შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არჩევანი(თავი IX)


26-02-2017, 16:19
ავტორი Marizza0512
ნანახია 1 274

–IX
რა გეხსომება გენაცვალე,გათხლეშილ მთვრალს სამზარეულოში სკამზე გეძინა,რომელსაც საზურგე არ აქვს .
– კაი არ გადამრიო,გეფიცები თუ მახსოვდეს.
– შენ კიდე არაგიშავრდა,ჩვენ ვიყვით თუ ვიყავით,განსაკუთრებით კობა.ტუალეტში მღეროდა.წაიმღერებდა და უცებ კუჭიდან ამოუშვებდა ნარჩენებს,მერე კი ისევ აგრძელებდა.წარბას „მაჩალკა“ კისერზე ჰქონდა ჩამოკიდებული და ტუალეტის ჩოთქით დარბოდა აქეთ-იქით,დღემდე ვერ გავიგე ვის მისდევდა.მე კიდე პოლიციას კარი გაჩეჩილი თმით გავუღე,რატომღაც ორი სხვადასხვა ფეხსაცმელი მეცვა,მარგალიტის გრძელი ყელსაბამი მეკეთა და ტრულაილას ფული რად უნდას ვმღეროდი ბოლო ხმაზე....
– ეეჰ კარგი დრო იყო რა,ჩვენ უნდა ვთქვათ შევირგეთ ახალგაზრდობაო რა ..
– კი გოგო,მაგრამ დღეს ცოტა ლაითად გადავიაროთ ხვალ მივდივართ...
– კაი დავურეკავ ახლა,მაგრამ ,აუუუუ რა ჩავიცვა??ან რა მაქვს რომ ?სახლში გამსვლელი არ ვარ ..
– რა პრობლემაა მერე ჩემსას გათხოვებ რამეს.დაჩის დავურეკავ მე კიდე.იქნებ არც წამოვიდეს დათუნა.
– კაი მორჩი ახლა,ვოთომც არაფერი ისე მოიქეცი
– თქმა უფრო ადვილია,ვიდრე შესრულება.ავიდეთ ჩემთან და მოგყვები გუშნდელ ამბებს..
სახლში რომ ავიდნენ,დიდი გულმოდგინებით დაიწყეს ტანსაცმლის შერჩევა.ნიცა არჩევდა,ნუკა კი მთელი ენთუზიაზმით უყვებოდა თავის ისტორიას.პერიოდულად გაისმოდა ნიცას კომენტარები :
– კაი რაა .. ღადაობ ? მერე მერე ???
ამბის მოყოლა რომ დაასრულა,ნიცამ უთხრა
– ამის შემდეგ მით უმეტეს არ უნდა შეიმჩნიო არაფერი.
– ხო კარგი.. აბა შეარჩიე რომელიმე ??
– კი ლურჯს ჩავიცვამ მე..
– კაი მაშინ მე ამ ღია ვარდისფერს
– მოიცა რომელს ?
– ამოღებულს და მოკლეს
– წესით კაბას იცვამენ ხოლმე ნუკა და არა ქამარს ..
– კაი რა წვეულებაა, გასვენება ხომ არა,თანაც ჩემს სახლში.
– ხო მიდი გაემზადე.
– კინაღამ დამავიწყდა დაჩისთან დარეკვა,დამელოდე

– დაჩი,დღეს წვეულებას ვმართავ ჩემთან,ჩემი მეგობრები იქნებიან და ამოდი რა

– კაი არაა პრობლემა..რას შვები იპრანჭები ??

– შეიძლება ითქვას..

– მიდი მიდი..სხვებს თვალები დავაყრევინოთ,არ გაგიჭირდება შენ,ყველამ უნდა თქვას რა გოგო ითრია ამ ბიჭმაო... ძმაკაცები რომ ამოვიყვანო შეიძლება ??

– რა თქმა უნდა , რაც მეტნი ვიქნებით მით უკეთესი.

– კაი აბა დროებით.

ნუკამ გაუთიშა თუ არა მაშნვე ნიცას გასძახა
– კარგად წაისვი ლაინერი,არ გაგეთხაპნოს.ბიჭები რას იფიქრებენ
– უუჰ,შინაურები ვიქნებით არაუშავრს.
– ჩვენებთან არაუშავრს,მაგრამ დაჩის ძმაკაცებზეც იგივეს იტყვი ?
– ოო,ეს უკვე სხვა თემააა,რას მეუბნებოდი როგორ იშლება თვალიდან ლაინერიო ?
– რა დაბდურა ხარ ღმერთო ჩემო...
9 საათი იყო,სტუმრებმა მოსვლა რომ დაიწყეს.მათ ნიცა ხვდებოდა.ნუკა კი ემზადებოდა,მანამდე ალაფურშეტს ამზადებდა .განსაკუთრებით მრავალფეროვანი სასმელებისთვის განკუთვნილი კუთხე იყო,რაც მაშნდელის გამეორებას მოასწავებდა.ნუკა მაქსიმალურად ცდილობდა სწრაფად გამოპრანჭულიყო,დაჩის მეგობრებზე კარგი შთაბეჭდილების მოსახდენად,თუმცა გულის სიღრმეში ,ალბათ,დათუნასთვის თავის მოსაწონად ემზადებოდა ასეთი გულმოდგინებით.იდეაში, მის ჩაცმულობას,საუბარსა და მიხვრა-მოხვრას უნდა ეთქვათ:“შეხება არ გაბედოთ,ყურება კი შეიძლება“.სანამ ნუკა თავის ფიქრებში იყო გართული,აღელვებული,მაგრამ აღელვებასაც ვერ დავარქმევთ,უფრო გაღიზიანებული ნიცა შემოვარდა.
– ნაგავი,დეგენერატი ,იდიოტი
– ვინ გოგო???-ეკითხებოდა ნუკა და თან ბიუსტჰალტერს იკრავდა.
– ვინ და დათუნა...
– ამჯერად რაღა მოხდა ??
– ელენე...
– ახლა არ მითხრა,რომ ჩემს სახლში ეგ კატის ნათრევი ბო*ი მოათრია,გეგონება თვითონ საკმარისი საჩუქარი არ ყოფილიყოს.ერთ გონებაჩლუნგს კიდევ აიტანს კაცი,მაგრამ ორი უკვე ნამეტანია...
– გეთანხმები,მაგრამ აქ ჭკუით და მოხერხებულობით შენ უნდა აჯობო
– გისმენ აბა,რას მთავაზობ?
– რას და გახვალ სტუმრებთან,ჩამოუვლი ყველას და ბოლოსკენ მოიტოვებ ელენესა და დათუნას.მიხვალ, მოიკითხავ ,თითქოს ის საუბარი შენსა და დათუნას შორის არც ყოფილა, არ შეიმჩნევ რომ მაგ გოგოს დასანახად ვერ იტან.დიდი ფიქრი არ სჭრდება იმას ,რომ ამას შენს ჯიბრზე აკეთებს დოლიძე და შენგან ნერვების მოშლას ელოდება ,შენი ინდიფერენტულობით კი ამ სიამოვნებას არ მიანიჭებ.
– მართალი ხარ,ზუსტად მასე მოვიქცევი... გადი შენ და მეც გამოვალ.
როდესაც ნუკა გამოვიდა ოთახიდან,ყურადღების მიქცევა არ გაუჭირდა,ეს არც დათუნას გამოეპარა.ელენე ტელეფონზე სასაუბროდ იყო გასული და მისთვის სასმელს ასხამდა.უცებ გაოცებისგან გუგები გაუფართოვდა...გაღიმებული ნუკა ,მოკლე კაბითა და მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელებით,თავისი „პახოდკით“ მიდის მისკენ,თანაც როგორც ჩანს ჩახუტებასაც აპირებს.დათუნა სადაცააა ხელების გაშლას აპირებს,მაგრამ ამ დროს ნუკამ ისე ჩაუარა ,ძაღლადაც არ ჩააგდო,და მის უკან მდგარ დაჩის შეეგება ისე,როგორ სულმოუთმენლადაც ელოდე ამას დათუნა.იგი შეეცადა არ შეემჩნია ,თუ როგორი გაბრიყვებული დარჩა.ჩაახველა და ქურთუკი გაისწორა,შემდეგ კი განაგრძო სასმლის დასხმა.
– როგორ გამახარე რომ მოხვედი-უთხრა ნუკამ დაჩის და ჩაეხუტა.
– აბა ამას როგორ გამოვტოვებდი.გაიცანი ეს არის კოტე,სანდრო და ლუკა.
– სასიამოვნოა, შენ ხარ ის სახელგანთქმული კოტე ?
– გახლავარ...სახელგანთქმული რატომ?-ეკითხებოდა და მზერას აპარებდა ნუკას მკერდისა და ფეხებისკენ,ალბათ როგორ ნანობდა საჯდომს რომ ვერ შეავლო თვალი.
– იმიტომ, რომ ძალიან ბევრი მომიყვა დაჩიმ შენს შესახებ..
– მართლა ??
– არა-ნუკას პასუხზე კოტეს გაეცინა,უფრო სწორად რომ ვთქვათ ჩაეცინა.
– დიდი ბოდიში ბიჭებო ახლა ერთ პატარა საქმეს მოვავგვარებ და ყურადღებას მოგაქცევთ,ჩემს მეგორბებსაც გაგაცნობთ,სასმელები იქითაა,თავი ისე იგრძენით,როგორც საკუთარ სახლში.
– კარგი,გელოდებით.-უთხრა დაჩიმ.
– ხო მაგარია ??-ჰკითხა თავმომწონედ დაჩმ ძმაკაცებს.
– კი,მართლა მაგარი გოგოა,ზედმეტადაც კი-უთხრა ლუკამ.
– ნეტა დაქალები როგორი ჰყავს ?
– არ ვიცნობ და რა გითხრა აბა .
– აუ წამო რა დავლიოთ-თქვა კოტემ
– რაიყო ბიჭო რა გჭრს,ცოტა მოადუნე სახის კუნთები და ეს შეკრული შუბლი გაიხსენი.
კოტემ შუბლს ჰორიზონტალურად გააყოლა შუა თითები.
– აჰა...კმაყოფილი ხარ ??-ჰკითა სანდროს.
– ექსტაზში ვარ,უბრალოდ კმაყოფილი კი არა.
– მიდით ,დავლიოთ რა ,მეც მინდა-თქვა ლუნამ,ხელები გადახვია თავის ძმაკაცებს და სასმელებისკენ წაიყვანა.
ამ დროს კი ნუკამ ელენე და დათუნა დაინახა .
– შოუ იწყება-ჩაილაპარაკა და მათკენ წავიდა.დათუნამ რომ შეამჩნია ეს,სახეზე კმაყოფილება აღიბეჭდა,ალბათ,იფიქრა რომ ნუკა ის სცენებს გამართავდა,მაგრამ არა...
– ვაა..ელენე ,რამდენი ხანია არ მინახავხარ ...როგორ ხარ ?სად დაიკარგე?
გაკვირვებულებმა ერთმანეთს შეხედეს დათუნამ და ელენემ.
– რავიცი კარგად,მადლობა.
– მოეშვით ,რაიყოთ ,ისეთი სახეები გაქვთ,გეგონება ნემსებზე სხედანო,გახალისდით ცოტა.მერე დაიწყება ნამდვილი გართობა...ისე ძალიან გამიხარდა რომ მოხვედი,მოხვედი რა დათუნამ მოგიყვანა,თორებ შენი ფეხით როგორ მოხვიდოდი...
– კი ,ძალიან კარგი ბიჭი მყავს-უპასუხა ელენემ,სახეზე კმაყოფილებით სავსე ღიმილი დაჰკრავდა და დათუნას თმები შუბლიდან გადაუწია.
– ჰმ.. არსად დაგეკარგოს-ჩაილაპარაკა ნუკამ
– უკაცრავად რა თქვი ?? არ მესმის..
– არაფერი,გაერთეთ მეთქი.
ნუკა თავისი მეგობრებისკენ წავიდა,ნიცას მიუახლოვდა თუ არა ,კითხვები მიაყარა:
– აბა როგორაა საქმე ?? რა გითხრა ელენემ??დათუნამ?
– რავი მგონი ნორმალურიად.შეიძლება ითქვას,კარგად.რაღაც თავს ძალიან კარგად ვრგძნობ,აქ ბიჭია რომელსაც მოვწონვარ და რომელიც მოწმონს და ამდენ ბაყაყზე რატომ უნდა ავიშალო ნერვები ???
– მართალი ხარ...
– უი ხო მართლა,როგორი სიმპატირუები არიან დაჩს ძმაკაცები იცი ??
– არააა სხვათაშორის,ზოგიერთმა უნდა გაიჩნა თაყვანისმცემელი და სლ დაავიწყდა მარტოხელა დაქალი..
– გეკადრება ?? ახლავე გამოვასწორებ.
– დაჩი,სანდრო,კოტე,ლუკა ..მოდით ერთი წუთით..
– გისმენთ გულის ყურით.
– გაიცანით,ეს არის ჩემი დაქალი ნიცაა..
– სასიამოვნოა-ერთხმად შესძახეს ბიჭებმა.განსაკუთრებით ლუკას მოეწონა წითური,გრძელფეხება ლამაზმანი.ნიცას კი კოტე,მაგრამ იგი ზედაც არ უყურებდა მას.
მათი ტრადიციული თამაშის დროც დადგა.მოთამაშეებს უნდა ჩაეგდოთ ქუდში სხვადასხვა თამაშის სახელი.არჩეულ თამაშში ვინც წააგებდა ის ასრულებდა ერთ ნებისმიერ სურვილს,რომელიც ფარული კენჭისყრით ირჩეოდა.ნიცას ერგო პატივი,მან ამოიღო ფურცელი,რომელზეც ეწერა-პოკერი. პოკერის თამაში სულ 4-მა იცოდა.ესენი იყვნენ: ნიკა,ქეთა,ნუკა და დათუნა.საბოლოო ჯამში წაგებული ნუკა დარჩა,რაც ნიშნავდა იმას რომ 20-დან 1 სურვილს აასრულებდა,რომელსაც იმავე წესით ამოირჩევდა,რომლითაც თამაში აირჩიეს.ყველამ დაწერა თავისი სურვილი.ნუკამ თვალები დახუჭა და ფურცელი ამოიღო.
– „სტრიპტიზი“-წაიკითხა ხმამაღლა
– ოოო-გაისმა ერთხმად.
– კაი რა მოხდა მერე,სურვილი სურვილია,ჩვენთან არავინ უტყდება დავალებულის ჩაბარება,ასე რომ ავასრულებ,რაიყო რა ბავშვური რეაქციები გაქვთ,დავიჯერო აქამდე არ გინახავთ??
– მიდი ნუკაა-ისმოდა შეძახილები ,სტვენები,ტაშის დაკვრის ხმა.
– ჩამირთეთ „JOE COCKER - YOU CAN LEAVE YOUR HAT ON“
გაისმა თუ არა სიმღერა,უკვე მთვრალი ნუკა ავიდა მაგიდაზე და დაიწყო ნელ-ნელა გახდა.ბიჭებს მეტი რა უნდოდათ,განსაკუთრებით დაჩის და დათუნას.თვალებგაბრწყინებული დათუნა გაჰყვიროდა ნუკას სახელს,უსტვენდა და ტუჩი ლამის შემოეჭამა,ისე იკვნეტდა. ეს ელენეს არ გამოეპარა და დაბოღმილი სახით უყურებდა ხან ნანუკას ხან კიდე დათუნას.საცვლების ამარა დარჩენილი ნუკა ისე სექსუალურად ცეკვავდა ,რომ დაჩის ნერწყვები ცოტაც და დაახრჩობდა,დათუნა კი ჭკუიდან იშლებოდა...



№1 სტუმარი Teo

Ouuu tkbilo dzalian magari tavi iko..dzalian momwons es istoria da kidev vimeoreb es gogo dachistan darches.armomwons ratomgac datuna. Ai dachi sxva temaa.zedmetad seqsualur da shemdgar wkvilad mexateba dachi da nuka ertad. Velo shemdegs,ar daagviano

 


№2  offline წევრი Marizza0512

Teo
Ouuu tkbilo dzalian magari tavi iko..dzalian momwons es istoria da kidev vimeoreb es gogo dachistan darches.armomwons ratomgac datuna. Ai dachi sxva temaa.zedmetad seqsualur da shemdgar wkvilad mexateba dachi da nuka ertad. Velo shemdegs,ar daagviano

didi madloba... shevecdebi ar davagviano am abiturientobis gadamkidee dzlivs vaswreb xolme :D

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent