შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარულის ძიებაში(1)


23-06-2017, 20:47
ავტორი anastasia.vardo
ნანახია 1 531

7 წლის შემდექ ვცხოვრობ მოსკოვში,უკვე 18 წლის ვარ საკმაოდ დიდი დრო გამოდის ხომ?,.....ვარ დედისერთა ამიტომ ვარ სასინლად ეგოისტი და განებივრებული ბავშვი.ცხოვრებაში ჯერ სურვილი არ ყოფილა რაც არ შემსრულებია,და რაც მთავარია ვარ ბედნიერი ჩემი მეგობრებით,აქედან ყველაზე გამორჩეულია ვიკა რომელიც ჩემი ბავშვობის მეგობარია და რაც მთავარია ქართველია.
-რას შვები აბა ქალავ სწავლას როდის ამთავრებ?
-ერთ კვირაში,რატომ მეკითხები?
-რადა დავაწვეთ საქართველოში, რა აზრის ხარ?
-კაი რა მოიცა შენ რა პარიზში არ გინდოდა წასვლა?
-კი მაგრამ საქართველოს რა ჯობს ქალო?თან მერე იქაც ვისწავლოთ ჰა
-აუ ვიკა მე შენი არვიცი მაგრამ, ამ არდადეგების გატარებას ვაპირებ პარიზში,და შემდეგ სწავლის გაგრძელებას ლონდონში,გაიგე?
-მაგარი დებილიხარ სანდრა,მე ვიფიქრე იქ გავერთობოდით ვნახავდით მეგობრებს,შენ კიდე ამოგიჩემებია ეს პარიზი რა!გამაგებინე რას ნახავ პარიზში ისეთს რაც საქართველოში არარის?
-რას და ეიფელის კოშკს
-ოკ
აივსო მივხვდი ძან გავაბრაზე და აზრი აღარ ქონდა მასთან ლაპარაკს აზრი თუნდაც შეწინააღმდეგებას
-კარგი........
-რა კარგი?
-ანუ მოვდივარ, დასასვენებლად მაგრამ იქ სწავლას ვერშეგპირდები.
-აი ყველაზე მეტად მიყვარხარ ხომ იცი ჩემო ტრა*უცუნა
-ხო კი ვიცი ვიცი

ამ საუბრის შემდეგ მამაჩემს შევუთანხმდი რომ საქართველოში ვაპირებდი წასვლას,ცოტა კი იყოყმანა მაგრამ მაინც დამთანხმდა,ვიყიდეთ ბილეთები და ორ კვირაში გავეშურეთ საქართველოში.
მივედით ბინაშ მედა ვიაკ .მივლაგდით და ვიკა რისი ვიკა იყო თუ პირველივე დღეს მთელ თბილისს არ შემოირბენდა ჰოდა გადავწყვიტეთ კლუბში წასვლა.მე ძალიან სადად დახეულ ჯინსში შავ ბრეტელებიან მაიკაშ კედებში და ,,კაპიშნიან“მოსახურში გამოვეწყვე,.აი ვიკა კი შავ მოკლე კაბაში რომელსაც საშინლად დიდი დეკოლტე ჰპონდა და მაღალ-ქუსლიან ფეხსაცმელში გამოეწყო..
11 საათი იყო როცა რომელიღაც კლუბში მივედით.მართალია მოსკოვში ვცხოვრობდი და როგორცყველა იქ მცხოვრებს მეც მიყვარს ეს გულაობა მაგრამ აი სიგარეთის სუნს ნამდვილად ვერ ვიტან აქედან გამომდინარე არც ვეწევი.....ხოდა რასვამბობდი, შევედით თუ არა უამრავი ხალხი სიგარეტის და ალკოჰოლის სუნი დაგვხვდა.ეგრევე ბართან მივედით და რემე მაგარი შევუკვეთეთ.ვიკა მალევე შეუერთდა მოცეკვავე წყვილებს, მაგრამ მე რატომღაც არ ვიყავი და სახლში წამოსვლა დავაპირე, ეს შევატყობინე ვიკას და წამოვედი.არც მანქანითვიყავით და არც ტაქსი გავაჩერე ფეხით სიარული გადავწყვიტე,ჯიბიდან ამოვიღე ყურსასმენები და ჩავრთე ,,nicebeatzprod. - ОДНО И ТО ЖЕ მივუყვებოდი გზას და ვიხსენებდი ძველ დროს, ბავშვობას,ჩემს ძმას რომელიც 6 წლის ვიყავი როცა დაიკარგა და მის მერე ჩვენ ოჯახს მის შესახებ არაფერი შეგვიტყვია,ამიტომ ვამბობ რომ ვარ დედის ერთა,ესამბავი არავინ არიცის,გარდა ახლობლებისა,დედას და მამას ამის გადატანა ძალიან გაუჭირდათ,მაგრამ მე...მე ისევ მეგონა რომ დაბრუნდებოდა და ისევ ჩვენთან იქნებოდა,ისევ მახსოვს მასთან გატარებული ყოველი წამი და ყოველი დღე, ისე ვუყვარდი სულ ჩემთან იყო,მიცავდა.დედაჩემს უკვე იმედი აღარ აქვს რომ ნიკა დაბრუნდება მაგრამ მე ისევ მჯერა რომ ის ცოცხალია და ჩვენთან იქნება ისევ და დაბრუნდება......ამ ფიქრებში მალევე მივედი ბინაში,საშინლად მოწყენილი ვიყავი მარტო, გამიმართლა,რომ სახლში იყო პიანინო,მეც ღმერთს ვუმადლი,რომ დამაჯილდოვა კარგი ხმით და დიდი ნიჭით რათ ადვილად ამეთვისებინა სხვადასხვა საკრავი.მეც ჩავუჯექი და დავიწყე პიანინოზე დაკვრა პირველი რაც გამახსენდა ეს იყო,,DaKooka-Someone adnd Noone”ამის შემდეგ კიდევ რამოდენიმე სიმღერა და კარზე ზარია......ცოტა არიყოს შემეშინდა,მაგრამ კარი მაინც გავაღე....რას ვხედავ ვიკა საშინლად მთვრალია და ვიღაც სიმპატიურს ჰყავს ატატებული.
-გამარჯობა..-უხერხულად გაიღიმა
-ამმ...გაგიმარჯოს...შემოდი-შევიპატიჟე სახლში,ვიკა იქვე დივანზე დააწვინა.
-კარგი..იმედია სწორად მოვიყვანე-თან ჩაიღიმა-ეს მისამართი მითხრა,ხო და კიდევ ყურადღება მიაქციეთ საშინლად ნასვამია,კარგად იყავით
-კარგი-უცნობი კარში გავიდა, მეკიდევ ასე გახევებული ვიყავი ერთ ადგილას,არა რა მაინც სად პოულობს ასე სიმპატიურ ბიჭებს..
დილას ვარ ოთახში და მაღვიძებს ვიკას ყვირილი
-დროზე წყალიიიი....ვკვდებიიიი...არიქა
მეც დრო ვიხელთე და ვიდეო გადავუღე თუ როგორ “ბღაოდა“
-კაი,კაი გამომართვი ჰა წყალი.
-გეხვეწები არ მკითხო გუშინ ვინ მომიყვანა,პასუხი მაინც არმაქვს
-არა რა ქალო ეგრე რა დათვერი რომ ვიღაცამ მოგათრია სახლში,კიდევ კარგი ცოტა ჭკვიანი შეგხვდა და თავისთან არ წაგიყვანა თორემ მერე ნახავდი შენ..
-არა იცი რა მაინტერესებს?... შენ რაღატო წამოხვედიიი..აი იცი რა ძმაკაცი ყავსსს..
-მისი ძმაკაცი არვიცი მაგრამ თვითონ კი იყო გლეჯვა.
-გაჩე ჩემია
-აუფ...მისი ძმაკაციც შენ გყავდეს თუ გინდა
-კაი გო ორი რა ჯანდაბად მინდა,ორივეს ვერ დავანაყრებ კარგად
-ოჰჰჰ.მთავარია შენ გაძღე თორე ისინი მიხედავენ თავიანთ თავებს.
-----------------------------------------
მოგესალმებით,ისევ დავბრუნდი,ესე-იგი არვიცი როგორია ამიტომ შემიფასეთ თუ რემე კრიტიკა არ დაიშუროთ,ასევე კომპლიმენტებიც smiling_imp kissing_closed_eyes და ასევე თქვენი შთაბეჭდილებები გამიზიარეთ




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent