შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვინ თქვა რომ სიყვარული ბედნიერებააა??!! (თავი 1)


7-03-2017, 00:38
ნანახია 1 627

ვინ თქვა რომ სიყვარული ბედნიერებააა???!!

თავი 1

კატერინას პოვ:

საანამ ის გამოჩნდებოდა რომ ეკითხათ სიყვარული რა არისო და გჯერა თუ არაო? ვეტყოდი რომ სიყვარული ის გრძნობა რომელიც ამ ქეყანაში ბევრჯერ მოდის მაგრამ ის ერთი განუმეორებელიაა კი მჯერა მჯერა რომ ჩემთანაც მოიფრენსს სიყვარული როგორც პატარა პეპელა მაგრამ მასავით კი არ მოკვდება არამედ იგი დაიკავებსს ტახტს და დაიდგავსს მეფის გვირგვინს..ასე იყო მაგრამ ახლა შეიცვალაა.. თქვნეც ხო იცით რომ ყველაფერი იცვლება.. სიყვარული ხანმოკლეაა. ეს რომ ვინმეს ჩემთვის ეთქვა ალბათ არ ვაცოცხლებდი,რადგან სიყვარული ყველაზე ღირსეულ გრძობად მიმაჩნდა..განა იმიტო რომ ეს გამოცდილი მქონდა ან რამე მაგდაგვარი არაა უბრალოდ ასეე მწამდაა.. არ მქონიაა გამოცდილი სანამ ის არ გამოჩნდა.. გამოჩნდა და არიაა ყველფერიი.. ახლაა ვზივარ ფანჯრისს რაფაზე და ვფიქრობ უსასრულობაზე.. უსასრულობაზეე. სად მივყავართ ამ ცხოვრებას? რატო გვიწყობსს ღმერთი ასეთ მტანჯველ მომენტებსს? არ მესმის რა საჭიროაა ვიტანჯებოდეთ? არ მესმის რატომაა ამ ქვეყანაზე ცრემლი ? რა იქნება როცა ყველა მოვკვდებით ? არაფეერი .. არაფერი.. სიყვარული.. ეს სიტყვა ცხოვებას გვილამაზებსს მანამ სანამ მას არ გამოვცდით.. სიტყვა რომელიც ამ ცხოვრებას აზრს აძლევსს.. სიტყვა რომელიც ბევრსს გვინდა მაგრამ ის აარავისი ააარაა.. თითქოს ის დადისს დაა ეძებს მას ვინცც მას გაუფრთხილდებაა.. ეძებს მას ვინც მასს აღარ გაუშვებსს.. ეძებს მას ვინც მას ისე მოუვლის როგორც საკუთარ შვილს.. მაგრამ თუ ვერ იპოვა? თუ ვერ ნახა ის ერთადერთი? მაშინ არც მე ვიცი ძვირფასებო და არც თქვენ.........
კატერინა ქართველიშვილი..... არ ვიცი რა ვთქვა ჩემ თავზეე არ მინოდა უაზროდდ დამეწყოო როგორც ყველა იწყებსს მაგრამ აიი მაინც ასე დავიწყეე.. თითქოსს ყველაფერი კარგად იყო ჩემს ცხოვრებაში სანამ ის გამოჩნდებოდა.. გამოჩნდებოდა შემაყვარებდა თავს და წავიდოდა.. რა მოხდა? არც მე ვიცი რა მოხდა.. მიყვარს? არც ის ვიცი მიყვარს თუ არა.. ზოგადად ბიჭები ძალიან მალე მიყვადება მაგრამ მასთან ყოფნისას სხვა რამე ვიგრძენი.. შემიყვარდაა პირველივე დღეს და მორჩაა... რა მექნააა? მეც მივეციი უფლებაა ჩემს გულში გამეფებულიყოო ... მიყვრს და მეყვარებაა.. მაგრამ შეიძლება სიცოცხლისს ბოლოსს ასე აღარ ვთქვაა შეიძლება ეს უბრალოდ ბავშურიი სიყვარულიაა.. არ ვიციი... შეიძვლება გრძნობები შეიცვალოსს. შეიძლება ეს სიყვარული სხვის ხელში გადავიდესს.. თავიდანვე არ მქონდაა იმედი დაა სწორედაც ვფიქრობდიი. ყველა ამას მეუბებოდა მაგრამ მე რისს კატერინა ვარ რომ ყველაფერში არ ჩავეკვეხო? დიახ ჩემი უაზროო საქციელებისს გამო გაფრინდა სიყვარული.. გაფრინდა.. გაფრინდა როგორცც მოფრინდა ისე.. გაშალა ფრდები და გაფრინდა.. გაფრინდა და აღაც დაბრუნდებაა.....

გუგას პოვ:

გუგა ცუცქირიძე- როგორც კატერინა ისე დავიწყებ.. მეც მიყვარდა? არა... აზრზეც არ ვიყავ თუ არსებობდა... საერთოდდდ არც მომიკრავს თვალი... არადაა ძალინ ლაამაზიაა.. როგორ გამომეპარა თვალის არედან? როგორ შევფრინდი მის გულში? მაგრამ მე გუგა ცუცქირიძეს ფეხებზე ა ვის შევუყვარდებიი მთავარია მე ვინ შემიყვარდება.. სიყვარული? ჰაჰ სასაცილოაა სიყვარული არა კვატი.. თუ ვიღაც ღლაპი კატერინა იძახდა რომ სიყვარული არსებობსო ესეიგი ჩევნ ყველამ უნდა დავიჯეროთ? ჰაჰ ძალინ სასაცილოაა.. სიყვარული ჩემი აზრით ყველაზეე დედა მ...ი გრძნობაა. ჩემი აზით სიყვარული კი არა სე...სი არსებობსს.. ჩემითვის ასე იყო და ასე იქნება.. განა არ მყოლია შეყვარებულიი.. მყოლია დიახ რომ მყოლია მაგრამ სტატუსის გამო.. ძალიან მეცინება ღლაპის სიტყვებზეე.. შემიყვარდა? არ იცნობ და შეგიყვარდაა მხოლოდ თვალით ხედავ და შეგიყვარდა? ვაიმე კატერინა ძალინ მეცოდები...


ავტორის ანუ ჩემი პოვ:

კატერინა ქართველიშვილი-14 წლის. 1 მეტრი და 68 სანტიმეტრი.. 35 კილო.. დედა- მაშო ივანოვნა 36 წლის .. მამა- ალექსანდრე ქართველიშვილი 38 წლის.. და- ნინაკა ქართველიშვილი 15 წლის.. ოჯახში გოგოები ერთიდაიგივე დღეს დაიბადნენ მაგრამ წელი იყო განსხვავება.. მხიარულად თენდებოდა და ღამდებოდა ქართველიშვილების ოჯახში.. გოგონების დედა ერთი ცოტათი ფუმულა რუსი ქალი გახლდათ.. დიასახლისი ქალი იყო და სამსახურდან დაბრუნდებულ ქმარსს ცხელ-ცხელი საკვები ხვდებოდა.. გოგონების მამა კი მისი წინაპრების გზას მიყვებოდა..მკაცრი გამომეტყვიილებით ვაჟკაცური ტანით დადიოდა სამსახურში.. მაგრამ მის საყვარელ ქალთან და მის ორ უსაყვარლეს ქალიშვილთან ისეთი თბილი იყო რომ იფიქრებდი რომ ეს კაცი სხვა იყო..გოგონები ერთიდაიგივე სკოლაში დადიოდნენ 128-ში.. ვაჟაზე ცხოვრობდნენ.. ქართველიშვილებს არ უჭირდათ. ფული თავზე საყრელად ჰქონდათ მაგრამ არცერთი ოჯახის წევრი არ ტრაბახობდა ამით არ არჩევდა მდიდარ და ღარიბ მეგობრებს.. გოგონები ერთმანეთის დები კი არა საუკეთესო მეგობრები იყვენენ.. რო შეგეხედათ უკვე დაქალებულები და ასევე ისევ ისეთი ბავშურები იყვენნ..


გუგა ცუცქირიძე-15 წლის. 1 მეტრი და 78 სანტიმეტრი. 60 კილო. დედა- ხათუნა გავარდაშვილი 36 წლის..მამა-ნიკოლოზ ცუცქირიძე 41 წლის..ძმა-დაჩი 11 თვის.. დედა სასტუმროსს მენეჯრერი გახლდათ.. როგორც ყველა დედას ისევე უყვარდა მას თავის შვილებიი.. შეიძლებაა კატერინას დედასავით ვერ ახვედრებდაა ცხელ საკვებსს ქმარსს მაგრამ მისი სიყვარული მეც კი მავსებდა... მამა არქიტექტორი გახლდათ.. უყვარდა მისი საქმეე..უყვარდა მისი ულამაზესი მეუღლეე.. უყვარდა ერთად შეკრება და ვახშამი..იმისდა მიუხედავად რომ გუგა არ იყოს მისთვის სათანადო შვილი (სიზარმაცე ვიგულისხმე :დდ) მაინც მიაჩნდა რომ მის შვილსს აკლდა რაღაცა... დაჩი.. ჩვენი პატარა დაჩი.. უსაყვარლესი ქქერა ცისფერთვალება ანგელოზი გახლდათ.. გუგა ყველაზე მეტად ყურადღებას მას აქცევდა.. ჰაჰ გუგას ოჯახს სწამდა ღმერთის თავად გუგას კი ათეისტობა ერჩივნა.. მარიამ კაპანაძე- ეს სახელი და გვარი უბრალოდ გუგამ ოფიციალურად შეყვარა.. უნდოდა შეყვარებული ყოლოდა.. არ ვიცი რა ვთქვა კიდევ გუგაზე იმდენად ჩააკეტილი და გულგრილიაა..ბოდიში გუგა ასე რომ ვსაუბრობ....

გიყვარს ?????
არაა
აბა რატო ფიქრობ მასზზე????
მივეჩვიე
გინდა დავიწყება მისი????
არაა
რატო???
მგონია რომ რაღაც დამაკლდება მის გარეშე
ესეიგი გიყვარს??
ხო ალბათ
და რატო ის მაინც და მაინცც????
განსხვავებულია
თავს გაწირავ მის გამო???
კი
უთხარი რო გიყვარს??
არაა
რატომ??
ვერ გაიგებს რა არის სიყვარული
გინდა რო შეუყვარდა??
კი ძალიან
დაა რო შეგძულდესს???
არასდროს მოხდება ეგ
გული რომ გატკინოს???
უკვე მატკინა
რით??
თავი შემაყვარა
დაა საერთოდ რატომ შეგიყვარდა??
არ ვიცი
იქნებ არ იცის შენ შესახებ??
და რო იცოდეს რაა
იქნებ მასაც შეუყვარდეე??
იმედი მოკვდა
იმედი არასდროს კვდება..
ახლა კი მოკვდა ისევ როგორც შენ
რაა?


წინა მოთხრობა ვერ დავასრულე არ მომეწონა მეთვითონაც და ახალი დავიწყეე ძააან გამიხარდება თუ წაიკითხავთ და მოგეწონებათ .... კომენტარები დაწერეთ და გამოხატეთ თქვენი აზრი აუცილებლად გავითვალისწინებ შენიშვნებს .. მადლობა ვინც კითხულობთ ძალიან მიყვახართ !!! heart_eyes
პ.ს. ფოტოზე გამოსახულია ნინუცა ფოფხაძე და გუგა ცუცქირიძე kissing_heart



ბოდიში ფოტო არ დაიდოოო

 


№2  offline წევრი მოლურჯო

ამდენი კითხვის ნიშანი რა საჭიროა?
--------------------
მარიამი

 


მოლურჯო
ამდენი კითხვის ნიშანი რა საჭიროა?

აჩემებული მაქქ relaxed

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent