შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჯიუტი გოგო (დუბლი 11)


25-05-2017, 09:25
ავტორი busku
ნანახია 2 035

ღუტუნი დამიწყო მეც ისე ვფართხალებ როგორც თევზი, მალე გაჩერდა.
-ისევ მებუტები?
-არა.-ისევ ჩამიხუტა გულში.
-მიყვარხარ ჩემო გადარეულოოო.
-აჰამ შენ გადამრიე ხომ იცი.
-ხოდა მაგიტომ ვერ გტოვებ მარტო.
-მიყვარხარ სიგიჯემდე.
ვიჯექით ერთად ჩახუტებული და ვუყურებდით ფილმს.
დილით ვიღაცის სხეულზე ვიყავი აკრული, გავახილე თვალები და ჩემი ალექსანდრე ისე ძლიერ მიხუტებდა, თითქოს გაქცევას ვაპირებდი, მისი ძლიერი მკლავები რომ მეხვევა მაგიჟებს ეს, მისი ტუჩები ოჰჰჰ გონებას მაკარგვინებს, მინდა ვაკოცო, რომ გაეღვიძოს? არა კოცნა მინდა.
-რაიყო კნუწ?-დამინახა მის ტუჩებს როგორ ვუყურებდი და ეშმაკურად მკითხა.
-არაფერი.
-არ მაკოცებ?
-რასაჭიროა?
-კაი მე წავედი- წელზე შემოხვეული ხელები გამიშვა და საწოლიდან წამოდგა.
-სად?-სწრაფად ვკითხე რადგან არ მინდა წავიდეს.
-სახლში.
-რატომ? კაი რა იყავი ცოტახნით ჩემთან.-ტუჩები დავბრიცე და ბუზღუნი დავიწყე.-ნეტა რა გინდა სახლში?
-აბა აქ რაღა მინდა ბუზღუნ?
-აჰამ ანუ აქ რა გინდა ხომ? კაი წადი.-გავიბუტე, საწოლში მეორე გვერძე გადავბრუნდი.
-ნუ იბუტები რა პატარა ბავშვივით.-ცინიზმით მითხრა.
-არ ვიბუტები -ჩუმად ჩავიბუტბუტე გაბუტულმა.
-კაი თუ არ იბუტები მაკოცე.
-არა.
-რატომ?
-ვისთანაც მიდიხარ იმან გაკოცოს.
-არავისთან არ მივდივარ უბრალოდ სახლში უნდა წავიდე.
-ჰომ და წადი.
-ჯერ მაკოცე.
-არა.
-კი.
-არა
-კი
-არათქო და დამანებე თავი.
-ჩემი ბუტია გოგო.-ისევ საწოლში დაბრუნდა და ზურგიდან ჩამეხუტა, ხმა არგავეცი.
-ნუ მეხუტები?
-შენ რომ არ ჩაგეხუტო მოვკვდები! გინდა რომ მოვკვდე?
-არა-ჩუმად ჩავიბუტბუტე.
-მაშინ შემირიგდი.
-არა.
ცოტახანი ასე ვიყავით ის მეხუტებოდა, მკოცნიდა, მეფერებოდა, მაგრამ მე არაფერს ვამბობდი, მალე ჩამეძინა.
.........ალექსანდრე.....................
ჩემი ბუტია გოგი, როგორ მიყვარს, მას ჩაეძინა ახლა შანსი უნდა გამოვიყენო და რაიმე სიუპრიზი მოვუწყო, მაგრამ რა? ჩემ გოგოს ძაღლები კატები და საერთოდ ყველაფერი უყვარს თითქმის და რომელიმეს ვუყიდი. მოვიფიქრე პატარა ფუმფულა ლეკვს ვუყიდი. ტელეფონი ავიღე და გაგის დავურეკე და მოვაგვარე ლეკვის საქმე, ახლა გაფორმებას მივხედოთ, ჩემ გოგოს ჯერ არ გაეღვიძება, სწრაფად ჩავიცვი და მაღაზიაში წავედი, ბურთები ვიყიდე ჰელიუმით გაბერილი ვარდისფერი წითელი და თეთრი, შემდეგ ჩემ გოგოს კაბაც შევურჩიე ტანზე მომდგარი რადგსნი მისი ფიგურა კარგად გამოიკვეთოს, მაგრამ არა მოკლე ან ღრმა დეკოლტით რადგან ვიცი ეგეთს არ ჩაიცმევს. ტკბილეული და რათქმაუნდა ყვავილებიც ვარდები და გვირილები.
-ბიჭო სად ხარ?-გაგის დავურეკე.
-მომყავს ლეკვი.
-რა ფერია?
-თეთრი არ მითხარი?
-მადლობ ძმა.
-კაი რაა რით დაგეხმარო კიდევ?
-შევხვდეთ და გეტყვი.
გაგის შევხვდი, ყველაფერი ავიხსენი და ძაღლს თავის საწოლიც ვუყიდეთ. მისაღებ ოთახში ბუშტები ჰაერში გავუშვით და ჭერთან გაჩერდნენ შემდეგ ბევრი ბუშტი დაბლა დავყარეთ ლეკვი საწოლში ჩავსვით გვერდით კი ვარდები და გვირივები დავუწყეთ.
-მადლობ ძმა ახლა კი წადი მანამ გაიღვიძა.-გაგი სახლიდან გავუშვი.
მარისთან შევედი ოთახში კაბა დავდე და ვარდის ფურცლებით გზა გავაკეთე საძინებლიდან მისაღებამდე.

.................................................

გავაგრძელო?



№1 სტუმარი მამალი ყლე

https://youtu.be/TJtzeKC31YE

 


№2 სტუმარი Nia

Ki unda gaagrdzelo isedac amden xans gelode momenatra es istoria

 


№3  offline მოდერი ენემი

ხო აბა რა უნდა ქნა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent