შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაკარგული ღირსება,დედის თვალში


30-06-2017, 17:24
ავტორი guga090
ნანახია 1 225

ერთ პატარა ქალაქში ცხოვრობდა წესიერი,მორიდებული,მოკრძალებული ახალგაზრდა რომელსაც გიორგის ერქვა.გიორგიმ და თავის სკოლის მეგობრებმა გადაწყვიტეს 15 წლის ასაკში ტოტალიზატორში წასვლა,ეს რათქმაუნდა ძალდატანებით არმომხდარა,რადგან ყველას ქონდა სურვილი,ყველა ძალიან აზართული გახლდათ.პირველი მათი იქ მისვლა გამარჯვებიტ დასრულდა.გიორგი ღარიბ და წესიერ ოჯახში იზრდებოდა,მის ოჯახს ყველა,როგორც პატიოსან ზრდილობიან და კეთილ ადამიანებად იცნობდა.ერთხელაც მათმა შეძლებულმა ნათესავმა გიორგის კომპიუტერი აჩუქა რის გამოც გიორგი ძალიან გახარებული იყო.სწორედ აქედან დაიწყო ყველაფერი.გიორგის ძალიან სურდა რომ მასაც ჰქონოდა კომპიუტერი,რადგან ყველა მის თანატოლს ჰქონდა და როდესაც ეს სურვილი აისრულე ეგონა რომ უბედნიერესი ადამიანი გახდა ქვეყანაზე,რადგან გართობის საშუალება შეიძინა,თუმცა არიცოდა რა ელოდა წინ.ერთი კვირის მანძილზე გიორგი არ ცილდებოდა კომპიუტერს სულ თამაშობდა,რაც ძალიან მოსწონდა.
ზაფხული იყო,გიორგი ყველას მოსწონდა რადგან ის შრომისმოყვარე ძალიან კარგი ბიჭი გახლდათ.მისი სურვილის ახდენის შემდეგ კი ზალაუნებურად მიეჯაჭვა ამ ნივთს.ყველას უკვირდა სად გაქრა ეს ბიჭი,რატომ აღარ ჩანს არსად.დრო გადიოდა გიორგი იმდენი ხნით მოსწყდა გარესამყაროს რომ როდესაც ხალხი მას ხედავდა ყველა თბილად ეუბნებოდა,რომ გამოსულიყო გარეთ,სულ სახლში ჯდომა კარგს არ მოუტანდა.ამით იმდენი ხალხი მიმართავდა გიორგის რომ ის უფრო და უფრო კომპლექსდებოდა,იმ ადამიანებთან გაჩერება ერიდებოდა,რომლებთან ერთადაც იზრდებოდა.ამასობაში 2წელი გავიდა.გიორგი ისევ ისეთ სიტუაციაში იყო,თავადაც არუნდოდა ასეთი მდგომარეობა მაგრამ იმდენად მორიდებული იყო რომ რცხვენოდა ხალხის აზრის.არუნდოდა ვინმეს სახლში ჯდომაზე კიდევ რამე ეთქვა,ამაზე ფიქრი მას კიდევ უფრო ჩაკეტილს ხდიდა.ამაზე მშობლებმა არაფერი იცოდნენ,თუმცა სწუხდნენ მათი შვილის ამ მდგომარეობაში ყოფნით,უყურებდნენ და ფიქრობდნენ,რომ ძალიან ჩაკეტილი გახდა გიორგი,თუმცა ეს თავად გიორგის არუნდოდა მაგრამ მისი სიმორცხვის გამო ასე მოუვიდა.ამ დროის განმავლობაში მას მოწყინდა ბავსჰვური თამაშები და გადაერთო აზარტულ თამაშებზე,რომელმაც პირველი წარმატება მოუტანა 17 წლის ასაკში,ის მოყვარულის დონეზე თამაშობდა როდესაც სრულიად შემტხვევიტ 1200 ლარი მოიგო და აი აქ დაიწყო ყველაფერი.18 წლამდე ის მცირე თანხით აგრძელებდა თამაშს,რისი მიზეზიც იყო ის რომ,მისი აზრით თუ რაიმე ღირებული ექნებოდა ისევ შეძლებდა ადამიანებთან ურთიერთობას,ისევ უწინდებურად იქნებოდა ყველასათვის წესიერი,ზრდილი,შრომისმოყვარე და კეთილი პიროვნება.მან დაამთავრა სკოლა და ჩააბარა უმაღლესში.თავდაპირველად ის ისევ აგრძელებდა გართობას მიცრე თანხებით,ერთ დღესაც კი სწავლის ფული აიღო და წააგო.ამის გამო გიორგი ძალიან ცუდად გახდა ძალიან ინერვიულე აღარ იცოდა როგორ მოქცეულიყო და მამამისის ნაგროვები 2200 დოლარიდან 100 დოლარი აიღო და გაისტუმრა ვალი.ამ დღის შემდეგ სულ იმაზე ფიქრობდა თუ როგორ დაებრუნებინა ეს თანხა უცებ სანამ მისი მშობლები გაიგებდნენ მის ნამოქმედარს,ვერაფერი საზრიანი რომ ვერ მოიფიქრა,ამის შემდეგ 200 დოლარი აიგო სათამაშოდ იმის იმედად რომ იმ 100 დოლარს დააბრუნებდა,ასე გაგრძელდა მანამ სანამ 1200 დოლარი არ გამოუვიდა წაგებული.ამაძე საშინლად ნერვიულობდა გიორგი აღარ იცოდა რა ექნა როგორ მოქცეულიყო,ვერავინ ვერაფერი უშველა რამოდენიმე ადამიანს თხოვა და ბოლოს გადაწყვიტა ეთქვა რომ ავარია მოუვიდა მეგობრის მანქანით და ეგ თანხა მის გასაკეთებლად დასჭირდა მშობლებს კი ვერ გაუბედა ამის თქმა.გიოს დედა ძალიან შეწუხდა ამ ამბის გაგების შემდეგ,რადგან ის ძალიან წესიერი და პატიოსანი ადამიანი იყო და ვერაპატია გიოს ასეთი საქციელი,თვალებზე ცრემლები მოადგა,ფიქრობდა რატომ? რისთვის ? რა დავაკელი ? გიო კი ძალიან ნანობდა თავის საქციელს არუნდოდა დედამისის ანნერვიულება.ამის შემდეგ გიომ ისევ ვერ გაბედა ადამიანებთან კონტაკთშI შესვლა და ისევ თამაში განაგრძო.სახლში ყოფნა აღარ შეეძლო მაგრამ ვერც გარეთ ჩერდებოდა იმ ხალხთან რომლებიც ყოველთვის შენიშვნებს აძლევდნენ.და აი გიომ ძალიან დიდი ვალი დაიდო და გადაწყვიტა თურქეთში სამუშაოდ წასვლა,ფიქრობდა რომ გაისტუმრებდა ყველაფერს და თავიდან დაიწყებდა მის ცხოვრებას,თუმცა ამ ვალის შესახებ სახლში არაფერი იცოდნენ(რომელიც 3500 ლარი იყო) თურქეთში სამუშაო არიყო და 400 ლარი გამოიმუშავა რაც მისთვის არაფერს ნიშნავდა რადგან უამრავი ვალი დაუგროვდა,ჩამოსვლამდე მის Mსობლებს ეუბნებოდა რომ ვერაფერს ჩამოვიტან,რადგან სამუსჰაო არარის და აქ მეხარჯება ფული.ეს რათქმაუნდა დედამისს ძალზედ ეწყინა რადგან ეგონა რომ გიო თავის საქციელს გამოასწორებდა,რამაც ძლიერ დასწყვიტა გული ქალბატონ ნინელის.ჩამოსვლიადნ გიორგი ძალინ ცუდ მდგომარეობაში იყო არიცოდა რაექნა როგორ მოქცეულიყო ვალებისთვის რა მოეხერხებინა და კვლავ თამაშI განაგრძო 4 თვის შემდეგ ისევ მამამისის მოგროვებული ფულით რაც გიომ დატოვა 2200 დოლარიდან.თუმცა ამჯერად მან დაისტუმრა ყველა ვალი იმდენი მოიგო მაგრამ შემდეგ შეყვა ძალიან მამამისის ფულით იგებდა 3 თვე ძალიან კარგად ცხოვრობდა არ მუშაობდა 20 ლარი ჯიბის ფული სულ ჰქონდა ცოტა ხალხშიც გაერია.ერთ საღამოს კი დედამისი,ქალბატონი ნინელი, მივიდა მასტან და გვერდით ჩამოუჯდა უთხრა რომ ძალიან გულდაწყვეტილი იყო მის ამ საქციელზე,აინტერესებდა თუ იცოდა,რომ დედამისმა მისცა მამამისს 500 დოლარი თითქოს გიომ იმუშაავა და ჩამოიტანა რომ მამამისის თვალში ღირსეული გამოჩენილიყო,ტუ იცოდა როგორ ანერვიულა მისმა ამგვარმა საქციელმა,როგორ მოუკლა გული,თანაც გიოსგან ვერასდროს რომ ვერ წამოიდგენდა ასეთ საქციელს რადგან იცოდა რომ ის ძალიან კარგი ბავშვი იყო კარგად აღზრდილი ჰყავდა მას და მის მეუღლეს,გიო კი მისი შემხედვარე აქვითინდა და სხვა ოთახში გავიდა.გარკვეული დროს შემდეგ,გიორგი კიდევ მიაშურა მამამისის ფულს სათამაშOდ,ისე რომ მამამისმა არაფერი იცოდა,ძველით ახალი წლის ღამე თენდებოდა,გიორგი 20 წლის ბიჭი გახლდათ,თუმცა ეს საშინელი ჩვევა აზარტის სიზყავრული ვერაფრით მოეცილებინა და კიდევ ითამაშა და ამჯერად 900 დოლარი წააგო,რამაც თავისი მშობლები შოკში ჩააგდო,დედამისი განცვიფრდა,მამამისი გააფთრებული იყო ვერ გაეგო თუ სად წაიგო ფული გიომ,ბოლოს ქალბატონ ნინელის შესთავაზა მის ბიძაშვილთან წასვლა და გარეთ გავიდა,ნინელი კი გაოგნებული ეკითხებოდა გიოს თუ რაუყო ამ თანხას და ბოლოს გიომ ვეგარ დაუმალა და სიმარტლე უთხრა რომ წააგო,ამაზე ნინელი ატირდა,გული მოუკვდა,სადამდე დაეცა მისი ღირსეული შვილი რომელსაც მზეს და მთვარეს ერჩივნა,ვისი იმედიც მუდამ უნდა ჰქონოდა და ეჭვიცც არ ეპარებოდა იმაში რომ გიო Mტელი ცხოვრება ღირსეული პიროვნება იქნებოდა.ახლა კი გულმოკლულია,აღარაფერი ანაღვლებს სულ ტირის დღე და ღამ.თუმცა გიოს მამისთვის არაფერი უთქვამს წაგებასტან დაკავშირებით უთხრა რომ ავარიის დროს არეყო ფული და სესხი ჰქონდა გაკეთებული და იმისთვის დაჩირდაო,არუნდოდა ქალბატონ ნინელის რომ მისი ერთადერთი ვაჟისთვის სახელი გაეფუჩებინა,ღირსება დაეკარგა მისი გიოსთვის რომელიც ძალიან კეთილი ბიჭია,რომელიც ყოველთვის მზადაა დაეხმაროს სხვებს.განადგურებულია ქალბატონი ნინელი.გიო ძალიან წუხს ამაზე ვერგაეგო რა გააკეთოს,როგორ გამოასწოროს სიტუაცია და რადგან ვერაფერი მოიფიქრა ისევ ითამაშა სწავლის თანხით და საბედნიეროდ თუ სამწუხაროდ მოიგო 900 დოლარი და ისევ ტყუილი თქვა სახლში,როდესაც დედამისმა ჰკითხა თუ საიდან მოიტანა ეს ფული მან უპასუხა თითქოსდა ეს ფული ბიძამის ასესხა,დაეხმარა სესხი დაუფარა და ისევ გამოიტანა შემდეგ და ამის ვადა გაუხანგრძლივა.ქალბატონი ნინელი ძალიან განათლებული ქალბატონი გახლდათ და რათქმაუნდა არ დაიჯერა მისი შვილის ეს ზღაპარი მაგრამ იმედი ჰქონდა გულის სიღრმეში,რომ ეს მართლაც ასე იყო და არაფერი აღარ უკითხავს.ამის შემდეგ გიომ გადაწყვიტა აღარ ეთამაშა თუმცა რამოდენიმე თვის გასვლის შემდეგ მიხვდა რომ ასეთი ცხოვრება არუნდოდა უნდოდა რომ როგორც უწინ ისევ ქონოდა ფული სულ გართობისთვის,რადგან მას ეს ერთადერთ საშუალებად მიაჩნდა ადამიანებთან ურთიერთობისთვის,რატომღაც მიაჩნდა რომ თუ ის თავის რამოდენიმე მეგობარს გასართობად წაიყვანდა არიქნებოდა საუბარი იმაზე თუ რატომ ზის მთელი დღე გიო სახლში რისტვის არ გამოდის გარეთ,გიოსთვის კი უკვე იმდენი დრო იყო გასული რომ თავისი რამოდენიმე მეზობელიც კი ყურადღებას არაქცევდა, ხალხს აღარ აინტერესებდა გიო,ყველაფერი შეიცვალა ბავშვბის მეგობრები აგარ ფიქრობდნენ მასზე,თუმცა თავის დროზე ყველა თხოვდა გამოსულიყო გარეთ და დრო ერთად გაეტარებინათ,თადგან გიო ყველას უყვარდა თავისი წესიერებით.
თუმცა გიო სხვაგვარად ფიქრობდა და ძალიან ცუდი რამ ჩაიდინა,ისევ იმ ფულს შეეხო,რომელმაც დედამისი კინაგამ შეიწირა,და სამწუხაროდ ამჯერად მთლიანი თანხა რაც მამამისს ჰქონდა (1300 დოლარი) წააგო,რის შემდეგაც ის თვითმკვლელობას ცდილობდა,თუმცა საბედნიეროდ ეს არ გააკეთა,გააცნობიერა რომ ამით ძალიან დიდ ზიანს მიაყენებდა თავის ოჯახს და გადაწყვიტა დედამისისთვის ეთქვა.ამის მოსმენაზე ნინელი გაშრა,გათეთრდა სიკვდილს ნატრობდა,რა მოემოქმედებინა არ იცოდა ტიროდა გაუჩერებლად,თმებს იგლეჯდა,ვერიჯერებდა რომ ეს ნამდვილად მის თავს ხდებოდა,ვერხვდებოდა თუ რა დაემართა მის შვილს,გული ტკიოდა რადგან ასეთი კეთილი,მისთვის უძვირფასესი ადამიანი ასე დაეცა ზნეობრივად,არც კი ეგონა რომ კიდევ გაიმეორებდა ასეთ რამეს,გული მოუკვდა მისთვის ერთადერთი მზე ჩაქრა,ის სუნთქავდა მისი შვილებით,უხაროდა რომ ასეთი კარგი აღზრდილები იყვნენ,ისიც გულს უკლავდა რომ გიო ასეთი მიუკარებელი გახდა ჩაკეტილი,უკონტაკტო,მაგრამ ეს მისთვის არ წარმოადგენდა გადაუჭრელ პრობლემას,რადგან მისთვის მთავარი გიოს ღირსება იყო,რომელიც ცხოვრების ბოლომდე უნდა შეენარჩუნებია გიოს და დედამისიც დარწმუნებული იყო ამაში.ახლაც კი იცის რომ გიო სხვანაირია,იმიტომ არა რადგან მისი შვილია,არა,იცის რომ მასში ის კეთილი ,ზრდილი ,პატიოსანი ბიჭი არმომკვდარა და ჯერ კიდევ ცოცხლობს,გული ტკივა ცრემლებს ვერ იკავებს,არუნდა დაიჯეროს რომ მისმა შვილმა ეს გააკეთა თანაც არა ერთხელ,ვერგაუგია რა გააკეთოს როგორ მოიქცეს.
გიოს კი თავისი თავი სძულს,ვერითანს,ეზიზღება,რადგან დედამისის მზე ჩააქრო,რითიც ნინელი სულდგმულობდა ის მოკლა მასში,როდესაც ყველაფერი უნდა გაეკეთებინა იმისთვის რომ მას მოფრთხილებოდა,ძულს თავისი თავი,რადგან იცის რომ დედამისი არიმსახურებს მის ასეთ მოპყრობას,ვინაიდან ნინელი ყოველთვის გვერდში ედგა მას ახლაც კი, არუნდოდა გიოს მამას რაიმე გაეგო და გიოს სახელი ლაფში ამოესვარა,რადგან გიოს მთელი ცხოვრება წინ ჰქონდა,ხოლო გაფუჩებული სახელის აღდგენა ძალიან რთულია,ნინელიმ გიოს მამას უთხრა რომ 300 დოლარი ჰქონდა ვალი და გადაიხადა ის და 1000 დოლარი კი თავის მეგობარს ასესხა და მეორე დღეს დაუბრუნებდა,ეს ფული კი ნინელიმ გიოს დეიდას თხოვა (თუმცა არუთქვას თუ სად წაიგო გიომ ეს თანხა) გიოს მამას კი უტხრა რომ ადგება და იმუშავებს,თურქეთში წავა და გაისტუმრებს ვალს.მაგრამ ამ დროს ნინელი აღმოჩნდა ძალიან ცუდ მდგომარეობაში მას ის ნასესხები თანხა ჰქონდა დასაბრუნებელი გიოს დედიასთვის და თავისი ოქროულობა რაც ჰქონდა გაყიდა და 400 დოლარი მოაგროვა,ამის გაგებაზე გიო თავის თავს ვერ პატიობდა რომ დედამისს ბებიამისის სახოვარი გააყიდია,ძალიან დიდ ნაძირალად მიაჩნდა თავისი თავი და პირობა მისცა რომ აზარტულ თამაშებს აღარასდროს გაეკარებოდა და დედამისს ყველანაირად გვერდში დაუდგებოდა თუმცა ეს ძალიან რთული იქნებოდა რადგან დედამისი განადგურებულია მისმა ერთადერთმა იმედმა საშინელება გაუკეთა,გული მოუკლა,ეს მშვენიერი ქალბატონი განათლებული ,ნასწავლი,უპატიოსნესი და უწესიერესი ადამიანი ჩაქვრა,მთელი დღეები გაუჩერებლად ტიროდა გიოს კი გამბედაობა არ ჰყოფნიდა,რომ მის გვერდით ჩამომჯდარიყო და დაემშვიდებინა ეთქვა :დედი,ჩემო ერთადერთო,ჩემო მნათობო,მაპატიე ყველაფერი,მაპატიე ჩემი შეცდომები,დამშვიდდი მე ისევ ის ბიჭი ვარ რომელზეც შენ იმედებს ამყარებდი,მე არ გავმქრალვარ,მე ისევ გამაჩნია ის ღირსება,რომლითაც შენ ასე ამაყობ,ნუნერვიულობ, ყველაფერი კარგად იქნება,არშემიძლია უყურო შენს ტანჯვას,როდესაც დამნაშავე ვარ და ვიცი რომ მე ჩაგაგდე ამ მდგომარეობაში,ისევ მინდა გხედავდე მომგიმარს და ბედნიერს,ისევ მინდა გაზაფხულის ყვავილივით გაფურჩქნულს შემოგყურებდე,ვიცი დეე ძნელია გატეხილის გამთელება მაგრამ მინდა რომ ვცადო და გამომივიდეს,არვიცი როგორ რანაირად მაგრამ ერთი რამ ვიცი რომ აღარასდროს არ ჩაგაგდებ ამ მდგომარეობაში,აღარასდროს დაუშვებ ჩემი ან სხვისი მიზეზით კდიევ გნახო ამ მდგომარეობაში,ყველაფერს გავაკეთებ იმისთვის რომ ისევ ისე გიყვარდე როგორც უწინ,ახლა კი მორჩი ტირილს გთხოვს და ჩამეხუტე,მაგრძნობინე რომ ისევ მყავს დედა ისევ უყვარვარ და გული შესტკივა ჩემზე,არასდროს არ დამტოვებს,სულ ჩემს გვერდით იქნები,როოგორც ადრე თუმცა გიომ ვერგაბედა ამ ყველაფრის მისთვის ყველაზე ძვირფასი ადამიანისთვის თქმა,ვერ უთხრა თუ როგორ უყვარს,რომ მისი გულისთვის კლდეს გააპოპბდა თუ საჭირო იქნებოდა,ყველას და ყველაფერს დაუპირირსპირდებოდა მის გამო,მაგრამ ეს ყველაფერი უკვე ამაო იყო,რადგან ყველამ იცოდა მისი არაკაცური ქმედების შესახებ რასაც ვერაფრით გამოასწორებდა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent