შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Ange ardent (1)


18-03-2017, 22:38
ავტორი Streetspirit
ნანახია 1 236

-კეკე -ხო ნიკო რა იყო? - აუუუ გამიუთოვე პერანგი რა გთხოვ - ოოო დამაცადე რა ვიცმევ, შენით გააუთოვე -სერიოზულად? კარგიი რა ხომ შევთანხმდით რო დაუთოვება და სახლის დაწმენდა შენზე იყო და მე მხოლოდ დაგვა და ჭურჭლის რეცხვა მიწევედა. რა პონტია - ღმერთოოოოო რა დაგიშავე.. ეხლავე , ეხლავე გამოვალ და გაგიუთავებ. დამაცადე ოგონდ მაკიჟსაც მოვრჩებიდ ა მოვდივარ. - კარგიი კეკ გელოდები როდესაც მაკიაჟის გაკეთებას მოვრჩი, სარკეში ჩავიხედე ბოლო დეტალი , ლოტუსის კულონიც გავიკეთე და საკუთარი თავით კმაყოფილმა დავტოვე ოთახი. -ვაუ.. რა მაგრად ხარ კეკ ? იმედია დღეს შენ თავს არ მომტაცებენ - ნუ ღელავ. თუ რაიმე ნიკოს ვახსენებ და გამიშვენებ ხო იცი არა -ნუ ეგ რათქმაუნდა თავისთავად. პერანგი გავაუთოვე თუ არა , ნიკოს ხელმკლავი გამოვდე და მანქანისკენ გავეშურეთ -ღმერთო ნამდვილად დაშოკავ დღეს ”ნაღებ” საზოგადოებას . - ხო და ჩემი ძმაც ანალოგიურად იქნება.. თან ეგ სუნამო საოცრებაა საერთოდ. - რესტორანში რათქმაუნდა დაგვიანებით მივედით ნიკოს გამო რომელმაც 2 საათი იტრიალა სარკის წინ და ძლივს გამოადგა ფეხი. - ნიკოო , კეკე ფანტასტიურად გამოიყურებით თავსი ყალბი ღიმილით მოგვეგება ანასტასია -ხო ეჭვიც არ მეპარება . აი შენ კი ეგ პერო განსაკუთრებით გიხდება თავში, არ ჩამოვრჩი მე. რაზეც ანასტასიას სახე მოეღიცა და ნიკო ლამის სიცილისგან ხელში ჩამაკვდა, ჩვენს კუთვნილ ადგილები დავუკავეთ თუ არა , ღიმილი სახეზე მიმეყინა როდესაც წინ რეზი დავინახე.. რომელიც ჩემს წინ ძალიან მშვიდად იჯდა სანამდე მე დამინახავდა და პირი ღია არ დარჩებოდა. -რეზი, ვერც კი მივხვდი ისე უცებ მოწყდა ჩემს ბაგეს... ნიკო მიხვდა რაც მჭირდა და ხელი მაგრად მომკიდა. -კეკ კარგად ხარ? - კი ნიკო არ ინერრვიულო.. უბრალოდ ამ ადამიანის აქ ნახვას არ მოველოდი.. -არც მე თორე არ წამოვიდოდით. -კაი ეგ არაფერი. უკვე საკამოდ დიდი დრო გავიდა. ერთი წამით საპირფარეშოში გავალ კარგი? - მართლა კარგად ხარ? თუ გინდა წავიდეთ სახლში უბრალოდ , ლეო ვნახოთ მივულოცოთ და წავიდეთ ეგრევე -არა , არა ყველაფერი კარგადაა არ ვაპირებ ვიღაცეების გამო დღე ჩავიშხამო. მინდა გავერთო -კარგი ... მიდი გელოდები საპირფარეშოში შევედი თუ არა კარები ჩავკეტე, დავრწმუნდი რომ არავინ იყო.. და ტირი დავიწყე. -- -ღმერთო, რეზი. აქ რა უნდა, რას აკეტებს ,რატომ, რატო მაშჳნ როდესაც ვეცადე ჩემი ცხოვრება დამელაგებინა, როდის ჩამოვიდა , ეხლა რა უნდა ვქნა? .. როდესაც მივხვდი რომ ჩემი არ გამოჩენა ეჭვს გამოიწვევდა მაკიაჟჳ შევისწორე და კუთვნილ ადგილს დავუბრუნდი. ჩემს წინ რეზი იჯდა ვიღაც გოგოსთან ერთად თუმცა ნადმვილად ვერ ერთობოდა და ვეღარც ოსე იცინოდა როგორც ჩემ დანახვამდე იყო.. ცოტახანში ლეოც გამოჩნდა. -ლეოოო, რაშვები ? გილოცავ დაბადებისდღეს.. ხომ იცი როგორ მიყვარხარ? მთელი გულით მვოეხვიე ჩავეხუტე და პატარა საჩუქარი გადავეცი. ეს პატარა საჩუქარი ჩემგან და ნიკოსგან -ეეე ,, ეს რაა არის ? საჩუქარი გახსნა , და როდესაც კრის ბოტის კონცერტის 2 ბილეთი ამოიღო გერმანიში სიხარულით მე9 ცაზე იყო.. სერიოზულად???? -გამეხარდა თუ გაგეხარდა.. -ხუმრობ? ესე დღეს არაფერს გავუხარებივარ. კი ამგრამ როგორ რანაირად? მე რომ ვნახე უკვე ყველა ბილეთი დაკავებული იყო.. როგორ მოახერხე? -2 თვით ადრე დავჯავშნეთ. -ღმერთო მე რომ ვნახე არცერთი ბილეთი აღარ იყო დარჩენილი.. მადლობა.. საუკეთესო და-ძმა ხართ მსოფლიოში -არაფრის .. ნუ სულელობ ეხლა .. კიდევ ერთხელ მომეხვია და გავიდა მის ადგილას... ცოტახანში ნიკო ისეთი მთვრალი იყო ფეხზე ძლივს იდგა. მთელი საღამო ნუკის ეცეკვებოდა.. -აუ კეეკ,, მე გავალ რა და შენ მერე ლეო ან გიგი გაგიყვანს კარგი? -სად გახვალ? შენ ხომა რ გაგიჟდი ? ვერ ხედავ რა მთვრალი ხარ? - აუუ გთხოოვ რა. მე და ნუკი გავისერინებთ და მოვალ გვიან სახლში. კაი წავედი და ჭკვიანა - ნერვებ აშლილი ბართან გადავჯექი. - ორმაგი ტეკილა თუ შეიძლება. -გრძნობებმა შემოგიტიათ? ძალიან დამცინავი ინტონაციით მკითხა ბარმენმა , -უკაცრავად? დავიბენი მის ესეთ ტონზე, -უბრალოდ ქალების დიდი ნაწილი აქ მოდიან ძალაინ ებვრს სვამენდ ა მერე მათი ტრაგიკული სიყვარულის ამბებს ყვებიან. მგონი მსგავსი პრობლემები გაქვთ ხომ ? ისევ დაცინვა - მგონი ვიღაცაში გეშლებით ეს ერთი და მეორე, არანაირი უფლება არა გაქვთ ეგრე მესაუბროთ. -მაპატიეთ თუ გაწყენინეთ. თბილად გამიღიმა. მეუცნაურა ირონიის შემდეგ მსის ესეთი ”დატკბობა” . მე დათო მქვია. უზრდელობაში ნუ ჩამომართმევთ. უბრალოდ , ძალიან ხშირია ხოლმე მსგავსი სიტუაციები და მეცოდებიან ხოლმე ქალები.. როგორ ვერ ხვდებიან რომ მათ უბრალოდ იყეენებენ. -შენ რა ქალთა უფლებეის დამცველი ხარ? ხო მართლა მე კეკე ვარ. გავუწოდე ხელი ჩამოსართმევად . -სასიამოვნოა კეკე. ლაამზი და უცხო სახელი გაქვს. გარეგნობის მსგავსად. -ეს კომპლიმენტი იყო ხო ? მადლობა. შენც კარგი ბიჭი ხარ. კიდევ ორმაგი ტეკილა თუ შეიძლება. . -მგონი ამდენს რომ სვამ ის ბიჭი მიტო გაგექცა ხო ? - ვინ ბიჭი? აააჰ ჰაჰ ნიკოზე ამბობ . არა ეგ ჩემი ძმაა . თავის სიყვარულთან ერთად გაიძურწა ემ კიდე დამტოვა ასე მარტო. - კეკე ცეკვა იცი ? -სერიოზულად???სიცილისგან კინაღამ დავიხრჩვე, - რაიმე სასაცილო ვთქვი ? თვითონაც გაიღიმა. - ღმერთო მე 15 წელია უკვე რაც ვცეკვავ. -როგორც კი შემოგხედე ეგრევე მივხვდი. მეც მოცეკვავე ვარ, ეხლა უბრალოდ დროებით აქ ვმუშაობ, ფული მჭირდება რომ ჩემი გეგმები განვახორციელო. გინდა ვიცეკვოთ? - ლამბადა? -ვაუ , დიდი საიმოვნებით. - გიო, მოდი რა ერთი წამით შემცვალე და ეხლავე მოვალ , მიუბრუნდა დათო თანამშრომელს. თვითონ კი მუსიკის ჩასაღტავად წავიდა . უამრავი ხალხი ირეოდა ერთმანეთში ”რუსულ ჩქარობებზე” როდესაც ლამბადას ხმა გაისმა და ირგვლი მიმოიფანტნენ. ღმერთოო ეს მუსიკა ყოველთვის იწვევდა ჩემში აღტაცებას. მის რითმებზე თავისით ამოძრავდნენ თეძოები. როდესაც ვცეკვავდი ყვეალფერი მავიწყდებოდა მუსიკის გარდა და პარტნიორთან იმდენად გახსნილი ივყავი რომ სხვას ვერაფერს ვამჩნევდი. მაგრამ ეხლა. ეხლა შორიდან ვგრძნობდი როგორ მწვავდა. როგორ მამსხვრევდა რეზის გამოხედვა. მაგრამ მსიამოვნებდა. მსიამოვნებდა და რაც შეიძლებოდა სექსუალურად და გამომწვევად ვცეკვავდი... ამას ხომ ის ვერ იტანდა. სწორედ ხომ ცეკვის გამო დამტოვა მან.. ეხლა კი მის წინა ამაყად და გამომწვევად ყველაზე სექსუალურ და ცეცხლოვან ცეკვას დათოსთან ერთად ვცეკვვადიდა თავს უბედნიერესად ვგრძნობდი. როდესაც მუსიკა დამთავრდა და ცეკვას მოვრჩით დათომ ხელში ამიყვანა ბართან მიმიყვანა და ერთადშევსვით ჩვენი გაცნობის სადღეგრძელო. როდესაც ჩემსკენ მომავალი რეზი დავინახე...




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent