შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

MOBSTER (საცდელი თავი)


31-03-2017, 19:13
ავტორი D-I-A-N-A
ნანახია 2 400

I თავი
-ბიჭო მერამდენი უნდა მიატოვო ? - ტატო შემომივარდა ოთახში და წინ დამიდგა .
-ვა უკვე გაბაზრდა ? -ცინიკურად შევხედე და შარვალი ჩავიცვი . -გადი !-მკაცრად ვუთხარი საწოლზე მწოლიარე შიშველ ,გოგოს . ისიც დამემორჩილა , აკრიფა თავისი ნივთები და ოთახიდან გავიდა .
-ბიჭო შენ სულ გამოს*რდი ? რამდენჯერ უნდა გაგაფრთხილოთ ? - ტატომ სიგარეტს წაუკიდა და სკამზე დაეშვა .
-აუ დილაუთენია ტვინს ნუ მიტ*ნავ რა ... - სიგარეტის ყუთს დავავლე ხელი და ერთი ცალი ამოვიღე .
-ბიჭო როდის გაჩერდები? აირჩიე ერთი ნაშა და გყავდეს რა ...-ტატომ გააბოლა და შემომხედა.
-ბიჭო არ მინდა ეს ბო*ები ...-სიგარეტს მოვუკიდე და დივანზე დავეშვი .
-აბა ნორმანული გჭირდება ? - ტატომ ცინიკურად ჩაიცინა .
-ხო...-გავაბოლე და ტატოს გავხედე.
-ბიჭო რეებს ბაზრობ ვაფშე ხვდები როგორ რისკავ ?
-აუ რას მიჩმახავ შე*ემა ...
-ბიჭო უკვე გვიანია მშვიდობიან სიცოცხლეზე ფიქრი ... იცოდე სიყვარული დაგასუსტებს .
-აუ დავაი რა ... რა სიყვარული ტოო? პროსტა ვთქვი რომ ბო*ი შეყვარებული მე არ მჭირდება... - სიგარეტი საფერფლეში ჩავაქრე და თეთრი პერანგი ჩავიცვი .- ჩამოდის ხო ?
-კი . ბიჭები ჩვენ გველოდებიან , უნდა დავხვდეთ .
-წავედით . - როცა მოვემზადე ტატოსთან ერთად ოთახი დავტოვე და პირველ სართულზე ჩავედი სადაც ჩვენი 2 მეგობარი (აკო და გუგა ) გველოდებოდა . გარეთ გავედით , მე და ტატო ჩემს შავ X5-ში ჩავჯექით , აკო და გუგა კი გუგას მანქანაში.
-მოემზადე ძიძობისთვის ? -აეროპორტთან ველოდებოდით 4 ბიჭი ‘’მამიკოს , გოგოს’’.
-აკო დაგინგრევ მაგ კბილებს .- კბილებს შორის გამოვცერი .
-კაი , კაი დაწყნარდი . -სიცილით შემომხედა აკომ .-ისე როგორ დაგითანხმა ?-აკოს კითხვამ ბიჭების ყურადღებაც მიიქცია რადგან ამ კითხვის პასუხი , ჩემს და ლევანის გარდა არავინ იცოდა.
-მეც ვერ მივხვდი . -ნაწილობრივ ტყუილი ვთქვი. სინამდვილეში კი აი როგორ იყო :
_____2 დღის წინ____
-ბატონო ლევან მეძახდით ? -კაბინეტში შევედი და სავარძელში მჯდომ 42 წლის კაცს შევხედე.
-კი , დაჯექი შვილო .- მე და ლევანს ყოველთვის კარგი ურთიერთობა გვქონდა , ფაქტიურად მისი გაზრდილი ვიყავი . -რაღაც თხოვნა მაქვს შენთან .
-გისმენთ ...-მის მოპირდაპირე მხარეს მოვკალათდი .
-2 დღეში, ამერიკიდან კატო ჩამოდის ... ხო ხვდები მაგას მარტო ვერ დავტოვებ და ვერც სხვას ვანდობ. არ მინდა რამე მოუვიდეს ჩვენი საქმის გამო ... გახდები მისი პირადი დაცვა ?
-იცით მე...-ენა დამებნა რის გამოც ვერაფერს ვიძახდი ,მაგრამ ძალები მოვიკრიფე და ვთქვი ის რაც არ მსურდა .-დიახ , რა თქმა უნდა . -რატო დავთანხდი ? ლევანი ყველაფერს მისრულებდა , ყველამ იცოდა რომ ლევანის მერე მე ვიყავი უფროსი ... ის მე შვილად მთვლიდა , ამიტომ მე მას ვერ დავაღალატებდი.
-ვიცოდი რომ იმედებს არ გამიცრუებდი , ყოჩაღ შვილო , ყოჩაღ . იცოდე ჩემს გოგოს შენ განდობ . ტატო , აკო და გუგა შენთან ერთად იქნებიან .
-კარგით ...ახლა კი წავალ საქმეები არ იცდის .-გავუღიმე და კაბინეტი დავტოვე .
_____ახლანდელი დრო_____
-აუ ვაფშე იცით როგორ გამოიყურება ? (გუგა)
-არა .-მოკლედ მოვუჭერი და მანქანას მივეყუდე , სიგარეტი ამოვიღე და მოვუკიდე .
-ეე აბა როგორ ვიცნობთ ? (აკო)
-ნუ ღელავ ვიცნობთ .-თქვა ტატომ და ხელები ჯიბეში ჩაიწყო .
-დემეტრე , ტატო , აკო და გუგა თქვენ ხართ ?!
-კი ...-თავი ავწიე და დავინახე ულამაზესი გოგონა რომელსაც მკაცრი და სერიოზული გამოხედვა ქონდა .
-კატო ? (გუგა)
-ეკატერინე ბაგრატიონი !-მკაცრად შეუსწორა .-დაცვა ? სერიოზულად ? - ცინიკურა შეათვალიერა ბიჭები და შემდეგ მზერა ჩემზე შეაჩერა .-დემეტრე ...-თავისთვის ჩაიჩურჩულა... დავიფიცებოდი რომ ტირილი უნდოდა მაგრამ ის ხომ ყოველთვის თავს იკავებდა და არ ამჟღავნებდა თავის ემოციებს .
-კატერინა ...-ჩუმად ვთქვი. ერთმანეთს თვალებში ვუყურებდი სანამ აკომ არ დაარღვია ეს სიჩუმე.
-წავიდეთ ხო ?(აკო)
-ხო ...ბარგი საბარგულში ჩადეთ.-გავხედე აკოს და გუგას...კატო ჩემს მანქანაში , უკანა სავარძელზე მოთავსდა. როცა ბარგი ჩაალაგეს მანქანა დავძარი და გეზი ლევანის სახლისკენ ავიღეთ.
____კატერინა____
ამერიკაში სკოლა დამთავრებულიც არ მქონდა როცა მამამ დამირეკა და მითხრა რომ თბილისში უნდა ჩავსულიყავი რაც ძალიან არ მინდოდა , ბევრი წუწუნის შემდეგ მოახლეს ბარგი ჩავალაგებინე და ჩემი ოჯახის კერძო თვითმფრინავით თბილისში გავფრინდი.მამამ გამაფრთხილა რომ ვიღაც ბიჭები დამხვდებოდნენ , მათი სახელებიც მითხრა , ტატო, გუგა, აკო და დემეტრე...ნეტა ის დემეტრე დამხვდება რომელიც მე მინდა ? არამგონია მამას ის გამოეშვა ... 12 საათის შემდეგ ძლივს ჩავაღწიე თბილისს , 9 წელი არ ვყოფილვარ ჩემს მშობლიურ მიწაზე ...9 წელი გავიდა რაც დემეტრე არ მინახავს . 6წლის ასაკში დედა დამეღუპა , 7 წლისას კი მამამ ძიძებთან და დაცვებთან ერთად ამერიკაში სასწავლებლად გამიშვა , ახლა კი მიხმობს უკან ... აეროპორტთან ორი შავი მანქანა შევამჩნიე , ერთი ბიჭი მანქანას მიყუდებულიყო და ეწეოდა , დანარჩენი სამი კი მის გვერდით იდგნენ . გულმა მიკარნახა რომ ისინი არიან , მივუახლოვდი და მკაცრად წარმოვთქვი მათი სახელები . ბიჭებმა შემომხედეს და მეც მივხვდი რომ ისინი იყვნენ . როგორც ჩანს ერთს ზედმეტად გრძელი ენა აქვს ან უბრალოდ მე არ ვარ მიჩვეული ასეთ მიმართვას . მათ შემხედვარეს მივხვდი რომ მამამ ეს ბიჭები დაცვად დამინიშნა ... ბიჭები შევათვალიერე და ჩემი მზერა მანქანაზე მიყუდებულ ბიჭზე გავაჩერე , გულმა მიკარნახა რომ დემეტრე იყო . მისი სახელი ჩუმად წარმოვთქვი და როცა თვალებში შევხედე მივხვდი რომ ის იყო ... როცა მან ჩემი სახელი წარმოთქვა კინაღამ ამეტირა . უმისოდ 9 წელი ვიტანჯებოდი მაგრამ არ ვაღიარებდი მან ხომ მე მაწყენინა , გამანადგურა , ახლა კი ვუყურებ და ვხვდები თუ როგორ მაკლდა მისი ღიმილი , მოციმციმე თვალები და მისი თბილი ჩახუტება . მინდოდა მივარდნოდი და ჩავხუტებულიყავი მაგრამ ჩემს თავს ამის უფლებას ვერ მივცემდი . 9 წელი ვირგებდი სერიოზული და მკაცრი გოგოს როლს ამიტომ მის გამო ამ ყველაფერს ვერ დავანგრევ ...
*******
დავბრუნდიი :დდდ . დიდ ბოდიშს გიხდით გრამატიკისთვის და კიდევ ქუჩური დიალექტისთვის. ალბად მიხვდით რომ ამ მოთხრობის ბიჭები იყენებენ ჟარგონს და ა.შ. ამიტომ იმედია არ გამაკრიტიკებთ . ველი შეფასებებს , ძალიან მიყვარხართ <3 <3



№1  offline წევრი D-I-A-N-A

Mariiiiami
გააგრძელე და თავები არ დააგვიანო ვერ ვუძლებ ხოლმე :დდდდ
და ხო კიდე არავის რომ არ მოეწონოს შენ მაინც დადე,მაინც დაწერე და მაინც გამოაქვეყნე
მე გელოდები <3

დიდი მადლობა ჩემო საყვარელო . ძალიან მსიამოვნებს როცა ჩემი ნამუშევარი, ერთ ადამიანს მაინც მოსწონს <3 აუცილებლად გავაგრძელებ <3 დიდი მადლობა რომ წაიკითხე <3

 


№2  offline წევრი Katherine Linton

საინტერესოა <3 გააგრძელე <3

 


№3  offline წევრი D-I-A-N-A

Katherine Linton
საინტერესოა <3 გააგრძელე <3

მადლობა <3 აუცილებლად <3

 


№4  offline წევრი jina

geli geli mogelii ar daagviano ♡♡♡

 


№5  offline წევრი D-I-A-N-A

jina
geli geli mogelii ar daagviano ♡♡♡

შევეცდები მალე დავდო :დდ <3

 


№6  offline აქტიური მკითხველი La-Na

ჩვენი გოგო დაგვიბრუნდა.მომეწონა ახალი ისტორია
--------------------
ლანა

 


№7  offline წევრი D-I-A-N-A

La-Na
ჩვენი გოგო დაგვიბრუნდა.მომეწონა ახალი ისტორია

მადლობა ცხოვრებ <3 მაბედნიერებს შენი შეფასებები <3 მადლობა დიდი <3

 


№8  offline წევრი triniti

Dzalian mainteresebs ra moxdeba male gaagrzele raa nu sheiwirav chems nervul sistemas.es quchuri dialeqti uxdeba kidec

 


№9  offline მოდერი ენემი

მალე დადე ახალი თავი ოღონდ ისიც მიაწერე შემდეგ თავებში ვინ რამდენი წლისაა(ნუ ბიჭებს ვგულისხმობ)და როგორ გამოიყურება . საინტერესო ჩანს წარმატებები :)

 


№10  offline წევრი D-I-A-N-A

triniti
Dzalian mainteresebs ra moxdeba male gaagrzele raa nu sheiwirav chems nervul sistemas.es quchuri dialeqti uxdeba kidec

ვეცდები არ შევიწირო :დდ მადლობა დიდი <3

baby girl for everyone
მალე დადე ახალი თავი ოღონდ ისიც მიაწერე შემდეგ თავებში ვინ რამდენი წლისაა(ნუ ბიჭებს ვგულისხმობ)და როგორ გამოიყურება . საინტერესო ჩანს წარმატებები :)

დიახ რა თქმა უნდა დავწერ <3 მადლობაა <3

 


არ გეწყინოსს მაგრამ არ ვიციი რა ვთქვა თითქოს ეს მოთხრობა უკვე წაკითხულიი მაქქ დაა სახელებიცც მეცცნობააა smirk smirk

 


№12  offline წევრი D-I-A-N-A

ხისთავიანი სვანი
არ გეწყინოსს მაგრამ არ ვიციი რა ვთქვა თითქოს ეს მოთხრობა უკვე წაკითხულიი მაქქ დაა სახელებიცც მეცცნობააა smirk smirk

არა სულაც არ მწყინს და მიზეზსაც გეტყვით . ამ საიტზე ათასობით მოთხრობაა დადებული , ყოველი მათგანი რაღაცით ჰგავს ერთმანეთს ამიტომ სულაც არ გამიკვირდება თუ ჩემი მოთხრობაც ვიღაცისას ემსგავსება . ხოლო სახელი Kat Dahlia - Gangsta-ს მოსმენისას <Gangsta> ავირჩიე მაგრამ მერე არჩევანი <MOBSTER >-ზე გავაჩერე . იმედია თქვენც არ გეწყინებად მაგრამ როცა ასეთი სახის კომენტარს ტოვებთ მყარი არგუმენტი უნდა გქონდეთ და არა უკვე წაკითხული ,,რაღაც'' მოთხრობა .

 


№13  offline წევრი s.a-cicinatela-m.m

მაგარი გოგო რო ხარ ეს იცი, კარგი ნამუშევარი როა ესეც იცი
ჯობია არ იჩქარო, ანუ ჩქარა დაწერილს და "მისამშაბათებულს" ჯობია დააგვიანო მაგრამ ისეთი კარგი იყოს დაგვიანება აღარ გვახსოვდეს wink
და კიდევ ერთი ვიცი უხეში (ცივი) კომენტარები გწყინს რაცარუნდა თქვა, მაგრამ შეეცადე ყურადღება ყველას არ მიაქციო (უსაფუძვლოს)
heart_eyes kissing_heart

 


№14  offline წევრი D-I-A-N-A

s.a-cicinatela-m.m
მაგარი გოგო რო ხარ ეს იცი, კარგი ნამუშევარი როა ესეც იცი
ჯობია არ იჩქარო, ანუ ჩქარა დაწერილს და "მისამშაბათებულს" ჯობია დააგვიანო მაგრამ ისეთი კარგი იყოს დაგვიანება აღარ გვახსოვდეს wink
და კიდევ ერთი ვიცი უხეში (ცივი) კომენტარები გწყინს რაცარუნდა თქვა, მაგრამ შეეცადე ყურადღება ყველას არ მიაქციო (უსაფუძვლოს)
heart_eyes kissing_heart

მადლობა დიდი ასეთი თბილი კომენტარისათვის <3 რა თქმა უნდა მწყინს როცა ვიღაცა უსაფუძვლოდ პლაგიატობაში მადანაშაულებს , იმიტომ რომ მე ვიწვალე რომ დამეწერა ის რისი დაწერაც ვსურდა :დ ხო დიდად არ ვაქცევ ყურადღებას მაგრამ მაინც ძალიან მწყინს უხეშ კომენტარებს რომ მიტოვებენ და კიდე უმატებენ ''არ გეწყინოს'' . მადლობა გამხნევებისათვის <3 ვეცდები მალე დავდო <3 kissing_heart

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent