შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მომვლელი (ნაწილი II) თავი 12


31-05-2017, 18:03
ავტორი რუსანა
ნანახია 9 695

უახლოვდებოდა ჭიშკარს და ერთადერთი რასაც ხედავდა ანას თვალები იყო რომელიც რაღაც უცნაურად ბზინავდა მთვარის შუქზე თუმცა თავად ანა ხელგადაჯვარედინებული იყო კარს მიყრდნიბილი დაა მხრებში მოხრილი თანდათან მცირდებოდა მანძილი და მისი თვალებუ სულ უფროო ბზინავდა თუმცა როცა კარგად მიუახლოვდა თვალები კი არა თვალებში ჩამდგარი ცრემლები ბრწყინავდნენ მთვარის შუქზე,საოცრად ფერმკრთალი და თვალებ ჩაწითლებული ანა გიგის მიაჩერდა რომელიც დაბნეული უყურებდა და ვერ გაეგო რა ხდებოდა
-ანა ,რა ხდება ??
-მაპატიე ასე გვიან რომ მოვედი და თან გაუფრთხილებლად უბრალოდ არ ვიცოდი სად წავსულიყავი.. ამოისლუკუნა გოგომ და ტირილს უმატა..
-მოიცა მოიცა..მოიცა..გიგიმ ხელები მკლავებში მოკიდა და თავისკენ მიწია -რა გატირებს ?? რა მოხდაა.. და სახეზე მიაჩერდა რომელიც აქამდე ასეთი სასიწარკვეთილი არ უნახავს.
-მე მე იქ ვიყავი და მერე იმან .. უაზროდ და აბდაუბდად ისვროდა ბგერებს და ვერაფერს აგებინებდა ..
-კარგი მოიცა ;ვერაფერი გავიგე ჯერ ცოტა უნდა დამშვიდდე მოდი სახლში შევიდეთ მხარზე მიხვია ხელი და სახლისკენ დაიძრა ანასთან ერთად რომელიც ნელი ნაბიჯებით მიჰყვებოდა და თან კანკალებდა…ვერაფრით ხვდებოდა რა ხდებოდა გიგი მაგრამ დარწმუნებული იყო რაღაც ცუდი რადგან ამაყი ანა ასე არ მიადგებოდაა სახლში..კიბეზე ანა შეჩერდა და გიგის მიაშტერდა..
-შეგაწუხე ??? თავს ახლა ყველასთვის ტვირთად თვლიდა
-ნუ სულელობ შენ მე არასდროს მაწუხებდი და შემაწუხებ.გოგოს სახე ხელებში მოიქცია და ცრემლებზე თითი გაუსვა.. როგორი უმწეო იყო ახლაა მის ხელებში და ვინ იცის რამდენჯერ ატირაა თავადაც ასე ?? ანა მისკენ უფრო ახლოს მიჩოჩდა და მიეკრო .. დაბნეული გიგი ცოტახანს გაშეშდა თუმცა მალევე მოხვია თავადაც ხელები და თმაზე მოეფერა..
-ვინ გაგაბრაზა ?? ვინ ჩაგაგდო ასეთ დრეში რომ ახლა მე მეკრობი ??
-კკრგია რომ არსებობ .. ჩაილაპარაკა გოგომ .თავსს ყბელაზე დაცულად გრძნიბდა მის მკლავებში..
-მოდი სახლში შევიდეთ ხმა გაუთბა გიგის.. სმისაღებში დასვა და წყალი დაუსხაა წყალი დაალევინა და მის წინ მმაგიდაზე ჩამოჯდა. ანას თავი არ აუწევია იატაკზე ერთ წერტილს იყო მიშტერებული და სლუკუნებდა. -ან შემომხედე ნიკაპი ააწევინა და თვალი გაუსწორა.. უნდა მითხრა რა მოხდა თორემ ვერაფერს ვიგებ..
-მიმატოვებ ?? ანამ უეცრად კითხვა დასვა და ისევ გაშტერდა..
-რა ? მოულოდნელი კითხვით დაიბნა გიგი
-ლადომ მითხრა რომ ჩემს შვილთან ერთად მიმაგდებს ყველა ,რომ არავის ვჭირდებით და მითუმეტეს შენ ბოლო სიტყვები ამოისლუკა ანამ ..
-აჰა გასაგებია ლადომ ყველაფერი გაიგო ?? მამაკაცს ხმა გაუმკაცრდა.. და ფეხზე წამოდგააა ..
-ჰო ნინოსთან მივედი და ვლაპარაკობდით ამ დროს ლადო მოვიდა და ყველაფერი გაიგო ნინო რომ არა მას რომ არ დავეცავი არ ვიცი …
-ხომ გაგაფრთხილე უჩემოდ არაათქო ?? თითქმის დაიყვირა გიგიმ მაგრამ არაა შენ მაინც ნინოსთან გაიქეციი .. ხომ იცოდი რომ ასე მოხდებოდაა ?? გამწარებული გიგი ცეცხლებს ყრიდაცოტა ღრამად ჩაისუნთქა და თავის ხელში აყვანა სცადა -მოკლედ რა გითხრა ლადომ კიდე ?? შემობრუნდა და ტახტზე არავინ დახვდა .. აქეთ იქით მიმოიხედა და ბოლოს ღია კარს მოკრა თვალი. -ოხ ანა ანაა. იდიოტი ხარ რა ჯანდაბა გაყვირებდა ?? გაუბრაზდა თავის თავს და სწრაფად გავარდა ეზოში..ჭიშკარს ეცა -ანა დაინახეთ ?? დაცვას ეცა..
-კი 2 წუთის წინ გავიდა.. სწრაფად გავარდა ქუჩაში და აქეთ იქით იყურებიდა ბოლოს თვალი მოკრა კარგა შორს წასულ ანას რომელიც ნელა ნელააა მიდიოდაა. « როდემდე უნდა ვდიო ამ გოგოს რაც ქალისთვის არ მიდევნია ცხოვრებაში ამან ამანაზღაურებინა « ანას წამოეწია და მხრებში ჩააფრინდა შემიაბრუნააა და შეაჯანჯღარა
-სად მიდიხარ ?? ამ შუაღამისას ამ მდგომარეობაში სახლში როგორ აპირებ ??
-რომელ სახლში ?? უაზროდ მიაჩერდა ანა და სიმწრისგან გაეცინა.-წასასვლელი რომ მქონდეს შენთან მოვიდოდი ??
-რა ?? გიგიმ ხელი შეუშვაა და უკან გაიწიაა თითი გაუქნია -არა არ მითხრა რომ იმ ნაბი***რმა სახლიდან გამოგაგდოო…
-არა მტლად არ გამოვუგდივარ ..გამიმმართლა ნივთები ჯერ კიდევ იქ ალაგია საკუთარ თავზე იცინოდაანაა..სახლი ნინომ ბანკში ჩადო ლლადიმ გამოისყიდა და ახლა მფლობელი ისაა მოკლედ მითხრა რომ ანას ისევ ტირილი აუტყდააა-ჩემი სახლი გესმის ?? ჩემი მშობლების ნაჩუქარი სახლიდაან ისე მომისროლაა ვითომ .. ხმა გაუწყდა დაა სახეზე ხელები აიფარაა… -შენი ბრალია ყბელაფერი შენი… შენი ბუტბუტებდა შენ რომ არ გამიჩენილიყავი შენ რომ არა..
-გეყოფა ,მოდი აქ ანასკენ გაიწიაა… ანა კიდევ უფრო შორს გაიწია
-მართალი ლადო მის სახლში ვიჯექით ვუცინოდით და სახეში ვატყუებდით .უნამუსო ვარ მართალია უნამუსო ვარ და კახპაც დიახ მართალიაა..ახლა ქუჩაში ვარ ბავშვით ხელში რომელსაც .-გეყოფათქო ძალით წასწვდა და აიძულა სახე გაესწორებინა.
შენი აზრით როცა ჩემთან მოდიოდი ქუჩაში მიდიოდი ?? მრთლა გჯერა რომ ბავშვთან ერთად დარჩები ასე და მე არაფერს გავაკეთებ ?? შენი ქუჩაში მოსროლა რომ მფომნოდა ამას იმ ღამის მერე გავაკეთებდი და შენს ექიმთან არ დავრეკავდი რომ ნებისმიერ წამს შეგეძლოს მისვლა.. აც ახლა გამოგეკიდებოდი ქუჩაში და გაგაჩერებდი. ყვიროდა გიგი და მკლავებზე უჭერდა-გეყოფა ყველაფრის ჩემთვის გადმობრალება ან თუ ასე გინდა დამაბრაალე მაგრამ მორჩი მაგ სლუკუნს და ღრმად ისუნთქე არაფერი გაქვს სატირალი.. სწრაფფად აიტატა ხელში და ქუჩას გაუყვა .. სახლში უხმოდ შეიყვანა და გეზი თავის საძინებლისკენ აიღო. საწოლზე ფრთხილად დააწვინა და იქვე ჩამოუჯდა …
-იქნებ უკეთესიცააა ასე თუ ვიქნებით ??
-როგორ ასე ?? ბალიშზე მიესვენა ანა
-ერთად… იქნებ ერთმანეთს მივეჩვიოთ კიდეც.. დაისვენე .გაუღიმა გიგიმ და წამოდგა..
სწრაფად ჩაირბინა კიბეზე დაცვას მანქანის გასაღები გამოგლიჯა ხელიდან და სულ ცოტახანში ლადოს ეზოს რკინის კარზე გამწარებული აკაკუნებდა… კარი ლადომ გააღო და გარკვევაც ვერ მოასწრო ვინ უკაკუნებდა რომ საყელოში სწვდა და ჭიშკარს ააყუდა.
-ადვილი იყოო არა ანას ატირება ?? მისთვის კახპის დაძახება და ქუჩაში გამოგდება ??
-აჰჰ გაღელვებს ?? ანუ ჯერ არ მოგისვრია ?? ყველამ ვიცით რა ნაგავიც ხარ ქალებთან ჭკუა უნდა ეხმარა და შენი ბო*** არ გამხდარიყო ხრიალებდა ლადო..
-შენი საქმე არაა ეგ .. დიდი ხანია გაიზარდაა.. მარა შენ რა კაცი ხარ ორსული გოგო ქუჩაში მოისროლე ?? მაგარი ხარ ?? იცი მაინც რა დღეში იყოო ??
-აჰჰ შენს ნაშიერზე დარდობ მხოლოდ ?? დაისისინა ლადომ რომ გაჩნდება ანა სად იქნება ?? სანნაგვეში ??
-ვითომ მასზე დარდობ ?? გიგიმ გამოწია წინ და ისევ კარებს მიაჯახა ლადომ სიმწრისაგან სახე დამანჭა -ის კიდე შენზე დარდობდა… გულწრფელად და უყოყმანოდ იყო მზად ყველაფრისთვის რომ შენი ქოხი არ მიმენგრია ერთადერთი რატომაც ეს სახლი გაქვს და ორ კაპიკს შოულობ ანაა გესმის ?? მისი ხათრით გაქვს ყველაფერი და ხვალ საღამოს მასთან მოხვალ და მუხლებზე დავარდნილი მოუხდი ბოდიშს ..
-თორემ რა ??
-თორემ გეფიცები ცხოვრებას ყელში ამოგიყვან და გაიძულებ თავი მოიკლა იმის გამო რომ ვაალებს ვერ გაისტუმრებ .. შენი სასტუმროსგან ცარიელ საძირკველს დავტოვებ… მიწაზე მოისროლა გიგიმ და თავზე წამოადგაა.. არა ხვალ ანას სახლს ჩემს სახელზე გადმოაფორმებ საკმმარისად გქონდათ და ვერ გაუფრთხილდით ერთადერთი ვინც ამ სახლს იმსახურებს ანაა.. არ მეთანხმები ?? ნინოს გაცეცხლებულმა შეხედა რომელიც სახეზე ხელ აფარებული იდგა.. -და რიცა დაფიქრდები და მიხვდები რა ნაგავივით მოექეცი გოგოს რომელსაც თქვენი ბედნიერება საკუთარივით უხაროდა მასთან მიხვალ და შეევედრებით რომ გაპატიოს.. გასაგებია ?? ბოროტულად გამოცრა კბილებში და ლადოს დააკვირდა შემდეგ შებრუნდა წამით შედგა და უცბად შემობრუნდა -არცერთს არ წამოგცდეთ რომ სახლი ჩემია.თორემ ზემოთ ჩამოთვლილ ყველა პირობას შეგისრულებ.. მანქანაში ცოტა დამშვიიდდა და დაფიქრდა « ნამდვილად არ მაწყობს ახლა ანას ჩემი სახლიდან გაშვება ,მაპატიე ჩემი ლამაზო შენი სახლი გექნება და აუცილებლად დაგიბრუნებ ,მაგრამ ჯერ ჩემს გალიაში მოგიწევს ცხოვრება ...სახლში დაბრუნებული მძიმედ ავიდა ზემოთ და ოთახის კარი შეაღო ხელები ბალიშის ქვეშ ქონდა ამოდებული და მშვიდად ეძინა გიგიმ სკამი მიაჩოჩა და იქვე ჩამოჯდა კარგაახანს უყურებდა მძინარე გოგოს და « რა უნდა გიყო ??საკუთარი ფეხით მოხვედი და ისევ წახვალ არა ?? » უხმოდ ეღიმებოდა და კარგად აკვირდებოდა,ზუსტად იცოდა რომ მისი გაშვება არ უნდოდა და არც ის იცოდა შეძლებდნენ თუ არა ერთად ცხოვრებას…. არ ახსოვს როდის ჩაეძინა მაგრამ დილით მუხლზე იგრძნო ხელის შეხება თვალი სწრაფად გაახილა და შეიშმუშნა საწოლიდან ნახევრად გადმოწეულ ანას დაბნეულმა გაუღიმა ფაქტზე გამოჭერილი ბავშვივით რომელიც მის გაღვიძებას ცდილობდა.
- აქ გეძინა ???
- ხოო,მე ვიფიქრე რამე არ დაჭირდესთქო უფროსწორად მინდოდა ცოტახანს ვყოფილიყავი დაბნეული წამოდგა და სახეზე ხელებს ისმევდა და საკუთარ თავსს ტუქსავდა ამდენ უაზრო მიზეზს რომ იგონებდა თავის გასამართლებლად..
-არ იყო საჭირო..საკმარისად შეგაწუხე გასწორდა ანა და ბალიში შეისწორა მუეყრდნო დ მაამაკაცს მიაშტერდა და გუშინდელი საღამოს დეტალებში აღდგენას ცდილობდა..
-უკვე გითხარი რომ არმაწუხებ.. სააბაზანოს კარს მიეყრდნო და თმაგაწეწილ ანას გაუღიმა უკეთ ხარ ??
-კიი.. არ ვიცოდი სად წავსულიყავი . დიანა ისევ თაავის აგარაკზეა და ბევრი ფიქრის თავი არ მქონდა იმართლა თავი.
-ანა ანა ანაააა. არ მაინტერესებს რატომ და როგორ ნუ მიხსნი ნებისმიერ დროს შეგიძლია მოხვიდე და..
-წავიდე.. დაამთავრა ანამ
-არა ,დარჩე.. ისევ თავიდან იწყებ ყველაფრის გართულებას ..რატომ არ შეგიძლია უბრალოდ აღიაროო რომ ერთადერთი და ყველაზე კარგი ვარიანტი მე ვარ ?? ამ სიტყუაციაში ნორმალურიცაა რომ ჩემთან იყოო ჩემს სახლში.
-ნორმალურში რას გულისხმობ ?? არაფერია ნორმალურად …მოწყენილმა ჩაილაპარაკა აანამ
-როგორ აპირებ ახსნა რომ ორსულად ხარ ?? ბავშვის მამასთან მეგობრობ მაგრამ მასთან არ ხარ ?? ერთად მოგვიწევს გავატაროთ დრო მის გამო თითით მუცლისკენ ანიშნა,მაგრამ მაინც ცალ ცალკე ??
- რისი თქმა გინდა ვერაფერი ვერ გავიგე ჩაიდუდღუნა ანამ ..
- იმის რომ ნერვებმოშლილმა ტონს აუწია - რა მნიშვნელობა აქვს სად იცხოვრებ ?? ჩემთან შენთან თუ სადმე სხვაგან ?? მაინც მოგიწევს ჩემთან ურთიერთობა და თუ შენ ის ამბავი გაწუხებს რომ ჩემს სახლში ხარ შეგიძლია არ ინერვიულო თუ გინდა შენი იყოს..
-რა მარტივად წყვიტავ ყველაფერს დასცინა ანამ სახლს მჩუქნი და ვსოო მორჩა გადაწყდა ყველაფერი…
-მარტივადაა ყველაფერი და იმიტომ … თუ ტვვიინს გაანძრევ მიხვდები..
-ეხლახანს უტვინო მიწოდე ?? წამოენთო ანა
-ხო .. ჯერ იმაზე ჭედავდი რომ შენთან ერთად არ მინდოდა ცხოვრება და ყველაფრის გაოფიციალურება ახლა ვამბობ რომ ჩემთან დარჩე და მაინც ჭედავ..
-დარჩენა და გაოფიციალურება რა შუაშია ?? ანა ყურებს არ უჯერებდა ახლახანს თითქმის ცოლობას სთხოვდა…
-რა და მე და შენ შვილი გვეყოლება გესმის ?? წამოიყვირა გიგიმ მერე ისევ ღრმად ჩაისუნთქა და დამშვიიდდა .. მე ჩემი შვილის გვერდით მინდა ყოფნა მინდა ყოველ მის დილას და საღამოს ვხედავდე და შენ ვერ დამიშლი და წამართმევ ჩემს უფლებას ..
-არც ვაპირებ..
- აბა როგორ აპირებ გავატარო ჩემს შვილთან დრო თუ ჩემს სახლში ყოფნა ასე გაწუხებს ?? ყოველ დილა საღამოს შენთან უნდა ვირბინოო ?? საათებს გამომიყოფ ნახვის ??
-არ ვიცი ჯერ..
-მე ვიცი აქ რჩები მხოლოდ იმიტომ რომ შენს შვილს მამა ყავდეს გასაგებია ??
-და თუ არაა ?? ჯიუტად შეხედა გოგომ
-მაშინ მიგვიწევს ჩვენი უფლებები გავარკვიოთ სასამართლოში და თუ გავითვალისწინებთ რომ აღარც სახლი გაქვს და სულ ცოტახანში მუშაობასაც ვეღარ შეძლებ არ მგონია ბევრი რამის უფლება დაგრჩეს..
-მემუქრები ?? წამოხტაა ანა
-არა ვცდილობ მიგახვედრო რომ ჩემი და შენ კინკლაობაზე ბევრად მნიშვნელოვანს ეხება საქმე და ორივემ რაღაც უნდა დავთმოთ.. მხოლოდ იმიტომ რომ ჩემთან არ გინდა ცხოვრება მზად ხარ დათმო შვილი ??
-შენ მე ვერ მაიძულებ .. ვერა ყვირილზე გადავიდა ანა
-არც გაიძულებ.. არაფერს გაიძულებ შენ თვითონვე მიხვდები რომ დათმობა კარგია ამ მდგომარეობაში
-და შენ რას თმობ ვაჟბატონო ??
- რას და იმას რომ ვეცდები აქ აგიტანო.. ისე გავაგრძელებთ როგორც აქამდე უბრალოდ იმ სხვაობით რომ აქ დაიძინებ ხოლმე … ანა დაფიქრდა და კარგად გადახარშა და მიხვდა გაოფიციალურება კი არა ძველი ურთიერთობა შესთავაზა ისევ დისტანცია და სიცივე მხოლოდ ადგილსამყოფელი იცვლებოდა მისთვის და სისხლი თვალებში მოაწვა იმის გამო რომ წასასვლელი არსად ჰქონდა და ახლა ამ სიტყუაციაში გიგი მართავდა ყველაფერს.
-და შენს თოჯინად უნდა ვიქცე არაა ??
- შენი თოჯინად ქცევა რომ მდომებოდა ასე მარტივად არ დაგტოვებდი მშვიდად
-ამას სიმშვიდეს ეძახი ??
-ჩემი ბრალი არაა რომ ისევ გადავეკვეთეთ ერთმანეთს ,დამიჯერე ნამდვილად შენთვის იცხოვრედი მე ჩემს პირობას ყოველთვის ვასრულებ.. გული შეეკუმშა ახლახანს კარგად მიახვედრა რომ არა ბავშვი შენსკენ აღარც გამოვიხედებოდიო და ცრემლებს იჭერდა მაგრამ ამ ბოლო დროს იმდენად ემოციური გახდა ხუმრობებზეც კი ეტირებოდა
-ანუ მხოლოდ ბავშვის გამო ?? ამოისლუკუნა ანამ .გიგიმ ამოიოხრა და საწოლზე ჩაოუჯდა..
- ვერ გავიგე რა გინდა ანა … ლოყაზე გაუსვაა ხელი როცა გეუბნები რომ მინდოდა უბრალოდ შენს გევრდით ვყოფილიყავი კიზეზს პოულობდი რომ არასერიოზულად გიყურებდი ახლა შვილი გვეყოლება და გეუბნები რომ ყბელაფერი სერიოზულადა და მაინც მიზეზი მოთხარე რომ ისევვარასრიოზული ვარ და მხოლოდ ბავშვის გამო ვაკეთებ.. იმას ვაკეთებ რასაც ითხოვ გესმის ?? მითხარი რომ მხოლოდ ეს გვექნებოდა საერთო და ყველაფერს ვცდილობ რომ კომფორტულად იყო მაგრამ უკმაყოფილო ხარ.. მთხოვე რომ თავი დამენებებინა დაგანებე და უკმაყოფილო იყავი.. იქნებ გაერკვე ჩემი პატარავ რა გინდა..
-არაფერი სიმშვიდე სიწყნარე და დასვენება მინდა..ხელი ცივად მოაშორებინა ლოყიდან-ხო და ნამდვილად სწოორ ადგილლას ხარ.. ასევე ცივად მიუგო გიგიმ .
-თუ არ დავრჩები მართლა იზამ და წამართმევ..
- არა არ ვიზამ,რადგან დარჩები …. გაუღიმა გიგიმ მითუმეტეს არაფერს კარგავ მხოლოდ საწოლს და საცხოვრებელ ქუჩას იცვლი..
- მხოლოდ ?? მერე რას უპირებ ხალხს ? შენს მეგობრებს და შენს ოჯახს ??
-რას გულისხმობ გაეცინა გიგის..
-რას იტყვიან რატომ ვარ აქ ?? სათითაოდ აუხნი რომ ერთად არ ვართ ერთაად ვცხოვრობთ და თან შვილი გვყავს ?
-უამრავი წყვილი რომლებსაც ერთმანეთი არ უყვართ არაფერი აქვთ საერთო მაგრამ ოჯახს ინარჩუნებენ ბავშვების გამო..
-ჰაჰ ნუ მაცინებ ჩვენ ოჯახი ვართ ?? სიმწრისგან კბილები დააჭირა ერთმანეთს ანამ როცა არ სიყვარული ახსენა გიგიმ
-ვნახოთ ვნახოთ შეიძლება ვართ შეიძლება არა მაგრამ ყველას თვალში ასე იქნება…
-ნამდვილი ,ნამდვილი … სიტყვვას ეძებდა ანაა მაგრამ ვერ პოულობდა
-ხო ვიცი რომ ნადვილი სასწაული ვარ… გაუღიმა გიგიმ და კარისკენ დაიძრა…ადექი და ქცემოთ საუზმეზე მკარად მიმართა კარიდან …
-არ მინდა ,ჯიბრით წამოისროლა ანამ და ინანა რადგან შიმშილისგან შეიძლება გული წასვლოდა
-და დაიწყო ჩვენი თანაცხოვრების ჯოჯოხეთური პირველი საათი ჩაილაპარაკა გიგიმ და კარიდან მობრუნდა ანას ფეხში სწვდა და მხარზე გადაიკიდა..
-გაგიჟდი ?? რას აკეთებ ?? დამსვი
-ამ სახლს თავის წესები აქვს და პატივი უნდა სცე როცა ვამბობ საუზმე ესეგი საუზმე…
-გიგი დამსვი თავდაყირა დაკიდებული ანა მხარზე ურტყამდა -მართლა დამსვი კიბეზე რომ ჩადიოდა გიგი ანას თვალები აუჭრელდა -გიგი თავბრუ მეხვევა დამსვი ,გეფიცები ცუდად ვარ ამოიკნავლა გოგომ.. სწრაფად დასვა და სახეზე მიაშტერდა მობარბაცე გოგოს რომელიც კიბის სახელურს იყო მიყრდნობილი და თვალებზე ხელს იფარებდა..
-კარგად ხარ ?? ანას სახე ხელებში მოიქცია ..
-კი გამიარაა.. თავი დაუქნია…
-მეორედ ასე ღარ ვიზაამ გეფიცები ,უცბად დამავიწყდა რომ…
-არაუშავს..თთანაც სიმართლე ვთქვათ კარგია რომ წამომიყვანე ძალიან მშია.. მხიარულად ჩაილაპარაკა მამაკაცს გაუსხლტა და სამზარეულოში სირბილით შევარდა საიდანაც საოცარ ფუნთუშების სუნს გრძნობდაა.. გიგი რამოდენიმე წუთას გაკვირვებული იდგა კიბეზე ანას უეცარ სახე ცვლილებაზე მერე მხრები აიჩეჩა და თვითონაც სამზარეულოსკენ დაიძრა..
-ყავას დალევთ თუ ჩაის ?? ანამ ისევ ის მოხუცი ქალი ნახა რომწლიც პირველად არცთუ სტუმართმოყვარე ღმოჩნდა მასთან მაგრამ ამჯერად საოცრად თბილად ექცეოდა
-ყავას ,მაგრამ არ ვიციიი..
-არ იცი კარგია თუ არააა ?? წესით ერთი სუფლება გაქვს დღეში ,მაგრამ ჯობია ჩაი დალიოთ ან წვენი ხო წვენი გაგიკეთე ბოსტნეულის სულ ახალი ქალმა მაცივარი გააღო და უცნაური ფერის სითხით სავსე წვენი დაუდგა..
-მე თქვენი სახელიც არ ვიცი..
-დოდო მე დოდო ვარ და ეს ველური ჩემსთვალწინ გაიზარდა. გიგიზე ანიშნა რომელიც უხმოდ მიუჯდა მაგიდას..
-სასიამოვნოოა გაუღიმა ანამ
-თუ გინდა შემიძლია ხილის წვენიც გაგიკეთო
-მე მომაქცევ ყურადღებას ?? დაიბღვირა გიგი თავს ისე გრძნობდა თითქოს არც კი იყო იქ
-მაცადე ჯერ გოგოს მივხედო შენნისედაც სავსე ხარ ვიტამინებით..
-ყავა მინდა უფროო დაიბოღმა გიგი..ქალმა ქოთქოთით დაუსხა და დაუდგა ფინჯანი და ანას ფუნთუშები დაულაგა -შაქარი დაგავიწყდა ..
-მმმმ ძალიან გემრიელია წვენი მოსვა ანამ და ქალს გაუღიმა
-კარგია ,სავსეა ვიტამინებით… ყოველ დილლას გაგიკეთებ..
-ვიტამინები უნდა კიდე ?? ცოტახანში ისედაც ბურთს დაემსგავსება .ჩაილაპარაკა მხიარულად გიგიმ და წარმოიდგინა რა საყავრელი უნდა ყოფილიყო თუმცა ნათქვამი უხეშად გამოუვიდა..
-გიგი ,გაჩუმდი და დალიე თუ სვამ მიაჩუმა დოდომ და ნაწყენ გოგოს შეხედა.გიგი ვერ გაერკვა რა ხდებოდა და გაბუტულ ანას სახეს ვერ იგებდა..
ანამ ტელეფონს ჩახედა აშკარა იყო ვიღაცას წერდა და თან სასიამოვნოდ ეღიმებოდა ,გიგის სწრაფად გაახსენდა მათი ბოლო დღე როცა იჩხუბეს მაშინაც ასე იღიმოდა და ვიღაცას წერდა და უცბად წამოენთო.
-დადე ტელეფონი
-უკაცრავად ??
-დადე ტელეფონითქო
-რატო ??
-ვის წერ ?
-დაკითხვაზე ვარ ??
-მიპასუხე გაღიზიანდა გიგი
-ნატუკას ..შერცხვა დოდოს წინ ასე მოქცევა და სწრაფადვე უპასუხა გიგი ეჭვისთვალით უყურებდა და ანამ ეკრანი მიატრიალა რომ დაენახა თან დაეჯღანა და სწრაფად დაწერა სმსმ გიგის მისამართით « ეჭვიანი ავადმყოფი ხარ » გიგიმ წაიკითხა და ხმამაღლა უპასუხა
-ვიცი… ტელეფონს მმაგიდაზე დებდა როცა აწკრიალდა გიგიმ დახედა და სწრაფად უოასუხა
-ვაჰჰ ლევან ?? კარგად შენ როგორ ხარ ?? ვაა ვაა მაგარიაა რათქმაუნდა როცა გინდააა ..საღამოს ?? გიგიმ საათს დახედა და სწრაფად უთხრა მოკლედ ესე 7 ზე შეგიძლია სახლში ვიქნები…დაემშვიდობა და დოდოს შეხედა -დოდო ?? სცადეთ და დღეს არ გამაგიჟოთ ლევანი მოვა სტუმრად … სიურპრიზები არ მჭირდება დაცვა გააფრთხილე და სარდაფიდან ვისკიამოიტაანე..მერე ანას შეხედა რომელიც დაბნეული უყურებდა გიგის რომწლიც დაცვის გაძლიერებასს ითხოვდა მაშინ როცა თავად ეს უკანასკნელები ტყუილად ჰყავდა და სულ მარტოო ცდილობდა ეარაა ქუჩაში..-რაო ანო ?? გაუღიმა გიგიმ
-არაფერი მხრები აიჩეჩა გოგომ
-ჩემი ბავშვობის მეგობარია ნუ კლასელები ვიყავით და მოკლედ ლევან ავალიანი საღამოს გაგაცნობ ..
-რატომ გამაცნობ ??
-იმიტომ რომ ჩემი შვილის ნათლია იქნება.. წაავედი ჭკვიანად იცოდე ..თვალი ჩაუკრა გიგიმ და სწრაფად გავიდა..
-უფ ლევან ავალიანი ამოიდუდღუნა დოდომ -საზიზღარი ბიჭი…
-მოიცა დოდო ვინ ლევან ავალიანი ის ლევან ავალიანი ?? რომ ამბობენ მთელი მთავრობა ნაყიდი ყავსო ??
-ხო ეგ საზიზღარი ,არდა ისე მიყვარს თავი გაააქნია დოდომ სულ ჩემ ხელში არიან გაზრდილები..
-თუ გიყვარს აბა საზიზღარი რატოა ??
-უფ ისეთები აქ ნაკეთები , 3 თუ 4 თვეა დაქორწინდა საწყალი ანგელოზივით გოგო ყავს…
-ვერაფერი გავიგე დოდო…
-მოიცა წავალ დაცვას გავაფრთხილებ და მერე მოგიყვები ქოთქოთით გავარდა ეზოში დოდო…





იმედია მოგეწონათ....



№1 სტუმარი Guest Dadu

DZALIAN KARGI IYO. MAGRAM AMDENI XNIS LODINIS SHEMDEG COta didi tavi gvekutvnoda, kargad cer dzalian da bevri ar gavalodino ra.

 


№2 სტუმარი Nene

Miyvars es istoria xshirad dade ra tavebi

 


№3 სტუმარი Guest Lika

mmmm dzaliann kargia momewona kiara gadavirie gakoce

 


№4 სტუმარი Ucnobi

Erti suli maqvs rodis daatexavs rqebs Gigis nervebi meshleba anas ase rom eqceva iseti vinme gamouchine rom gigi echvianobit gaskdes da iqneb bolobolo mixvdes rom uyvars dzalian momwons es istoria da ase agar dagvigvianooo

 


№5 სტუმარი nini

Momwons dzalian.warmatebebs gisurvebt

 


№6  offline წევრი თუთა პირველი

ვაიმე როგორ გავბრაზდიი(((((( ლადოსგან არ მოველოდი ამ საქციელს ეს სახლის წართმევა რა იყო, მართლა ღირსია რომ ცხოვება დაუნგრიოს გიგიმ, უნამუსო... წინაზეც აღვნიშნე, რომ ცოტა ფეთქებადი გიგი ბევრად მიმზიდველია, მაგრამ ცოტა სითბო არძნობინოს ანას, ძალიან მეცოდება ანა(((( არ დაიკარგო მოუთმენლად გელოდები)))))

 


№7  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

აუუფ ახლა გაწყვეტა იქნებოდა :(( სასწაულიაა <3 ვგიჟდებიი <3 წარმატებებიიი

 


№8  offline აქტიური მკითხველი nawkas12345

მთელი ღამე გავათენე ამის გამო. ცუდოოო:D:D:Dდდ
უმაგრესი მოტხრობაა ერტიანად ავიკტხე და ნუ რავიცი მაინტერესებს როგორ გააგრძელებ ხუსტად 6:31 წულია ამას რომ ვწერ თავი არ მაქ და შემდეგ თAვზე დავწერ ვრცელ კომენტარს.
მაგარი ხარ!!!!

 


№9 სტუმარი Teo.

Miyvars es istoria ,dzalian kargia.

 


№10 სტუმარი მოუშორებელი ჭირი

ძლიიივს დაბრუნდიიი და გვაღირსე!!! კარგი თავი იყო თუმცა პატარა rage ამდენი ლოდინის შემდეგ წესით დიდი უნდა დაგედო და თუ არ გინდა ისევ გვაწყენინო ვიმედოვნებ მალე დადებ შემდეგ თავს (( თან როგორ დროს გაწყვიტე! საერთო ჯამში ვხედავ გამოგისწორებია ნაწერი კარგად წერ მთავარია ისე ისე არ დაამთავრო ეს მოთხრობა როგორც წინა მიაფუჩეჩე !!! შემიყვარდა ეს ისტორია და გიგიც მაგრამ უფრო მეტი მინდა მათთან მიმართებაში <3 მოკლედ ველოდები შემდეგ თავსდა ვიმედოვნებ მალე დადებ და იმედებს არ გამიცრუებ <3

მომეწონაა <3 მაგრამ პატარა თავი იყო არადა ამდენი გელოდეთდა გული დამწყდა შენგან მეტს ველოდი -,- იმედია შემდეგ თავს აგარ დააგვიანებ და მალე დადებ <3 თავები გაზარდე და უფრო მეტი მინდა გიგისა და ქალბატონს შორის არ მყოფნის

არ დებ ახალ თაავს?

 


№11  offline აქტიური მკითხველი terooo

როგორც იქნა რაღაც კარგი ხდება

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent