastan darcheboda radgan martla kai bichi chanda xolo andria simartle gitxra ar momwons ragacnairi tipia beqa ki namdvili dzmaaa velodebi axal tavs yochag
--------------------
M.D

 


№4  offline წევრი D-I-A-N-A

mtirala var
vaime dediko exla movkvdebi es ra iyo? Tavidan megona rom nikastan darcheboda radgan martla kai bichi chanda xolo andria simartle gitxra ar momwons ragacnairi tipia beqa ki namdvili dzmaaa velodebi axal tavs yochag

დასაწყისში რომ ვწერდი ერთი თავი ნიკას და ალექსას დავუთმე შემდეგ კი წავშალე რადგან ჩავთვალე რომ ეს ალექსას და ანდრეას ისტორიაა . ალექსას მეც ნიკასთან ვშიფავდი :დდდ დიდი მადლობა საყვარელო <3 შემდეგი თავი ხვალ დაიდება <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent