შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უხილავად შემაყვარე თავი


22-03-2017, 15:50
ავტორი მარიამი მ.ბ
ნანახია 3 468

სექტემბრის მზიანი თუმცა შემოდგომისათვის დამახასიათებელი სიცივის და განსხვავებული შეგრძნების მქონე დილა იყო , ნინი აივანზე, ყავის ფინჯნით ხელში გამოვიდა და სავარძელზე კომფორტულად მოთავსდა , უნებურად ფიქრს მიეცა.ფიქრობდა ყველაფერზე წარსულზე,მომავალზე,არსებულსა თუ არარსებულზე როცა ფიქრიდან ტელეფონზე ესემესის ხმამ გამოარკვია ფიქრისგან შებყრობილმა ტელეფონს ძლივს მიაგნო ჯინსის შარვლის ჯიბეში და ესემესი უინტერესოდ გახსნა . მესიჯი სალის აღმოჩნდა ,,როგორ ხარ დაკარგულო?! ‘’ მაშინვე გაეღიმა ნინის ყოველთვის ახარებდა საუკეთესო მეგობრის ყველანაირი შეხმიანება ისხომ უბრალოდ მეგობარი არასდროს ყოფილა მის გარეშე ძალიან ცოტა დრო თუ უტარებია კარგად მას ბავშვობიდან მოყოლებული ორი საუკეთესო მეგობარი უფროსწორად მეგობარზე და დაზეც კი უფრო მეტი მნიშვნელობის მქონე ადამიანი ჰყავდა სალი და ლილე ესიყო რაც ბავშვობიდან აბედნიერებდა ნინის რაცარუნდა მოწყენილი ყოფილიყო...სალი და ნინი სულ ერთად იყვნენ სკოლაშიც და სახლშიც სხვაგანაც ერთად დადიოდნენ და მოუთმენლად ელოდნენ ლილე როდის ესტუმრებოდა...
ნინიმ სალის იუმორით გაჯერებული პასუხი მიწერა როგორც ჩვეოდა და ყავის ფინჯანს დაწვდა თუმცა ამასობაში გაციებულა და ნინიმაც თავი მიანება ...საათის გასარკვევად ტელეფონის ეკრანი აანთო კარგა ხანი გასულა თურმე ფიქრებში, იქვე შემთხვევით თარიღს მოკრა თვალი დღეს 15 სექტემბერი გაახსენდა ნინის რამოდენიმე წლისწინად ამდროს როგორ ემზადებოდა სკოლაში წასასვლელად მეგობრებთან შესახვედრად. ახალი წილის დასაწყისი ახალი მოგონებები კალსელებზე და ცოტა არიყო ნოსტალგიაც შეეპარა თუმცა რეალობას უნდა დაბრუნებოდა და მალევე გაახსენდა ერთკვირაში უნივერსიტეტში სწავლა ეწყებოდა და ახალი ძალებით უნდა დაეწყო ეს წელი . ნინი მეორე კურსზე იყო ბიზნესის განხრით სასწავლებელში ,კარგად სწავლობდა და ყვლეაფერს აკეთებდა მისი მომავლის კეთილდღეობისთვის. დამოუკიდებლობა ბავშვობიდან იზიდავდა და ამიტომაც თავისი ინიციატივით მუშაობის დაწყებას აპირებდა როგორცკი თბილისში ჩავიდოდა.. ახლა სწორედ ამაზე ფიქრობდა როცა ბებიის თბილ ხმამ გამოაფხიზლა.
-ბები რა გეჩქარებოდა დაგეძინა კიდევ ცოტა ხანში სწავლა დაგეწყება და დასვენება ხოგინდა?
-მეძინა მეძინა ნუ დარდობა შენ ისედაც კარგად დავისვენე ესერთიკვირა რაც აქ ვარ მანებივრებ როგორც ყოველთვის.
ბებო ჩაეხუტა და თავზე აკოცა კითხა ხომარაფერი გინდაო ჩვეული სითბოთი, არაო უთხრა ნინიმაც იგივე ტონით და ბებო თვალებით გააცილა კარისაკენ... ნინის ბავშვობიდან უყვარდა ბებოსთან დარჩენა რაღაც განსაკუთრებულად გრძნობდა თავს ამ სახლში მისი ყველა კუთხე კუნჭული რაღაც სასიამოვნოს ახსენებდა ბებოს და პაპას ხსენებაზე სულ ეღიმებოდა როგორ აბედნიერებდა ესორი თავიანტი სითბოთი ნინის ..ასე მათ გარემოცვაში ატარებდა ყველა სასკოლო არდადეგებს და რაცარუნდა ცუდად ყოფილიყო ყოველთვის აქ მოდიოდა და ისინიც სულმოუთქმელად ელოდებოდნენ შვილიშვილს ისევე როგორც ნინის და ძმას ...
საღამოს სახლში ჩამოსვლა გადაწყვიტა წასასვლელად რომ მომზადებულიყო ნელი ნაბიჯებით დაადგა გზას და როცა სკოლასთან მოვიდა კვლავ მოგონებეში გადაეშვა და გაეღიმა 12 წელი ქონდა ამ შენობაში გატარებული მისთვის ეს მხოლოდ შენობა კიარა კარგი და ცუდი მოგონებების ერტობლიობას წარმოადგენდა თუმცა კარგი ჭარბობდა და ეს ახარებდა ...
როდესაც სახლში მივიდა ეზოში უმცროსი ძმა გიორგი დახვდა ჩვეული სიცელქით ხუმრობით მიესალმა დას გიორგი ახლა 12 კლასში იყო და სკოლაში წასვლას როგორც ყოველთვის პირველ დგესაც აგვიანებდა ამას სრულიად იუმორით ეკიდებოდა ყოველთვის და ახლაც რათქმაუნდა...სახლში შესულს დედა მიეგება როგორც ყოველთვის საქმიანობდა
-დე მამა სადაა? -იკითხა ნინიმ
-გარეთაა გასული მალე მოვა
-აა კაი
-შენ როდის მიდიხარ?
-შაბათს და მოვემზადები ნელ ნელა-ამ სიტყვებით კიბეს აუყვა და ოთახში შევიდა….
შაბათიც გათენდა და ნინი დილით წავიდა თბილისში სალი დახვდებოდა ჩასულს რომელიც რამოდენიმე დღით ადრე ჩასულიყო საქმეეების გამო ...ტრანსპორტში ავიდა , ადგილი დაიკავა და წიგნის კითხვას შეუდგა მგზავრობა არ უყვარდა და წიგნი ეხმარებოდა ყოველთვის ....როცა ჩავიდა სალის თვალებით დაუწყო ძებნა და აი ისიც ჩვეული ღიმით შემოეგება მეგობარს ერთმანეთს მიესალმენ და სახლისაკენ დაადგნენ გზას გზაშიც დასახლშიც ბევრი ილაპარაკეს და ერთმანეთს ახალი ამბები გაუზიარეს საღამოსკი ლილეს უნდა შეხვედროდნენ კაფეში ....ნინიმ როგორცკი საქმე მოათავა გარეთ გამოვიდა და ინტერნეთით ნანახ რამოდენიმე ვაკანსიის ნომერზე დარეკა პირველი და მეორე ვაკანსიები მოუხერხებელი აგმოჩნდა დროის თვალსაზრისით ხოლო მესამე ვაკანსიაზე სადაც კონსულტანტი სჭირდებოდათ მისვლაზე დათანხმდა და სამშაბათს დაიბარეს როცა ეს საქმეც მოათავა ბიბლიოთეკაში წავიდა სადაც დროის უმეტეს ნაწილს ატარებდა და კომფორტულად მოთავსებულმა წიგნებში ქექვა დაიწყო ო როგორ უყვარდა ეს საქმიანობა და რაოდენ სიამოვნებდა ეს ყოველივე ეს გარემო და წიგნებში ძრომიალი...
7 საათი სრულდებოდა როცა ბიბლიოთეკა დატოვა და პირდაპირ მეგობრებთან შესახვედრად წავიდა . დიდი სიხარულით შეხვდნენ ლილეს მართალია ხშირად ნახულობდნენ თუმცა მაინც მონატრებოდათ მეგობარი და გულიანად და ხალისით იწყეს ლაპარაკი
დაბინდებისას დაშორდნენ ერთმანეთს და სალიმ და ნინიმ სახლისაკენ ერთად აიღეს გეზი. გრილოდა შემოდგომას თავისი ხასიათი შემოეტანა გარემოში.
სახლში მისულებმა ყავა მოამზადეს და პლედმოსხმულები ფილმის საყურებლად დასხდნენ ცოტა ხანში სწავლა დაიწყებოდა და ამგვარი გართობისთვის დრო აგარ ეგირსებოდათ .....
ორშაბათს ადრე ადგა და სალის შეხედა ოთახში ისიც უკვე ამდგარიყო და თავს იწესრიგებდა. ნინი სააბაზანოში შევიდა და შხაპი მიიღ 11 ისთვის ორივე მზად იყვნენ კარი დაკეტეს და უნივერსიტეტებში წავიდნენ სალის არცთუისე გრძელი თუმცა შხვა გზა ქონდა გასავლელი და ერთმანეთს დაემშვიდობენ
სასწავლებელში შევიდა და კიბეზე ადიოდა როცა დაუძახეს
-ნინიი მოიცაა
-იკაა როგორ ხარ?-იკა მისი ჯგუფელი იყო და კარგადაც მეგობრობდა ნინისთან
-კარგად შენ როგორ ხარ ?
-რავიცი კარგად ..სხვები სად არიან?
-ზევით არიან წამო მეც არ მინახავს ყველა- ნინი და იკა თბილად შეხვდნენ მეგობრებს და ერთმანეთი მოიკითხეს... პირველი დღე საკმაოდ დატვირთული აღმოჩნდა და ნინის ბევრი სამუშაო ჰქონდა და ამიტომ უნივერსიტეტიდან პირდაპირ ბიბლიოთეკაში წავიდა და საქმეს შეუდგა..... სახლში დაბინდებულს დაბრუნდა და სალიც სახლში დაუხვდა ცოტა ისაუბრეს და დაგლილობისგან ადრე დაიძინეს ...მეორე დგეს ნინი ჯერ გასაუბრებაზე წავიდა და პასუხის მოლოდიში ტელეფონს ხშირად ამოწმებდა .....საგამოს სახლში მისულს ტელეფონმა დაურეკა და ნინიმაც უცებ უპასუხა სამსახურის თაობაზე რეკავდნენ და ნინი აიყვანნეს გაუხარდა ძალიან და სალის ახარა სალიმაც მიულოცა და გახარებულმა დაიძინა მეორე დღეს სამსახურში უნდა წასულიყო .........



№1  offline აქტიური მკითხველი Anuki96

პუნქტუაციას მიაქციე ყურადღება თორე აზრის გამოტანა გაუჭირდება მკითხველს.

 


№2  offline წევრი მარიამი მ.ბ

Anuki96
პუნქტუაციას მიაქციე ყურადღება თორე აზრის გამოტანა გაუჭირდება მკითხველს.

მართალია და ეს გამოსწორდება

 


№3 სტუმარი გიჟიიი

ძალიანნ კარგი და საოცარია!
მომწონს ძალიან!

ძალიან მომწონს

 


№4 სტუმარი Baby

მე პირველად შენი მოთხრობა ,,ერთი ვარსკვლავი ცაზე “ვნახე და ახლა ეს აღმოვაჩინე.მიყვარხარ

 


№5 სტუმარი მააილაიffff

ukargesi umagresiii gogo xarrrrrr

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent