შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მომვლელი (ნაწილი II) თავი 9


17-05-2017, 00:42
ავტორი რუსანა
ნანახია 9 252

ანამ დილით გაახილა თვალები მიუხედავად იმისა რომ გახაფხული იყო დილით მაინც შესცივდა .თავი წამოწია ტახტიდან ძლივს აითრია წელი და საწოლისკენ დაიძრა,უნდოდა მთელი დღე ლოგინში გარტარებინა და არ გაეხილა თვალი ,,თორემ რეალობის სიმწარეს ვერ უძლებდა. კარზე ბრაგუნი ატყდა . ანა დაფეთებული წამოხტა კარს ეცა და სწრაფად გააღო ხელში ნინო შერჩა რომელიც გამწარებული შემოვარდა ტახტზე დაჯდა და დას დაუყვირა :-დროზე ყავა მომიტანე და სიტყვა სიტყვით მომიყევი ყველაფერი.
-რა მოგიყვე ნინო ? ანა ყავის მზადებას შეუდგა .ერთმანეთს ვერ ვეწყობით .მეტი არააფერი მაქვსს მოსაყოლი . ყავა მოუტაანა და მაგიდაზე დაუდგააა. და დას შეხედა რომელიც სიბრალულით შეჰყურებდა.
-ანუ მორჩა ყველაფერი ??
-ყველაფერი .ანას თვალები აუწყლიანდა
-მოდი ჩემთან დასს გადაეხვიააა ნინო .ანამ თავი კალთაში ჩაუდო და ასლუკუნდა. უბედურება ისააა რომ ეს საბოლოაა რადგან თვითონ გადაწყვიტა…
-რა გითხრა ??
-მითხრა რომ მე ყველაფერ კარგს ვიმსახურებ და სინამდვილეში ამით თავიდან მომიშორა . არ უნდოდა ,მეტად აღარ ვუნდოდი …
-რას ნიშნავს მეტად აღარ უნდოდი ?? ნინომ დას კალთიდან ააღებინა თავი და მიაშტერდა…მცირე პაუზის შემდეგ ნინოს ჯერ გაბრაზება გამოეხატა სახეზე მერე სითბო და ისევ მიიხუტა.-არაუშავს ანა ..არაუშავს ყველაფერი კარგად იქნება .ჩემი სულელი გოგო.შეუყვარდააა….ანა კარგა ხანს მოსთქვამდა .. საღამოს ნინომ იევ ლიგინში ჩააწვინა ვახშამი გაუმზადაა :-ან უნდა წავიდე. წამოდი ჩემთან ასე უფრო მშვიდად ვიქნები გვერდით რომ მეყოლები.
-არ მინდა ნინო.. მარტო ყოფნა მჭირდება .ცოტა უნდა დავლაგდე და საკუთარ თავს მოვერიოო.
-კარგი როგორც გინდა ,მაგრამ იცოდე მაშინვე დამირეკავ როგორცვე რამე შეიცვლება გაიგე ?? ანამ უხმოდ დაუქნია თავი .და წამოდგა -იყავი იყავი..
• -არა კარამდე მიგაცილებ .თან ჩაის გავიკეთებ .ჩაწითლებული და დასიებული თვალები მოიწმინდა და კარი გადაკეტა .სამზარეულომდე არ იყო მისული როცა კარზე ისევ კაკუნი გაისმა . :-ღმერთო ,ნინოოო რა დაგიშავეეე ამჯერად რა დაგრჩააა. წკმუტუნით მივიდა კარაამდე კარი გამოგლიჯა და რ დისთვის ყვირილს აპირებდა ,მაგრამ დიანა შერჩა ხელში. რომელიც რედგენივით ათვალიერებდა გოგოს და სახეზე ნელ ნელა აღშფოთება ეხატებოდა. დიანა დუმდა ყველაფერი ამ ახალგაზრდა გოგოს სახეზე იკითხებოდა .თვალები აუწყლიანდა და ანას მზერააა აარიდა მაგრამ არ გამოუვიდა ანამ მისკენ მიჩოჩდა და ასე კარის ზღურბლიდან უყურებდა .ქალს რომელმაც ამ შარში გახვია და თან არც გახვია. რამოდენიმე წუთი იდგნენ ასე .ანამ რამოდენიმე ნაბიჯი გადადგა ,ბოლოს გაიფოქრა მისი ბებიობა დანაშაული არაააო და ქალს გადაეხვია .დიანა იკრავდა და ეფერებოდა თან გაურკვევლად ბუტბუტებდა მაპატიეო.გოგო ვერ იგებდა რისთვის სთხოვდა პატიებას და დიიდი მნიშვნელობა არც ჰქონდა. თითქმის ყველაფერი მოუყვა და ცდილობდა ზედმეტად არ დაემძიმებინა სიტყუაცია იღიმოდა კიდეც რდგან დიანა ნელნელა ფერს კარგავდა.
ანამ მოყოლა დაამთავრა თუ არაა დიანამ ამოიგმინა მოვკლავო.ანას გაეღიმა.
-ეს რა დღეში ჩაგაგდო ააა ? ეს რა ქნა . ეს ეს ცხოველი …
- გამომუყენაა და მომიშორა .მარტივად დაამთავრა ყველაფერი..
-ნივთი ხარ ?? ყვირილზე გადავიდა დიანა რამ გააჩინა ესეთი არაა ეს ვის გავს ააა ? დედა კარგი მამა უკეთესი ეს ვის დაემსგავსა ესეთი ნაგავი.
-დამშვიდდი ანა წამოდგა და სამზარეულოში გავიდა.. ყავასს ხომ დალევთ.პასუხს არც დაელოდა ისე შეუდგა მომზადებას .დიანა უყურებდა გოგოს რომელიც საკუთარი შვილივით უყვარდა და თავში ამ გოგოს ტკივილის და გაჭირვების გადახარშვას ცდილობდა ერთიანად უდგებოდა თვალწინ მისი მშობლების დაღუპვის მერე რა გაიარაა და ეხლა კიდე ეს…უხმოდ მოიწმინდა ცრემლი და სამზარეულოში შეყვა.
-ხომ იცი რომ ჩემთვის ძალიან ძალიან მნიშვნელოვანი ხარ ?? დიანამ თბილად აკოცა ლოყაზე და იქვე ჩამოჯდა სამზარეულოს მაგიდასთან.
-ვიცი.ანამ ყავა დაასხა და მიიართვა . თუ გინდათ მისაღებში გავიდეთ.ვიცი რომ არ გიყვართ სამზარეულოში ყავის …
-შენთან ერთად ჯოჯოხეთში დავლევ ყავას .. დიანამ გაიცინა..რა უნდა ქნა ??
-ცხოვრება გრძელდება არა ?? ანამაც გაიცინა ..
-ხო აბა რა ახალგაზრდა და ყბელაზე ლლამაზი ხარ
-პირველი იყო მაგრამ იმედი მაქვს უკანასკნელი არაა…
- და ასე მარტივად შეარჩენ ??? დიანამ ბოროტულად მოჭუტა თვალები..
-დიანაააა ანამ თავი გააქნია .. არ ვარ მე მაგ ტიპის გოგო რომ ..
-შურისძიების დროა .. ვიღაცამ ჭკუა უნდა ასწავლოს …
-არაა არა და არააა.. არ ვაპირებ გამოვეკიდო და ბოღმიანი ქალივით შურის ძიების გეგმები ვაწყოოო..
-ეგ არც მითქვამს შენი შურისძიებაბშენივე ლარგად ყოფნა სილაღე სილამაზე და ბედიერება უნდა იყოს. აჩვენო რომ სულაც არ იყო მნიშვნელოვანი. ანას უყვარდა ეს ქალი მარტო იმიტომ არაა რომ კეთილი იყო მასთან.არამედ ყოველთვის იმის მხარს იჭრდა ვინც მართალი იყო. სხვა ბებია მის ადგილზე ალბათ შვილიშვილს დაიცავდა მაგრაამმ…
-მისმინე ანა… სამუდამოდ გადაიკარგო მისგან ნიშნავს რომ კვალი დაგატყოო ცხოვრება დაგინგრიააა და თანაც დიანამ საწყალი სახე მიიღო კიდევვერთხელ რომ მიმატოვო თავს მოვიკლავ..
-ხო მაგრამ ვეღარ ვივლი თქვენთან..არ მინდა ვხვდებოდე..
-უნდა ხვდებოდე ..დიახაც უნდა გხედავდეს როგორი გოგოს ატკინა ვინ დაკარგაა და სიმწრისაგაან უნდააა სისხლი უდუღდეს.ყოველდღე უნდა გიყუროს და დნებოდეს მაგრამ ვერ ბედავდეს…
-რას ამბობთ..ანამ გაიკისკისააა არ მინდა არააა..
-გინდა ..აბა დაფიქრდი… ანაბცოტახანს დაფიქრდა და მიხვდა რომ მშიშარასავით ვერ გაიქცეოდა და რეალობას ვერ დაემალებოდა და თანაც რის გამო იმის გამო რომ კაცი აღმოჩნდა უნამუსო ?? უნდა ეთქვა უარი კარგ სამსაახურზე ცხოვრებაზე და ყველაფერზე მხოლოდ იმიტომ რომ ის სადღაც იქ იყო ?? იმსახურებდა ? განა არ ეყო რაც გაუკეთა ?? ის გაგრძელწბდა თავის ჩვეულ ცხოვრებას .. სანამ ფიქრობდა ენამ წინ გაუსწროოო..
-კარგიი.. დიაანამ ტაში შემოკრაა და ყავა მოსვა . პირველ რიგში ვარცხნილობას შევიცვლით.გარდირობს გაანვაახლებთ.
-არაა კარგი რააა…
-ნუ მეპასუხები ჩვეული სიმკაცრით აწია წარბიდიანამ.მგრამ იცოდე რაც არ უნდა დაგადნოს და დაგატკბოს აღარ მისცე უფლება..
-შანსი არაა ანამ მტკიცედ თქვა..
ხო და ასე… დიანამ კმაყოფილმაა ჩაუკრა თვალი და დედობრივი სიყვარულით სავსე მზერა მიაპყრო..
-ხვალ 10 ზე გამოგივლი და მაღაზიებში წავალთ. და არ დამიწყო იქ შენი ფულის კონწიალი გასაგებია ??
-კარგი.ანა დაეთანხმა თანაც იცოდა აზრი არ ქონდა შეპასუხებას დიანა თუ რამეს დაიჩემებდა ვერავინ გადაათქმევინებდა.გააცილა თუ არა აბაზანაში შევარდა.. არ ახსოვს რამდენი ხანი იდგა მხოლოდ იმაზე ფიქრობდა რომ ხელმეორედ დიანასთან დაბრუნება კარგი იდე არ იყო რომ ისევ თავიდან დაიწყებოდა მათი ისტორია რომ ისევ შეხეებოდა ისევ ისე აუბნევდა თავ გზას მაგრაამ « დასაკარგი აღარრაფერი მაქვს « წერტილი დაუსვა თავის ფიქრებში ცუდის და კარგის გარჩევას და დასაძინებლად დაწვა .მეორე დილით დთქმულ დროს მიაკითხა დიანამ და მაღააზიებისკენ გაეშურნენ.


***********
გიგი იჯდა ოფისში და საწრ კალლამს ათამაშებდა როცა მის სამუშააო ოთახში ბექა გამოჩნდა
--ვაა ბექაა მეგობარს გადაეხვია .. როდის დაბრუნდი
-დაგილაგე ყველაფერი იქ და წამოვედი ,აბა შენ აღარ გვკადრულობ.
-ჰოო გიგიმ ამოიგმინა და სავარძელში გადაწვააა..
-რა იყოო რას ამოიოხრე ბებერივით ტოო.. არა არ მითხრა რო დაშორდით
-დავშორდით კი არაა,მოვშორდი. ან ვიყავით რო ერთად ??
- ამჯერად რა ჯანდაბა და უბედურება გააკეთე ?? ბექამ ხელწბი გადაიჯვარედინა და ჭორიკანა ქალივით მიაშტერდა მეგობარს.
გიგი უყვებოდა და ბექას უკმაყოფილო სახეს თვალს არიდებდა. თან მეგობრის დანახვისას რატომღაც ანას სატელეფონი საუბარი გახსენა : »ნეტა ვინ ბექას ელაპარაკებოდა ? » ეჭვი მოედო და გულს უღრღნიდა..
-მისმინეძმაო..მაგრი არასწორი ხარ..
-არაა ეს გოგო ჩემი სტილი .. არ უნდა ეს ჩემთან ერთად აეთ იქით სიარული და საყვარლობა და მუდმივობასს კიდე მე ვერ შევთავაზებ ტო.. სხვა რა მექნა ?? მეთქვა მიყვარხართქო ცოლად მოვიყვანო და მერე უარესი იქნებოდა.. ლანამ ვერ გაქაჩა ისიც კი მომბეზრდა ქალი რომელსაც არანაირი პრეტენზია არ ქონდა გარდა იმისა რომ 1000$ ფეხსაცმელი ცმოდა და ეს საერთო გაგიჯდებოდა და მეც თან გამიყოლებდა…
-ხო და უფრო მეტად უნდაა დააფასო რომ შენი ძვირფასი საჩუქრები არ ჭირდება და შენი ერთი თბილი სიტყვა იყო მისთვის ყბელაფერი. რა ჩაიციკლე ტო არ შემიძლია სიყვარული და ასე და ისე..სცადე რო ?? ან შენნ გგონია ეხლა აქ რო ზიხარ და თვალებიდან ცეცხლებს აფრქვევ რისი ბრალია ??? გიყვარს შე იდიოტო გიყვარს ?? და როცა მიხვდები გვიანი იქნება ..
-ნუ მაცინებ .. საკუთარ თავს დ ძმაკკაცს ერთიანად უპასუხა გიგიმ
-იცინე იცინე და როცა დაინახავ რომ საკურთხეველთან სხვა კაცთან ერთად იდგება ,რომ სხვა ვიღაცას მოხვევს ხელებს და იმ სხვა ვიღაცას გაუჩენს შვილებს მერე მე გავიცინებ.. იცოდე ეჭვი და ტკივილი შეგჭამს და მოგკლააავს და ვეღარაფერს გამოასწორებ მერე.
-ხო თუ დამივიწყა.გიგის გაეღიმა .არა ბოროტულად დაა არა დამცინავად სახეზე სითბო გამოეხატა როცა გაიხსენა როგორ ბავშვურად და უნებურად გამოუტყდა სიყვარულში ..
-ნგავივით მოექეცი.შენი აზრით ვერ ჩაკლავს გულში და ვერ მიგგკუნჭავს გულის სიღრმეში ?? ბექამ დასცინა.
-ხოდა თავისთვისვე უკეთესი იქნება.. რადგან ცხოვრებას ვაგრძელებთ…. გიგიმ თვალები ჭერს მიაპყროო და უმისამართოდ ეღიმებოდა ათასჯერ მაინც ატრიალებდა ერთად გატარებული ღამეს მეხსიერებაში …
-ლადოსთან უნდა წავიდეთ… მდივანმა მითხრა …
-ხო ვიცი არქიტექტორი მოდის ნახაზები უნდა გვანახოს ახალი და საერთო სასტუმროსი… სიმართლე გითხრა ანას გამო წამოვიწყე ეს ს*****ობა პროექტი ლადოსთან ერთად..თორეე რათ მინდა პარტნიორად ეგ ტიპი .
-იმედი არ აპირებ რომ..
-არაა ღადაობ ტო ? ტეხავს ..გიგის გაეცინა . ლადოსთან მისულებს დიდი სიხარულით გაუმასპინძლდნენ თან ყვებოდა ლადო .გიგიმ ზრდილობის გულისთვის მოიკითხა ნინო და ანა…
-ანა ? ანა კაი ხანია არ მინახავს.. დილას კი დაგვირეკა ვშოპინგობო.. ნინოო კარგადაა .. რამოდენიმე თვეც და გავმრავლდებით..
« შიპინგობს ქალბატონი ? რატო მეგონა რომ იჯდა და ტიროდა »გიგის ხასიათი გაუფუჭდაა აიღრინა და ერთი სიტყვაც არ გაუგია საქმეზე ლაპარაკის დროს.მხოლოდ იმაზე ფიქრობდა რატომ იყოო ანა ასე მალე ასე კარგად და თანაც მააღაზიებში.
-გიგი,ერთი წუთით უკვე გამოსვლას აპირებდა ლადომ რომ შეაჩერა.
-გისმენ უხალისოდ მიბრუნდა გიგი
-ახალ სახლში გადაავედით და პატარა სუფრას ვაკეთებთ ,მხოლოდ შინაურები გვინდა ავღნიშნოთ და მინდა თქვენც მობრძანდეთ ბატონო ბექა აუცილებლად წამოდით.
-აუცილებლად .გაუღიმა ბექამ და ხელი ჩამოართვა .
-ვეცდები მოვიდე. გიგიმ თავი დაიფასა.და ხელი ჩამოართვა.
ლადოსგან გამოსულებს ბექამ გიგისნმხარზე დაარტყა ხელი.-არც ისეთი დაუვიწყარი იყავი ალბათ ამ გოგოსთვის. ბექა გაქეზებას ცდილობდა რომ როგორმეე მიეყვანა იმ აზრამდე რომ შეცდომას უშვებდა მაგრამ პასუხად საპირისპირო მიიღოო-ხო და თუ ასე მარტივად დამივიწყა არც ვყვარებივარ და სიმართლე იყო რომ მხოლოდ სტატუსის და მდიდარი კაცის ცოლობა უნდოდა. და ვსო მეორედ აღარ გავიგო სიტყვა მაგაზე.
-ღმერთო რა ვირი ხარ.. ამოიოხრა ბექამ და მანქანაში ჩაჯდა.. აბეხლა რას ვაკეთებთ ??
-ვსვამთ.. მოკლედ მოუჭრა გიგიმ
-როდის აქეთ დაიწყე სმა ??
-გეყოფა რა ტვინის ******* დაიღრინა გიგიმ
-სასმელი ვერ გიშველის ,ერთადერთი რაშიც დაგეხმარებაა სასმელი გალოთებაა და თუ ეგ გინდა ბაზარი არააა ვსვამთ..
-ხო მინდა .. მინდა იმდენი დავლიოოო რომ სამუდამოდ ამოვშალოო.. წამოსცდა გიგის და მაშინვე ინნანა ფაქტიურად გამოტყდა რომ მასზე ფიქრობდა..
-სცადე ,სცადეეეე… ბექამ ჩაილაპარააკა და ტელეფონს ჩახედა…

მომდევნო 2 კვირა ჩვეულებრივად გავიდა ანა ნელ ნელა დამშვიდააა ყოველდღე აღარ ტიროდა და დიანასთან სიარულიც დაიწყო მაგრამ ყველა დღე იმის შიშით გადიოდა რომ ერთ დღეს ბებიის სანახავად მოვიდოდა თუმცა არ მისულა . ნელ ნელა შეეგუა კიდეც რომ აღარ გამოჩნდებოდა ან იცოდა რომ ანაა დიაანასთან დაბრუნდა და სპეციალურად არ მიდიოდა. მესამე კვირა იწურებოდა როცა დილას კარი შეაღო მხიარულად .მისაღებში მხიარულად შევიდა და სახეზე ღიმილი შეაშრა.დივანზე ფეხი ფეხზე გადაადებულო გიგი იჯდა და გოგოს დამცინავი მზერით უყურებდა. ანამ თავი ხელში აიყვანა დიაანამ თავლით ანიშნა დროაოო და ანამაც მომნუსხველად გაიღიმა
-გაამარჯობათ…
-გაგიმარჯოს გიგიმ დამცინავად უპასუხა .
-ხელებს გადავიბან და მოვააალ… ანამ ვითომც არაფერი ისე შებრუნდააა და სააბაზანოში შევიდა .კარი გადაკეტა და აეყუდა . სუნთქვას ძლივს იწყნარებდა.გული ყელში ქონდა დაა არ იცოდა ნერვებიათვის რა მოეხერხებინა.
-რა თამაშს თამაშობთ ??? გიგიმ ბებიას გამჭოლი მზერა ესროლა
-ჩვენს თამაშს გავაგრძელო ცხოვრება ჩვეულებრივად და არ შევცვალო ჩემი ცხოვრება იდიოტი გიგის გამო ასე ჰქვია.მკვახედ მიუგო დიანამ. ანა უკან დაბრუნდა ჯინსები თეთრი კედები და მაიკა ეცვა ჩვეულებრივი თეთრი მაიკა მაგრამ თითქმის მთელი გულის ღარი უჩანდა გიგიმ ერთხელაც აათვაალიერა და რატომღაც გამხდარი ეჩვენა … მაგრამ ისევ ისეთი ნაზი ლამაზი და რაც მთავარია ნერვები ყელში უჭერდა ვითომ არაფერი მომხდარა სახით რომ შეჰყურებდა გიგის.
-როგორ ხარ ანა ?? ტონი არ შეუცვლია გიგის. ანას ლოყები აუხურდა.
-კარგად შენ ?
-ძალიან კარგად… ცოტა გახდი არაა ??
-ხო ?? არ ვიცი შეიძლება …
-ლადო და ნინო ახალ სახლში გადავიდნენ ჰომ ?
-აჰაამ დაეთანხმა და მაგიდაზე დადებული მარწყვი აიღო.ამ წამს სულ არ უფიქრია რომ სექსუალური გამოჩნდებოდა უბრალოდ იმდენად მოუნდააა გემრიელად უკბიჩა. გიგი მის სახის ყველა ნაკვთს აკვირდებოდა და ხვდებოდაა როგორ უდუღდა სისხლი მისი ტუჩის ყველა მოძრაობაზე…
-ხო ახალმოსახლეობას ავღნიშნავო სამშაბათს მგონი … და დაგვპატიჟა მე და ბექა გიგიმ ვაშლი აიღო და მანაც ასევწ გემრიელად უკბიჩა .დიანა უყურებდა ამ ორს და ეღმებოდა .გულის სიღრმეში სჯეროდა რომ მისი საზიზღარი შვილიშვილი უგონოდ იყო ამ გოგოზე შეყვარებული უბრალოდ რაღაც უშლიდა ხელს რომ ეღიარებინა. საკმარისად იცნობდა გიგის და იცოდა ის თვალებიც რითიც ახლა ანას უყურებდა სულ არ იყო ის თვალები პირველად როგორც უყურებდა.
-კარგია… ანამ პაუზა გააკეთა.. ლამაზი სახლი გამოუვიდათ. დიანას შეხედა.
-მიხარია. როგორც ვიცი ლადო ძალიან მშრომელი ბიჭია ნამდვილად იმსახურებს ყველაფერ კარგს .
-ხო მშრომელი არის დაეთანხმა გიგი. ნუ ფულლს მე ვიხდი მაგრამ ყურადღებას არ აკლებს . ირონიულად გახედა დიანას .ანა მიხვდა რომ წამოაძახაა ლადოს სასტუმრო რომ არ დაანგრია და პარტნიორიბა შესთავაზა.
ანამ ხელი დაინიავა და მშრალად გაადაგორა ნერწყვი
-ცხელა არაა ? ფანჯარას გახედა ანამ..
-არა ჩემო გოგოო ჯერ მაისია მარაა შეილება გარეთ მართლა თბილა.
-აივანზე გავალ.ანა წამში თავისს მაიკის ფერი გახდა
-კარგად ხარ ?? დიაანას შეშფოთდა
-კი კი მხიარულად უპასუხა ანამ არ იმჩნევდა როგორ აუკანკალდაა გული. გიგის ჩაეღიმა ამ წუთებში დაიფიცებდა რომ თამაშობდა .უკვე იმდენჯერ გახდა მის წინ ცუდად რომ ალბათ ყურადღებისს მიქცევა უნდაო და ირონიულად ჩაიღიმა .ანა წამოდგა და მიხვდა რომ ადგომა ყველაზე ცუდი იდეა იყო.. ყველაფერი ერთიანად დაუტრიალდა და უკან დაჯდა.
-ანა უკვე მეშინია … დიაანაა შეწუხდა და წყალზე გავარდა.
-ოჰ როგორ გიყვარს და კარგად გამოგდის ცუდად მყოფის როლის თამაში .გაიცინა გიგიმ.
-იცი რას გეტყვი ?? ანამ შეურაწყოფილად იგრძნო თავი და ვეღარ მოითმინა-წადი შენი.გემრიელად მიაძახა და ელვის სისწრაფიდ წამოხტა ფეხზე .. გასასვლელამდე არც იყო მისული რო იატაკზე გაიშხლართა და თავი ისე დაარტყა ხმაზე გიგიც კი შეცბა. სწრაფად მოისროლა ვაშლი და წამში გოგოსთან გაჩნდა
-ჰეი სახეში ნაზად უტყაპუნებდააა. ანა სწრაფად მოვიდა გონს და ზემოთ წამოიწია. დიანა უცებ შემოვარდა ნახევარი წყალი ძირს ეღვრებოდა და წყვილს თავზე წამოადგა. გიგიმ ბებიას წყალი გამოგლიჯა და საკუთარი ხელით მიუტანა ტუჩებთან .გოგომ ნაწყენმა გახედა და ჭიქა ხელიდან გამოგლიჯა. სწრაფად ჩაცალა და მამაკაცს რომელსაც ხელი მის ზურგს უკან ქონდა ამოდებული რომ ზემოთ ყოფილიყო უხეშად გააშვებინა
-კარგად ვარ ვსო. სწრაფად წამოხტა ფეხზე და დიანას გაუღიმა რომელსაც ფერი არ ედო..
-იცი რა დავიღალე უკვე ,ამხელა გოგო ხარ და 4 წლის ბავშვივით ჯიუტობ რომ ექიმთან წახვიდე გაუბრაზდა დიანა და სკამზე მიესვენაა.
-არ მინდა ექიმი . ანამ შუბლზე მისვა ხელი და მერე თმა შეისწორა.
-რატო არ გინდა ? გსიამოვნებს ყოველ ორ დღეში ერთხელ იატაკზე რომ ეცემი და თავს ურახუნებ ?? ჩაერთო გიგი ირონიული ხმით
-შენცც ეგ არ გინდა ?? არ დააკლო ირონიააა ანამც
-რა მინდა მე ?? გაბრაზებული მობრუნდა გიგი..
და წინ ჩამოუჯდა .სახეში მიაშტერდა .
-ხო ნუ პრინციპში სულ არ ვიცი რა გინდა და ნამდვილად არც მაინტერესებს. ხმა უფროო აიმაღლაა და ახლა თავად გუსწორა თვალი.
-ტონს ნუ უწევ…
-მინდა ავუწევ და მინდა დავუწევ და დიანას გახედა რომელიც გაოგნებული შეყურებდა წყვილს.
-შენ რა ენა წაიგრძელე გოგოო. გიგის ხმა დაეძაბა .
-უკვე გიპასუხე ჩემს ენას და ხმას რასაც მინდა იმას ვუზავ. არხეინად გადაიდო ფეხი ფეხზე ..
-ამას უყურე რაა…დიანას შეხედა გამწარებულმა გიგიმ.
-მიყურე კიიი … ანამ გაუღიმა და ფეხზე წამოდგა მის წინ დატრიალდააა და თმა უკან გადაიყარა-მიყურებ ??? გეყოო ??
-ბოლოჯერ გეუბნები მაღიზიანებ და იმდენს ნუ იზამ მდგომარეობიდან გამოვიდე…გიგი წამოდგა მაგიდაზე მიფდებულ მობილურს ხელი წაავლო და ჰოლისკენ დაიძრა როცა ანას დუდღუნს მოჰკრა ყური
-ნეტა ვის ეშინია შენი მდგომარეობიდან გამოსვლის…ბოლო წვეთი აღმოჩნდა ელვის სისწრაფით დატრიალდა და ანასკენ დაიძრა .დიანა ფეხზე წამოხტაა და დიანას დანახვისას ჯერ ვერ გაერკვა რა მოხდა მარაა მკლავში მაგრად მოჭერა რომ იგრძნო მიხვდა რაც ხდებოდა.სწრაფად წამოახტუნა ფეხზე და მეორე მკლავშიც ჩააფრინდა..
-თავხედო დაისისინა კაცმა და შეანჯღრია.ანას გაეცინააა .ამ წამს გულში ბოლო ხმაზე ბღაოდა .მაგრამ საკუთარ თავისთვის მიცემულ სიტყვას არ უღალატებდა .ყველაფერს იზამდა რომ მისსი ნერვები ნაწილ ნაწილ დაეშალა…
-გიგი გეხვეწები მოსთქვამდა დიანაა…
-რას მეხვეწები დიანა ?? შენი ბრალია ყველაფერი….დიანა გაშრა..
-მეტკინა.ბოლოს ანამაც დაისისინა როცა მიხვდა მამაკაცი ძალას ვეღარ აკონტროლებდა..
-კიდევ ერთხელ შემომიბრუნებ ენას და დამიჯერე უარეს გიზამ გიგიმ სწრაფად შეუშვა ხელი..და სიბრალულით შეხედა გოგოს რომელიც ხელებს ვეღარ გრძნობდა.. -ანა ,ანაა გიგი სწრაფად მოეგო გონს და მკლავებზე სცადა ხელი ჩამოესვა ,გატკინე ?? ჩაიბუტბუტა და უაზროდ მეტყველ თვალებში მიაშტერდა …
-მატკინე ?? ანას გაეცინა და ხელი მიკრააა ,ამაზე უარესიც ქენიარც თუ ისე შორეულ წარსულში .ასე რომ ნუ წუხარ შენგან არ გვიკვირს. ახლა პატივი დამდე და აქედან მოშორდი. მშვიდი ტონით უთხრა..
-ტკივილი გვაძლიერებს თუ რა პონტია ეს შენი სახე ცვლილება ?? გიგიმ სწრაფად მოიშორა სახიდან დამნაშავეს გამომეტყველება.. გასასვლეელისკენ დაიძრა გიგი. და კარიდან მოაძახა-არ გირჩევ ჩემთან ჭიდილს.თავიდან იგდებ თავს მახეში.
-შენ მახეც კი აღარ ხარ.ანამ ხმამაღლა გასძახა.
-ხო არაა ?? დასცინა გიგიმ.
-ნაგვის ყუთს უფრო შეგადარებდი..გიგიმ თვალები დახუჭა ღრმად ჩაისუნთქა არ უნდოდა რამე დაეშავებინნა..მაგრამ ვერ ეგუებოდა ანასგან ესეთსაქციელს..უკან შებრუნდა და ანას გაუღიმაა.
-ზედმეტად ცუდად გამოგდის გაბრაზებული გოგოს თამაში ჩემო ლამაზო ძალიან ძალიან პატარაა და ბავშვი ხარ. არ გინდა არ გიხდება… თვალი ჩაუკრა და სწრაფად გავიდა. მთელი გზა იმაზე გიქრობდა რა ჯანდაბა მოხდა დიანასთან და ვერაფრით ხსნიდა ანას ასეთ სითავხედეს,რის თქმას ცდილობდა ამ უხეში ააუბრით.

-არა გამაგებინე რა ჯანდაბა გჭირთ ? დიანა ანერვიულებული იმტვრევდა თითებს .-გითხარი გააგიჟეთქო ,მაგრაამ ეს კი არ ვიგულისხმე.
-ვიცი რაც ვიგულისხმე მაგრამ ამასთან აზრი არ აქვს არაფერს. გაბუსხული იჯდა ანა-იცი რა მითხრა ? გაითამაშე ცუდად გახდომაოო..
-ხო რაც შეეხება მაგას ხვალ წაბრძანდები და გამოკვლევებს ჩაიტარებ გაიგე ?? დიანამ თითქმის იკივლა.
-რათ მინდა გამოკვლევა დამცხა და გული შემიწუხდა…
-აჰ დაისვა დიაგნოზი. არ მაინტერესებს წახვალ და ანალიზის პასუხებს მომიტან რომ დავრწმუნდე მართლა იყავი თუ არააა.თუ არა გეფიცები საკუთარი ხელით წაგათრევ.
-ოოოოო ანამ ამოიკნავლა.
-ოოო არ უნდა მაგას .ხვალვემეთქი.მოკლედ მოუჭრა დიანამ და სიგარეტს მოუკიდა.. ღრმად ჩაისუნთქა და სიამოვნებისგან თვალები დახუჭა.
-ღმერთო,ანამ ხელი აიქნია რომ სიგარეტის კვამლი გააეფანტა .
-ვიცი რომ ვერ იტან მაგრამ უნდა მომეწია ისე გამმანერვიულეთ დიანამ თავი იმართლა…
-ვერ ვიტან კი არაა,მგონი გულს მირევს ეს ბოლიი ანა სწრაფად წამოხტა და სააბაზანოში გაიქცა.
-ოჰ ღმერთო ღმერთოოო დიანამ სწრაფად ჩააქრო სიგარეტი და ანას უკან მიყვა სააბაზანოს კართან შეჩერდა და თვალები ზემოთ ააპყრო ეს თუ ისაა რასაც მე ვფიქრობ ღმერთო მოსთქვამდა დიაანა და პირჯვარს იწერდა. როცა ანამ კარი გამოაღო და გაფითრებული და თვალებ ჩაწითლებული დიანას მიაჩერდა
-კი არ მოვმკვდარვარ.ჩემთვის ლოცულობ ??? გაუცინა ქალს
-არა არ მომკვდარხარ ,მაგრამ ..
-რა მაგრამმ ??
-არ იკივლო არ იტიროდა გული არ წაგივიდეს რასაც გეტყვი.-მემგონი ორსულად ხარ ??? ანამ ყურებს არ დაუჯერაა.. კარგა ხანს უყურა დიანას გაშეშებულმა მერე გულიანად გადაიხარხარაა და ბოლოს ისტერიკული ტირილი აუვარდა.. დიანამ დივნამდე მიაცილააა..-კარგი დამშვიდდი ჯერ ხომ არ ვიცით ?? უბრალოდ გული წაგივიდა ეხლა კიდე აგერიააა..
-შეუძლებელია… ანამ თავი გააქნია რა სისულელეა ,ღმერთი ამას არ დაუშვებდა არა არა არაა.ანა თავს უაზროდ აქნევდა.
-გაჩუმდი გოგოო გაჩუმდი რმერთს ნუ სცოდავ ამას არ დაუშვებდა კი არაა ღვთის წყალობა ეგ .. და თანაც ჩემი გიგის შვილია..
-არაა არაა გიგის გახსენებაზე ანას თვალწინ დაუდგა როგორ მიიღებდა მის ორსულობის ამბავს,რომ მათი ერთად ყოფნა წარმოუდგენელი იყოო და ეს ბავშვი ყველაფერს თავდაყირა აყენებდა. ერთიანად გააცინა იმის წარმოდგენაზე რომა ანა არ ენდომებოდა და შვილს წაართმევდა. სწრაფად მოიწმინდა ცრემლები დამშვიიდდა და კარისკენ წაავიდაა..
-სად მიდიხარ ?? უკან მისდევდა დიანა
-აფთიაქში,აკანკალებულმა გააღო კარი,უნდა დავრწმუნდე რომ სიმართლე არაა რომ სზმარია.არ ახსოვს როგოორ ჩავიდა აფთიაქში როგორ უყიდა ტესტი და დაბრუნდა უკან . არც ის ახსოვს დიანა რას ელაპარაკებოდა ან რა ხდებოდა იდგა და გაოგნებული შეჰყურებდა დადებით პასუხს და
ერთიანად აკანკალებული დიანას მიჩერებოდა რომელიც ანასდა გაუგებრად ბედნიერებისგან ტიროდა ისევ პირჯვარს იწერდა და ღმერთს მადლობას სწირავდა…




იმედი მაქვს ძალიან ვულგარული არ გამომივიდა ეს თავი.შეცდომებისთვის ბოდიში ვეცადე მმალე დამედო.გამიზიარეთ თქვენი აზრიცც....



№1  offline აქტიური მკითხველი ablabudaa

ძალიან მიხარია ამ ისტორიის გგარძელებას რო ვკითხულობბ, ძალიან მაინტერეაებს მოვლენები ეოგორ განვითარდება, წარმატებები და იმედია ასე ძალიან აღარ გვალოდინებ მომავალ თავებზე

 


№2  offline წევრი Nicaa

არა რა ვულგარულიი. მალე დადე შემდეგი თავებიც და ეს დებილი ბიჭი ცოტა გონზე მოვიდეს თორემ არვიცი რას ვუზამ. ანა რა საყვარელიაა <3 <3 <3

 


№3  offline წევრი თუთა პირველი

ლოგიკური იყო, რომ ასე მოხდებოდა... იმედია მეტ სიმტკიცეს და სიძლიერეს მისცემს ბავშვი ანას. სერიოზულად უნდა დაფიქრდეს გიგი იმაზე, რომ შეცდომა დაუშვა და მართლა უნდანინანოს თავისი საქციელი, არ შეიძლება გამოცდილი კაცი ასეთ მარტივ რაღაცებს ვერ ხვდებოდეს დავყველას ერთ ქვაბში ხარშავდეს. ასე გააგრძელე და აღარ გვალოდინო ხოლმე რა

 


№4  offline წევრი Camomilla

ვაიმე საოცარიი თავი იყო ველოდები შემდეგს იმედია მალე დადებ ❤❤

 


№5  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

ძააან მაგარი იყოო <3 წარმატებებიი და მალეე დადე შემდეგიი ვგიჟდები ისე მაინტერესებს <3 გიგის სისულელე აღარ გააკეთებიო რაა :((

 


№6  offline აქტიური მკითხველი terooo

ბააავშვიიიიი

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent