შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიგიჟე გადამდებია. (3)


8-03-2017, 22:56
ავტორი ketaa
ნანახია 1 327

-მოიცა გაგიყვან.-წამოხტა "ზეგზუალური" პანტერა. ეს ზეგზუალური ეხლა მოვიფიქრე გაგიყვანო, რომ თქვა მე ხომ იცით როგორი იდეოზნი გოგო ვარ. კარებში გავდიოდი გუგამ, რომ დამირეკა:
-ქეთააა.
-რა უნდა მთხოვო გუგსონ?-ანდრია კართან გავაჩერე.
-მე ხომ შენი საყვარელი და ძვირფასი ასისტენტი ვარ?
-დიახ, ჩემი საყვარელი და უძვირფასესი ასისტენტი ხარ , მერე განაგრძე ჰე კაცო, გელოდები!
-აუ დღეს მე ვიქნები მორიგე შენ ნაცვლად და შენ ჩემ მაგივრად იყავი შემდეგ ხუთშაბათს.
-რამე ხდება ხვალ და იმიტომ ვერ იქნები თუ...?
-ნატა პაემანზე დავპატიჟე.
-ძლიიიიიიიიიივს! ეგ საქმე გააკეთე შენ და მე არ გადაგინაცვლებ დროოს? ისე , კაი ბიჭი ხარ ხომიცი შენა? მაგრად მეზარებოდა. მიდი ეხლა მიხედე პაციენტებს და ანკა ხომ იცი როგორია?
-ხო.
-ხოდა დაემუქრე თუ არ შეჭამ ისევ ის ქეთა დაბრუნდებაო და მიხვდება კაი?
-კაი ქეთ.-გავუთიშე და იმეხლა ხმაზე ვიყვირე უშანგას ცოლი მაკრინე გამოვარდა:
-ხო მშვიდობაა ქეთა?-გულზე ხელი მიიდო ქალმა. ანდრია ქირქილებდა.
-კი მაკრინე დეიდა, უბრალოდ ახლა გავიგე ძალიან მაგარი ამბავი და თავი ვერ შევიკავე.
-გამისკდა გული. კაი, დედი კაი.-თქვა და შევიდა.
-ნახევარ საათში ჩემს კარზე დააკაკუნებს იმისთვის, რომ ამბები გამომკითხოს, ვინ ხარ შენ, ვინ არის სანდრო, რა გამიხარდა და ნინა ხომ არ თხოვდება.-ანდრეას ვუთხარი და სახლის კარი შევაღე.
-და იმას არ გკითხავს შენ რატომ არ თხოვდებიო?
-ამან ჩემი პირადი ჩემზე კარგად იცის. შეყვარებული მყოლია და ქვემოთ დამხვედრია მაკრინეს თვალს გამოვუჭერივარ, ბიჭს , რომ პირველად ვაკოცე ეგეც მაკრინემ გაიგო პირველმა, პირველ ღამეს , რომ არ დამესწროს ისე არ გამოვა.
-აბა გოგო? პირველი ღამე მაკრინეს გარეშე?-"სვეცკად" მითხრა ანდრიამ.
-ჰე შემო ეხლა თუ შემოდიხარ თორე გთხვლიფე კარი მაგ "სიმპაწიურ" სახეში.
-უი, აღიარებ ხო?
-აბა, რა მაქვს დასამალი?
-აუ შესვლა მეზარება.
-მერე მე რა გიშველო?
-მოტრიალდი.
-რა?
-რა და დოზანა და ჯანდაბა მოტრიალდი თქო!-გაოცებული მოტრიალდა და შევახტი მეც ზურგზე აბა რომელი კომპლექსიანი მე მნახეთ?-აჩუ! ჰე რა ნელი ხარ.-ჯერ კიდევ გაოცებულს ველაპარაკებოდი. გონს მოეგო და აშკარად სამაგიეროს გადახდის გეგმაც დასახა. ფეხები კარგად შემომახვევინა და სამზარეულოში გავედით . გაოცებულები გვიყურებდნენ სანდრო და ნინა. მე ყურადღებას არ ვაქცევდი "აცე ვიროოს" ძახილით წარმოსახვით მათრახს ვურტყავდი ანდრიას. ნინა ჩაბჟირდა:
-უი, გვრიტებო ჩაგიშალეთ რომანწიზმიი?-დანანების ნიშნად თავი გადავაქნიე.-ისე სანდრო, რომ იცოდე ნინა ჩემი საქმროა და არ გამოგივათ მაგი ამბავი.-თვალი ჩავუკარი და ძირსაც დამაბერტყა ამ თავხედმა გაუთლელმა ხეპრე ვირმა!
-ვინ არის?-მუცელზე ხელს იჭერდა ანდრია.
-აუ, დავაი რა!-გაკაპასებული წამოვხტი ფეხზე.-ეხლა იცი რას ვიზამ მე ბიჭო?
-რას იზამ?-შეწყვიტა სიცილი ანდრიამ.
-წავალ და დავიძინებ!-მივდიოდი მკლავში, რომ წამავლო ხელი და შემაჩერა.
-მოიცა კაცო სად მიდიხარ.
-აბა შენ გიყურო?
-უკეთესი თუ იცი ვინმე იმას უყურე.-ნაგლად გამიღიმა.
-შენზე უკეთესი კარის გვერძე ცხოვრობს პროსტა ცოლი ყავს უშანგას.-სწერვულად და "დანანებით" გავუღიმე მეც.
-ზუსტად ერთნაირები ხართ.-სულს ძლივს ითქვამდა ნინა.
-კლონები ხართ.-არც სანდრო იყო კარგ დღეში.
-ვიინ ჩვეეენ?-გაოცებულებმა შევხედეთ ერთმანეთს და მერე მათ გადავხედეთ. ზუსტად ერთად ვთქვით! არააა, ეს ვირი ჩემნაირი არარის!
-სულ არა ხო?-ჩაბჟირდება ეხლა ნინა.
-ნინა, მე ექიმი ვარ , მაგრამ ამ შემთხვევაში მკვლელი ვიქნები და შენ და სანდროს მიგაკლავთ ერთმანეთზე.-ამის წარმოდგენაზე სახე გამებადრა. ბავშვები მოარიდეთ აქაურობას თორემ მკვლელებად ჩამოყალიბდებიან კაცო.
-შენც იმას ფიქრობ რასაც მე?-ანდრია.
-რას ფიქრობ გააჩნია ცალტვინავ?
-დავაი რა!
-აუ ნერვებს მიშლი.
-ყველას მოვწონვარ და ამას ნერვებს ვუშლი თურმე.
-მერე ვინმემ თქვა არ მომწონხარო?-გავიოცე.
-ეხლა გარეთ გავაალთ და მე მარტო შემოვალ.-ეს თქვა და ნინამ იმხელა სიცილი თუ ღნავილი ატეხა ჩაიკეცა იქვე.-რა გაცინებს?-ეხლა მართლა გაუკვირდა ანდრიასაც და სანდროსაც მარტო მე ვიცოდი.
-ანდრია, იცოდი , რომ ქეთა კარატის დედოფალია? აბა ეხლა დაფიქრდი რომელი შემოხვალთ უკან?-კვდება სიცილით ეს კარალევა უშველეთ ვინცხამ არ გინდათ? ხოოო , კარატეს რაც შეეხება 6 წლის შევედი და მთელი 6 წელი ვიარე ანუ 13 წლამდე მერე გავიზარდე და დავიწყე განაზვები.(ისე, რომ ვუკვირდები მაშინ უფრო ნაზი ვიყავი ვიდრე ეხლა)
-სად დადიოდი? შენ ? ეს სიფრიფანა გოგო?-აბლუკუნდა ანდრია.
-სად მეპატიჟებოდი?
-ისა...არაფერი რას ამბობ რევერანსი გაგიკეთო თუ ხელი ჩამოგართვა თქო უნდა მეკითხა.
-რევერანსიც საკმარისი იქნება პანტერავ.
-ფისოვ, გუშინ ადგილის დათქმა ვერ მოვასწარით.
-რა ადგილის ?-თავი გავისულელე. ახლოს მოიწია და ყურთან ჩამჩურჩულა ამ...ამ....ამ ჯორმა ამან!
-ცეცხლოვანი საღამო დაგავიწყდა?
-შენ ჰორმონების დაოკება დაგვიწყებია ამიტომ ბარი-ბარში ვართ არა?-სწრვულად გავუღიმე ისევ. ნუ, მოკლედ რა! ამ ბიჭის გადამკიდე სულ გავკაპასდი.
-სამაგიეროდ შენთან დავიოკებ ისე, რომ ვერც შენ ადგები 2 კვირა საწოლიდან და ვერც მე.-თვალი ჩამიკრა. თავხედი! მოიცა ამან მაცადოს!
-შეყვარებულს ვკითხავ და გეტყვი პასუხს.
-შეყვარებული არ გყავს.-გადაბჟირდა უცბად.
-ეხლავე დავურეკავ თუ გინდა და იმასაც განახებ ტელეფონში როგორ მიწერია.
-მიდი.-ნუ ეხლა ვინ თუარა გუგა? გუგაზე მიწერია "ertaderti da ganumeorebeli"-ანდრიას ვანახე და მგონი დაეჭვდა.
-ეხლა კიდე დავურეკავ ჩემ სიცოცხლეს. - დავაჭირე და დაველოდე როდის აიღებდა. ძლივს აიღო.-სიყვარულო, შენთან ერთი კითხვა მაქვს.
-ვინმეს აეჭვიანებ?
-კი. ანკა როგორ არის? "არაფერი შეიმჩნიო მაგასთან"-ეს "არაფერი შეიმჩნიო მაგასთან" სინამდვილეში იმას ნიშნავს , რომ არაფერი შეიმჩნიოს და ისე მელაპარაკოს თითქოს მაგის ლოვე ვარ. ანდრიამ ყური მოადო ჩემ ტელეფონს.
-კარგად არის ანკა ჩემო სიყვარულო. ვეღარ ვძლებ შენ გარეშე უკვე რა! მორიგე , რომ არ ვიყო გამოგივლიდი და ჩვენ ადგილზე წაგიყვანდი.-კინაღამ მეც შემეპარა ეჭვი ეს ნამდვილად არაა ჩემი ლოვე თქვა?-საოცრად მენატრები ქეთს.-ხოო, "ქეთს" მაშინ მეძახის როდესაც ვინმეს რამეს ვუმტკიცებ ან ვაეჭვიანებ. კაით რა გჭირთ, მქონია ასეთი შემთხვევები აბა მე მუტანტი კიარავარ, მომწონს მეც ბიჭები, მაგრამ ვაღიარებ მე ბაბნიკი ქალი ვარ.
-მეეეც ჩემო სიყვარულო.
-რა უნდა გეკითხა ქეთს?
-არაფერი, მიდი იმუშავე სიყვარულო. ანკა ხო არ გაბრაზებს? მოვუვარდე? მოვუყვანო შეყვარებული და დავუტრიალო მანდ ვნებების ქარცეცხლი თუ...?
-ვაიმე ქეთს, კარგადარის! წავედი ეხლა შენ არ ხარ და მე მომიწევს რაღაც პატარა ოპერაციის ჩატარება. მიყვარხაააარ.-ამ "მიყვარხარს" გულწრფელად მეუბნებოდა,მაგრამ როგორც ძმა.
-მეც მიყვარხარ ჩემო გადამრჩენელო.-ვუთხარი და გავუთიშე. ეხლა ანდრიას მივუბრუნდი.-შენ პატარა ხარ ჯერ ასეთი საუბრების მოსასმენად.
-ვახ ჩემი! მე შენი ასისტენტი მეგონა და....
-ასისტენტია ისედაც.-ნინას ქამელეონის ფერები დაედო, სანდრო სერიოზული სახით მიყურებდა . ორივეს თვალი ჩავუკარი და მიხვდა სანდროც და მაინც კუშტად მიყურებდა , ხო აბა კუშტად.
-აბა შეყვარებული არ მყავსო?-სანდრო.
-არც მყავს.
-გადამრევს ეს ხისთავიანი მიშველეთ რა ვინმემ!-ანდრია.
-აბა აბაშიძეს , რომ აბრაზებდი რა გეგონა?!
-ფსიქიატრიული საით არის?-ანდრია.
-მე გიმკურნალებ.-მე.
-ეს რა პონტია? ააა , ის სიმღერა?:
"აქაც მე ვააააააააააააარ, იქაც მე ვააააარ,
იმიტომ, რომ მე ვარ სწეეერვაააააა.
რირაო, რირაო, რირაო სწერვააა,
რირაო სწერვაააააა, რირაოოო , რირაოოო სწერვაააა"
-უი შენ პოეტიც ხარ? მე მარტო პანტერობაში მეგონე გაწაფული.
-შეცდი ფისო.-თვალი ჩამიკრა.
-ნაგლი.-მე.
-სწერვა.
-კაპასი.
-იდიოტი.
-უშანგა!
-უშანგას ცოლი!
-ლამარა!(მეორე მეზობელი. სულ ესეთი სახელები აქვთ რა ვუყო?)
-ჯემალა!(ანდრიას მეზობელი)
-ესპანელი მაჩო, ხოსე!(ეს მე მოვიფიქრე, არა იდეოზნობაში მე ძააან.....)
-ჯეკიჩანის ბიძაშვილი!!!!!!!
-აბას პირველო!
-მაკედონელო!
-ლენგო!
-კოჭლო!-უჰ , დანარჩენს არ მოგასმენინებთ პატარები ხართ ამისთვის. სულ 80 წლისები, რომ იყოთ მაინც პატარები ხართ ამის მოსასმენად....

ხვალ იქნება შემდეგი. მიყვარხართ ჩემო საყვარლებო... ძველი ანონიმით, რომ ვიყო სხვა სახელს დაგიძახებდით, მაგრამ არ მინდა გაიგოთ ვინ ვარ ამიტომ ახალი სახელი მოგიფიქრეთ. თქვენ ხართ ჩემი ბროწეულები!(არ გაგიკვირდეთ უბრალოდ ვგიჟდები და..) დიდი მადლობა "Teji"-სკიდევ "kiki"-ს თეჯი შენ საოცრად საყვარელიხარ აი ძალიან და შენ მოთხრობაზე ვაფრენ კიკი შენი იუმორი კიდე უკვე მომწონს და "ქალბატონი ქალდანი" გააგრძელე რაააა გთხოოოოვ



№1  offline წევრი Kiki )))

ძალიან ძალიან კარგი იყოო.. არა არაა კარგი კიარა უკარგესი უმაგრესი უსაყვარლესი ჩასაკოცნი ჩასაპროშვნი ნუ რავიცი აი გასაგიჟებელი.. ♥♥♥ შენხარ ძალიან ძალიან ძალიანდა კიდევ ძალიანმაგარი გოგოოო.. თვითვეული ემოცია ისე კარგად იყო გადმოცემულიი ♥♥♥ უბრალოდ სიტყვებიარმყოფნის ისეთი კარგი იყო...მართლა ძალიან კარგი იყოოვდა ეს ჩემი ერთერთი უსაყვარლესი ისტორიაა დღეიდან ... უკვე მიყვარხარ ჩემო მარწყვოოო სოკოლადში ამოვლებულოო. ხოო ეხლა რაცშეეხება ქალბატონი ქალდანის გაგრძელებას, რაღაც პატარა გეგმებიმაქვს მაგასთან დაკავშირებით და ვნახოთ რაგამოვა. უპოზიტიურესი ხარ, ჩასაკოცნი, ჩასაპროშვნიისტორიით ჩემო ნუტელა .

 


№2  offline წევრი ketaa

Kiki )))
ძალიან ძალიან კარგი იყოო.. არა არაა კარგი კიარა უკარგესი უმაგრესი უსაყვარლესი ჩასაკოცნი ჩასაპროშვნი ნუ რავიცი აი გასაგიჟებელი.. ♥♥♥ შენხარ ძალიან ძალიან ძალიანდა კიდევ ძალიანმაგარი გოგოოო.. თვითვეული ემოცია ისე კარგად იყო გადმოცემულიი ♥♥♥ უბრალოდ სიტყვებიარმყოფნის ისეთი კარგი იყო...მართლა ძალიან კარგი იყოოვდა ეს ჩემი ერთერთი უსაყვარლესი ისტორიაა დღეიდან ... უკვე მიყვარხარ ჩემო მარწყვოოო სოკოლადში ამოვლებულოო. ხოო ეხლა რაცშეეხება ქალბატონი ქალდანის გაგრძელებას, რაღაც პატარა გეგმებიმაქვს მაგასთან დაკავშირებით და ვნახოთ რაგამოვა. უპოზიტიურესი ხარ, ჩასაკოცნი, ჩასაპროშვნიისტორიით ჩემო ნუტელა .

ვაიმეე <3 პოზიტივით მავსებ <3 ძააააალიან საყვარელიხარ <3 დიდი, დიდი, დიდი , დიდი მადლობა ჩემო ბროწეულო <3 მიხარია თუ აპირებ რამეს შენს მოთხრობასთან დაკავშირებით <3 ჩემი პოზიტიური ბროწეული ხარ შენ <3

 


№3  offline წევრი TeJi

ქეთააააა როგოორ მიყვარხაარ რომ იცოდეეე უზომოდ საყვარელი ხარ და ნიჭიერიი <3 იმედია ხშირად დადებ ახალ თავებს <3 heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent